Vruchtwaterpunctie ervaringen?
zondag 12 juni 2016 om 16:12
Hallo allemaal, daar ben ik weer. Paar dagen terug een topic geopend over de vergrote ventrikels van mijn ongeboren zoontje.
Morgen gaan ze een vruchtwater punctie doen maar wat kan ik hiervan verwachten? Zouden jullie misschien je ervaring kunnen delen qua pijn tijdens de punctie, of jullie napijn hebben gehad, etc.
Vind het allemaal een beetje spannend, ik wordt wel opgehaald uit het ziekenhuis maar verder wel alleen tijdens de punctie, misschien vind ik het daardoor wel extra spannend.
Bedankt alvast allemaal !
Morgen gaan ze een vruchtwater punctie doen maar wat kan ik hiervan verwachten? Zouden jullie misschien je ervaring kunnen delen qua pijn tijdens de punctie, of jullie napijn hebben gehad, etc.
Vind het allemaal een beetje spannend, ik wordt wel opgehaald uit het ziekenhuis maar verder wel alleen tijdens de punctie, misschien vind ik het daardoor wel extra spannend.
Bedankt alvast allemaal !
Nothing worth having ever comes easy
zondag 12 juni 2016 om 17:13
Ik vond het meevallen, aanprikken is even pijnlijk/gevoelig, heb even weggekeken maar daarna meteen weer naar mn kleintje op het scherm. Dat doet zo goed. Nadien lekker rustig op de bank gelegen en me laten verwennen.
Het wachten op de uitslag is inderdaad zwaarder omdat het gevoelsmatig zo lang duurt.
Het wachten op de uitslag is inderdaad zwaarder omdat het gevoelsmatig zo lang duurt.
zondag 12 juni 2016 om 17:17
Dat doet me goed te horen dat het meevalt ! Hopelijk valt het voor mij morgen ook mee, zal proberen me te ontspannen en de artsen zijn uiteraard zeer kundig maar het blijft eng.
Ik ben ook bang dat mijn behoorlijk bewegelijke kindje zich bijvoorbeeld prikt aan die naald
Ik ben ook bang dat mijn behoorlijk bewegelijke kindje zich bijvoorbeeld prikt aan die naald
Nothing worth having ever comes easy
zondag 12 juni 2016 om 17:24