Wachten, wachten, wachten (deel 3)

25-10-2013 15:47 2776 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is deel drie alweer van het topic: Wachten, wachten, wachten.

Een topic voor mensen met een kinderwens, die vanwege de meest uitlopende redenen nog moet wachten. Hier gaan we verder met kletsen, fantaseren, elkaar een schouder bieden om uit te huilen en afleiding zoeken.

Nieuwe schrijfster zijn van harte welkom, maar let op even het volgende:

- Beginnen vanaf begin 2015 (geldt voor nieuwe schrijfsters)

- Wij hebben een realistische kijk op het leven en op onze kinderwens

- Voor mensen die al begonnen zijn, zijn er andere topics(geldt voor nieuwe schrijfsters)

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer beginnen?Waarom wachten?BijzonderhedenTara823132herfst 2014Baan vriend & trouwenflora_2627282016?Sparen & vriend (pas afgestudeerd)Bezigebij23302015/2016Wachten op man & genieten van de tijd met z'n 2tjesInspiratielooos2727najaar 2015Sparenukkie213333dec 2014Uitslag bloedonderzoekunderstatement2526voorjaar/zomer 2015Zekerheid huis & baandrika793527januari 2015groen licht huisartseerst gewacht op vriend & reis
Wat een rust hier. Iedereen een leuk weekend gehad? Wij zijn even lekker een paar daagjes weggeweest. Heerlijk genoten van het weer! Beetje verbrand, nogal last gehad van m'n hooikoorts, maar verder was het heerlijk!
Inderdaad rustig hier. Hoe staat het ervoor met de rammels/kriebels bij iedereen?

Klinkt leuk Rozenstruiken
@EvaViva; Eens met AliceAnna, je komt wel een beetje ehm geobsedeerd over ;) Mij lijkt het niks om te gaan temperaturen enzo, laat het maar lekker spontaan gebeuren. Ook mn vriend ziet me al aankomen zeg.. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.

@Aliceanna; fijn dat je een baantje hebt!

@hier; nog steeds druk met huis, met een beetje geluk staat het volgende week te koop! Wel spannend allemaal. Verder ook eindelijk weer gewoon weekend gevierd en komend weekend even lekker erop uit, zin in! En het weer is natuurlijk super! Heb eigenlijk weinig rammels, juist ook omdat we al zo snel gaan beginnen. Het komt wel.
@ukkie Zeker, ieder z'n ding. En misschien verander jij ook nog wel van mening hierover. Echt, 1 of 2 jaar geleden had ik het ook nooit geloofd als je me zou zeggen dat ik aan de slag zou gaan met temperaturen en ovulatietesten e.d. Toen stond ik er net zoals als jij en Aliceanne: rustig aan en het komt vast wel vanzelf als we gaan proberen. Ik snapte andere vrouwen ook nooit, die iedere maand lang wachten vonden.

Maar nu de rammels enorm sterk zijn en ik boven de 30 ben, heb ik inderdaad wat meer haast gekregen.

Fijn dat jij er zo rustig in staat .
@eva: Ik snap je hoor meid! Ik dacht ook ik sta er nuchter in en het kan maanden duren voordat je eerste ongesteldheid doorkomt....puntje bij paaltje kreeg ik het al spaansbenauwd toen ik over de 30 dagen ging.

Dus vind het niet raar dat jij met zo'n onregelmatige cyclus aan dingen zoals temperaturen en ovulatietesten denkt.

Gelukkig heb je afgelopen 2 maanden een redelijke stabiele cyclus gehad toch!
@deb Bedankt voor je begrip

Mijn cyclus gaat inderdaad de laatste maanden de goede kant op (iets regelmatiger).
Eva: Ik vind jouw ook niet geobsedeerd hoor, gewoon iemand die staat te trappelen om te beginnen .

Het enige waar ik in jouw plaats misschien zou voor opletten is dat je na 1/2 maanden proberen niet paniekgevoel krijgt dat het nooit zal gaan lukken, gewoon omdat je er in je hoofd al lang mee bezig bent, en dan voelt het alsof je al een jaar ofzo bezig bent.
Ik ben afgelopen week druk geweest met mijn vakantiebaantje, het inwerken gaat heel goed en volgende week mag ik ook weer drie dagen werken, dus helemaal super :D. Wel is mijn auto weer stom aan het doen, die maakt nu weer een nieuw ander geluid, dus die gaan dinsdag naar de garage om hem te laten bekijken... Zou natuurlijk fijn zijn als het niks ergs is en ik er gewoon de zomer nog mee kan blijven rijden, maar ja, dat is dus afwachten. Het arme ding wil volgens mij graag met pensioen

En en en! Ik heb net de brief ontvangen van school: Ik mag beginnen aan de 2jarige opleiding tot Verzorgende IG! :):):):) Suuuuper leuk! Ik zit hier echt te stuiteren, jeej! Top top top! Vanavond nog even werken en daarna lekker een lang weekend .

Gaan jullie nog iets bijzonders doen, want het wordt heel erg warm weer hoorde ik aan het begin van dit weekend? Ik wilde wel naar het strand, maar mijn vriend is bang dat het heel erg druk is en voelt daar dan niet zoveel voor, dus we moeten nog maar even zien.
Gefeliciteerd AliceAnna.

Wat je zegt, daar zal ik zeker voor opletten Paddle. Is inderdaad een risico, dat ik te snel zal gaan panikeren.
Gefeliciteerd Aliceanna!

En Evaviva, het komt vast allemaal goed! Eerst maar eens rustig proberen in het najaar:)
Wat fijn AliceAnna! Schiet het ineens met beide dingen lekker op!

Ik ga dit weekend uitrusten. Hectische periode achter de rug en er komt er weer één aan, dus even een moment van rust ingebouwd. Het is echt aftellen tot de zomervakantie.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-06-2014 15:05
Reden: onderzoek
% gewijzigd
Ah, de oproep van Elise is alweer verwijderd zie ik. Dat heeft niet lang geduurd!

Lekker uitgerust Rozenstruiken?

Dank je Sealight . Hoe is het met jou??
Up! Stil hier! Hoe is het met iedereen?

@Tafelkleed, hoe is het met jou?

Hier heerlijk rustig weekend gehad, was ik ook wel aan toe. Huis staat inmiddels te koop, dus wachten op een koper nu. Ben heel benieuwd hoe snel het gaat. Nu lekker verder plannen maken voor onze vakantie. Rammels zijn rustig hier..:)
@eva, fijn dat je cyclus wat regelmatiger is nu! Hier gaat het nu weer goed. Vandaag een echo gehad naar aanleiding van bloedverlies. Maar de echo was goed met een kloppend hartje:)

@Ukkie, spannend! Hoop dat je huis snel verkocht wordt!
Lieve Dames, ik ga jullie of eigenlijk het topic verlaten. Ik merk nu ik een nieuwe baan heb en we een vaste startdatum habben, ik veel minder behoefte heb om hier mee te kletsen. Bovendien merk ik dat ik alles wel gezegd heb wat ik kwijt wil over mijn kinderwens en hoe ik de toekomst zie. Ik vind eht wel een beetej raar om als TO weg te gaan, maar ik hoop dat het Topic nog heel lang blijft bestaan en er nog veel meer mensen net zoveel aan hebben als ik eraan gehad heb.

Het allerbeste!
Ow, Hoppala, wat jammer. Hoewel, je reden is natuurlijk wel een hele fijne . Ik wens je super veel geluk toe voor de toekomst en hopelijk kom je af en toe nog even spieken en vertellen hoe het met je is? Veel succes nog met je baan ook!

Wel gek hoor, dat dit topic steeds iets leger begint te worden!
@hoppala Jammer dat je weggaat! Fijn dat je veel aan dit topic hebt gehad in ieder geval. Heel veel geluk en succes voor jou in de toekomst!

@sealight Ja, ik ben er heel blij mee hoe mijn cyclus de afgelopen maanden is. Hopelijk houd ik dit (enigszins) regelmatige vast!

Wat geweldig datje een kloppend hartje hebt gehoord. Ook al iets gezien op de echo? Super zeg! Heb je al veel mensen verteld dat je zwanger bent??

@ukkie Succes met het wachten op een koper! Hopelijk zal het snel gaan.
Heel herkenbaar Hoppala! Zo zit ik er nu dus ook een beetje in. Het wachten voelt niet meer als wachten ofzo En idd alle onderwerpen zijn zo'n beetje al wel langsgeweest. Vandaar ook dat ik hier ook de laatste tijd minder geschreven heb en denk ik ook niet zoveel meer zal schrijven.
Dames ik ga jullie ook verlaten (leegloop hier?)

Wij hebben ivm trouwplannen onze startdatum verplaatst naar najaar/winter 2015. In de tussentijd weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik hier nog moet posten want ik heb eerlijk gezegd alles wel gezegd wat (voor mij) hier te zeggen valt.

Maar ik blijf wel meelezen en zal soms nog eens komen buurten!
Jeetje wat een ontwikkelingen!

Hier ook, ik had het nooit verwacht binnen 1 maand maar ik ben zwanger! Nog maar vier weken en ik vind het zo eng of het allemaal goed gaat maar ik ben er helemaal klaar voor nu!

Het beste allemaal!
Gefeliciteerd Choco!

Ik reageer op dit moment niet zo heel veel.. Heeft m.n. te maken met het feit dat de rammels op een laag pitje staan en ik steeds minder de behoefte heb om die aan te wakkeren. En dat gebeurt als ik veel mee klets op dit topic. Ik blijf hoe dan ook meelezen en zal her en der blijven reageren. Mijn plek in de tabel mag door een van de nieuwe schrijfsters overgenomen worden.

Het wachten zelf is nog niet voorbij voor ons, maar ik merk dat ik vrede heb met hoe het nu loopt en dat het me rust geeft om die kinderwens iets van me af te zetten. Ik heb nog voldoende tijd, eerst maar eens genieten van het hier en nu met z'n tweeën en het samenwonen, waar we lang genoeg op hebben moeten wachten.

Ik merk gewoon dat de onderwerpen zich steeds blijven herhalen, wat natuurlijk logisch is, want nieuwe schrijfsters willen ook graag hun ervaringen/ideeën etc. kwijt.

Mochten de rammels ineens weer heftig oplaaien, dan kom ik direct weer terug hier en zal ik druk mee schrijven. Voor nu zal het minder zijn.

Tafelkleed, ik ben wel heel benieuwd hoe het met je is!
Chocolatechip, gefeliciteerd!! Wauw! Wat goed, ik hoop dat alles goed blijft gaan!

Ik denk dat het een heel erg stil topic wordt nu, maar ik had het al wel zien aankomen eigenlijk, er zijn er zoveel die nu redelijk snel gaan beginnen en jullie schrijven ook al heel lang hier aan mee. Ik denk dat ik stilletjes aan dan ook wel zal verdwijnen, want mijn studie gaat de komende twee jaren gewoon voor .
Wow chocolatechip geweldig! Gefeliciteerd .
Chocolate gefeliciteerd! En ik ben ook heel benieuwd naar tafelkleed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven