Wachten op bevalling; wie nog meer?

29-01-2020 18:46 293 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel spreekt eigenlijk wel voor zich...
Vandaag 40.3 weken zwanger en nog geen enkel teken van een naderende bevalling.
Bij de eerste waren er trouwens ook geen voortekenen.

Nog iemand in hetzelfde schuitje en zin om te kletsen?
Stoffenenblik, gefeliciteerd! 💐🎂🥳💗
Alle reacties Link kopieren
Zo, lang geleden dat ik hier geweest ben maar ik ben dus ook vorige week bevallen! Uiteindelijk toen ik dinsdag bij de verloskundige kwam had ik al 5cm ontsluiting :-o Had die nacht kramp in mijn rug gehad... Ik had geen weeen meer maar mocht meteen naar t ziekenhuis. Daar zijn mijn vliezen gebroken, kwamen er echte weeen en is dochterlief geboren!

Gefeliciteerd stoffenenblik! Zijn jullie alweer thuis?

En de rest, zijn er al meer baby’s?
Vertrouwen - als je alles loslaat, heb je twee handen vrij
Alle reacties Link kopieren
Van harte leahv!
Ja we zijn weer thuis sinds donderdag. Het gaat goed maar door haar lage gewicht nog wel echt goed opletten. Ze heeft weinig energie en blijft soms moeilijk op temperatuur. De borstvoeding gaat gelukkig super dus ze groeit wel heel goed!

Hoe is het nu met jou en je dochter leahv? Ook 3-3 bevallen?
Alle reacties Link kopieren
O fijn, lekker thuis! Inderdaad ook 3-3. Dan heb je alleen geen kraamzorg meer zeker? Was ze erg licht? Hier wel deels herkenbaar. Ze was niet licht maar wel vrij veel afgevallen. Dus ook moeite met temperatuur. Maar begint iets beter te gaan nu.
Vertrouwen - als je alles loslaat, heb je twee handen vrij
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Leahv!

En fijn dat je weer thuis ben Stoffenenblik!
Gefeliciteerd Leahv! :daisy:

Ik ben een week geleden bevallen. Zou eigenlijk gisteren ingeleid worden, maar had al wat ontsluiting en werd gestript. Hele dag buikpijn gehad, maar t zakte af. Toen we naar bed wilde gaan kreeg ik opeens weeën, uur later was ze er al. :)
Alle reacties Link kopieren
Wow Nachtvlinder dat is snel gegaan dan!!!
Gefeliciteerd met de komst van je dochtertje!
Dank je Naatje.
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
14-03-2020 00:50
Gefeliciteerd Leahv! :daisy:

Ik ben een week geleden bevallen. Zou eigenlijk gisteren ingeleid worden, maar had al wat ontsluiting en werd gestript. Hele dag buikpijn gehad, maar t zakte af. Toen we naar bed wilde gaan kreeg ik opeens weeën, uur later was ze er al. :)
Gefeliciteerd!! Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
39 weken vandaag, dus ik mag mij hier ook melden denk ik. Ik ben het zat, wil mijn baby. M’n lijf doet zo’n zeer. Bah klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorige week dinsdag bevallen van ons meisje! Ging ziek de bevalling in en 2,5 u geperst... Was loodzwaar maarrr gelukkg wel thuis.
Alle reacties Link kopieren
Ah fritzzz ik snap het helemaal! Zo zat ik 2 weken geleden ook nog! Ik hoop voor je dat de baby snel komt...

Hufflepuf gefeliciteerd! Maar klinkt wel heftig zeg. 2,5 uur persen, wow! Ik heb bij de eerste 2 uur geperst en dat vond ik al een uitputtingsslag! Maar je hebt gewoon je baby, hoera! Voel je je alweer wat opknappen? En hoe doet je kleintje het?
Vertrouwen - als je alles loslaat, heb je twee handen vrij
Alle reacties Link kopieren
Hufflepuf och jemig, twee en half uur persen! Bij mijn eerste weet ik t eigenlijk niet hoe lang maar bij deze was t godzijdank met 14 minuten persen gepiept!

Maar gefeliciteerd meid, je kindje is er, geniet!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Fritzzzz
Alle reacties Link kopieren
Wow hufflepuf 2,5 uur persen, heftig. Gefeliciteerd!

39/3 inmiddels en geen baby.
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
14-03-2020 00:50
Gefeliciteerd Leahv! :daisy:

Ik ben een week geleden bevallen. Zou eigenlijk gisteren ingeleid worden, maar had al wat ontsluiting en werd gestript. Hele dag buikpijn gehad, maar t zakte af. Toen we naar bed wilde gaan kreeg ik opeens weeën, uur later was ze er al. :)
Ooooh ze is er! Gefeliciteerd! Superfijn ook dat het zo vlot gegaan is :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Jij ook gefeliciteerd trouwens, Hufflepuf!

Hier 38,5 week en ik ben sinds gisteren echt niet zo lekker... (spier?)pijn aan bekken, onderrug, hals en hoofd. Maar geen verhoging of hoest/benauwdheid of zo, dus vk gaat ervan uit dat het geen griep is. Baby is wel al groot en zwaar dus het weegt ook wel op m’n lichaam en slapen is ook echt onmogelijk geworden, dus vermoeidheid kan ook een rol spelen.

Maar is dit dan typisch voor de laatste loodjes? Want ik had mezelf voorgesteld toch iets fitter de bevalling in te gaan :-(

Herkennen jullie dit?
anoniem_384351 wijzigde dit bericht op 18-03-2020 13:53
Reden: Typfout
0.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Even een update, ik ben paar dagen geleden bevallen van een prachtig kindje. Het was een heftige bevalling, maar nu een prachtig kindje. Er komt zeker geen 2e kind meer. Ons gezinnetje is compleet zo. Geniet allemaal van jullie kleintjes en voor degenen die nu kampen met de laatste loodjes, veel succes! Ook jullie komen er.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven