Wanneer had jij een positieve test?
woensdag 11 december 2019 om 22:11
8/12 mijn NOD en nog niks. Regelmatig op 29 dagen inmiddels na het verwijderen koperspiraal in mei. Eerst twee maanden 25 en 26 dagen, daarna vast op 29...
Ik test negatief, maar ik ben nog nooit in mijn leven overtijd geweest... Geen stress, niet ziek. Ik voel geen menstruatie aankomen... Wel ovulatie gehad rond de 24e.
Ik weet dat ik gewoon moet wachten, maar ik lees toch verhalen over positieve test die pas na de NOD positief werden.
Vandaar mijn nieuwschierigheid!
Ik test negatief, maar ik ben nog nooit in mijn leven overtijd geweest... Geen stress, niet ziek. Ik voel geen menstruatie aankomen... Wel ovulatie gehad rond de 24e.
Ik weet dat ik gewoon moet wachten, maar ik lees toch verhalen over positieve test die pas na de NOD positief werden.
Vandaar mijn nieuwschierigheid!
zondag 15 december 2019 om 18:57
Ik had ongeveer een week geleden ongesteld moeten worden.
Niet geworden. Negatief getest (7 dagen overtijd). Maar wel een positieve ovulatie test.
Iemand hier ervaring mee? (De controlestreep is net zo donker als de teststreep)
Ik voel me wel echt anders en ook niet zo lekker. Misselijk, raar gevoel in mijn buik, hoofdpijn...
Niet geworden. Negatief getest (7 dagen overtijd). Maar wel een positieve ovulatie test.
Iemand hier ervaring mee? (De controlestreep is net zo donker als de teststreep)
Ik voel me wel echt anders en ook niet zo lekker. Misselijk, raar gevoel in mijn buik, hoofdpijn...
zondag 15 december 2019 om 19:26
zondag 15 december 2019 om 20:05
??
zondag 15 december 2019 om 20:36
Maakt niet uit. Nee dit is een ovulatie test, bij gebrek aan duidelijkheid.Minimousee schreef: ↑15-12-2019 20:23Sorry dat ging mis Maída
Ik heb geen verstand van je testen op de afbeelding, betekend die 2 strepen dat je zwanger bent?
De linker (teststreep) moet gelijk of donkerder zijn dan de controlestreep. Dan heb je blijkbaar een LH piek.