Vraag over maagzuur

01-11-2016 21:30 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Ja, is een heel normaal zwangerschapsverschijnsel.
Heb het ook wel af en toe gehad tijdens de zwangerschap. Normaal nooit last van.
Hoe verder in je zwangerschap hoe erger. Zodra je bevallen bent is t weg.
Ja, heb het nu ook, maar hoort er gewoon bij.
Ja. Verschrikkelijk irritant want normaal had ik altijd alleen met kerst maagzuur omdat ik teveel had gegeten en dan jatte ik pantoprazol van man want dat werkt tenminste en nu zit ik met die rottige rennies die niet half zo effectief zijn.
Ik ben begin 40 jaar en van al die jaren heb ik er alleen last van gehad tijdens de beruchte 9 maanden.
Plofjes in de buik?!
Oh nu zie ik je toevoeging. Ik ben 13 weken nu en het begint nu pas. Aan het begin van mijn zwangerschap had ik geen maagzuur.
Als je nod pas over een week is, kun je nog nauwelijks zwangerschapsverschijnselen hebben hoor.
quote:lux. schreef op 01 november 2016 @ 21:33:

Ja. Verschrikkelijk irritant want normaal had ik altijd alleen met kerst maagzuur omdat ik teveel had gegeten en dan jatte ik pantoprazol van man want dat werkt tenminste en nu zit ik met die rottige rennies die niet half zo effectief zijn.Rennies helpen inderdaad voor geen meter. Misschien Gaviscon proberen? Is een superranzig drankje Dat mag ook als zwangere, en hielp bij mij stukken beter (tot een week of 34, toen hielp niets meer).
quote:SallySpectra schreef op 01 november 2016 @ 21:34:

Plofjes in de buik?!Plopjes denk ik. Alsof er luchtbelletjes in je buik knappen.
Nu zie ik je volgende toevoeging. Symptomen zeggen niets over een zwangerschap, meestal meer over hoe graag je zwanger wil zijn.
Oh, je hebt je bericht aangepast..

Plopjes herken ik niet!
quote:-Nienke- schreef op 01 november 2016 @ 21:36:

[...]

Rennies helpen inderdaad voor geen meter. Misschien Gaviscon proberen? Is een superranzig drankje Dat mag ook als zwangere, en hielp bij mij stukken beter (tot een week of 34, toen hielp niets meer).Dank voor de tip
O wacht, het is stiekem een ben-ik-zwanger-of-niet-topic.

Mods! Verplaatsen graag!
quote:GateKeeper schreef op 01 november 2016 @ 21:36:

[...]

Plopjes denk ik. Alsof er luchtbelletjes in je buik knappen.Ja inderdaad
Nog meer toevoegingen..
Huh een week plopjes etc, en pas NOD over week. Dan is het technisch bijna ommogelijk kwaaltjes ge hebben, zeker geen maagzuur. Laat het nog, wacht af... Maar ga geen symptomen benoemen omdat je hoopt zwanger te zijn, mocht het niet zo zijn is dit alleen maar meer teleurstellend.
quote:GateKeeper schreef op 01 november 2016 @ 21:36:

[...]

Plopjes denk ik. Alsof er luchtbelletjes in je buik knappen.Nu ben ik zeer bekend met maagzuur, maar dat voelt echt niet als plofjes/plopjes.
quote:SallySpectra schreef op 01 november 2016 @ 21:40:

[...]

Nu ben ik zeer bekend met maagzuur, maar dat voelt echt niet als plofjes/plopjes.Plopjes is een ander symptoom waar ze last van heeft. Staat los van de maagzuur.
Gewoon nog even wachten en volgende week testen.
Of je zwanger kan zijn hangt meer af van of je onveilig seks hebt gehad dan of je plofjes uit je buik hoort...
quote:GateKeeper schreef op 01 november 2016 @ 21:41:

[...]

Plopjes is een ander symptoom waar ze last van heeft. Staat los van de maagzuur.

Oh oké

Maar dat heeft niets met een zwangerschap te maken hoor TO, plopjes... of denk je dat je de bevruchte eicel voelt 'schoppen'?
quote:pien6 schreef op 01 november 2016 @ 21:43:

Of je zwanger kan zijn hangt meer af van of je onveilig seks hebt gehad dan of je plofjes uit je buik hoort...Ja hebben we gehad en 3 dagdn later begon het te rommelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven