“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Elise Carlijn van Puffelen
Carlijn Elise van Puffelen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Allebei mooi genoeg, mijn voorkeur gaat uit naar....Elise (Eliza vind ik nog beter)
Anoniem_370078
maandag 1 oktober 2018 om 22:51
Carlijn vind ik een beetje jaren ‘80. Toen hoorde je die naam veel.
Enneh de Elises die ik ken zijn geen van allen jurkjes-popjesmeisjes haha. Eerder het omgekeerde lol.
Dan toch maar Elise ook al hangt het wel van de achternaam af. Alternatief: Carlise (edit: mosterd..)
Anoniem_376649
maandag 1 oktober 2018 om 22:58
Ik heb een Carlijn als vriendin én een Elise. Ik ben dus fan van beide namen. Ze zijn allebei leuk deze namen. Als je Carlijn maar met een C schrijft. Met K vind ik erg lelijk.
Elise, maar dat komt omdat ons konijn Karlijn heet.