Wachten, wachten, wachten, deel 2

29-05-2013 13:40 2662 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!

Ik reageer later vandaag even op de rest.

Ceetje, Welkom! Ik heb geen ervaring met diabetes type 1, maar kwam net wel hier terecht. Stonden niet veel berichten in nog, maar wellicht heb je wat aan hun ervaring.

Ben al een paar dagen onwijs verkouden en nu ook lichte koorts, ik kruip dus weer lekker mijn bed in.
Goedemorgen!

Even snel een berichtje..

Gisteren op kraambezoek geweest bij ons nieuwste familielid. Wat een dotje, 1550 gram en echt een mini baby'tje. Naar omstandigheden gaat het goed, zelfstandig ademen etc.

En toen..kreeg de vader van mijn schoonzusje ( vriendin van mijn broertje) een zware hersenbloeding, dezelfde avond, dus de hele familie is in rep en roer op dit moment.. Ziet er niet best uit en we zijn eigenlijk allemaal van slag hierdoor, zeker omdat we het hebben zien gebeuren..Ik vind het zo sneu en zo verschrikkelijk voor iedereen die van hem houdt en om hem geeft..

Eerst dus het fijne gezien van het leven, een klein baby'tje, sterk, vechtend en daarna een man in de bloei van zijn leven binnen enkele minuten zien veranderen in een kasplantje. Wat is het leven dan onvoorspelbaar en dat maakt toch wel dat ik heel dankbaar ben voor alles wat ik tot nu toe heb gedaan en kunnen doen. En het besef dat het zo voorbij kan zijn..
Goedemorgen! Waar komen jullie eigenlijk zo'n beetje vandaan?

Mijn vriend is 32 en ik ben zelf 31, tijd begint dus een beetje te tikken

Met de pil ben ik een half jaar geleden al gestopt. De gynaecoloog adviseerde dat om zo te kijken of er een cyclus duidelijk zou worden. In september moet ik weer naar het ziekenhuis voor mijn diabetes en dan gaan we om toestemming vragen. Eventueel zouden we dan kunnen beginnen, maar in februari zal ik mijn laatste deel van mijn studieschuld aflossen en dan zitten wij financieel ook weer wat beter (en dan is de grootste druk bij mijn vriend er ook af).