Uitgerekend september 2012

25-01-2012 08:49 1331 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het september 2012 topic!

NaamLeeftijdUitgerekende datumBevallingsdatumBijzonderhedenAvive 301 september11 september It's a boy! MissFine276 september10 september heeft 1 dochter, It;s a boy! Nikoo346 september2 september1 dochter, It's a girl! Joopp286 septemberIt's a boy! Tica2286 september12 septemberIt's a boy! Alynn248 september 30 augustusIt's a boy! lonne84277 september9 septemberIt's a boy! Ziza3119 september2e kindje, It's a girl! Speculoosje3123 september23 septemberIt's a boy! Pat803224 september It's a boy! Esther553123 septemberIt's a boy!
Goeie morgen,

Ja rustig weekend gehad. Ga vandaag maar weer een beetje lummelen in huis... Morgen afspr bij vk, ben benieuwd of er al iets in mijn lichaam gebeurd. Voel iig nog niks!

Missfine en joopp succes vandaag!
Hoi dames moest omkwart voor acht in het zh zijn. Om half tien zijn mijn vliezen gebroken en nu om de 2 min weeen!!! Gaat echt superspannend worden nu!!
Wouw missfine wat goed! Heel veel succes, zet hem op!!!
Hi meiden,

Daar was ik ook weer eens even. Jeetje, wat staat je leven op z'n kop als de kleine er is. Het zijn twee totaal verschillende werelden, voor en na de bevalling. Ik kan nu ook niet echt meer meepraten met de meesten van jullie, ik wil stiekem eigenlijk zeggen: wees blij met de uren die je nu nog kan slapen, want dat wordt nog minder ;)

Hier gaat het verder hartstikke goed, ik voel me inmiddels stukken beter. Ik kan weer een beetje normaal bewegen en zitten (had een knip) en de borstvoeding is ook goed op gang. De kleine heeft alleen nog totaal geen ritme, waardoor we echt gebroken nachten hebben met een onrustige baby.

Vanaf vandaag dus even strikt een voedings- en slaapschema aanhouden, misschien helpt dat.

Ik ben benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen! Ik snap helemaal dat jullie het zat zijn. Ik was eigenlijk eergisteren uitgerekend maar had er niet aan moeten denken dat ik nu nog met een dikke buik rondliep. Heb het geluk gehad dat ik niet hoefde te wachten, de bevalling was eigenlijk een grote verrassing.

Hoop voor jullie dat het ook niet meer lang duurt!

Oh, en één ding is zeker: het is geweldig als hij/zij er eenmaal is (en cliche is waar: je vindt je eigen baby het knapste haha)
@Missfine. Heel veel succes daar! Spannend hoor!

@Alynn. Leuk dat je nog even komt buurten! Kan me voorstellen dat je leventje helemaal op z'n kop staat. Hopellijk krijgt de kleine snel zijn regelmaat en draai zodat pap en mams een beetje kunnen slapen s'nachts

Ik voel me iig een stuk beter dan gisteren. Probeer nu echt meer rust te houden!

Heb nu ook erg last van schaambot, lies en bekken dus lopen gaat ook niet echt lekker meer.

Ach we wachten rustig af! Heb nog steeds last van nesteldrank! Blijf wasjes draaien en strijken

Fijne dag allemaal!
Ha dames!

Wat een spanning en sensatie!

@Miss Fine, fijn dat het nu eindelijk begonnen is! Heel veel succes de komende uren!

@pijn in schaambot check, ik strompel ook een beetje door het huis! Hoeft van mij niet al te lang meer te duren (vandaag 38 weken) want ik voel me wel erg hulpeloos en nutteloos zo!

@Pat, fijn dat je je beter voelt!

@Alynn, ik ben zo benieuwd hoe het voelt met baby! Straks kun je weer met iedereen meepraten over gebroken nachten en krampjes!

@mannen en alcohol, ik snap dat eerlijk gezegd niet zo goed. Ik neem aan dat jullie mannen het ook erg spannend vinden dat er een kind komt en zich verantwoordelijk voelen? Dan is het toch niet meer dan logisch dat ze zorgen ten allen tijden beschikbaar te zijn om te kunnen rijden? Dat biertje staat er na de bevalling ook nog wel toch?

Mijn vriend is uit zichzelf gelukkig niet zo uitgaanderig. Hij drinkt als de gelegenheid er is best een drankje, maar wel altijd in overleg wie er nog gaat rijden, en nu dus even wat minder.

Wij hebben zaterdag nog wat foto's laten maken van mijn buik. Ik had er de afgelopen maanden nauwelijks foto's van gemaakt, en vond het wel leuk om toch een herinnering te hebben. Ik ben benieuwd hoe ze zijn geworden!

Vandaag maar weer een beetje rondlummelen, verder dan de brievenbus kom ik vandaag niet!

Fijne dag allemaal!
@miss fine: wat spannend. Heel veel succes!

@alynn: leuk om een update van je te lezen. Ik kan me voorstellen dat je nu even minder kunt mee schrijven, maar snel genoeg komen er hier ook moeders bij. Miss fine is al bezig en Joopp is ook heel erg stil. Ik hoop dat je regeldag vandaag gaat werken.

@Pat80: mooi dat je je weer wat beter voelt. Doe het rustig aan.

Ik kom net bij de vk vandaan en had nog geen ontsluiting dus strippen lukte niet. Vrijdag nog een kans. Toch heb ik het idee dat er wel iets gebeurt, want heb de hele ochtend al harde buiken met rugpijn. Ik kan dan even niks en krijg het erg warm. Daarnaast komen de harde buiken nu niet van de kleine of mijn bewegingen. Ze komen in rust. Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft
Wat heerlijk toch dat we elkaar zo volgen.

Ondanks dat we elkaar niet kennen geeft het echt een goed gevoel van elkaar te leren en je ei kwijt te kunnen...

Hier dus maar even een egopost.....

Tica, heel herkenbaar, hier ook totaal geen ontsluiting. Alles is precies zo als vorige week.

Dat betekent dat ze hier nu niet langer willen wachten aangezien strippen dus niet kan en er een heel kleine kans is dat dat komende dagen zal veranderen. Donderdagochtend moet ik me bij ziekenhuis melden, word ik ingeleid en moet ik daar dus blijven...

Als er niets gebeurt en niets heeft effect zal ik halverwege volgende week (uiterlijk donderdag als ik 42 weken ben) een keizersnede krijgen,

Pffffff nou moest wel even potje janken. Zo gek te bedenken dat het niet zo gaat als ik gehoopt had en dat ik niet de eerste weeën thuis goed kan gaan opvangen, maar dat dat allemaal in kale ziekenhuis kamer zal moeten.... Ik heb nog nooit in het ziekenhuis gelegen....

Maar ja, er valt dus echt niets te plannen aan een zwangerschap/bevalling..... Les nummer 1 in de studie: ouderschap.

Nu zien of er voor donderdag nog iets gaat gebeuren..... Ik hoop het, maar ik ga me wel al rustig voorbereiden op een week ziekenhuis. (na bevalling moet je hier verplicht nog min 3 dagen in ziekenhuis blijven)

Alynn, goed om van je te horen!!

Je klinkt positief! Kan niet wachten met je te kletsen over baby's

Nu ga ik een blokje om.

Tot later!
Hee meiden,

Hiet lijkt eindelijk wat te gebeuren, buikpijn en mn slijmprop komt eruit, jee!

Joopp nog 3 dagen de tijd dus, wie weet geef de moed niet op!

Tica die pijntjes heb ik nu dus ook, hopelijk staat er wat te gebeuren!

Alynn wat je zegt over de grote omschakeling, ben heel benieuwd hoe ik dat zou ervaren. Veel geluk voor jullie en hopelijk kom je snel weer aan slapen toe

Ben nu 41 wk +2 dg dus er wordt ook veel geduld verlangd van mij. Fijn dat we idd steun aan elkaar kunnem hebben!
Wat fijn Avive!

Ja, jouw geduld wordt echt enorm op de proef gesteld!

Nou, ik duim voor je dat het nu op gaat schieten!!
Hoe is het bij jullie?

Missfine ben je al bevallen en is alles goed gegaan?

@avive: Ik ben benieuwd hoe het nu bij jou is. Hier is alles weer rustig ondertussen. Jij bent het verst van ons. Hoe laat heb je de controle morgen?

@joopp: Hoe is het nu bij jou? Donderdag schiet nu ineens wel op voor jou. Gaan ze dan echt direct beginnen met inleiden?

@speculoosje: Ik was zo pas vergeten te reageren op jouw bericht. Mooi dat je nog even fotos hebt kunnen laten maken van je buik. Heb je dat bij een fotograaf laten doen? Staat je vriend ook op de foto? Dat is eigenlijk wat ik nog mis een foto van mijn man en ik met de dikke buik. Ik hoop dat het mooie foto's zijn.

Hopelijk hebben we allemaal een goede nachtrust.
Hoi dames,

Geen tijd om alles bij te lezen maar even om te melden dat we gisternacht ouders zijn geworden van een prachtige zoon! Om iets voor 1 s nachts op 9-9! Nadat vrijdagochtend al vroeg de vliezen braken, toch in het ziekenhuis bevallen. Een hele lange tijd wachten maar helemaal goed gegaan. Later meer, nu weer even genieten. toitoi allemaal!
Lonne gefeliciteerd met je kleine grote wondertje!

Heb inmiddels elke 5 min. Lichte weeen. Hoop dat het doorzet!

Fijne avond
Lonne!! Gefeliciteerd! Wat heerlijk voor je!

Hoor graag hoe het verder met je is. Maar nu inderdaad eerst genieten

Avive wat spannend!!! Duimen dat het doorzet!

Lekker relaxen. Warme douche, massage
Lonne wat leuk! Gefeliciteerd met jullie grote man. Geniet er lekker van.

Avive wat spannend bij jou ook licht weeen. Ik hoop dat het doorzet voor je.

Yeah de baby's komen er nu aan! Morgenvroeg kijk ik weer. Succes vanavond voor iedereen die het nodig heeft.
@lonne

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! De bevalling duurde dus lang, hoe is het met jou nu? Fijn dat alles goed is gegaan! En nu lekker thuis al?

@avive En en? Heeft t doorgezet? Zet 'm op!!
@Ionne. Meid gefeliciteerd met jullie zoon!! Geniet er lekker van en als je tijd en zin hebt horen we graag jouw verhaal!!

@Avive. Ennn??? Hebben de weeen doorgezet?

@Joopp. Ik hoop dat de kleine voor donderdag zich laat zien! En dat er geen beslissing gemaakt hoeft te worden....

Hier een goede nachtrust gehad op 6 plaspauzes na
@ MissFine en Avive: oeeehhh, dan zal het nu wel geboren zijn inmiddels. Hopelijk is alle goed.

@ Alynn: leuk dat je nog even een update geeft. Ik zal lekker uitrusten hier. Fijn dat je weer wat mobieler bent en dat de borstvoeding lukt. Geniet ervan!!!!

@ Lonne84: gefeliciteerd met jullie zoon! En fijn dat alles is goed gegaan! Ik ben benieuwd naar je verhaal.

@ Alcohol en rijden: no problems hoor hier, we hadden er beide gewoon niet overna gedacht en nu houdt man er rekening mee.

Mezelf: gelukkig lekker opgeknapt, wat was ik zaterdag beroerd zeg! Nu ben ik 38 wk en 2 dg, echt spannend hoor. Ik ben niet meer zo bang voor de bevalling gelukkig. Verder alles oké, ik ging gisteren ff een raampje zemen en het zweet brak me uit, lekker iemand anders laten opknappen in het vervolg!

@ alle lady's: fijn dat er niet extreme vroeg geboortes zijn, echt allemaal een beetje rond de uitgerekende datum. Good luck @ll !!!!
@ Pat80 lekker hè? Ff goed slapen 's nachts. Hier maar 1 x wakker geweest, ik ga er zo uit en dan in de middag nog ff slapen.
Goedemorgen! Ik meld me weer. Vergeleken met jullie mag ik niet klagen over mijn slapen. Ik word gelukkig maar 1x per nacht wakker door de jeuk en de rest van de nacht val ik direct in slaap na het omdraaien.

@pat80: Mooi dat je maar 6 plaspauzes hebt gehad. Krijg je overdag ook genoeg rust? En hoe is het nu met je moeder?

@Esther55: Alweer 38 weken. Mooi dat je weer opgeknapt bent en niet meer tegen de bevalling opkijkt. Ik kijk er helaas nog wel een beetje tegen op, maar dat is meer voor het onbekende.

@joopp: Hoe is het met jou en je oma?

Ik ga voor een dagje film kijken. Deze dag is weer begonnen met harde buiken en rugpijn. Fijne dag vandaag!
@ Lonne, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! En applaus voor jou natuurlijk Laat je vooral verwennen door de kraamverzorgster, voor je het weet is ze weer vertrokken.

@ Avive en MissFine, zet 'm op!!

Hier vannacht zes uur achter elkaar geslapen, hoera! Kindje is super lief en relaxed, echt een snoepie.

@ Alynn eerste dochter was ook erg onrustig in de nachten en voor haar hebben we uiteindelijk een puckababy aangeschafd, werkte erg goed. Het is een vrij losse manier van inbakeren. Maar dat is misschien meer iets voor over een paar weken. Heftig he, die eerste weken met je kleintje?
Meld! Heel lekker en lang geslapen. Hier standaard om de twee uur plasmomentje

Thnx voor vragen Tica, oma ligt echt op sterven. Het zal waarschijnlijk niet langer dan een paar dagen duren, maar ze is erg kranig. Mijn moeder probeert afstand te nemen en ze komt vrijdag lekker naar mij toe

Natuurlijk heel lastig en verdrietig, maar ik merk dat ik redelijk in een cocon zit en emoties wat aan de kant kan zetten.

Ik ben hier wat klusjes aan het doen zodat ik donderdag helemaal voorbereid naar ziekenhuis kan gaan. En nog wat lekkere dingen inpakken, eten is hier in ziekenhuizen heel vies hoor ik :s

Fijne dag!
Dames, ik heb de vrijheid genomen om de tabel een beetje op te schonen en de bevallingsdata er bij te zetten.

Ik heb er ook voor gekozen om de dames die al tijden niet meer meeschrijven er uit te halen. Mocht iemand zich gepasseerd voelen laat maar weten, dan zet ik het terug!

Hier net controle gehad bij de vk. Alles prima in orde. Ze verwachtte dat het nog wel even gaat duren, en zelfs misschien wel oktober wordt...pfff!

@Lonne, gefeliciteerd met jullie zoon! Genieten!

@Miss Fine en Avive, en en en???
@speculoosje: Mooi dat je de tabel hebt opgeschoond. Ik vind het zo direct een stuk helderder. Ik heb helaas de inloggegevens niet voor de tabel. Mooi dat je controle ook weer goed was. Op basis waarvan denkt de vk dat het nog wel even gaat duren? Bij Joopp dachten ze dat het wel wat eerder zou komen terwijl zij nu ondertussen ook alweer bijna een week over de datum is. In ieder geval succes! Ben je het al zat?

@joopp: Mooi dat jij je ook weer meld. En wat fijn dat je moeder vrijdag alweer bij je is. Dan kan ze de eerste dagen als de kleine er is je mooi helpen. Dat lijkt me wel erg fijn. Hoe is het in Tsjechie geregeld met kraamzorg? Wel jammer van je oma, maar heel misschien gaat ze de geboorte dus nog wel meemaken. Ik hoop het voor jullie.

@Nikoo: Wow 6 uur slapen aan een stuk door. Wat heerlijk. Ik vind het nu nog heel moeilijk om me het in te beelden hoe het is. Ik hoop dat ik straks de ervaring ook heb, zodat ik wat meer kan reageren op jou en Alynn.

Ego: Ik heb de griep gekregen; heerlijk tranende ogen, loop neus en bloedheet. Dit lijkt mij een geweldige combinatie voor een bevalling. Over het algemeen ging het telkens wel goed, maar vandaag was ik er even klaar mee. Ik heb maar lekker op bed gelegen de hele middag.

Ik hoop dat de stilte rondom Avive en MissFine betekent dat er twee baby's bijgekomen zijn.
@ Tica2: brr griep, hopelijk knap je snel weer op. Ff een kippensoepje voor veel vitamine C en lekker wat fruit eten.

Hopelijk ben je van je griep af als de bevalling begint.

Igg beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven