Wachten, wachten, wachten, deel 2

29-05-2013 13:40 2662 berichten
quote:j22 schreef op 20 juli 2013 @ 11:54:

Kan iemand voor mij iets inde tabel veranderen? Of het wachtwoord hier neerzetten/mailen naar j22viva@hotmail.com?

Vriend is inmiddels 31 geworden!

En mag ik misschien ook in de tabel?

Gegevens:

Mijn leeftijd: 32

leeftijd vriend: 37

Leeftijd zoontje: 2

Wachten tot: Zomer 2014 (hopelijk)

Waarom wachten: werk vriend en liefst grotere woning
Alle reacties Link kopieren
@ J22 ik zal het voor je veranderen!

@Noodles, ik zal je in de tabel zetten. We hebben wel de afspraak dat als iemand ongeveer 4 weken niet meeschrijft, weer uit de tabel gehaald wordt. Dit om de tabel overzichtelijk te houden. (Er hebben zich ook veel mensen gemeld die 1 of 2 berichtjes stuurden en verder niet meer reageerden)

En fijn dat je hier je verhaal kwijt kunt! Ik heb ook vaak het gevoel dat ik weer 'zeur' bij vriend..:P
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat er iemand meeschrijft die al een kind heeft. Mochten we ooit nog praktijkervaring nodig hebben
Bedankt sealight! Ik sta erin!

En volkomen logische regel hoor! Ik ga vanaf maandag 'op vakantie' maar verwacht dat ik zelfs dan mee zal blijven schrijven.

Ik heb mijn vriend verteld van het topic, en hij is er erg blij mee :-) dat ik herkenning vind, maar ook dat ik minder zal zeuren (hopelijk)
Is het goed zo Noodles?

Vakantie is natuurlijk een uitzondering;) Dan kun en wil je misschien ook niet altijd meeschrijven.

haha leuk dat je vriend zo positief reageert! Mijn vriend vond het maar 'onzin' dat ik op zo'n topic meeschrijf..

Oh en een schouderklopje voor mezelf, eerste keer dat ik een tabel aangepast heb
haha en die praktijkervaring is zeker handig!
Vakantie is gewoon een uitzondering. En als je langer dan een paar weken gaat ff afmelden dan weten we dat je weer terug komt
Ja helemaal top sealight! Thanks again!

Mijn vriend begint geloof ik al een beetje aan het idee te wennen van over een jaartje ervoor gaan. Een jaar leden had hij vast niet zo positief gereageerd

En praktijkervaring is er zeker

Eventuele vragen over zwangerschap en moederschap (en bevallingen mocht je willen) kun je zeker bij me kwijt.

Met bewust zwanger worden heb ik dan weer helemaal geen ervaring
quote:Orzoo schreef op 20 juli 2013 @ 19:59:

Vakantie is gewoon een uitzondering. En als je langer dan een paar weken gaat ff afmelden dan weten we dat je weer terug komt We gaan naar mijn schoonouders in Zeeland, en de IPad gaan zeker mee, want er is wifi
quote:noodles schreef op 20 juli 2013 @ 20:01:

Ja helemaal top sealight! Thanks again!

Mijn vriend begint geloof ik al een beetje aan het idee te wennen van over een jaartje ervoor gaan. Een jaar leden had hij vast niet zo positief gereageerd

En praktijkervaring is er zeker

Eventuele vragen over zwangerschap en moederschap (en bevallingen mocht je willen) kun je zeker bij me kwijt.

Met bewust zwanger worden heb ik dan weer helemaal geen ervaring Dat is dan weer goed voor onze bonding
haha, altijd handig om vragen te kunnen stellen aan iemand met ervaring

Het lijkt me juist zo leuk om de 'voorpret' te hebben van bewust zwanger worden. Maar misschien is het ook wel slopend voor je zenuwen als het niet lukt.
He noodles...een zorg heb jij niet die wij wel hebben. Je weet iig dat je zwanger kunt worden
Hahahaha ja precies Orzoo, wat dat betreft staan we er helemaal gelijk in!

Ik kan trouwens wel wat meer over mezelf vertellen, misschien wel zo leuk.

Vriend en ik zijn deze zomer alweer 14 jaar samen, hebben veel vroeger onze ups en downs gehad, maar nu alweer jaren stabiel.

Ik sta voor de klas, geef les op het VMBO.

Schrijf alweer een jaar of 3 hier op het vivaforum.
Wow. Toen jullie een relatie kregen zat ik nog op de basisschool
quote:Sealight schreef op 20 juli 2013 @ 20:06:

haha, altijd handig om vragen te kunnen stellen aan iemand met ervaring

Het lijkt me juist zo leuk om de 'voorpret' te hebben van bewust zwanger worden. Maar misschien is het ook wel slopend voor je zenuwen als het niet lukt.

Ja precies, mocht je je het e.e.a. afvragen dan zit hier de ervaringsdeskundige.

En ja die voorpret lijkt me dus ook zo leuk!

Vorige keer was het zo'n schok, ik had nog helemaal geen tijd gehad om aan het idee te wennen..

Het bewust vrijen om misschien wel een baby te maken lijkt me zo leuk en spannend, en afwachten of je ongesteld wordt.. Op elk dingetje letten in de week voor je ongesteld wordt.

Ik heb natuurlijk met vriendinnen mee kunnen leven toen ze probeerden zwanger te worden, maar dat is toch anders..
Snap ik noodles. Heb er ook weleens aan gedacht dat ik, hoe graag ik ook moeder wil worden, het eigenlijk helemaal niet leuk zou vinden als het ongepland komt. Idd dat die voorpret er niet is, je niet bewust ermee bezig bent, niet samen in spanning testen en dan een gat in de lucht springen als het gelukt is.

Om nog maar niet te spreken over alle stress die het hier zou opleveren ivm studie.
Ja ik weet dat ik zwanger kan worden (per ongeluk zelfs )

Maar eerlijk gezegd kan ik me nu alweer druk maken of ik nog wel vruchtbaar ben nu ik al 32 ben (alsof dat zo oud is trouwens)..

Volgens mij is het vrouw eigen om je daar druk om te maken..

En haha Orzoo, ik was ook pas net 18 toen we iets kregen.
quote:noodles schreef op 20 juli 2013 @ 20:12:

[...]

Ja precies, mocht je je het e.e.a. afvragen dan zit hier de ervaringsdeskundige.

En ja die voorpret lijkt me dus ook zo leuk!

Vorige keer was het zo'n schok, ik had nog helemaal geen tijd gehad om aan het idee te wennen..

Het bewust vrijen om misschien wel een baby te maken lijkt me zo leuk en spannend, en afwachten of je ongesteld wordt.. Op elk dingetje letten in de week voor je ongesteld wordt.

Ik heb natuurlijk met vriendinnen mee kunnen leven toen ze probeerden zwanger te worden, maar dat is toch anders..

Ja dat lijkt me inderdaad wennen. Tijdje terug werd ik niet ongesteld en was gewenst geweest als ik zwanger was. Maar leek me ook wel jammer als dat zo was, dat we er dan niet bewust mee bezig waren geweest.

Maar over een jaartje (hopelijk) kun je er dus wel bewust mee bezig zijn!
Zeg. Als alles gaat zoals gepland wordt het hier volgend jaar (of nja 2015) een ware babyboom..... (maar soms twijfel ik of we volgende zomer al gaan beginnen hoor...)
quote:Orzoo schreef op 20 juli 2013 @ 20:15:

Snap ik noodles. Heb er ook weleens aan gedacht dat ik, hoe graag ik ook moeder wil worden, het eigenlijk helemaal niet leuk zou vinden als het ongepland komt. Idd dat die voorpret er niet is, je niet bewust ermee bezig bent, niet samen in spanning testen en dan een gat in de lucht springen als het gelukt is.

Om nog maar niet te spreken over alle stress die het hier zou opleveren ivm studie.

Jaaa precies!!

Er was geen voorpret, alleen maar stress.

Vriend wilde het eigenlijk niet en woonde hier een uur vandaan.

Ik was net klaar met mijn studie en had een horecabaantje, helemaal niet ideaal allemaal.

Net na de positieve test kreeg ik te horen dat ik was aangenomen op mijn huidige werk. Ik begon toen ik 8 weken zwanger was.

Ik stond voor het eerst voor de klas, kende niemand, was kotsmisselijk en moest het nog stil houden natuurlijk..

Pfff T was niet niks, komt allemaal weer boven..

Een geplande zwangerschap lijkt me zo anders. Hopelijk mag ik het een jaar allemaal mee maken
Bij jou in de omgeving Orzoo? Of bedoel je hier in dit topic?
Pfoe dat zal ook niet niks geweest zijn om je werkgever dan te vertellen ja euhh....zwanger baas.
quote:Sealight schreef op 20 juli 2013 @ 20:20:

Bij jou in de omgeving Orzoo? Of bedoel je hier in dit topic? In het topic.
quote:Orzoo schreef op 20 juli 2013 @ 20:20:

Pfoe dat zal ook niet niks geweest zijn om je werkgever dan te vertellen ja euhh....zwanger baas.

Ja was even spannend!

Maar je kon het al heel snel zien, dus eigenlijk hield ik niemand voor de gek

Ik had in eerste instantie een tijdelijke functie, toen ze me vertelden mijn contract met een jaar te willen verlengen heb ik gezegd "graag, maar ik moet jullie wel iets vertellen..."

Het was geen probleem, en inmiddels heb ik een vast contract.

Maar de zenuwen gierden door mijn lichaam toen
quote:Sealight schreef op 20 juli 2013 @ 20:15:

[...]

Ja dat lijkt me inderdaad wennen. Tijdje terug werd ik niet ongesteld en was gewenst geweest als ik zwanger was. Maar leek me ook wel jammer als dat zo was, dat we er dan niet bewust mee bezig waren geweest.

Maar over een jaartje (hopelijk) kun je er dus wel bewust mee bezig zijn!

Ja heel fijn natuurlijk mocht je zwanger zijn geweest, maar nog fijner als het komt op het moment dat het echt uitkomt voor jullie en je samen van de voorpret hebt kunnen genieten.

Het is hier trouwens nog absoluut niet zeker dan we 'al' over een jaar beginnen.

Ik vroeg vriend laatst wanneer hij dacht er ongeveer aan toe te zijn, en toen zei hij over een jaartje of twee.

Zomer 2014 is stiekem best optimistisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven