vanaf15feb

18-06-2014 16:04 900 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die zwanger zijn en in de tweede helft van februari zijn uitgerekend!

De inloggegevens zijn:

Iedereen die meeschrijft mag zijn eigen gegevens in de tabel aanpassen.

Naam Leeftijd jij en partner Ronde Hoeveelste Uitgerekend op, en het wordt een .... Echo op Phloxie10 33 5e 1e 20-02-2015 18 juli 20weken: begin oktober MissTinkerbel40 & 40 7, na 5 x IUI en 1 x IVF, nu natuurlijk 2e 22-02-2015 Jongen! 29-9 19-wekenecho Lexie85 28 en 37 2.5 jaar 2e 24-2

Jongen! Verlos 14-10 20-weken echo 9-10 chocolatechip Beiden 28 1e 1e 20-2 14 juli mooootje 31 en 33 1e 1e 16-02 24 juli echo 17Juli intake VK hbbb 23 & 35 5 2de 18-02 !verrassing! 19-9 afspraak VK 2-10 20 weken echo! islaaa 36 1.5 jaar 3e 16-2 Geheim 5 juli echo sibbel 32 &30 1e 1e 13-02 8 juli Mariaa89 24 & 27 4e 1e 16-02-2015 echo 08-07 termijnecho 28-07 Patsy84 30 & 28 1e 1e 23-02-2015 termijnecho en intake 31 juli WARSK 34 & 39 5e 4e - 3 jongens: 10, 8, 6 24-02-2015 Maarten 17w marleenmj 31 & 31 1e 1e 28-02-2015 21-7 S1984j 29 (bijna 30) & 29 eind jan. met pil gestopt 1e 2 febr. 1 aug Moekiewoekie 28 & 29 17e 1e 23-02-2015 Jongen! 6 okt - 20 weken echo Bobby5 29 & 39 1000e 1e 15-02-2015 Jongen!, geslachtsecho 3 augi Ikketje 29 4 3 23-2 5 augustus laupie89 24/30 ? 1 18-2 Meisje! npm 14-8 ozoz 33 ? 2e 6-2 Jongen! nonaimee ? ? ? 9-2 Jongen! sannie ? ? ? 24-2 bellaaa123 20 en 28 1 1e 28-02 16-09
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.47% gewijzigd
Hoi,

Ook ik ben heel pril zwanger, morgen 5 weken! Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet zo spannend vind ik het af en toe, en omdat we pas over een paar weken iets willen vertellen tegen familie en vrienden praat ik graag mee ;)

Liefs Patsy
@ Shar: Je kan hier heerlijk eten! Veel rijst met kip, viskoekjes, noodles, kokossoep, maar er is ook veel westers eten te krijgen. En ik begin elke dag met yoghurt, vers fruit en muesli!
Hallo,

Ik schrijf ook graag mee, gisteren 5 weken zwanger.

Eerste 10 mnd geprobeerd, bleek dat ik PCOS heb. Na 1 mnd clomid, zwanger! nog erg onwerkelijk. We hebben een dochter van 2 jaar.

Niet zoveel kwaaltjes hier, wel met vlagen erg moe.

3 Juli heb ik de eerste echo in het zh. Dat vind ik wel erg spannend. Maar ik zie het wel positief en het is zo volg donderdag.

Mijn ouders weten het al en een paar andere vrienden, mijn schoonouders vertellen we het dit weekend.

Spannend!

Ik zag dat de meesten meerdere testen hebben gedaan. Dat stelde ik ook aan mijn man voor. Die het nog erg onwerkelijk vindt ;)
@misstinkerbel, mijn eerste twee zwangerschappen waren heerlijk! En buik groeit dan zeker sneller, nu bij derde zwangerschap hier valt het mee geloof ik, maar laatste zwangerschap is ook alweer 9 jaar geleden. Verder weinig klachten en ik kan erg van zwanger zijn genieten. Zoals nu ook, hoewel symptomen flink toe nemen. Tieten knallen eraf misselijk met momenten maar zelfs dat nemen we voor lief!

Verder doe ik nog aan hardlopen nu wat minder ver maar dan is een stevige bh erg wenselijk, buikje begint ook al iets uit te zetten hier, maar pas nog alles..

En welkom nieuwe schrijfsters! Wordt zeker gezellig hier met al die zwangeren
Zo dan! Nu al een zichtbaar buikje? Ik nog niet hoor... hoewel mn spijkerbroek met riem niet lekker meer zit.

Had bij mijn dochter een basis verzekering. Volgens mij iets van ¤100 kraamzorg moeten betalen. Verder nergens voor hoeven betalen. Dus vind t wel prima zo!
Hallo aanstaande mama's,

Natuurlijk eerst jullie allemaal feliciteren met het prille geluk

Wat een leuke club bij elkaar, allemaal anders en toch hetzelfde eindpunt, mooi!!

Wij hebben 15 mei besloten om met de pil te stoppen. 18-24 mei had ik mijn onttrekkingsbloeding. Ik was vanaf mijn 16e aan de pil, nadat ik een abortus heb gehad. Ben nu net 31 dus al behoorlijk lang aan de pil en geen idee wat mijn cyclus zou zijn...

Afgelopen weken wat vaag misselijk, zere tepels en beetje snel geirriteerd. Maar ik dacht dat het kwam omdat mijn lijf zich weer aan het resetten was.

Affijn, afgelopen zaterdag toch maar een test gedaan: bingo!

Ik geloofde het toch nog niet echt en gisteren toch een extra test gedaan. Overduidelijk een + hihi.

Maar wil iemand me toevoegen aan de tabel? Mij lukt het niet...

Wij zijn beide 31jaar

Eerste ronde, eerste kindje

uitgerekend op 21/22 februari (krijg verschillende uitkomsten)

Ik ga vandaag de vk bellen. Gisteren waren ze niet meer bereikbaar voor een afspraak. Dus hopelijk snel een eerste echo!

Nou tot schrijfs allemaal!

Groetjes Marlee
Hbbb dat heb ik ook hoor, spijkerbroek zit wat strakker ja, maar dat komt omdat darmen ook actiever zijn ed, opgeblazen gevoel, wat van zwangerschap kun je nog niet veel buik hebben
Nog ff een ding...zullen we nu met 16 dames een stop aangeven?

Ik overzie het anders echt niet meer hoor!! En dan al die hormonen nog!
Hbbb, sorry was vergeten te reageren op je vraag. Ik start morgen met moeders voor moeders. Ben vandaag precies 6 weken, dan mag je starten. Heb al wel een heerlijk zachte wikkeldoek gekrege ! Mijn vriend vroeg; kun je daar de baby mee vast knuppen op je buik? Huh? Oh je bedoelt een draagzak! Haha.

Wat fijn misstinkerbell! Met name dat je met yoghurt kan ontbijte .. Krijg 's ochtends echt geen brood naar binnen.

Heb het idee dat mn borsten beginnen te groeien, maar vandaag niet echt misselijk (eng idee, soms wil ik echt wat voelen!)

Nog 3 weekjes in spanning afwachten.
Als ik wat gekkig typ, ik kan niet alles terug lezen op m'n telefoo
Welkom nieuwe dames! Leuk dat jullie meeschrijven. Wat zijn er veel rond 22 feb uitgerekend! Voor nu dan, schuift allemaal nog wat naar links en naar rechts.

Ik heb vandaag weer zo'n dag dat ik me totaal niet zwanger voel. Nul kwaaltjes, geen enkel herkenbaar zwanger gevoel, ik zou zweren dat ik niet zwanger ben. Baal ik van, want het maakt me onzeker...
Hebben jullie ook die angst dat het nog allemaal mis kan gaan? Ik brn ook helemaal niet misselijk en de krampen zijn ver over. Alsof er niks aan de hand is. Ergens ben ik dan liever misselijk haha, dan weet ik in elk geval dat mn hormonen nog aan de slag zijn!
Same here dames. Ben ook erg bang dat er wat fout gaat.

Alleen voel ik juist wel vanalles. Krampjes in mijn buik en aan de zijkant van mijn buik. Vaak een drukkend gevoel in mijn onderbuik... Hopelijk hoort het er allemaal bij.

Leuk om te lezen dat sommigen echt al een buikje hebben. Dat is bij mij nog niet het geval. Al zitten strakke broeken niet meer zo comfortabel.

Slikken jullie trouwens ook extra voedingssupplementen? Ik slik zelf alleen foliumzuur, maar is dat wel voldoende?
Goedemiddag...

Iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap.

Ook ik mag me bij jullie aansluiten.

Weet sinds vorige week dat ik zwanger ben.

Uitgerekende datum waarschijnlijk 24-02.

Ik heb al vroeg een echo, omdat ik zelf in een verloskundigenpraktijk werk en na 4 juli drie weken vakantie heb.

Heb nog niet alles teruggelezen.

Maar zie iets staan over voedingssupplementen.

Ik slik naast foliumzuur ook nog een supplement voor zwangere vrouwen met visolie, vitamine D en magnesium.

Hier ook de angst dat het mis gaat.

Heb in 2002 en 2007 miskramen gehad.

De laatste bij bijna 13 weken, dus die angst blijf ik altijd houden.

Ik heb me al wel aangemeld voor Moeders voor Moeders. Zal wel snel gebeld worden om een afspraak te maken.

Hier nog niet veel kwaaltjes. Af en toe een vleugje misselijk en een zeurend/krampend gevoel in mijn onderbuik. Hopen dat het zo blijft.

Bij de vorige drie zwangerschappen heb ik heel veel overgegeven.

Bij de derde heb ik zelfs in het ziekenhuis gelegen, omdat ik uitgedroogd was.

Hoop dat het deze keer niet zover komt.

Tot snel!

WARSK
Nieuwe dames welkom!!

Hier gisteravond bruinig sluimverlies en vanmorgen nog roze slijmverlies. Ben bang dat het fout gaat

Af en toe zwaar gevoel in buik, maar geen krampen.
Welkom allemaal!

Hier ook nog geen misselijkheid te bekennen en de andere kwaaltjes zijn maar licht aanwezig. Inmiddels weet mijn moeder dat ik zwanger ben, helemaal uitzinnig is ze. Gister uren gewinkeld samen (niet speciaal voor de baby) alleen een heel lief zacht dekentje gekocht.

ik ben ook nog steeds bang dat het mis gaat maar ik probeer maar te genieten want meer kan je niet doen. Ik slik mama compleet van davitamon.
Oh nee Libelle!!! Dat kan niet hoor. Dat mag niet!!!
Jeetje Libelle, heb je de VK al gebeld?
Nee het is alleen bij naar toilet gaat en niet zo veel. Net weer bij naar toilet gaan bruin met druppel helder rood

Als het blijft bel ik morgen verloskundige
Oeh libelle spannend! Toch kan het ook goed gaan hoor, ik heb bij mijn eerste 2 ook bloedverlies gehad, met name als ik naar toilet ging, daarna werd het bruin, en bleef het weer even weg om af en toe terug te komen, na bevalling zag vk ook schade aan placenta van deze bloedingen, maar uiteindelijk 2 gezonde kids hoor! Hou ons op de hoogte!😘
Bah! Wat spannend zeg, kan me je zorgen goed voorstellen. Ik, muppet 1e klas zat vandaag in de stress omdat ik minder klachten heb ( ik mag niet zeuren).

Ik zou indd even bellen, al is het maar voor je eigen gemoedsrust!

O jee libel wat spannend voor je ik heb wel gelezen dat het voor kan komen mijn zusje had er ook last van en die is net bevallen dus het kan onschuldig zijn. Ik ga voor je duimen dat het niks ergs is

Met mij gaat het wel goed alleen zooooo moe niet normaal ook al misselijk vooral als ik mij inspan , en ik ruik alles en iederee echt heel vies daar word ik dan weer misselijk van nog een weekje dan heb ik mijn eerste echo echt zo spannend kan nog steeds niet geloven dat ik na meer dan 9 jaar zwanger ben zomaar ineens 3 maanden nadat we alle behandelingen gestopt hebben blijft onwerkelijk en ook eng ben bang dat er geen hartje te zien is op de echo terwijl ik me wel superzwanger voel. Ik dacht altijd heel erg blij te zijn als ik ooit zwanger zou raken maar ik ben eigenlijk alleen maar heel erg bang kan er nog niet echt van genieten....

Het lukt me niet om me in de tabel te zetten

Ik ben 29 en partner 39 1000e ronde uitgerekend 15 februari 1 juli eerste echo
Sterkte Libell, Ik zou zeker even contact opnemen met een verloskundige...Hoop dat ze je gerust kan stellen en zegt dat het erbij hoort!

He Warsk een deskundige in ons midden?? Van harte met je zwangerschap.

Genieten is dus voor iedereen moeilijk in dit stadium...

MarleenMj: jij ook gefeliciteerd. Begrijp ik het goed dat je op 16 jarige leeftijd een abortus hebt gehad? Heftig meid...

ik slik alleen foliumzuur. Bij mijn eerste de eerste 3 maanden door gerookt en gedronken en een uber gezond meissie!!!
Jeetje bobby! Dat is ook wel een hele lange tijd! Kan me voorstellen dat het erg onwerkelijk voelt! Wat ik zo lees heb je voldoende kwaaltjes! Hopelijk heb je volgende week meer duidelijkheid
Libelle88, altijd schrikken, maar op dit moment niet met zekerheid te zeggen welke kant het opgaat. Je had je nog niet aangemeld bij een verloskundige. Ben je i.v.m. de PCOS wel bekend bij de gynaecoloog? Je kunt altijd contact opnemen met een verloskundige om de situatie te bespreken. Vaak hanteren ze rond deze termijn een afwachtend beleid om te kijken wat het bloedverlies gaat doen. Weinig bloedverlies kan namelijk onschuldig zijn, bijvoorbeeld nadat je gemeenschap hebt gehad. Het ligt er ook aan of de verloskundige in eigen praktijk echo's maakt. Mijn advies is om morgen te bellen om te overleggen. Duim voor je.........

Bobby5, kan me voorstellen dat het heel onwerkelijk is. Aftellen naar de echo. We hebben vertrouwen in de kwaaltjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven