Wachten, wachten, wachten, deel 2

29-05-2013 13:40 2662 berichten
Uk, wat leuk zo'n brief!!
Ja ik ga ook mijn best doen om heir ook te blijven schrijven.

Leuk van die brief ukkie!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk uk zo'n brief! Lief van je!

Welkom broodje!

Ik ga ook proberen hier weer wat meer te schrijven, al moet ik zeggen facebook vind ik makkelijker met teruglezen. Maar eerst ga ik morgen 3 weken op vakantie !!!!! Ben al vanaf 5:30 klaar wakker en stuiter het hele huis door hahah
@ Snoep: Ik hoop dat je een heerlijke vakantie hebt. Veel plezier
Hele fijne vakantie Snoep!! Wordt vast super daar:D

Ik vind trouwens Facebook ook makkelijker omdat ik dan een melding krijg, haha. Maar blijf hier lezen en schrijven hoor:)
Snoep hele fijne vakantie, even lekker uitrusten heb je wel verdient!
Snoep, een hele fijne vakantie. Lekker alles achter je laten!
@fb: ik ben denk ik te impulsief om er over na te denken of ik dat wel durf. Vind het hier ook gezellig met jullie en met gezichten erbij maakt het wel leuker. En idd je vertelt iets meer omdat je daar niet met privacy zit en het is mobiel fijner, maar ik ga mijn best doen hier ook actief te blijven.

@snoep: fijne vakantie!

@chan: wat leuk dat je vriend er zo open over is. Mijn vriend wel naar mij toe maar naar buiten toe niet echt. Zal wel niet stoer zijn ofzo ;)

@uk: leuk van die brief! Deed op het begin van onze relatie altijd kleine briefjes schrijven die ik overal en nergens tussen stopte voor vriend.

@Tara: stress doet rare dingen met je lijf. Een echte dooddoener maar probeer er niet teveel aan te denken en grote kans dat je ongesteld word..

@hier: eigenlijk weinig te melden. Ik zweef ergens op een roze wolk en dingen lijken eindelijk eens de goede kant op te gaan!! Genoeg shit gehad de afgelopen maanden en nu lijkt alles op z'n plekje te vallen. Haha sorry dames ik hou snel weer op met mijn walgelijke gezwijmel ;)
Hoi dames! Even een zwaai

Af en toe lees ik nog even mee, maar niet intensief meer. Ik zie dat River misschien zelfs al zwanger is! Wauw! Hoop het zo voor je!

Veel plezier op fb!
@ Dwergje: Ik weet ook wel zeker dat het de stress is. Ik heb me voor genomen morgen ochtend een testje te doen voor de zekerheid. Vanavond eten we bij mijn schoonmoeder en we zijn altijd laat thuis, dus dan komt er niks van. Mijn vriend is echt heel lief. Hij zou het zelfs wel leuk vinden als ik toch zwanger ben . En dat terwijl hij een paar maanden terug juist in de stress zat toen ik niet ongesteld werd.

Zwijmel trouwens maar fijn verder hoor Dwergje! Wat positieve verhalen zijn alleen maar goed.
Wauw wat een verandering bij je vriend Tara! Mannen blijven vreemde wezens, en dan zeggen ze dat wij onvoorspelbaar zijn..

@Lulu: waarom iets minder actief? Misschien heb je het al gemeld hoor maar ben ook 2 weekjes iets minder actief geweest en er was teveel geschreven om terug te lezen.
Ik ga straks op vakantie, dus tot over iets meer dan een week !

Ben ook weer helemaal van babies aan het dromen.. Gister met zus ook een beetje over gehad hoe de planning ervoor staat; lijkt haar ook geweldig als wij ook kids krijgen; kunnen ze samen opgroeien.
Zwaai terug lulu! Ben benieuwd hoe het jou straks afgaat:-)

Ukkie alvast een hele fijne vakantie!

Tara, spannend een testje.. Fijn dat je vriend er nu opeens zo anders in staat. Wel super lief!
Ukkie, geniet lekker van je vakantie! Tot snel!

@ River misschien zwanger? Wat heb ik allemaal gemist haha! Wat gaaf!

Ik heb het idee dat er voor veel meiden heel wat veranderd is, er zijn er toch een paar bij die eerder gaan beginnen(binnenkort al)dan verwacht/gepland. Ondanks dat ik het jullie van harte gun ben ik stiekem een klein beetje jaloers hahaha, was het voor mij maar alvast zo ver.

Ik moet helaas op medisch gebied nog een traject doorlopen dit jaar inclusief eind volgend jaar een operatie, dit heb ik nooit eerder verteld vanwege bekendheid.. maar aangezien ik het vaag genoeg laat kan ik het wel melden. Om deze reden zou er sowieso dit jaar en 2014 nog geen kindje kunnen komen, ook omdat we eigenlijk willen wachten tot vriend vast contract heeft.

Ik heb vanochtend een testje gedaan, normaal gesproken word ik donderdags ongesteld maar tot nu toe nog geen druppel. Test was trouwen negatief zoals ik al verwachten.

@ Tara, ik ben zo benieuwd! Wat lief en fijn van je vriend zeg, ik denk dat je er toch wel anders tegen aan kijkt nu of niet?
@ Inspiratieloos: Wat vervelend dat je een operatie moet ondergaan. Weet niet of het een ingrijpende is, maar leuk is het natuurlijk nooit.

Ik verwacht ook een negatieve test hoor, maar stiekem hoop ik natuurlijk wel een beetje op een positieve. Aan de andere kant wil ik liever natuurlijk pas zwanger worden als we er ook echt voor gaan. Ik weet gewoon dat we er beide wel klaar voor zijn. Alleen dat vriend geen baan heeft en ik ook niet happy ben met mijn werk zorgt er voor dat we liever nog even wachten. Dat mijn vriend eigenlijk eerst wil trouwen maakt niet uit, want dat kan natuurlijk ook als ik zwanger ben. Hij heeft laatst ook gezegt dat hij dat niet erg zou vinden. Het zou alleen niet erg orgineel zijn, want de afgelopen 2 bruiden uit mijn familie waren zwanger. Volgende maand weer een bruiloft in de familie, maar daar weet ik zeker van dat de bruid niet zwanger is (ze zijn beide boven de 60 en al lekker met pensioen). Ik heb mijn vriend opdracht gegeven om een haakpatroon van een kabouter paar uit te printen. Dat word een van de kadootjes. Ik heb al een schaapje gehaakt. Alleen zou ik nog een patroon moeten vinden van een tekkel, een golden retriever en kippen. En nog een paar schapen er bij moeten maken. Word mischien wel een beetje veel van het goede .
@ Tara, het is geen gevaarlijke operatie, maar ik moet er best een tijd van herstellen en zou toch een behoorlijke ingreep worden. Maar ach wat moet dat moet

Wanneer ga je testen?
@ Inspiratieloos: Wilde dus net testen, maar dat hoefde al niet meer. Ergens had ik dat wel verwacht om precies ongesteld te worden op het moment dat ik zou gaan testen.
Poe hier bijlezen is echt moeilijk! Inderdaad, op fb krijg ik steeds een melding.

Snoep: veel plezier!

Tara: tja toch beter als je er écht klaar voor bent. Het perfecte moment bestaat natuurlijk niet, maar op een bepaalde manier anticipeer je er dan toch nog niet op ofzo, lijkt mij.

Inspiratieloos: kom er gewoon lekker bij joh. Zet je fb op prive dan komen we verder niks te weten zonder dat jij weet wat we te weten komen. En we zijn allemaal heel onschuldig volgens mij
Oh en veel sterkte met je operatie inspiratieloos!
Wat een rust hier! Ik heb vandaag lekker m'n boek uitgelezen. Morgen is de vakantie voorbij en gaat het normale leventje weer beginnen.

Hoe was jullie weekend?
Het is inderdaad rustig hier, al moet ik zeggen dat dat meestal het geval is in het weekend. Ik heb een heerlijk rustig weekend gehad.

Ik moet even mijn verhaal kwijt, ik ben nogal in de war en vraag me af wat jullie ervan denken. Ik heb vorige week dinsdag mijn laatste pil ingenomen en heb nu een stopweek, ik moet aanstaande woensdag beginnen met de nieuwe strip. Normaal gesproken word ik op vrijdag ongesteld en ben ik dit best heftig t/m woensdag. Nu ben ik amper ongesteld, het is niet eens rood maar bruine afscheiding. Ik hoef niet eens een tampon in te doen, en daarbij lijkt het vandaag ook weer over te zijn. Ik heb dinsdag ochtend een test gedaan, deze was negatief. Ik deed de test omdat ik al een tijdje met wat rare klachten liep, als ik twijfel dan doe ik maar een test, dan weet ik zeker dat ik erop tijd bij ben als ik toch zwanger ben. Ik neem altijd netjes de pil in, ben hem niet vergeten. Zou ik nog een testje ertegen aangooien, of zou dit ook iets heel anders kunnen zijn?

Ik snap me eigen lichaam even niet meer :(
inpsiratieloos: Ik zou gewoon nog een test doen, die kosten bijna niks en het is zeker die paar euro waars, dat je dan niet meer in onzekerheid zit.

Als je je echt zorgen maakt kun je natuurlijk even de HA bellen. Maar het kan ook zomaar zijn dat je lichaam een ontrekkingsbloeding overslaat.
@inspiratieloos: wat hop zegt eigenlijk ik zou gewoon nog een test doen, dan heb je zekerheid.

@hier: pfffff... Vandaag de halve dag veel te maken gehad met 2 zwangere collega's en de planning van hun zwangerschapsverlof e.d. en 2 berichten op Facebook dat er weer mensen zwanger zijn. En een energievretende dag met veel besprekingen. Dus ik voel me
Thnx meiden, ik heb besloten om woensdag ochtend nog een test te doen. Ik ga ervan uit dat deze ook negatief is dus maak me niet zo veel zorgen. Maar ik denk toch dat ik dan navraag ga doen bij de dokter, gewoon om te weten of dit normaal is.

@ J22: Knuffel!! wat klote zeg! Als je zelf zo graag wilt maakt zoiets het niet makkelijker.

@ Hier, Mijn vriend en ik hebben gister en vandaag een goed gesprek over kinderen gehad en hij gaf aan dat hij ook heel erg graag een kindje wilt. Ik stond echt even met me mond vol tanden, waarom merk ik dat nooit aan hem?! Hij gaf aan over ander half jaar wel te willen bespreken wanneer ik met de pil stop. Ik zou het echt super vinden als dat betekend dat we over 2 jaar voor een kindje gaan :-) Dus ik ben wel heel blij hiermee :-)

Hoe gaat het verder met iedereen? Mis ik veel op FB?
@ inspiratieloos, poeh heftig dat je eerst nog geopereerd moet worden. Maar als het niet anders is dan moet het maar..

Wat betreft je bloeding, ik heb precies hetzelfde gehad afgelopen stopweek en laatst was ik dus een keer helemaal niet ongesteld. Maar soms neemt je lichaam blijkbaar een loopje met je. Het zijn natuurlijk wel hormonen die je slikt en die je natuurlijke cyclus 'onderdrukken'. Maar altijd handig om voor de zekerheid even te testen!

Leuk trouwens dat je vriend misschien over 2 jaar al een kindje wil:-)

@J22, ow balen zeg.. Hopelijk vandaag een betere dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven