Zelfinseminatie

30-06-2019 14:31 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Iemand hier ervaring met zelfinseminatie..??
Niemand???
Het is gebruikelijk dat je even uitlegt waarom je dit nodig hebt, in wat voor situatie je zit etc.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Zelf niet, maar vriendinnen van mij hebben het gebruikt om zwanger te worden van hun donor. Wat zijn je vragen?
Welke vragen heb je? Mag ook in pb.
Hoe snel ze zwanger zijn geraakt,
Welke middelen er gebruikt zijn,
Hoevaak voor een eisprong gedaan. :-$
Mnmm schreef:
01-07-2019 13:25
Hoe snel ze zwanger zijn geraakt,
Welke middelen er gebruikt zijn,
Hoevaak voor een eisprong gedaan. :-$
24 pogingen zelfinseminatie (hulde voor mijn donor), meestal op de dag van of na de positieve ovulatietest, samen met de billingsmethode. 1x zwanger geweest rond poging 13, werd een miskraam. Daarna via 2 xICSI en 3 terugplaatsingen blijvend zwanger geworden. Sommige maanden hadden we 2 /3 donaties per eisprong, maar dat kwam qua afstand vaak niet goed uit.

Als je op de goede tijd insemineert en het sperma is goed op temperatuur gebleven en vlot na klaarkomen geinsemineerd (voorkeur voor als ontvanger en donor in het zelfde huis zijn, dat is echt makkelijker!) dan is het net zo betrouwbaar als onbeschermde sex. Alleen wel een stuk minder leuk.

spuitjes van 10 ml bij de apotheek, niet te groot/niet te klein bakje erbij en hoppa!
In een keer zwanger. Drie keer geprobeerd die keer. Bijgehouden via app, geen ovulatietesten. Dmv een klein spuitje wat ik gekocht had bij apotheek.
Miss-elfje schreef:
01-07-2019 13:38
In een keer zwanger. Drie keer geprobeerd die keer. Bijgehouden via app, geen ovulatietesten. Dmv een klein spuitje wat ik gekocht had bij apotheek.
Zo maken wij samen mooi een goed gemiddelde elfje :)

Het zegt echt helemaal niks voor een ander.
Ze werkten met ovulatietesten en insemineerden op de dag van de positieve test, of 1 dag later, afhankelijk van de planning van henzelf en de donor. Volgens mij zwanger in ronde 2 en dat werd een miskraam en toen zwanger in ronde 20? Dat was met ovulatie-inductie inmiddels. En de andere dame zwanger in ronde 6 of zoiets.
Volgens mij hebben gewoon een bakje en een injectiespuit gebruikt. Altijd met donor en ontvanger in zelfde huis.
Super bedankt voor jullie reacties, ik had al spuitjes online besteld maar kan dus ook altijd even kijken bij de apotheek. 😃

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven