Uitgerekend t/m 15 December 2012

16-04-2012 17:23 2471 berichten
Hallo

Ben je ook uitgerekend in de eerste weken schrijf lekker mee! Door de vele schrijfsters is het topic in 2e gedeeld, dus ben je later uitgerekend kun je je bij het andere topic aansluiten

Wil je in de tabel? Of wijzigingen? Graag dikgedrukt of voor de mobiele schrijfsters tussen **

NaamLeeftijdDatumKindjeBijzonderheden/afsprakenMissMD32 jaar26 Nov2e+3eTweeling VerrassingIsis2730 jaar29 Nov1eMeisjeNijnepijn31 jaar30 Nov2eJongenAppletje9121 jaar1 Dec1eMeisjeSchimmelteentje42 jaar1 Dec2eJongenJun2228 jaar1 Dec1eMeisjeBengelie30 jaar2 Dec1eJongenLady_j28 jaar2 Dec1eMeisje maris29 jaar2 Dec1eVerrassingSaartje8428 jaar5 Dec1eJongenSanne198428 jaar5 Dec1eMeisjeMikky3333 jaar6 Dec1eJongen chrisgirl28 jaar6 Dec1eVerrassingsaudade40 jaar6 Dec1eMeisje _LiiL_KiiM_25 jaar9 Dec2eJongenSenshi27 jaar10 Dec2eMeisje Sophie_8427 jaar10 Dec1eJongen Lexie8131 jaar11 Dec1eMeisje
Nou, we waren een dag in de sauna, maar wel wat ver van ons huis, dus hadden er een hotel bij in Zutphen. Vandaag nog even Zutphen in geweest, leuke stad! Heerlijk op terras gezeten en geshopt bij prenatal, twee leuke shirts gekocht in de sale

Saartje, waarom ben je bang voor de bevalling? Niet om betweterig te doen ofzo, maar het schijnt dat angst wel funest is voor een bevalling. Omdat je dan onbewust verkrampt en dat de bevalling niet ten goede komt. Als je bang bent, kan je nu al begeleiding daarin krijgen, moet je anders even navragen bij je VK. Ik weet dat ze bij mij praktijk een coach hebben die je daarbij kan helpen.

Bengelie, spannend, ik duim!!

Appel, dat is inderdaad erg kort. Is ze wel alles bij langs gegaan?

Kim, kan me voorstellen! Maar hoe cliché het ook is... Het brlangrijkste is dat het gezond is! Ik had eerst wel voorkeur maar nu niet meer. Maar kan me voorstellen dat dat bij een tweede anders is...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de MvM-cape ook vandaag ontvangen! Heerlijk zacht stofje, en lief ook, zo'n kadootje.

Maris was jij naar de sauna geweest? Ik vind de sauna heerlijk maar weet niet of ik dat nu erg fijn zal vinden. Maar een goede massage, rekening houdend met zwangerschap, daar heb ik echt zin in! Waar ga je naartoe/ben je geweest? Ik wil eigenlijk binnenkort wel zo'n relaxdagje met m'n vriend. Maar nog ff bedenken wat ik dan doe qua sauna, mss alleen stoombad en de niet te hete sauna's.

Nu ff eten, en ik zal op fb wat foto's plaatsen can de kleuren die in het kamertje komen. Heb ik net naar m'n moeder ge-appt dus kan ze jullie ook laten zien.
@Bevallen mijn vriend wil graag dat ik in het ziekenhuis beval. Ik zou zelf wel thuis willen bevallen, maar het wordt een ziekenhuisbevalling.

@_Maris We gaan morgen een dagje naar Duitsland. Willen wel

langer maar moet vrijdag gewoon weer aan het werk.

@Bengelie Tja, vertel mij wat. Ze moest eigenlijk nog 2 dagen werken, maar ze heeft gezegd dat ze morgen niet meer komt werken. Ach, ja ze heeft ook zo weer een andere baan met haar instelling...

De 6 weken verlof voor de bevalling en een paar weken erna wil ik alleen zijn met mijn vriend om ons voor te bereiden op de komst van onze dochter en na de bevalling wil ik rustig aan de nieuwe situatie kunnen wennen zonder andere mensen om mij heen.

Ik mocht onverwacht thuis blijven van mijn werk. We gingen de omzet voor vandaag niet halen en als ik wel was gekomen dan was ik waarschijnlijk eerder naar huis gestuurd.

Morgen gaan we ook verf kopen voor de babykamer bij de OBI. Dus ik kan volgende week aan het verven:-)

Hoezo nesteldrang??

@Goede 20-weken echo's ben blij voor jullie dat alles goed is met jullie kleine!
Maris, bang is een groot woord, niet voor de pijn of zo, maar meer dat er iets mis gaat. Maar denk dat ik okee genoeg ben om geen coaching te hoeven, kan me er ook redelijk goed overheen zetten. Ik hou gewoon niet zo van dingen waar ik geen controle over heb, net als de kaakchirurg. Maar kan er wel mee om gaan hoor, gelukkig!! Maar wil wel graag dat de mogelijkheid op een arts erbij snel is, en niet thuis zodat je eerst nog naar het ziekenhuis moet als er toch iets mis is...

Zutphen is inderdaad een hele leuke stad! Ik kom daar uit de buurt vandaan, maar was er, behalve op het station, nooit geweest. Dus twee jaar terug zijn vriend en ik daar een weekend geweest. Heb de lekkerste biefstuk ever daar gegeten, bij iets wat een naam had met een kater, de blauwe kater of zo. Niet dat biefstuk nu een aanrader is... Maar ooit mogen we weer! :P

Sanne, wat fijn dat je al kunt gaan schilderen! Net als Mikky moet ik nog wachten tot alle bouw onderdelen klaar zijn, en vriend kan alleen in het weekend daar mee bezig, en elk weekend zitten we al vol :(

Morgen naar een vriendin, die me net wa'de dat ze drie dozen vol jongentjes kleding voor me heeft! Zo leuk! is van haar naar een andere vriendin gegaan, die het heeft aangevuld, en beide jongens passen het nu niet meer, en beiden krijgen ook niet meer kindjes, dus nu mag ik alles hebben!

en kan ik gelijk ook weer even met haar kids knuffelen, de kleinste is nu 1 maand oud, zo klein!

+

Net echt zo eng, ontzettende buikkrampen gehad. Man, het deed zo ontzettend zeer! Vriend ook behoorlijk in paniek, en wilde al gaan bellen naar de verloskundige. Ik ben eerst maar even naar het toillet gegaan, en ik had onwijze diaree. Hopelijk was dat het, maar zit nu de hele tijd te wachten of ik onze kleine voel, want ben zo bang dat er iets mis is.....
Oh Saartje dat is schrikken! Maar waarschijnlijk de diarree en misschien iets te druk geweest?

Bevalling, kijk ik ook niet naar uit hoor. Maar ben nuchter genoeg om te weten dat miljarden vrouwen het voor mij hebben gedaan. Maar weten en voelen is iets anders.... Ziekenhuis is voor mij ook de keuze ivm wat als er iets mis gaat.

Kinderkamer is bijna leeg, morgen kunnen we schoonmaken en dan overmorgen verven hopelijk. We zijn lekker rustig bezig is ook wel fijn voor mijn bekken want zelfs met dit tempo hou ik het nauwelijks vol.
Kleine weer gevoeld, dus hij zit er nog! Gelukkig vrijdag 20 weken echo, dus hoef niet zo lang te wachten tot ik weer even naar hem mag kijken! Te druk kan het niet geweest zijn, heb de hele dag alleen maar zitten tekenen, haha!

Maar jeetje, wat een pijn kan je buik doen, pfffffff. En een pieper ben ik echt niet, maar jeetje...

Bengelie, zelfde hier, gewoon omdat het een prettig idee is.

Wat fijn dat je al een beetje opschiet met de kinderkamer! Rustig aan, dan komt he vanzelf goed!
Saartje mooi dat je hem voelt, waarschijnlijk even aangeven dat hij er nog is.

Kamertje is al bijna leeg, daarna moeten we nog een hoop doen. Maar het is een hele interne verhuizing. Het was namelijk de kattenkamer dus die spullen moeten ergens anders heen, de kast is nu voor kleding ook fijn... werktafel gaat ook naar de studeerkamer met andere woorden... ons hele huis wordt aangepakt hahaha.
@ maris ik denk dat het normaal is hoor dat je een voorkeur hebt.. Maar nu ik weet dat het een jongentje is vind ik het ook wel weer lekker stoer word ik een echte stoere jongens mama.. zit dan met 3 mannen later hahaha ..

@Saartje wat die suikercurve betreft ja je word op je suiker geprikt de vorige x moest ik om half 8 in t zkenhuis zijn werd meteen in mn vinger geprikt en moest toen urine verzamelen na een half uur weer maar toen moest ik 1e een suikerdrankje drinken en toen weer prik in mn vinger en urine en dat 5x pff ik had honger toen ik klaar was om half 11 dus ik hoop niet dat het weer moet :S..

Die krampen heb ik trouwens ook weleens meestal moet ik dan ook naar de wc.. & dan is t alsof meneertje dr nog eens lekker hard op drukt..

@naam pff heb toch weer een drama zaten we net op de bank zegt mn vriend zo heel droog, We kunnen ook verder kijken voor een andere naam.. IK zo ow nee ik vind die mooi & stoer en ik ga echt niet meer verder zoeken dus ik hoop dat hij me met rust laat hiermee haha..
Even ego ben mijn vriend's jongste dochter helemaal zat nu. Vriend en ik lagen net nog op bed en we hadden beide de gedachte dat we even met elkaar wilden vrijen(dat gebeurd hier niet zo vaak meer sinds de zwangerschap) staat zijn dochter opeens in de slaapkamer. Echt ben zo pissig. Laat haar maar mooi achter werk aan gaan en dan reizen naar haar moeder.
@Maris; wat bedoel je met 'je wilt gaan dragen?' Of vraag ik nu iets heel stoms?? Bedoel je in draagdoek? Dat wil ik ook.. En hoe moet ik een zwangerschapsmassage voor me zien??

@20 weken: Ikke vandaag ook 20 wk zwanger!! Op de helft! Nog 5 nachtjes slapen tot echo, spannend! ik dacht dat ze er veel langer over deden? In mijn folder staat 45 min?? En krijg je dan ook standaard wat foto's?? Das wel leuk!

@Bengelie; ik heb gemist denk ik dat je vriend sollicitatie heeft, maar aan alle reacties te zien, kan ik niet achter blijven; toi toi toi!!

@bevallen; in ziekenhuis! Voelt 'veiliger' en ik heb nou eenmaal de kans dat ik het alleen moet doen omdat vriend misschien te laat thuis komt (eh..ik dus veel te vroeg beval) en dan ben ik liever in ziekenhuis ofzo.. Gek he?? Maar is gewoon mijn gevoel.

@Saartje; zitten we allebei tussen de steigers en bouwstof haha! Ik moet echt vaak op tong bijten om niet te mopperen over stof/ rommel enz wat ik nog moet gaan opruimen na het werk..lief is al zo hard bezig en geloofd me nooit als ik zeg; 'dat komt door de hormonen!' aangezien ik daar bijna geen last van heb..Maar wel herkenbaar, zo is hele week nog leeg en ineens gevuld! Daar moet ik ook eens op gaan letten.. Gezellig allemaal hoor, maar ook af en toe te veel!

En schrikken van die buikpijn! Fijn dat je de kleine wel weer hebt gevoeld en dat het waarschijnlijk je darmen waren! Ik heb het nu als ik me uitrek; dan schiet er ineens een pijnscheut door mijn onderbuik! Alsof er geen rek meer in zit ofzo!

@Sanne; pffff...wat een toestand met die dochter!! Daar moeten jullie toch echt wat mee! Dit gaat ten koste van jullie relatie (en dan bedoel ik tussen julie alle drie) en je moet ook aan jezelf denken! ga met elkaar om tafel en wacht daar niet te lang mee.. Hou het bij jezelf als je in gesprek gaat (dus wat JIJ voelt enz), dan zal ze zich niet zo snel aangevallen voelen en hopelijk begrip gaan tonen! Sterkte hoor!
@Appletje, wat fijn dat de echo gisteren goed was! Maar tjeee inderdaad wat waren jullie snel klaar... Ik dacht ook dat zo iets minimaal 20 minuten duurt omdat ze alles gaan checken.

@Lil-Kim, succes vandaag met de echo! Spannend naar wat er uit naar voren komt...

@Ks, wat een leuk kleurtje!!

@Sanne, veel plezier vandaag in Duitsland, even quality time met je vriend!

@Saartje, wat schrikken van die buikkramp, gelukkig heb je de kleine weer voelen bewegen in je buik!

@Mikky, gefeliciteerd met je 20 weken!! Ik snap je beslissing waarom je in het ziekenhuis wilt bevallen en hoop zo voor je dat je vriend er wel bij kan zijn!! Als je vriend er niet bij kan zijn, ga je het dan alleen doen of heb je dan wel iemand die je kan steunen?

@Bengelie, wat fijn dat het kamertje bijna leeg is en inderdaad rustig aan doen ivm je bekken, gelukkig hebben we nog even de tijd voordat de ukjes komen!
@Senshi, zie nu in de tabel dat jij gisteren bij de vk bent geweest, hoe was het?

@meet, gaan we nog een meet plannen met zijn allen? Is wel errug leuk!!
ff snel want ik ben zoooooo moeeeeeeee. Maar gelukkig heb ik vanaf volgende week vakantie! Heerlijk nog even een paar weken met z'n 3-tjes, lekker kneuteren. Als het weer dan ook een beetje wil meewerken!

@bevalling: ik heb altijd heel hard geroepen dat ik in het ziekenhuis wilde bevallen. Maar hoe langer ik zwanger was, hoe meer in neigde naar een thuisbevalling, ook een soort nesteldrang, dus mss veranderen er nog wel een aantal van mening. Ben vorige keer ingeleid dus toch in ziekenhuis, en nu met 2ling is thuis ook geen optie, best jammer dat ik dus nooit een thuisbevalling mee zal maken (ben niet van plan voor een nr 4 te gaan!).

Ik wilde nog wel even meegeven om er een beetje rekening mee te houden dat je bevalling nooit loopt zoals gepland.. en borstvoeding vaak ook niet. Dat is nl wat mij het meest is tegengevallen vorige keer, dat je een plaatje in je hoofd hebt, en dat daar helemaal niets van terecht komt!

dragen: Ik heb een rekbare en een geweven draagdoek, maar wil nu ook een ergnomische rugdrager erbij, dan kan ik de tweeling een 1 doek op buik, en 1 in rugdrager. Maar er is zoveel keus, maar je kan niets uittesten! Mss weekendje naar Duitsland, daar heb je ze tenminste wel in winkels.
@bevallen, ik wil ook in het ziekenhuis bevallen, voelen mn vriend en ik ons veiliger bij. Zit hier om de hoek en ze hebben luxe kraamsuites en aangezien je meestal snel naar huis mag, vind ik het prima om daar te bevallen.

@dragen, vind ik zo leuk een draagdoek of buikdrager, we wonen in in bovenwoning, dus voor even de hond uitlaten zal een buikdrager heel handig zijn denk ik, ipv elke keer de wagen uitklappen.

@20 wkn, nog vier daagjes en dan ben ik ook op de helft, neem toch mn zus en nichtje ook mee naar de echo, 16wkn echo zag er prima uit, dus verwacht niet iets erg bij de 20wkn echo. Toen was trouwens wel mn moeder mee, ze vond het idd helemaal geweldig!

Gefeliciteerd tot nu toe met de goede echo's!

We gaan eind augustus voor de baby shoppen, heb wel al hele leuke ladeknopjes binnen, we kopen een hemnes ladekast als commode en om m op te leuken heb ik porseleinen blauwe ladeknopjes besteld, echt heel leuk! www.deurknoppen.biz

Ben nu voor mezelf aan t shoppen, maar kan geen mooie zwangerschapsspijkerbroek vinden, of ze zijn heel oudbollig of skinny en lengtemaat 34..

Iemand tips voor een mooie spijkerbroek?
Sophie, ik heb wel wat kunnen vinden via wehkamp.nl Heb broeken van mamalicious en die zijn heel fijn....
Sophie, ook hier veel van mamalicious, ook twee skinny's.

Mikky, ik bedoel dragen met een draagzak of draagdoek...kijk anders maar eens op die site die ik noemde.

Bij de zwangerschapsmassage lag ik op warm water kussens, op m'n rug. Door de flexibiliteit van de waterkussens kon de masseuse met haar handen tussen m'n rug en de kussens en zo ook m'n rug masseren. En m'n benen, armen, hoofd, nek, voeten...alles! Heel ontspannend.

KS we waren naar bussloo. Ik kan het qua warmte prima volhouden alleen de harde banken was ik op een gegeven moment helemaal zat. Het zwemmen en vooral in de kruidenbaden dobberen vond ik heerlijk, voelde me vederlicht! Heeft m'n idee voor een badbevalling versterkt

Ik ben in sauna's van max 80c geweest, alleen op onderste bankje zitten/liggen. Max. 10 minuten tenzij ik me niet goed voelde (niet gebeurd) geen opgietingen, geen infrarood, veel drinken, veel rusten en extra goed koelen zijn de adviezen.

Sanne, ik heb het al een paar keer gevraagd maar nog niet echt antwoord maar wat vind je vriend ervan? Voor hem toch ook irritant? Zeker op zo'n moment als vanmorgen...

Veel plezier in DL!
sophie, ik heb van de prenatal en hennes, prenatal zit mij net wat beter, hennes is voor mij een beetje aan de korte kant. Maar ze zijn niet echt heel speciaal, meer heel simpel, haha!

Dat hemnes kastje heb ik voor ons zelf, haha! En zulke deurknoppen zijn inderdaad erg leuk!

Miss, dat het kan veranderen kwa wat je wil met de bevalling, ja ik zeg nu ook altijd het plan is dat ik in het ziekenhuis ga bevallen, maar je weet nooit natuurlijk ;) Net als borstvoeding, bij mijn moeder lukte het niet, dus ik weet dat het niet zo hoeft te lopen als je zou willen. Wel heel jammer natuurlijk als je er op hoopt om het te doen, maar ik heb al wel besloten dat ik niet oeverloos door ga ploeteren als het gewoon niet goed gaat. Ben zelf ook groot geworden met fles melk, dus lukt het niet, dan lukt het niet.

Rugdrager zag ik trouwens bij de mega perry bij de arena, die kun je dus wel proberen.

Meet, ik zou graag een meet doen! Maar de data die eerder geopperd werden kon ik niet. 25 augustus zou ik voor het eerst weer kunnen, maar als jullie op een van de eerder genoemde data gaan, dan moet ik dus passen.

Mikky, ik heb besloten het stof niet meer op te ruimen tot het klaar is.... Ik zou aan de gang blijven, haha! vriend doet wel elke keer even de overloop met een natte doek af nemen, en beneden hebben we een stofzuigrobot (roomba) dus het is niet heel erg.

Dacht trouwens dat jouw vriend vrij was tot de bevalling, maar hij moet toch weer eerder weg?

Net bij een vriendin geweest en drie vuilniszakken vol kleertjes mee gekregen! Van de week nog maar eens kritisch door kijken, echt veel, zo lief!
Hee dames

Had vandaag de afspraak omdat onze kleine man iets te groot en te zwaar was voor de aantal weken die hij is..

Dus ik moet maandag weer zo'n suikercurve blehh om kwart over 7 vertrekken en dan om 8uur beginnen vinger prik en urine verzamelen 5x :( mn gyn dacht dat ik misschien zwangerschapssuiker heb en dat ze me nu dus in de gaten willen houden.. over 2 weken ook weer een 20 wken echo & als hij blijft groeien dan word ik met 38 weken of ingeleid of krijg ik een keizersnee dus ik hoop nu dat ik geen suiker heb..

@Buikdrager.. IK had er eentje bij mn zoontje maar ik vond t vrij lastig ik zelf heb hem maar 1x gebruikt omdat ik vrij klein was vond ik t niet erg prettig om om te hebben.. Mn vriend integendeel vond t wel makkelijk.. OMdat hij een stuk langer is..

@Sanne pff ik zou ook helemaal gek worden van de dochter van je vriend.. & ik zou net zoals maris zegt gewoon met zn 3en erover praten want ik vind eigenlijk dat het zo echt niet kan..

@Sophie ik heb ook met de 20 weken echo mn moeder mn broer en mn vriend meegenomen,, Ik vind dat als jij je daar bij goed voelt je dat gewoon moet doen:D..

@meet Helaas kom ik niet op die meeting ik zou het heel graag willen maar ik vind het te ver omdat ik helemaal in t zuiden moet komen en ik geen zin heb in zo'n lange rit .. Moet begin september naar Groningen dus dan word ook weer lekker ver reizen daarom plakken we dr meteen een overnachting achteraan..

@
Hi meiden.

Wat is er weer veel geschreven. Ik lees alles mee hoor, maar het komt er steeds niet van om te reageren. Ik ga er iedere keer voor zitten en dan wil ik beginnen en dan pfff waar moet ik beginnen haha.

@20 weken echo: Fijn dat tot nu toe alle echo's goed zijn.. is toch een hele geruststelling. Schimmelteentje, jij hebt op zondag je 20 weken echo. Hoe komt dat zo?

@Sanne: Het lijkt me erg vermoeiend om zo te moeten leven. Wat voor jullie een mooie tijd moet zijn klinkt alsof het voor jou verschrikkelijk is. Sorry hoor, maar je klinkt altijd zo boos en opgefokt. Lijkt me niet erg fijn..

@Kim: Balen he dat suikerprikken. Ik ben vorige week geweest en alles was gelukkig goed. Succes!

@Saartje: Leuk dat je de baby voelt! En fijn zo'n grote zak met kleding!

@Appletje: 10 minuten voor de echo is echt niet normaal hoor. Als je je er niet fijn over voelt zou ik het nog even aankaarten bij je vk. Misschien mag je nog een keer?

@Tabel: Ik ga deze proberen up to date te maken. Maar ik heb niet veel gegevens dik gedrukt zien staan. Dus wil je er iets in.. laat het me weten :-)
Mijn vriend vind haar gedrag ook irritant. Het loopt nu helemaal uit de hand. Dikke huilbui en ben weggevlucht uit mijn eigen huis...
Broeken: Ik heb er 1 van h&m, een lichte skinny. Heerlijk! Bij Topshop heb je ook heel veel moois. Als het geld binnen is ga ik een zomerse skinny bestellen denk ik..

Bevalling: Ik wil ook graag in het ziekenhuis bevallen. Niet perse omdat ik me dan veiliger voel, maar het lijkt me gewoon fijner.

Babykamer: Wij hebben dit wiegje gekocht op marktplaats. Er zit een uitbreiding bij, zodat het een ledikantje kan worden: KLIK. Vind m echt super lief!

Sanne: Ik zou ook gaan praten met zijn dochter. Misschien vind zij het ook wel lastig dat jullie een baby krijgen. Ik ben zelf 21 en ik zou het niet leuk vinden als mijn vader met een jongere vrouw weer een baby zou krijgen. Daarnaast vind ik het heerlijk dat ik nog zo welkom ben thuis bij mijn ouders. Maar mijn ouders vinden het wel belangrijk dat ik mee help in huis en naar school ga of ga werken. Dus misschien kan jou vriend, want hij is tenslotte haar vader, tegen haar zeggen dat ze zich wat volwassener moet gaan gedragen. Maar ik zou haar niet het gevoel geven dat ze weg moet. Is voor haar ook niet leuk.

Borstvoeding: Veranderen je borsten/tepels ook van borstvoeding geven? Ik heb al niet zoveel van mezelf en ben bang dat er na de zwangerschap al helemaal niks van overblijft. Ik wil het wel graag proberen denk ik..
Ohja en Kim: Ik hoop niet voor je dat je suiker hebt. Kan iedereen dat zomaar krijgen tijdens de zwangerschap? Heeft dit verder nog gevolgen?
Appletje Ja volgens mij kan iedereen dat zomaar krijgen..

DE gevolgen zijn dat je vind ik t ergste dat het kan dat je na de zwangerschap de suikerziekte blijft houden & het kan dat je in de zwangerschap dus insuline moet gaan spuiten,, ZE zouden je nu ook meer in de gaten.. Daarom willen ze dan als de baby te groot is een keizersnee doen of me op tijd inleiden.. Dus ik hoop dat alles goed gaat.. & dat ik geen suiker heb:S
Liil kiim, ik hoop echt voor je dar je geen zwangersschapsdiabetes hebt, maar dat t ventje gewoon wat aan de grote kant is.. Maar wel goed dat er even naar gekeken word!

Appeltje, wat een schattig bedje, zeker met zo n hemeltje erbij..

Saartje, heerlijk lekker neuzen tussen al die kleertjes! Een vriendin heeft een zoontje van 1,5 en n goede kledingsmaak dus hoop stiekem dat ik iets van haar over kan nemen;-)

Sanne, veel succes, ik hoop dat jullie er met praten uit kunnen komen..

Bedankt voor het broekenadvies, er zit hier in de stad een winkel met mamalicious kleding dus ga ik daar even kijken, via internet vind ik in het geval van een spijkerbroek erg lastig.

Morgen gaan we naar de babydump, gewoon ff rondneuzen en ideen opdoen, vind t zo leuk al die spulletjes!! :-)
lil kim, wat naar zeg! hoop dat je het neit hebt! bah!

ow, Sanne! Niet jezelf uit je eigen huis laten jagen! nee! meis kom op, pootjes er onder. Het is jullie huis, jullie bepalen daar de regels! Desnoods stel je samen met vriend een contract op dat zij moet tekenen. Houd ze zich er niet aan, dan kan ze op stappen. Drastisch ja, maar misschien dat het dan duidelijk wordt dat haar gedrag niet door de beugel kan? Jij bent zwanger notabene, zoveel stress is niet goed voor jou en de kleine!

Appeltje, dat wiegje is zo cute! wel lastig met beddengoed lijkt me, dat je allemaal speciaal rond moet hebben. Of valt dat mee?

Mamalicious, heb daar hier zon hele winkel van, maar ik vind het echt belachelijk duur. maar goed, voor een normale spijkerbroek geef ik ook geen 80 euro uit, dus ben misschien sowieso van de wat goedkopere kleding ;)

Vanavond 20 weken echo! woehoe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven