Wachten, wachten, wachten, deel 2

29-05-2013 13:40 2662 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zou heel leuk zijn zo'n babyboom hier!

Poeh lijkt me heel spannend inderdaad, vertellen aan je 'nieuwe' werkgever dat je zwanger bent.. En vooral met uitzicht op een nieuw contract.
Ja laten we duimen dat die babyboom er komt!

Wachten we intussen rustig door..
precies... wachten, wachten, wachten... *zucht*
Hahahaha dat plaatje

En ja wachten duurt laaaang! Pfffff
Goedemiddag mede wachtenden

Liggen jullie allemaal heerlijk aan het stand/zwembad/park?

Wij den een dagje in en om het huis, zwembadje op het dakterras voor Mihoentje en ik schoonmaken en inpakken voor morgen.

Klein voordeel van het wachten is dat we vanaf nu minimaal anderhalf jaar uit de luiers zijn, gezien Mihoen nu toch echt zindelijk lijkt te zijn

Is me ook weer 100% meegevallen. Vorig jaar al een keer geprobeerd, maar hij was er met1,5 nog niet aan toe.

Begin deze week zijn luier uitgedaan en gezegd dat hij voortaan op de WC mocht, want hij is al een grote jongen.

Flink klappen en juichen en een sticker mogen uitkiezen na elke boodschap en hoppa!

En nu een weekje later klimt hij zelfstandig op de WC en roept vervolgens trots dat hij een poepie/plassie heeft gedaan.

Nadeel is dat ik vind dat we nu makkelijk een tweede erbij kunnen handelen, maar de situatie toch echt nog niet goed is :(

Verder wachten dus, maar zonder luiers verschonen :-)
Hoera voor de luierloze mihoen!!

Hier niks genieten van het mooie weer maar gewoon aan de scriptie!
Wow wat goed van je zoontje Noodles!! Dat is echt vroeg tegenwoordig volgens mij. En dat voor een jongen:)

Helaas nog even wachten dus!

Hier weer een aankondiging van een zwangerschap op Facebook van een leeftijdsgenootje.. :( niet eerlijk! Beetje jaloers helaas.. Dadelijk een BBq met vrienden en hun twee kleine kindjes.. Wel leuk!
Orzoo, succes met je scriptie!
Bedankt meiden!

Ook wat herkenbaar sealight! Ik voel soms ook een steek van jaloezie door me heen gaan (al heb ik dat nog sterker met 2e kindjes). Maar jouw tijd komt ook nog!

Die BBQ klinkt wel weer erg gezellig, veel plezier alvast voor straks!

@Orzoo: pfoe wat een weer om aan je scriptie te moeten werken.

Succes meis!

Wat studeer je als ik vragen ma? (Of hou je dat liever privé?)
Ti's wel heel gezellig wachten hier met jullie
Zo wat is er veel geschreven van het weekend!

Hier een super leuk weekend gehad met vrienden en 3 kleine kindjes. Kort nachtje, druk, maar zo leuk ze waren ook alledrie zo zoet.

Vriend vond het gelukkig ook erg leuk met de kindertjes. Af en toe ff iets te druk voor hem, maar hij ging er goed mee om. Het gaat allemaal zo goed, ik heb goede hoop! :D

Nu nog ff lekker bijslapen in de zon. Wat is het lekker weer zeg!
Waah, ff een egopost.. Ben in shock! We kwamen terug van de BBq waarbij ik de kindjes veel op schoot hebt gehad en met ze heb gespeeld. Vriend riep echter luid dat hij echt geen kinderen wil nu en teveel waarde hecht aan zijn vrijheid.

Maar toen we in de auto zaten vertelde hij me dat hij met zijn ex wel geprobeerd heeft om kinderen te krijgen. Ze zijn er echt serieus voor gegaan,maar het lukte niet. Achteraf is hij er blij om.. En hij heeft zijn kinderwens in de ijskast gezet.. Maar had dit niet verwacht.. Helaas moet ik voor hem dus wachten.. Maar ja volgend jaar hopelijk.
Noodles! Had ik al welkom gezegd? Welkom iig Fijn dat er een ervaringsdeskundige bij is gekomen. Misschien moet je eens vertellen hoe vreselijk zwanger zijn is, dan daalt bij ons het verlangen wellicht wat ;p

Hier een druk weekend gehad. Veel vrienden langs geweest die het huis nog niet gezien hadden en gister een verjaardagsfeest aan de andere kant van t land, waar we ook bleven slapen. Waren ook een paar jonge kinderen bij en oh dat was leuk! Vriend was er enorm huiverig voor dat alles om de kinderen zou draaien, maar het verliep allemaal zo heerlijk soepel. Kinderen fladderden overal lekker tussendoor en wij lekkker bbqen.

Oh en wat ik even vergeten was... hoe ONWIJS ongesteld je kunt zijn als je niet aan de pil of spiraal bent. Mijn god... dacht dat ik uit elkaar viel. Gelukkig is het al minder nu.

Nog een fijne zondagavond allemaal!
Wow! Heftig sealight!! Lijkt me vreselijk als mn vriend ineens zoiets zou bekennen. Hoe lang heeft hij met zijn ex gehad? En is het stuk gelopen omdat het niet lukte?
Zoo, even een moment rust hier!-;)

Hele weekend op stap geweest, eindelijk even thuis:) Gisteren weer lekker geschilderd, gelukkig maar een paar uurtjes, want we gingen met schoonoma + alle kleinkinderen en aanhang uit eten:) Erg gezellig! Vlak bij een grote camping, met gezinnen met kleine kinderen en dus ook vlak bij ons aan tafel gezinnen die samen aten.

Ik heb zo gelachen.. Ik dacht altijd dat vriend echt zo'n vader zou worden die graag met een ergonomische draagzak/babydrager wilde lopen, leek me wel echt zo'n man daarvoor. Nou, daar ging mijn beeld!

Er zat een gezin met 3 kleine kinderen ( leeftijd tussen de 0-5) naast ons te eten. Klein jochie van een maand of 9 heeft 2 uur zitten jengelen, was moe ( was al na 21.00 geweest, beetje logisch misschien) en wilde gewoon niets. 2 oudere kindjes waren lekker aan het spelen. Vader was het een beetje zat allemaal, pakte een knalroze ergonomische draagzak en begon heen en weer te lopen, met een heuptasje om zijn middel, wat er gewoon heel grappig uitzag, vlak achter onze tafel. Ik heb vriend nog nooit zo verbouwereerd zien kijken-;) Af en toe gemompel van zijn kant in de trant van ' ga dan terug naar de camping ( was 200 meter lopen) , kind is moe ipv een half uur heen en weer lopen met een baby terwijl het eten allang op is'. Ik had het niet meer-;) Heb al wel gezegd dat er wel een draagdoek komt, lijkt me gewoon handig en dat ook hij dat ding gewoon gaat gebruiken. Nou ja, dat wilde hij dan nog wel, maar een knalroze draagzak kwam er niet in, tenminste, niet als hij deze ook moest gaan gebruiken! Gewoon een goede kinderwagen en buggy, dat moest het wel goedkomen. Ik heb alleen maar lief geglimlacht en bij mezelf gedacht dat hij daar nog wel op terug komt als we een dagje richting strand gaan met klein kind-;) Heeeel handig zo'n buggy in het mulle zand-;)

Was overigens geen handige zet van mij om daar tijdens dat etentje over te beginnen, want ik heb heeeel duidelijk moeten zeggen dat we echt niet bezig waren met kinderen krijgen en dat het alleen maar een opmerking was geweest.. Voortaan iets beter nadenken wat ik zeg en waar ik het zeg-;)

Daarna lekker uit geweest met een heel stel neven en nichten van vriend, wat erg leuk en gezellig was:) Ben toch wel blij met die schoonfamilie van mij-;)
Wat heftig sealight! Ik kan me voorstellen dat je hiervan schrikt.

Hebben jullie er nog over gepraat? Hoe is de sfeer nu?

Dankje Lulu, ik begin me al helemaal thuis te voelen

Helpt het als ik ver tel dat ik 25 kilo ben aangekomen tijdens mijn zwangerschap?
Sealight mag ik ook in de tabel?

25 jr , partner 30jr. Vanaf begin 2014 beginnen
@goldstrike, natuurlijk! Zal het denk ik morgen even doen. Forum nu mobiel.

@kwestie vriend, de sfeer hier is gewoon goed hoor:) ik was alleen erg verbaasd en moest het ff delen, was even de eerste 'schok'. Maar ik ken zijn ex wel goed en kan goed met haar opschieten. Dus wat dat betreft vind ik het niet erg. Vriend zegt dat hun relatie niet daarom stuk liep..

Maar goed dat is verleden tijd, je kan je ook bedenken natuurlijk. En je moet er beiden voor 100 procent achter staan als je er bewust voor gaat.
Dank je wel sealight.

Wel prettig dat jij er met jouw vriend over kan praten.

Ik krijg binnenkort een beugel. Ik knijp hem vanaf vandaag wel een beetje. Ik laat het maar over mij heen komen.

De orthodontist gaf wel aan dat veel mensen in het begin wat kilo's verliezen ivm een pijnlijke mond.
allen:

Wat een heerlijk weekend was dit! Zaterdag lekker de hele middag in de tuin gezeten, gisteren een heerlijk dagje gehad.. Eerst bij de overburen geweest, daarna lekker in de eigen tuin gezeten en spontaan nog even samen de bbq aangegooid. Heerlijk! (heel erg misschien, maar gisteren was ik even blij dat de buren, met kinderen weg waren. Wat een rust! Normaal vragen ze, als wij buiten zijn constant aandacht en ouders zeggen daar niets van. Soms durf ik niet eens rustig in de tuin te zitten, omdat dat niet rustig is. Gelukkig ben ik nu zover dat ik er steeds meer van durf te zeggen tegen die kids en dat pakken ze meestal prima op) Vandaag zijn we ook nog samen vrij dus vandaag wordt vast ook weer een heerlijk dagje niets doen!

@Noodles: wat goed dat Mihoen zindelijk is! Super!

@Sealight: ik kan me voorstellen dat dit een schok was! Als je dit niet wist van je vriend, dan ben je toch wel even erg verbaasd als je zoiets hoort. Mooi dat dit jullie relatie niet beïnvloedt. Zei hij echt hardop dat hij echt geen kinderen wil toen jij met ze aan het spelen was? Dat zou ik echt niet leuk vinden als mijn vriend dat deed. Al zou ik beter weten.

@hier: vriend gaf laatst aan minder te willen werken. Hij werkt nu 40 uren en hij zou graag sowieso 1 dagje minder willen gaan werken (drukte met de kerk en andere dingen). Wel grappig dat hij aangaf dat dat na het afstuderen wel mogelijk zou zijn als ik een baan vind, maar dat het ook nog wel eens een stuk langer kon duren voordat hij minder kan werken en dat hij dat er wel voor over heeft. (lees: als ik zwanger zou zijn en daardoor mijn baan kwijt zou raken) Wat een wereldvriend heb ik! Soms knipogen we ook even naar elkaar als het over kinderen gaat en dan weten we beide genoeg, erg leuk is dat! Eigenlijk vind ik het wachten op zulke momenten best wel leuk en zie ik het echt al als een beetje voorpret. Op andere momenten baal ik als een stekker dat we nog moeten wachten.
@goldstrike: ik hoop dat het meevalt, die beugel! Ik heb geen ervaring met beugels..
Ik heb je in de tabel gezet Goldstrike! Wist alleen even niet meer waarom je wacht, dus heb hem nog even leeg gelaten.

En beugels, ja de eerste maand is hel. Maar als je veel soep en smoothies maakt, verhonger je echt niet hoor

Ik was overigens 9 toen ik mijn beugel kreeg, dus de pijn is allang vergeten.

Wat ben ik blij met de airco op werk vandaag!

Noodles: Hahaha, ja dat helpt! Dankje ga door :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven