Voetreflexmassage ervaringen?
maandag 26 februari 2018 om 10:33
Hoi,
Vandaag ben ik 41,3 weken zwanger. De bevalling wil maar niet op gang komen en strippen lukte voor het weekend nog niet. Gezien ik graag thuis wil bevallen, een ongecompliceerde zwangerschap heb gehad zonder kwaaltjes en ook een zo natuurlijke mogelijke bevalling prefereer, kwam iemand met de tip een voetreflexmassage te doen om de bevalling op gang te helpen.
Hebben mensen hier ervaring met een dergelijke massage? En denk je dat het jou geholpen heeft? Ben benieuwd naar jullie reacties!
Vandaag ben ik 41,3 weken zwanger. De bevalling wil maar niet op gang komen en strippen lukte voor het weekend nog niet. Gezien ik graag thuis wil bevallen, een ongecompliceerde zwangerschap heb gehad zonder kwaaltjes en ook een zo natuurlijke mogelijke bevalling prefereer, kwam iemand met de tip een voetreflexmassage te doen om de bevalling op gang te helpen.
Hebben mensen hier ervaring met een dergelijke massage? En denk je dat het jou geholpen heeft? Ben benieuwd naar jullie reacties!
maandag 26 februari 2018 om 11:28
maandag 26 februari 2018 om 11:34
Baat het niet: nou, als het niet werkt waar het voor bedoeld is, dan is zo'n behandeling vette onzin natuurlijk.Bloemetjefresia schreef: ↑26-02-2018 11:28Die drukpunten induwen vond ik best pijnlijk maar de massage eromheen was fijn. Baat het niet....
Als hoogzwangere betalen voor pijn (dat krijg je misschien nog genoeg) is toch raar?
Laat je voeten gewoon lekker masseren en niets "reflexen".
maandag 26 februari 2018 om 13:05
Vandaag gestript, als het nu niet doorzet, ga ik er toch maar voor. Ik wil nu wel alles uit de kast halen om nog voor de 42 weken te kunnen bevallen ... Ik kan wel weinig onafhankelijke verhalen vinden op internet, allemaal verbonden aan praktijken en achteraf weet je inderdaad nooit of dat nou de druppel was ... maar inderdaad, baat het niet, dan schaadt het niet!
Dit was het aanbod van de vriendin van een collega van mijn partner, dus ook niet zo duur op deze manier =)
Dit was het aanbod van de vriendin van een collega van mijn partner, dus ook niet zo duur op deze manier =)