Welk matrasje voor ledikant?

12-02-2017 16:04 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!!

Kan iemand mij vertellen welke matrasje het beste is voor een ledikantje....

Ik hoor veel goeds over die van de ikea (koudschuim 39.95)

Aerosleep ook veel over gehoord maar is meteen zo duur....

Wat zijn jullie ervaringen?
Voor een ledikantje hadden wij altijd gewoon een matrasje van Ikea. Vaak genoeg dat er gespuugd werd of een luier lekte en een molton hield dat ook niet altijd tegen
Ikea
Wij hebben de aerosleep, wel prijzig idd maar wel heel blij mee, dochter draait veel is meer voor mijn gemoedsrust
Ikea!
Je kan ook een "gewoon" matrasje nemen en een Aerosleep topper kopen.

Je kraamzorg wordt trouwens niet zo blij ban aerosleep. Stel dat kruiken lekken of je kindje flink spuugt dan blijft dat "drijven" in de aerosleep en kan je kindje "verdrinken".
quote:charriejj schreef op 12 februari 2017 @ 16:09:

Je kraamzorg wordt trouwens niet zo blij ban aerosleep. Stel dat kruiken lekken of je kindje flink spuugt dan blijft dat "drijven" in de aerosleep en kan je kindje "verdrinken".Ja precies, zeiden ze bij ons ook.

Je kraamzorg wordt trouwens niet zo blij ban aerosleep. Stel dat kruiken lekken of je kindje flink spuugt dan blijft dat "drijven" in de aerosleep en kan je kindje "verdrinken".Wat eng!
quote:Maccaron schreef op 12 februari 2017 @ 16:11:

[...]

Wat eng! Jep idd! Hier een kindje dat nagenoeg niet spuugde dus vanaf dat toen de kruiken niet meer nodig waren pas de aerosleep topper er in gelegd.
En welke van de ikea dan die hebben ook weer verschillende, 39.95/ 59.95/ 99.95
quote:charriejj schreef op 12 februari 2017 @ 16:16:

[...]

Jep idd! Hier een kindje dat nagenoeg niet spuugde dus vanaf dat toen de kruiken niet meer nodig waren pas de aerosleep topper er in gelegd.Vertellen verkopers dat er niet bij dan? ( ik had er nl nooit over gehoord)
quote:Danny1989 schreef op 12 februari 2017 @ 16:17:

En welke van de ikea dan die hebben ook weer verschillende, 39.95/ 59.95/ 99.95Dat weet ik echt niet meer..man heeft hem aangeschaft
Bij ons staat het zelfs in het kraamzorgboekje.
quote:Maccaron schreef op 12 februari 2017 @ 16:17:

[...]

Vertellen verkopers dat er niet bij dan? ( ik had er nl nooit over gehoord)Nee die willen maar al te graag van hun dure matrassen af
Koudschuim of polyether matras.

Wij gaan voor de Vyssa Skönt (koudschuim), kost € 39,95.
Klopt idd, eerste tijd niet op de aerosleep maar toen ze 6/8 weken was is ze naar d'r eigen kamer verhuist! Maar ze spuugt dan ook nooit eigk...
Ik heb deze gekocht linkje

Deze heeft ook een afritsbare laag die je kan wassen, als je kind nou erg gespuugd heeft of zwaar doorgelekt lijkt dat me erg handig. Dan was (max 40 graden en niet in de droger) je die laag en is het matras weer schoon.
Aerosleep wordt hier ook afgeraden door de kraamzorg. Vanwege bovenstaande en ook omdat het bedje (en dus je kind) minder goed op temperatuur te houden is door de ventilatie.

De Ikea Vyssa Vinka (van 40 euro?) is volgens de consumentenbond beste koop.
quote:charriejj schreef op 12 februari 2017 @ 16:22:

[...]

Nee die willen maar al te graag van hun dure matrassen af Slecht zeg...
Thanks!! Denk dat het de koudschuim van ikea wordt..
Ikea matrasje met aerosleep topper. Aerosleep gebruikten wij pas vanaf het moment dat ze van wieg naar ledikant gaan (bij ons met 6/7 maanden) dan gebruik je allang geen kruiken meer en kunnen ze zichzelf ook wel op temperatuur houden. Vind het toch wel een prettig idee aangezien dochter graag op haar buik ligt. Spuug trekt er trouwens gewoon in..hebben wij onlangs ondervonden
Ik lees mee.
Ik lees mee
Hier ook van de ikea, de prijs weet ik zo niet meer.
•°: Don't be the same, be better!

Je kraamzorg wordt trouwens niet zo blij ban aerosleep. Stel dat kruiken lekken of je kindje flink spuugt dan blijft dat "drijven" in de aerosleep en kan je kindje "verdrinken".

Verdrinken? Hier werd kraamzorg enthousiast van de aerosleep wat een rommel met die verschillende meningen zeg. Weet je er is overal wel altijd iets mee het is maar net wat je er aan uit wilt/kunt geven en wat je beste lijkt.

TO je raadt het al: wij hebben de aerosleep en zou niets anders meer willen.

Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven