Wat vinden jullie van deze naam?
maandag 28 januari 2019 om 14:59
Inmiddels over de helft van mijn tweede zwangerschap, en alles gaat goed!
Alleen namen bedenken is nogal een ding voor ons. Het leek van te voren zo makkelijk, maar nu het echt wordt, vind ik het toch wel moeilijk worden!
Gisteren op televisie hoorde wij een naam waarvan we dachten; ja! Die is best leuk. Alleen zou er zo graag eens met iemand over willen kletsen. Dat kan natuurlijk niet echt met iemand van mijn vriendenkring.
De naam die wij leuk vinden is; Fyra
Wat zegt deze naam als jullie die zien staan? Ben gewoon heel benieuwd.
Alleen namen bedenken is nogal een ding voor ons. Het leek van te voren zo makkelijk, maar nu het echt wordt, vind ik het toch wel moeilijk worden!
Gisteren op televisie hoorde wij een naam waarvan we dachten; ja! Die is best leuk. Alleen zou er zo graag eens met iemand over willen kletsen. Dat kan natuurlijk niet echt met iemand van mijn vriendenkring.
De naam die wij leuk vinden is; Fyra
Wat zegt deze naam als jullie die zien staan? Ben gewoon heel benieuwd.
maandag 28 januari 2019 om 15:00
ai, voor mij ookAnAppleADay schreef: ↑28-01-2019 15:00Ik denk aan kapotte treinen en een mislukt project.
Niet heel positief dus.
maandag 28 januari 2019 om 15:06
Mijn eerste ingeving: hoe spreek je dit uit en is het een jongen of een meisje...? En: is het een buitenlands kindje? (Niet dat dat uitmaakte, maar dat is wat door mijn hoofd schiet).
Mijn ‘eisen’ toen ik de namen voor mijn kinderen uit zocht: maar op 1 manier uit te spreken, geen onduidelijkheid over schrijfwijze en direct duidelijk of het een jongentje of meisje betreft.
Denk dat daaruit wel duidelijk wordt dat de naam Fyra zeker niet mijn naam zou zijn.
Mijn ‘eisen’ toen ik de namen voor mijn kinderen uit zocht: maar op 1 manier uit te spreken, geen onduidelijkheid over schrijfwijze en direct duidelijk of het een jongentje of meisje betreft.
Denk dat daaruit wel duidelijk wordt dat de naam Fyra zeker niet mijn naam zou zijn.
maandag 28 januari 2019 om 15:08
Haha! Bij een vrouw in een praat progamma. En die heette Fira maar wij vonden Fyra mooier geschrevenAnAppleADay schreef: ↑28-01-2019 15:02Ik ben trouwens benieuwd in welke context je de naam op tv zag![]()
maandag 28 januari 2019 om 15:10
maandag 28 januari 2019 om 15:13
maandag 28 januari 2019 om 15:23
Werkelijk!Westerpaviljoen schreef: ↑28-01-2019 15:01Robin
Jens
Giovanni
Tonny
Jordy
Kenneth
Dat zijn mooie namen
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
maandag 28 januari 2019 om 15:26
maandag 28 januari 2019 om 15:31