Wachten, wachten, wachten, deel 2

29-05-2013 13:40 2662 berichten
@mat: goeie. Daar zal ik hem nog eens op 'pakken'.. Hij wil het diep in zijn hart wel, maar ziet graag redenen om het uit te stellen. Hij is dan ook erg (lees verschrikkelijk erg) verslaafd aan roken.
Ik wil ook wel hoor:) Maar wat Hop ook zegt, hier ook schrijven:D
@apps, unblock me is idd leuk. Ik speel nu ook jewel crush en temple run vond ik ook leuk.

@hop kan ik je (nav je mail) vinden op FB? Dan voeg ik je toe als vriend en maak ik een (besloten) groep aan. Wat mij betreft op dit moment voor: jou, mij, chantilly, wijnkonijn, tara, sealight, snoep_tomaat en ukkie. En misschien noodles en kapitein ook? Moet wel iedereen het mee eens zijn natuurlijk.

Sorry als ik iemand vergeet
quote:wijnkonijn schreef op 06 augustus 2013 @ 14:50:

@mat: goeie. Daar zal ik hem nog eens op 'pakken'.. Hij wil het diep in zijn hart wel, maar ziet graag redenen om het uit te stellen. Hij is dan ook erg (lees verschrikkelijk erg) verslaafd aan roken.Oh herkenbaar hoor. Stoppen met roken is psychisch echt een vreselijk proces
Alle reacties Link kopieren
ja je vind me wel door mijn naam te zoeken. Als iedereen dan jou mailt, dan kun jij ze voegen toch?
Hoe werkt dat met zo'n facebookgroep? Ziet iedereen dan dat je lid bent van zo'n groep? Want wat mij betreft hoeft niet heel facebook te weten dat ik rammel van hier tot aan tokyo en verder...
Klopt. Moet ik wel eerst facebookvrienden met ze worden (want ik maak een verborgen groep die alleen door leden gezien kan worden) als niemand daar bezwaar tegen heeft.
quote:wijnkonijn schreef op 06 augustus 2013 @ 14:53:

Hoe werkt dat met zo'n facebookgroep? Ziet iedereen dan dat je lid bent van zo'n groep? Want wat mij betreft hoeft niet heel facebook te weten dat ik rammel van hier tot aan tokyo en verder...Nee ik maak de groep zo dat hij alleen zichtbaar en te vinden is voor uitgenodigde leden.
@mat: Lichamelijk ook.. (ik heb geen ervaring trouwens dus voor mij makkelijk praten) en pushen is tegenwerken.
Oh hop we hebben gemeenschappelijke vrienden (van forum hoor)
Oke, dat vind ik wel leuk! Ik mail je!
@ Snoep: Misschien is dan uren naar een schermpje turen geen goed idee of word je daar niet misselijk van? Misschien kun je wat luisterboeken als mp3 op je telefoon zetten.

@ Mat: Mijn vriend gelooft toch wel dat hij superzaad heeft . Nou is hij gelukkig al wat jaartjes gestopt met roken en drinkt hij alleen op feestjes.

Wiens vriend vroeg zicht trouwens af of hij als vader nog mocht motorrijden? Mijn vriend blijft dat zeker doen. Ik zou hem dat niet willen ontzeggen. Gelukkig is hij geen snelheidsduivel.
Hm lichamelijk vinden vriend en ik het zelf (nav eerdere stoppogingen) heel erg meevallen. maar dat verschilt wel per persoon idd.

Stoppen met roken gaat zowiezo niet lukken als je het niet echt heel graag zelf wilt.
ja , de groep is er! vind jij het goed mat, dat iedereen dan vrienden emt jou is, anders wil ik ook wel vrienden worden hoor.

Spannend!
Ok voor de FB groep, mij mailen met een link naar je FB en je forumnaam als dat nog niet duidelijk is en ff voor de zekerheid hier melden dat je idd gemaild hebt.
Ja, mailtje is verstuurd naar mat. Spannend hoor, nu geef ik mezelf wel prijs natuurlijk hahaha!
Ik verstuur nu ook een mailtje naar Mat:)
ik vind het ook wel heel spannend hoor !

mattie waar kan ik je mail vinden?
zie hem al, vorige pagina!
Ik heb een mail verstuurt naar Mat
Ik heb hem oko verstuurd
Zo ik heb het er maar druk mee
Ik sluit mijn mail even af hoor. Ik kijk vanavond weer!
Groot gelijk heb je! Drukte van jewelste! Kun je vanavond alles tegelijk doen! ;)
Noodles en kapitein, als jullie ook bij de FB groep willen mail dan maar ff!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven