Winterjas en zwanger

30-07-2017 10:07 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik wil binnenkort een winterjas gaan halen, nu is het zo dat ik in de winter hoogzwanger ben. Wat voor jas droegen jullie toen of gaan jullie dragen? Ik heb nu werkelijk geen idee wat voor warme jas ik kan halen voor mij en mijn dikke buik deze winter.
Waarom wacht je dan niet een paar maandjes?
In ieder geval eentje op de groei lijkt mij.

En waarom niet nog een paar maanden wachten met kopen?
Ik zou nog even afwachten, ik kon altijd gewoon mijn gewone winterjas aan. Maar het kan ook zijn dat je een koopt waarvan je denkt dat die makkelijk moet passen en toch niet meer dicht kan.
gizzmo-returns schreef:
30-07-2017 10:09
In ieder geval eentje op de groei lijkt mij.

En waarom niet nog een paar maanden wachten met kopen?
Ik heb nu geen winterjas omdat ik deze voordat ik zwanger was heb verkocht met het idee koop wel een ander, niet wetend dat ik zo snel zwanger zou worden. Aangezien ik echt een koukleum ben moet ik wel iets hebben haha.
Wachten tot je hem echt nodig hebt en dan iets kopen wat bij je figuur dan past.
anoniem_171013 wijzigde dit bericht op 30-07-2017 10:14
0.00% gewijzigd
Anders misschien tzt eentje lenen?
Ik heb 3 winterjassen.
kippetje29 schreef:
30-07-2017 10:11
Wachten tot je hem echt nodig hebt en dan iets kopen wat bij je figuur dan past.
Dat is inderdaad een goed idee, bedankt!
rosementi schreef:
Ik heb nu geen winterjas omdat ik deze voordat ik zwanger was heb verkocht met het idee koop wel een ander, niet wetend dat ik zo snel zwanger zou worden. Aangezien ik echt een koukleum ben moet ik wel iets hebben haha.
Maar voor oktober trek je echt geen winterjas aan hoor!
Ik was afgelopen jaar ook ver zwanger in de winter. Ik heb toen een winterjas met een tussenstuk gekocht. Dit kan je er tussen zetten als de jas rond de buik te klein word. Ideaal, want hij kan nu ook nog gewoon aan zonder tussenstuk.
miedo schreef:

Ik heb 3 winterjassen.
Wil jij er to eentje lenen?
Natuurlijk nooit je oude jas wegdoen voordat je een nieuwe hebt. Zelfs niet als je extreem klein behuisd bent. ;-)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik was hoogzwanger in de winter en mijn jassen konden niet meer dicht.
Ik vond het zonde om een grote jas te kopen voor die laatste paar maanden. Dus ik had een grote jas van iemand geleend.

Maar vaak liep ik ook in mijn eigen jas maar dan niet dicht. Door mijn zwangerschap had ik het bloedheet.
ik had een lange overslagjas met ceintuur maar je weet nu nog niet welke maat je nodig gaat hebben. Ik had de tweede zwangerschap enorme borsten waardoor de jas van de eerste zwangerschap niet eens paste.
gizzmo-returns schreef:
30-07-2017 10:13
Wil jij er to eentje lenen?
als ze bij mij in de buurt zou wonen wel, maar ik woon niet in de randstad
LOVE2WAIT Coat Double Zipper - Black - L op bol.com: https://www.bol.com/nl/p/-/9200000063077891

Dit idee
Ik had een zwangerschaps winterjas. Erg fijn want goed passend aan de bovenkant en ruimte genoeg voor mijn dikke buik om te groeien. Want hij werd gigantisch die wintermaanden (was januari uitgerekend).

Mijne was van mamalicious. Hij was heerlijk warm.
jantientje1 schreef:
30-07-2017 10:13
Ik was afgelopen jaar ook ver zwanger in de winter. Ik heb toen een winterjas met een tussenstuk gekocht. Dit kan je er tussen zetten als de jas rond de buik te klein word. Ideaal, want hij kan nu ook nog gewoon aan zonder tussenstuk.
Handig! Waar had je deze jas gekocht?
jantientje1 schreef:
30-07-2017 10:16
LOVE2WAIT Coat Double Zipper - Black - L op bol.com: https://www.bol.com/nl/p/-/9200000063077891

Dit idee
Bedankt!
Slim zeg zo'n zwangerschapsjas
Geloof bij de Wehkamp, maar die hebben nu nog niet veel jassen zag ik. Bol.com heeft ze ook wel. Heb hierboven een link geplaatst met een voorbeeld.
Eloise_Xennakiss schreef:
30-07-2017 10:17
Ik had een zwangerschaps winterjas. Erg fijn want goed passend aan de bovenkant en ruimte genoeg voor mijn dikke buik om te groeien. Want hij werd gigantisch die wintermaanden (was januari uitgerekend).

Mijne was van mamalicious. Hij was heerlijk warm.
Bedankt! Ja ik ben zelf rond oud en nieuw uitgerekend dus denk inderdaad dan ook een aardige buik te hebben. Heb meteen even op de site gekeken bij mamalicious, bedankt voor de tip!
Ik kon mijn gewone winterjas aan en tegen de tijd dat ie niet meer dicht kon had ik het ook niet meer koud. Zwanger zijn levert je een betere doorbloeding in je lijf op en daardoor ben je (deels) koukleum-af.

Koop gewoon een leuke jas en investeer in een fijne, grote sjaal. Mocht de jas toch niet meer dichtkunnen als je dat echt nodig hebt, kan zo´n sjaal ook veel warmte vasthouden.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ceylon schreef:
30-07-2017 10:27
Ik kon mijn gewone winterjas aan en tegen de tijd dat ie niet meer dicht kon had ik het ook niet meer koud. Zwanger zijn levert je een betere doorbloeding in je lijf op en daardoor ben je (deels) koukleum-af.

Koop gewoon een leuke jas en investeer in een fijne, grote sjaal. Mocht de jas toch niet meer dichtkunnen als je dat echt nodig hebt, kan zo´n sjaal ook veel warmte vasthouden.
Daar heb je inderdaad ook wel een punt, je kan jezelf ook goed warmhouden met een dikke grote sjaal.

Het is mijn eerste zwangerschap dus heb echt geen idee wat me allemaal te wachten staat..
Gewoon in september gaan kijken. Dan heeft de H&M en Mamaliciuos en Noppies en de wehkamp en Zalando zat leukere zweangerschapsjassen te koop dan nu.

Ik heb de 1e keer een zwangerschapsjas gekocht en de 2e keer had ik een wollen Alijn cape met een dikke wollen brede sjaal. Die ik nu nog gebruik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven