Verschil tussen zwangerschappen

15-06-2019 11:51 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort hoop ik zwanger te worden van een tweede kindje. Alleen kijk ik nogal tegen een tweede keer zwanger zijn op. De vorige zwangerschap was bepaald geen pretje en ik ben benieuwd wat voor verschillen er tussen de meerdere zwangerschappen zat bij anderen.

Dus vandaar de vraag: wat waren de verschillen tussen je zwangerschappen?
Alle reacties Link kopieren
Bij de 1e misselijk en overgeven van week 6 tm 11. Bekkeninstabiliteit toen ik een week of 20 was. Met 20 weken al een behoorlijke buik. Zo een 30 kg aangekomen. Zware bevalling.

Bij de 2e misselijk en overgeven exact hetzelfde als bij de 1e. Bekkeninstabiliteit toen ik 12 weken was. Tot rolstoel aan toe. Ook al een behoorlijke buik met 20 weken. 16 kilo aangekomen. Vlotte en makkelijke bevalling.

Nu 20 weken zwanger van de 3e. amper last van misselijkheid gehad. Begin nu wel klein beetje last van mn bekken te krijgen. Amper een buikje (en ben lichter dan dat ik was voor de zwangerschap van de 1e. Ben slank gebouwd). Draag al mn normale kleding nog. Ben nu alleen extreem moe en dat had ik bij de andere 2 niet. Was wel vermoeider bij die zwangerschappen, maar moet nu echt mn best doen om niet in slaap te vallen op mn werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven