Wachten, wachten, wachten, deel 2

29-05-2013 13:40 2662 berichten
Heb je mailadres al gevonden Mat!
Ik ben nu mobiel ff kijken of dat lukt hoor anders voeg ik jemorgen toe.
Ik ga je mailen. Ik slinger even de laptop aan.
Gemaild!
Ik ben binnen! Leuk!
Ik ga slapen, morgen even de FB pagina bijlezen.
Trusten!
Alle reacties Link kopieren
Gezellig met z'n allen op Facebook:)

Heb je je vriend al kunnen bereiken Uk?
Nee, nog geen sms terug. Vrees dat dat de komende dagen nog zo blijft, want hij is dus een hele trektocht aan het maken daar in de bergen.. Dus afwachten maar. Nou ja, ervaar ik ook eens hoe mn ouders het hebben als ik samen met mn vriend ergens in de middle of nowhere verblijf waar we geen bereik hebben...;) Maar ik wil wel weer graag een teken van leven! Normaal bellen we door de week wel elke avond..
Vervelend Uk! Vooral als jullie normaal ook elke avond met elkaar bellen.. Hoop dat hij snel wat van zich laat horen!
Haha Matroesjka! Heb je het glas er al uit? Anders kom ik wel even hoor. Heb nog wel ergens een snijsetje liggen

Ik ga je even mailen!

Uk: hang in there hij komt terug
Uk, vervelend dat je je vriend niet kan bereiken.

hier: ik smelt. 38 graden is het buiten, vamiddag ga ik maar zwemmen, het is niet uit te houden op kantoor.
Wel lekker om te zwemmen, 38 graden is echt veel! Hier in nl is het volgens onze thermometer 15 graden:P En het regent hier de hele dag al... Maar wel goed voor de planten denk ik dan maar. Die extreme hitte is ook niet fijn!
morgen wordt het 40 graden, niet normaal. ook niet voor hier hoor, wat een ellende.
Ik heb het gewoon koud...stuur een graadje of 10 deze kant op hop!
Ik ben wel blij met het koelere weer; ideaal om aan mijn proefschrift te schrijven Ga nu weer verder met artikelen lezen, goed bezig vandaag!

@hop; sterkte met de hitte daar. Goed idee om vandaag te gaan zwemmen.
@ Ukkie: Nog even volhouden en voor je het weet is hij weer terug.

Vanmorgen voor controlle bij de tandarts geweest. Ze moesten ook even foto's maken en toen kwam de vraag waar ik veel liever ja op had willen antwoorden "kun je zwanger zijn?". Verder moet ik helaas terug komen voor een gaatje. Vriend heeft nu een hele rits afspraken staan. Door angst is hij heel lang niet geweest en sinds 1,5 jaar gaan we nu naar deze tandarts en ze heeft is echt heel geduldig met hem. Eind september is dan bij hem alles klaar en kan hij weer voluit lachen. Ik ben erg blij dat hij over zijn angst heen is gekomen, want voor ons toekomstige kind moeten we wel het goede voorbeeld geven natuurlijk.
@tara; goed dat je vriend nu in elk geval wel naar de tandarts is geweest!

@hier: stapel artikelen is uit. Weer nieuwe inspiratie opgedaan; nu weer aan de schrijf. En ik hoop dat het zo even droog wordt; anders moet ik door de regen naar de supermarkt.
@weer: het is hier ook koud! En het regent inderdaad al zo ongeveer de hele dag. Wel goed voor ons moestuintje!

@uk: vervelend dat je hem niet kunt bereiken. Lijkt me echt verschrikkelijk..

Ik ben vandaag echt een luie donder. Heb vannacht gedroomd dat vriendlief doodleuk vreemdging met een of ander lelijk wijf en dat dat al 3 maanden gaande was en dat hij ook niet van plan was om te kiezen tussen ons maar het wel prima vond om zo twee vriendinnen te hebben. Wat een verschrikkelijke droom. Toen ik wakker werd en vriend zijn wekker ging voor zijn werk, vertrouwde ik hem ineens niet meer en heb ik wel honderd keer gevraagd of hij niet vreemd ging. Zelfs toen hij op zijn werk was heb ik het hem via sms gevraagd. Ikke hier spoor niet. Ik was er helemaal kapot van. Vriendlief heeft me kunnen geruststellen met 100x de opmerking dat hij echt niet vreemdgaat en dat ik de enige voor hem ben en dat hij heel veel van me houdt.

Wat een nachtmerrie..

Oh gisteravond hebben we het nog over kinderen gehad. En mat, ik heb het er met hem over gehad! Hij wil wel dat zijn zaad in topconditie is, maar kan niet beloven te stoppen met roken als we gaan beginnen. Hij geeft wel aan dat hij op een gegeven moment qua gezond leven het roer helemaal om wil gooien in zijn leven, maar weet niet wanneer. Vriendlief wil in ieder geval WIFI uit hebben als ik zwanger ben (en via de kabel internetten) én wanneer we beginnen met zwanger worden gaat de telefoon uit zijn broekzak. Ik heb hem aangegeven dat ik niet wil pushen dat hij moet stoppen met roken, maar dat hij er zelf voor moet kiezen consequent te zijn in het zorgen voor topzaad (door telefoon uit broekzak EN stoppen met roken) of niet. Sommige momenten heeft hij echt wel zoiets van: gatver, wat een vieze peuk en dan is hij er klaar mee. Maar een paar uur later tintelt zijn hele lichaam en smaakt de sigaret zoooo lekker... We zien het wel...
@ Ukkie: Ik ben ook trots op hem dat hij nu gewoon elk half jaar gaat en dat hij nu bijna alles heeft laten doen. Hij ziet er nog steeds elke keer een beetje tegen op, maar gaat met vertrouwen in de stoel zitten. Hij vind het zelf vreselijk dat hij zo bang was voor de tandarts, want hij is een grote stoere vent. Deze tandarts doet gewoon rustig aan en doet niks waar hij nog niet aan toe is en dat is erg prettig. Angst is nou eenmaal niet altijd rationeel.

@ Wijnkonijn: Hij moet het echt zelf willen en dat kan even duren. Goed dat je er niet over zeurt, want dat werkt inderdaad niet. Mijn vriend was ineens gestopt met roken. Hij had er gewoon genoeg van. Ik had het zelfs pas een week later door.

Wat kun je je naar voelen door een droom he. Hopelijk heb je vanacht een leuke droom.
@tara: ik hoop ook dat de droom van zometeen leuker wordt! Doe maar een met het krijgen van een heel lief babytje! niet goed voor de rammels, maar wel goed voor mijn geluksgevoel op dat moment haha! Stuk beter dan vreemdgaande mannen.

Ik weet dat hij het zelf moet willen en wil het daarom ook niet forceren, maar stiekem zie ik hem liever gisteren dan vandaag stoppen. Hij groeit er wel naartoe, want er is wel een tijd geweest dat hij zei noooit te willen stoppen. Nu wil hij in ieder geval niet het slechte voorbeeld geven aan zijn toekomstige kinderen of zijn kinderen in gevaar brengen, dus hij wil dan sowieso gestopt zijn.

@tandarts: mijn vriend houdt er ook niet van om naar de tandarts te gaan. Knap dat jouw vriend gegaan is, tara! Mooi dat de tandarts rekening houdt met zijn angsten en alleen datgene doet waar hij op dat moment aan toe is! klinkt als een fijne tandarts!
kapitein ik heb je toegevoegd als vriend en daarna kan ik je toevoegen aan de groep (en gooi ik je weer uit mijn vriendenlijst )
Wat een heerlijkheid, slapen met het koudere weer. Nu komt het zonnetje lekker door. Perfect!

Ik ben sinds vorige week gestopt met roken, vriend zal na de vakantie stoppen met roken.

ik vind roken en zwanger zijn echt een hele grote no go.
@Goldstrike: ben ik het volledig mee eens. Maar ik rook dan ook niet. (nooit gedaan ook) Vriend kan niet zwanger worden, dus voor hem is dat al geen excuus. Roken doet ie al niet bij mij in de buurt. Knap dat je gestopt bent! Gaat het goed?!

@weer: heerlijk weer vandaag. Niet te koud, niet te warm en na gisteren is het heerlijk afgekoeld in huis. Vanochtend toen ik beneden kwam was het 19,5 graden in huis. Dat is al een hele tijd geleden. Temp kwam lange tijd niet onder de 22 graden.
Knap dat je gestopt bent met roken Goldstrike!

Zwanger zijn en roken vind ik ook echt niet kunnen.

Helaas rookt mijn vriend veel. Hij heeft oneindig veel stoppogingen gedaan. Maar het lukt hem niet. Komt denk ik ook omdat veel vrienden van hem roken..

Maar gelukkig rookt hij buiten en ik rook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven