Uitgerekend September 2.0

16-01-2016 00:22 1482 berichten
Doorstart van "sept/okt 2016 uitgerekend"

Een schoon topic, met tabel, om helemaal vol te kletsen tot het (ein-de-lijk) september is!

Op weinig kwaaltjes, voorspoedige zwangerschappen en wolkjes van baby's

NAAMLEEFTIJD M/VKINDJE NRUITGEREKENDECHOtuttifrutti2016 32/29 1 8-09 Peanut7934/361&211-09 ann6527/25313-09reendje27/27114-09 cabriogo44/362 15-09 Helina13 30/32 1 16-09 muziekmeisje34/322&317-09 Crissy 30/33 1 18-09 Mikki_123292 18-09 Schaapje199128/24121-09 Chip33/32121-09Women1989122-09ineke120233/28222-09rozediamant128-09

Inloggegevens om gegevens aan te passen
anoniem_270861 wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:28
6.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oke stelt me toch wel weer een beetje gerust.

Bedankt dames
Carpe diem
Hoe ver ben je @KimJ25?
Precies 5 weken vandaag. .
Carpe diem
Ik denk dat het komt omdat je baarmoeder groeit !! Ik ben even ver als jou...... :-)
Ja ik ben ook voor een facebookgroep! Een geheime groep, daar ziet niemand iets van behalve de leden.

Die buikpijn hoort erbij hoor. Heel verwarrend inderdaad!
Heb nu ook bruin bloed verlies niet alleen bij het afvegen.
Carpe diem
Ik had mij donderdag aangemeld voor mvm en ben vrijdag avond al terug gebeld. Ze komt a.s woensdag avond al langs' ook weer spannend! Ze gaan toch even een test doen om nog een keer te kijken of je zwanger bent en genoeg hcg aanmaakt ☺

Ik ga maar naar bed, val al in slaap op de bank 😴
Ik ben zo brutaal geweest om mezelf in de tabel te zetten, was dat ook de bedoeling?
Oh bah Kim... dat wil je niet hè
Welterusten Ineke!
Oh nee Kim .... Bruin betekend wel altijd oud bloed dus zolang het bruin blijft ....
Nee vreselijk , het maakt je zo onzeker.

Al las ik net dat het niet hoeft te betekenen dat het mis is dus het geeft me nog hoop.

En dat verschrikkelijk lange wachten voor je naar de vk kan voor een echo haha..

Even een baal uurtje op dit moment
Carpe diem
Het hoeft zeker niet te betekenen dat het mis is! Het is ongeveer 50-50. Als het weinig is en blijft, is er waarschijnlijk niks aan de hand. Ik belde de verloskundige toen, had ongeveer een maandverband vol gebloed maar toen was het weer opgehouden en ze wist eigenlijk aan de telefoon al dat het nog goed zat. En de echo de volgende dag bewees dat ook :-)

Dus houd moed! Dan doe ik dat ook.
Wow wat is er veel geschreven

Ik reageer even in het algemeen hoor dames.

Draagdoek/zak: de Bondolino is echt eeen aanrader als je het knopen niet ziet zitten maar wel wil dragen. Als doek vind ik de ByKay heel fijn, de rekbare voor de eerste paar maanden en daarna de geweven.

Wat hebben er veel hier al vroeg een echo! Leuk zeg! Ik 'pas' rond 10 weken.

Ik ben er ool nog niet over uit of we het na de echo gelijk vertellen of wachten tot bijv 12 weken.

Kim, ik heb af en toe ook een ongesteld zijn gevoel. Bloedverlies heb ik bij vorige zwangerschap ookgehad, ook oud bloed. Is wel goed gegaan, ik duim voor je!

Ik ben trouwens 25 jaar, dit wordt ons 3e kindje, heb 22 febr echo. En denk rond 13 sept uitgerekend😄
Ja kan me heel goed voorstellen dat je aan het balen bent, ja meestal loopt het goed af. We gaan gewoon van het positieve uit oke? Heb je hele erge krampen in je buik?
Ik ga van het positieve uit :)ik doe mn best.

Nu is de kramp weer weg. Het komt steeds met vlagen, dan heel heftig dan eventjes niet dan weer een kleine steek. En dat gebeurd al vanaf half 6 ofzo

Maar op dit moment voel ik weer niets.
Carpe diem
Ik snap niet hoe ik de tabel kan aanpassen😊
Ann, ik heb een vroege echo maar ik begreep van de vk dat ik die 'cadeau' krijg dus in de verzekering zit standaard die echo niet. Vandaar dat jij 'm niet krijgt denk ik

Kim, bloedverlies is idd eng!

Maar 50-50 is het niet toch? Wel betere kansen dan dat
Kim, krampjes zijn niet erg volgens mij hoor. Er gebeurt ook een hoop in je baarmoeder nu
Kim, krampjes zijn normaal. Ik zal ook voor je duimen dat het bij bruin bloed blijft... Enne... Kansen zijn met 5 weken al 88-12, stuk hoger dan 50-50...

Cherry, fijn dat het wel weer wat gaat! Als je maar iets binnen kunt houden...

Mijn trainer vroeg vanochtend tijdens het hardlopen wat er met me aan de hand was, hij had m'n trainingsdata gezien . Dus zachtjes ingefluisterd, hij houdt nog 1,5 maand zijn mond.

Eekhoorn, ja hoor, juist handig met die tabel zo!

Cabriogo: wat krijg jij het knap voor elkaar op iedereen te reageren!
Bedankt voor de lieve reacties dames. Ben al iets meer gerustgesteld en ga er vanuit dat het wel goed zit. Anders loop ik mezelf alleen maar gek te maken.
Carpe diem
Thanks, muziekmeisje! Met pen en papier steeds
Ik heb zo'n zin om babykleertjes te kopen!! Sooo cute!!
Nee alleen bij heftig bloedverlies is het 50-50. Anders liggen de kansen veel beter hoor! Zonder bloed 10-90 inderdaad.
En een beetje bloed kan heel goed komen door de innesteling. Dat is niet op een bepaald moment en daarna over, wat 'ze' vaak zeggen, maar een proces van weken waarin de placenta wordt gemaakt en daarbij gebeurt er van alles met bloedvaten in je baarmoederwand. Daar kan best wel eens wat bloed bij vrij komen en dat kan helemaal geen kwaad. Daarnaast is alles nu beter doorbloed, je baarmoedermond ook, dus als er daar iets gebeurt (seks, of iets sufs als heel hard hoesten) dan kan het ook een beetje bloeden. Dus als het geen sloten zijn: uitgaan van het goede!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven