Zelf inseminatie
maandag 3 april 2017 om 12:49
Hallo dames,
Ik ben moeder van een meisje van 14 mnd en heb al een lange tijd weer enorme kriebels voor een 2e kindje.
Ik heb een verwijzing van de huisarts voor het ziekenhuis. Maar de wachttijd is zo enorm lang.
Ik ben nu de mogelijkheden aan het bekijken voor zelf inseminatie en ook dit lijkt me wel wat.
Wel vind ik het allemaal enorm spannend en hoop ik in contact te komen met meiden in de zelfde situatie.
Vooral benieuwd naar ervaringen over oa de zoektocht naar een donor enzo.
Ik kijk erg uit naar jullie verhalen!
Liefs
Ik ben moeder van een meisje van 14 mnd en heb al een lange tijd weer enorme kriebels voor een 2e kindje.
Ik heb een verwijzing van de huisarts voor het ziekenhuis. Maar de wachttijd is zo enorm lang.
Ik ben nu de mogelijkheden aan het bekijken voor zelf inseminatie en ook dit lijkt me wel wat.
Wel vind ik het allemaal enorm spannend en hoop ik in contact te komen met meiden in de zelfde situatie.
Vooral benieuwd naar ervaringen over oa de zoektocht naar een donor enzo.
Ik kijk erg uit naar jullie verhalen!
Liefs
dinsdag 4 april 2017 om 13:01
Ik snap dat je op een forum zit om anoniem je mening te kunnen spuien hoor. Maar meteen zo'n negatief oordeel geven hoeft toch niet altijd. Dat de keuzes die TO maakt niet de jouwe zouden zijn zegt niet dat het voor haar ook de verkeerde zijn toch? Ze vraagt toch ook om ervaringen en niet of het wel een of niet een goed idee is.