vanaf15feb

18-06-2014 16:04 900 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die zwanger zijn en in de tweede helft van februari zijn uitgerekend!

De inloggegevens zijn:

Iedereen die meeschrijft mag zijn eigen gegevens in de tabel aanpassen.

Naam Leeftijd jij en partner Ronde Hoeveelste Uitgerekend op, en het wordt een .... Echo op Phloxie10 33 5e 1e 20-02-2015 18 juli 20weken: begin oktober MissTinkerbel40 & 40 7, na 5 x IUI en 1 x IVF, nu natuurlijk 2e 22-02-2015 Jongen! 29-9 19-wekenecho Lexie85 28 en 37 2.5 jaar 2e 24-2

Jongen! Verlos 14-10 20-weken echo 9-10 chocolatechip Beiden 28 1e 1e 20-2 14 juli mooootje 31 en 33 1e 1e 16-02 24 juli echo 17Juli intake VK hbbb 23 & 35 5 2de 18-02 !verrassing! 19-9 afspraak VK 2-10 20 weken echo! islaaa 36 1.5 jaar 3e 16-2 Geheim 5 juli echo sibbel 32 &30 1e 1e 13-02 8 juli Mariaa89 24 & 27 4e 1e 16-02-2015 echo 08-07 termijnecho 28-07 Patsy84 30 & 28 1e 1e 23-02-2015 termijnecho en intake 31 juli WARSK 34 & 39 5e 4e - 3 jongens: 10, 8, 6 24-02-2015 Maarten 17w marleenmj 31 & 31 1e 1e 28-02-2015 21-7 S1984j 29 (bijna 30) & 29 eind jan. met pil gestopt 1e 2 febr. 1 aug Moekiewoekie 28 & 29 17e 1e 23-02-2015 Jongen! 6 okt - 20 weken echo Bobby5 29 & 39 1000e 1e 15-02-2015 Jongen!, geslachtsecho 3 augi Ikketje 29 4 3 23-2 5 augustus laupie89 24/30 ? 1 18-2 Meisje! npm 14-8 ozoz 33 ? 2e 6-2 Jongen! nonaimee ? ? ? 9-2 Jongen! sannie ? ? ? 24-2 bellaaa123 20 en 28 1 1e 28-02 16-09
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.47% gewijzigd
quote:islaaa schreef op 20 juni 2014 @ 18:26:

Hallo dames!

Heb nog niet alles kunnen lezen maar zou ook graag mee schrijven hier, ben zwanger (5 weken) van mijn derde kindje!

Heb al een zoon van 10 en dochter van 8 dus het is nu zo speciaal om nog een keer zwanger te mogen zijn.. Lijkt me gezellig om hier met jullie ons grote geheim te kunnen delen😉...

Liefs islaaa

Ik ben niet zo'n trouwe schrijver in dit soort topics, maar wilde toch even op deze reageren. Want ik ben ook ruim 5 weken zwanger van de derde met een groot leeftijdsverschil met de oudste 2. Bijzonder he, om het nog een keer mee te maken?

Gefeliciteerd, evenals aan alle vrouwen hier!
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ik heb hier eigenlijk helemaal niets te zoeken hoor, maar zag 15 februari staan. Ik testte positief op 15 februari dit jaar, en nu zijn er al meiden die vanaf dan uitgerekend zijn! Wat gaat het hard!!

Heel veel succes voor jullie meiden Geniet van de zwangerschap

*ben weer weg hoor, hihi*
Hoi broedkippetje! Ja heel bijzonder...voeld weer als de eerste keer zwanger zijn, ben zo benieuwd hoe mijn kids hier op gaan reageren, ze hebben geen idee, maar al wel vaak gevraagd of dat ze nog broer en zus worden, ik ben zelf 36 dus was vrij jong zwanger wat het nu weer erg leuk maakt! Geniet er nu al van
quote:islaaa schreef op 20 juni 2014 @ 19:23:

Hoi broedkippetje! Ja heel bijzonder...voeld weer als de eerste keer zwanger zijn, ben zo benieuwd hoe mijn kids hier op gaan reageren, ze hebben geen idee, maar al wel vaak gevraagd of dat ze nog broer en zus worden, ik ben zelf 36 dus was vrij jong zwanger wat het nu weer erg leuk maakt! Geniet er nu al van

Ik ben ongeveer even oud en mijn kinderen zijn net iets jonger dan de jouwe... ik ben ook erg benieuwd wat ze ervan gaan vinden. De een vind het denk ik geweldig, de ander zal wat moeten wennen vrees ik.

Hebben jullie plannen over wannneer het ze te vertellen?

Wij denken na de echo van 8 weken, omdat we denken dat we het niet verborgen gaan kunnen houden tot 12/13 weken ivm kwaaltjes en zichtbaarheid en zo.

En we willen het eerst aan de kinderen vertellen voordat we de rest van de familie op de hoogte brengen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
@broedkippetje ik krijg 5 juli de eerste echo en gaan een week later op vak, wellicht dat we het dan gaan vertellen, maar weet ook niet of ik dat zo lang volhoudt ik heb weinig klachten gelukkig, bij de andere 2 ook niet gehad...ik kan het nog maar amper zelf geloven..
Aaaah... waarom heb ik zo laat een echo! De meesten hebben hem een week of 2 eerder, ga maandag toch maar even bellen

Vind het vreemd dat ik hem pas na 10 weken heb.

Hoe gaat het met jullie? Oh ja, gekke vraag misschien, maar zit er ook ' pijnverschil' in jullie borsten? Links is erg gevoelig, rechts kan als bokszak gebruikt worden.
Ha Shar, ja ik ben ook wel een beetje jaloers op al die vroege echo's maar ik verheug me ook wel op het mooie plaatje dat ik ga zien met 9 weken

Ik had in het begin ook veel meer last links dan rechts, en dat lees ik wel vaker, nu ongeveer hetzelfde.

Welkom Maria en Islaaaaa! Gefeliciteerd Je kan zelf de tabel aanpassen, zie deze post voor korte instructie, is niet moeilijk!

phloxie10 in "Uitgerekend vanaf 15 februari 2015"
Hoi allemaal!

Ik wil heeeel graag bij dit groepje! Past precies bij mijn situatie en het lijkt me zo fijn om ervaringen met jullie te delen!

Ik heb ongeveer op 10 mei mijn koperspiraaltje laten verwijderen omdat mijn vriend en ik er voor wilden gaan. Op 17 mei werd ik ongesteld en nu ben ik al zwanger! Echt niet te geloven, heel onwerkelijk. In 1 keer raak!

Ik vind het heel knap van ons . Ik ben 32 en mijn vriend 30 dus ik ben niet eens meer op en top vruchtbaar (dacht ik).

Afgelopen woensdag heb ik gebeld met de vk om me aan te melden. Heel gek om het uit te spreken vond ik het! Ik ben zwanger! Ik ga half juli op vakantie en gelukkig heb ik voor die tijd al een echo en een intake. Namelijk op 8 en 9 juli. Er wordt dan nog niet naar het hartje geluisterd omdat dat nog te vroeg is maar we krijgen wel te horen of het allemaal echt is en ik het niet bedacht heb dat die 2 testen positief waren.........

Spannend allemaal hoor. Ik deel graag mijn ervaringen met jullie en ben heel benieuwd naar ieders veranderingen in het lichaam/ gevoelens/ etc.

Ik merk alleen dat ik wat gevoelige tepels heb. Verder niks (volgens mij. Ben wel moe maar of dat ermee te maken heeft?)

Gefeliciteerd allemaal!
Het invullen van de tabel gaat mis: ik kan inloggen maar als ik dan naar de tabel wil, ben ik steeds ineens weer ingelogd met mijn eigen inloggegevens. Herkent iemand dit?
Ojee dat was ik, in het bericht hierboven. Klunzig bezig!
Groeten uit Thailand! Ik ben hier 10 dagen in mijn eentje, lekker in een hutje op het strand, in mijn hangmat hangen en uitbuiken. Zo'n gek idee dat ik bij nader inzien niet helemaal alleen ben, haha.

Nog steeds geen kwaaltjes. Ben nu 4 weken en 5 dagen.
Goeiemorgen!

Ik ben al een tijdje lid op het forum maar heb nooit fanatiek gepost. Tot nu hoop ik, want ik ben vandaag 6 weken zwanger!! Volgens de berekeningen ben ik 17 februari uitgeteld. Mijn vriend en ik (26&42) hebben na een maand of 4 proberen nu geluk :D

Afgelopen donderdag en gisteren zijn ouders en schoonouders al ingelicht. Ik ben namelijk iemand die altijd wel een drankje dronk en ik rookte. Hiermee ben ik uiteraard meteen gestopt! Maar het zou opvallen haha, dus vertellen leek ons beter! De rest van de wereld en mijn werkgever mag nog een week of 6 wachten!

Ik werk zelf 32 uur en zou dit ook graag blijven doen. Mijn vriend werk 6 dagen en blijft dit ook doen. Lijkt veel en is het wellicht ook, maar we gaan het toch proberen. Maar eerst maar eens genieten van deze eerste periode! Die vooralsnog gepaard gaat met weinig klachten.

15 juli heb ik trouwens de eerste afspraak met de verloskundige!

Ik hoop dat jullie het goed vinden als ik hier af en toe mee babbel!
Ojee snap niet eens hoe ik in dat tabel kom! Dat is niet mijn ding dus help !! Mijn rechterborst is altijd groter en gevoeliger, dus nu ook, mijn borsten zijn behoorlijk gevoelig nu, verder weinig klachten, af en toe een vlaag misselijk, thats it😊
Ja de zogenoemde ochtendmisselijkheid blijft me ook nog gespaard gelukkig! Idd af en toe een vlaag. Niet eens zozeer misselijk maar meer braakneigingen. Maar valt goed te doen haha!
Ooh lekker misstinkerbel! Wat fijn dat je je zo goed voelt! Geniet er lekker van

Ik ga 27 augustus op vakantie, dus als alles goed gaat ben ik dan rond de 15/16 weken. Heel veel plezier daar, ben jaloers haha.

Welkom en gefeliciteerd 'nieuwelingen'!
Hoi allemaal!

Vandaag op huizenjacht geweest (open huizen). We kregen het gevoel dat we een vogel stelletje waren, op zoek naar een geschikt nestje.

Ik heb steeds veel last van wagenziekte. Dat heb ik altijd wel gehad maar nu veel vaker, herkent iemand dit?

Ook heb ik helemaal geen trek in veel eten dat ik normaal gesproken altijd erg lekker vond. Zo ontbeet ik altijd met een groene smoothie waar ik nu niet aan moet denken.

Hebben jullie ook al ervaren dat je smaak verandert?

Oja, durven jullie het eigenlijk echt te geloven? Ik voel nog zo weinig dat de afspraak bij de vk me heel spannend lijkt. Ik hoop zo dat het echt waar is! Zo durf ik echt nog geen schattig rompertje of zoiets te kopen! Hebben jullie al iets gekocht?
Heej Dames,

Wat tof om via een forum ervaringen te kunnen delen en allemaal rond dezelfde tijd zijn uitgerekend! Giga spannend!

Ik zal ook even kort een voorstelrondje doen;

Mijn vriend (30) en ik (28) zijn bijna 10 jaar bij elkaar. In maart ben ik gestopt met de pil en rond 1 juni hebben we besloten om voor het echie te gaan.

Vandaag heb ik een test gedaan en wonderlijk was het meteen raak en zijn we nu dan ook erg blij met zn twee ( of eigenlijk 3 dus ), maar toch ook nog een beetje terughoudend vanwege de vele verhalen in onze omgeving van miskramen. Al moet ik zeggen dat het blij zijn echt overheerst ( m.a.w. de hele tijd een smile van oor tot oor ).

Volgens berekeningen via internet ben ik uitgerekend op 26 februari ( laatste ongesteldheid begon op 22 mei, cyclus van 29 dagen ).

Behalve wat misselijkheid heb ik tot nog toe geen klachten

Goed om jullie verhalen tot zover al te lezen!

Groetjes Tje85
Oeps, dat was ik bij de vorige reactie. Geloof dat ik het nu door heb, eerste keer op een forum

Heej Dames,

Wat tof om via een forum ervaringen te kunnen delen en allemaal rond dezelfde tijd zijn uitgerekend! Giga spannend!

Ik zal ook even kort een voorstelrondje doen;

Mijn vriend (30) en ik (28) zijn bijna 10 jaar bij elkaar. In maart ben ik gestopt met de pil en rond 1 juni hebben we besloten om voor het echie te gaan.

Vandaag heb ik een test gedaan en wonderlijk was het meteen raak en zijn we nu dan ook erg blij met zn twee ( of eigenlijk 3 dus ), maar toch ook nog een beetje terughoudend vanwege de vele verhalen in onze omgeving van miskramen. Al moet ik zeggen dat het blij zijn echt overheerst ( m.a.w. de hele tijd een smile van oor tot oor ).

Volgens berekeningen via internet ben ik uitgerekend op 26 februari ( laatste ongesteldheid begon op 22 mei, cyclus van 29 dagen ).

Behalve wat misselijkheid heb ik tot nog toe geen klachten

Goed om jullie verhalen tot zover al te lezen!

Groetjes Tje85
Hoi allemaal, ik kan er echt niks van met dat tabel zou iemand dat willen doen voor mij😁...islaaa 36 jaar, 1,5 jaar bezig, 3e kind, 20 feb uitgerekend , 5 juli echo...ik weet het echt niet pfff
Hoi Tje, jij hebt meteen de tabel ingevuld, mij lukt het niet.. Zou jij misschien m'n gegevens in willen vullen? Dat zou fijn zijn!

32 & 30 jaar

1e

1e

16 februari

8 juli

Dank:)
Wij zijn vandaag al wezen kijken naar een kinderwagen... Nog niks gekocht natuurlijk. We moeten ons wel een beetje oriënteren, want kleine auto en klein budget. De vorige kinderwagen stond altijd op de passagiersstoel en dan zat ik achterin naast zoon. Dat kan nu niet meer.

We hebben deze op het oog:

Klik (Duitse site)

We kopen pas wat als ik een stukje verder ben, en deze wagen zouden we op moeten halen in Duitsland, want dit merk is hier veel duurder, dezelfde wagen kost hier ¤130,- meer.

Zijn jullie stiekem ook al aan het rondkijken voor spulletjes?

@MissTinkerbell: Ik ben een beetje jaloers! Lekker weertje daar?

@Alle nieuwe zwangeren: Welkom! Het wordt steeds gezelliger hier.

Het voelt nog steeds erg onwerkelijk, ondanks de duidelijke kwaaltjes. In mijn hoofd ben ik er toch wel heel erg mee bezig, ik vind het moeilijk om aan iets anders te denken.
@islaaa en sibbel: Jullie staan erbij in de tabel, vanaf nu zou het een eitje moeten zijn om je gegevens aan te passen, gewoon inloggen met de gegevens in de OP en de informatie onder je eigen nick veranderen.

Zijn er nog dames die erin willen die ik over het hoofd heb gezien?
Zoo dat was mn dagje wel weer... Vandaag gewerkt van 7 tot half 5, is nu nog prima te doen maar straks met een dikke buik gaat dat toch lastiger worden .

Maar mn man is er weer terug van vakantie, ik blij! Dochter erg boos op m. Voelde zich toch een beetje in de steek gelaten. Wat er allemaal in zo'n koppie omgaat!!

Leuk Bobby aan de brei!!

Is er al iemand misselijk?

Lexie: haha al lekker rond aan het kijken. Mijn eerste kinderwagen een Mutsy staat op Marktplaats. haha was al geen nieuwe dus nu wil ik weer een andere ! Vind een Joolz heeel mooi!
Leuk dat je naar een wagen bent gaan kijken, Lexie! Er is zoveel prachtigs tegenwoordig, ben nog niet gaan kijken maar ben wel heel benieuwd!

Ik val soms ineens in slaap op de bank, zoals vandaag na 5 huizen te hebben bekeken, waren drukke uurtjes. En daarna werd ik misselijk wakker, maar verder echt misselijk ben ik niet. Wel meer wagenziek dus en word ik niet goed bij het idee aan eten dat ik normaal heel lekker vind, maf. Hebben jullie daar ook last van?
Bedankt voor het invoeren van m'n gegevens in de tabel Lexie!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven