Ik sta op het punt om mijn man zo te verleiden in de hoop dat ik weer zwanger wordt. 3 maanden geleden heb ik mijn dochter met 38 werken moeten laten halen. .. Ik weet dat het niet lief is, maar ik MOET gewoon weer zwanger zijn.... tenzij iemand me ervanaf kan praten.
Is je figuur al weer een beetje terug? Niet dat je straks met je blote kontje staat te draaien en dat die man gierend over zijn kanaal gaat?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Anoniem_151171
vrijdag 15 februari 2013 om 00:42
komt nooit meer goed met die buik, twee zwangerschappen zo dicht op elkaar.
Anoniem_67700891efcbf
vrijdag 15 februari 2013 om 00:43
TO lees anders eens je andere topics door (met name je eerste). Echt, het lost dat rotgevoel niet op, je schuift het alleen maar op de lange baan.
Maar gewoon seks is toch ook heel leuk en ontspannend?
Anoniem_6404b322b2c16
vrijdag 15 februari 2013 om 00:44
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 februari 2013 @ 00:41:
Is je figuur al weer een beetje terug? Niet dat je straks met je blote kontje staat te draaien en dat die man gierend over zijn kanaal gaat?Dat en geef je borstvoeding? Dat tietlekken staat ook niet zo charmant.
Anoniem_151171
vrijdag 15 februari 2013 om 00:46
ik heb even geloept, ik denk dat je beter naar een psycholoog kan. Mentaal ben je niet klaar voor een tweede kind en fysiek ook niet. Bovendien wil je man het niet
quote:pipvanwoezel schreef op 15 februari 2013 @ 00:49:
Ik loop al bij een psycholoog... Maar dat neemt het verlangen niet weg. Hoezo is dat slecht voor je buik zo snel achterelkaar?Is je buik je meer waard dan je relatie?
Oh, dat loepje is soms best handig, 4 dagen geleden heb je een topic geplaatst met een wat helderder OP, maar met dezelfde strekking. Praat met je man, zou ik zeggen. En desnoods met je huisarts, je klinkt enigszins onstabiel. Edit; ik zie dat je al met 'n psych praat. Praat daarmee.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Anoniem_151171
vrijdag 15 februari 2013 om 00:50
een zwangerschap is een aanslag op je lijf je lijf moet daarvan herstellen, wat denk je zelf?
Jij hebt ook nog eens een dramatische zwangerschap gehad en en operatie daarna. Heb je al met je gynaecoloog over je bizarre plan gesproken?
Anoniem_151171
vrijdag 15 februari 2013 om 00:51
inderdaad, je klinkt nogal instabiel.
Anoniem_648d9232db186
vrijdag 15 februari 2013 om 00:53