Wachten op bevalling; wie nog meer?

29-01-2020 18:46 293 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel spreekt eigenlijk wel voor zich...
Vandaag 40.3 weken zwanger en nog geen enkel teken van een naderende bevalling.
Bij de eerste waren er trouwens ook geen voortekenen.

Nog iemand in hetzelfde schuitje en zin om te kletsen?
Hoe is het met de nog zwangere (of inmiddels bevallen) dames?
Goed hoor! Wel klaar met zwanger zijn! Maar ja hierna nooit meer dus ik probeer er ook maar van te genieten deze laatste dagen.

Gefeliciteerd met alle babies ❤️ Fijn dat het bij iedereen goed gaat.

Kan iedereen nog even bevestigen hoe ontzettend het meevalt om te bevallen 😂
JonathanStrange schreef:
07-02-2020 15:40
Gisteren ben ik middels een keizersnede bevallen van mijn tweeling. We maken het goed maar blijven waarschijnlijk wel een week in het ziekenhuis. Maar goed, langer om naar mijn kinderen te staren dus 😉
Hoe gaat het met de twins?! Lijkt me zo bijzonder (en heftig) twee babies tegelijk , stiekem had ik het heel leuk gevonden.
Boertje037 schreef:
10-02-2020 13:53
Goed hoor! Wel klaar met zwanger zijn! Maar ja hierna nooit meer dus ik probeer er ook maar van te genieten deze laatste dagen.

Hou vol!
Joh, ik ben 10 dagen geleden bevallen en ik kan me de pijn niet eens meer herinneren! :proud: Stelt niks voor! :P
Boertje037 schreef:
10-02-2020 13:53

Ja ik heb er ook nog wel even van genoten hoor. Heb alleen geen buikfoto meer gemaakt, dat vind ik achteraf wel jammer.

Bevalling? Appeltje eitje joh :proud:
Ik maak elke dag wel een foto de afgelopen week zo van”nou dit kan wel eens de laatste dag met buik zijn”.
Goed, zeven foto’s verder zit meneer nog steeds lekker op z’n plekje :-?

Hij zit nu met z’n kleine handjes te poeren daar beneden, zodat je van die steekjes voelt echt binnen in je vagina....kennen jullie dat? Zo’n ontzettend vervelend gevoel, alsof je tampon scheef zit of zo...

En Boertje ik ben t ook zat! Maar ik berust me er nu maar in dat hij waarschijnlijk niet uit zichzelf meer komt en wel gewoon volgende week moeten inleiden...
Hoeveel weken en dagen ben je nu Naatje? Waarom denk je dat ie zelf niet komt? Luie donder die op zn vader lijkt? 😜

Dat gepoer herken ik wel. Hier een vervente blaasknijpert, en ze trapt graag dagelijks op hetzelfde stukje beurse buik..

Ja zie je dat bevallen valt reuze mee. Het is wel echt apart hoe je dat gevoel en de pijn gewoon ‘verdringt’ he? Ik heb t al twee keer eerder gedaan en toch kan ik me niet ECHT meer voorstellen hoeveel pijn het deed. Geintje van moeder natuur om te zorgen dat we ons blijven voortplanten?
39 weken en 3 dagen nu Boertje.
Ons dochtertje kwam ook niet uit haarzelf en ben ik met 40 weken ingeleid (bij haar dachten ze dat ze enorm groot zou zijn omdat ze al heel lang onwijs laag en ingedaald lag en ze had niet meer konden meten op de laatste groei echo’s).

Dus denk dat t een gevalletje zoals z’n zus is, al is dit wel voor t eerst dat ik oefenweeen heb voor een bevalling, met dochter nul weeen gehad terwijl ik al twee weken met vier cm ontsluiting rondliep...
Ik denk dat die baby gewoon niet meer komt...

40+4 and counting.... :rolling:
Er gebeurt ook weinig. Heel af en toe een krampje. Vorige keer braken met 40+4 de vliezen.
Vanochtend vroeg de eerste wee en precies 8 uur later is mijn zoontje geboren :heart:

Alsof hij aanvoelde dat ik net deze middag een intake had voor een inleiding :-D

Nu een nachtje blijven wegens uitputting en morgen lekker samen naar huis
Gefeliciteerd Fiorghra!!!!
Fiorghra schreef:
10-02-2020 21:19
Vanochtend vroeg de eerste wee en precies 8 uur later is mijn zoontje geboren :heart:

Alsof hij aanvoelde dat ik net deze middag een intake had voor een inleiding :-D

Gefeliciteerd!! Veel geluk!
Gefeliciteerd Fiorghra! :) :heart:
Gefeliciteerd Fiorghra en wat fijn dat een inleiding niet nodig is geweest!
Fiorghra schreef:

Gefeliciteerd! Geniet van elkaar!
Hier kwam zowel dochter als zoon op de dag van de intake van de inleiding. 😜
Fiorghra schreef:

Jaa nog een baby! 🎉🎉 gefeliciteerd! Hoop dat je vandaag lekker naar huis mag, geniet ervan! ❤️
Kato1987 schreef:
11-02-2020 07:35
Gefeliciteerd! Geniet van elkaar!
Hier kwam zowel dochter als zoon op de dag van de intake van de inleiding. 😜
Oh dan hoop ik dat meneer hier aankomende donderdag besluit te komen, want dan ga ik richting gyn!
Na een spannende vooravond omdat ik de baby niet meer voelde gelukkig goede hartslag in het ziekenhuis.
Ze hebben me gestript en morgenochtend om 08.00 uur mag ik me melden voor de inleiding!
Naatje2000 schreef:
12-02-2020 21:22
Na een spannende vooravond omdat ik de baby niet meer voelde gelukkig goede hartslag in het ziekenhuis.
Ze hebben me gestript en morgenochtend om 08.00 uur mag ik me melden voor de inleiding!
Succes! En stiekem jaloers....

Morgen 41 weken....
Strippen niet mogelijk....
Naatje2000 schreef:
Spannend!!! Heel veel succes!!
Einde is in zicht! ❤️
ClaireSophie schreef:
12-02-2020 21:45
Succes! En stiekem jaloers....

Morgen 41 weken....
Strippen niet mogelijk....
Waarom niet, nog geen beweging? Balen! Sterkte met wachten!
Naatje2000 schreef:
Spannend! Succes 🤞🏽
Balen ClairSophie. Ik hoop dat het toch snel op gang komt. Voel je je nog ok?

@Boertje hoe gaat het bij jou?
Wat stom ClaireSophie! Heb je nog geen ontsluiting?
Ik had 2 cm dus strippen kon gelukkig!
Naatje2000 schreef:
12-02-2020 22:01
Wat stom ClaireSophie! Heb je nog geen ontsluiting?
Ik had 2 cm dus strippen kon gelukkig!
Nope, baarmoedermond kon de verloskundige amper bij, nog helemaal gesloten en erg hoog. Ze willen maandag het evt een derde keer proberen (41+4 ben ik dan). Zie ik zelf niet zitten. Dan weer 24 wachten op evt weeën (=41+5) dan pas voor t eerst naar 't ziekenhuis (met mazzel als ik terecht kan dus 41+6). Dan waarschijnlijk ballon of gel en dus óók weer 24uur afwachten (hallo 42 weken!!)...

Zou graag maandag richting ziekenhuis willen voor checkup en datum vastleggen. Wil heel graag in t ziekenhuis bevallen dus wachten op natuurlijke weeën is voor mij geen must

Maar toi toi toi morgen Naatje! :high5:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven