zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Jammer MiAnoo, ik snap je frustratie..

Ik ben ook nóg steeds niet ongesteld..

Hier weten alleen 1stel naaste vrienden het (die hebben ook al een kindje) en broer en schoonzus.

Verder niemand, en dat gaan we ook zo laten..

Ik wil het naar iedereen zo lang mogelijk uitstellen als ik zwanger ben.

Maar dat zien we dan wel.

Op werk zal ik het ook proberen tot na de 12 weken.. Zal wel moeilijk worden haha maar proberen kan geen kwaad
Huisje wanneer ging je naar de gyno ook alweer?

Dacht net dat ik iets voelde vloeien, ik snel naar de wc maar niks he...

Zal wel morgen of de dag erna komen, lekker tijdens mijn vakantie met 28 graden
bij mij weet niemand het.

ze hebben wel een vermoeden denk ik.

af en toe vind ik het wel jammer. maar heb ook echt geen vriendinnen in hetzelfde schuitje. mijn beste vriendin heeft 2mnd terug abortus gedaan. stond ik toch best van te kijken, omdat ik het toen al wilde. heb en met pijn en moeite begripvol op gereageerd.
Ik ga nog niet naar de gyn Miano.

Wil eigenlijk gewoon afwachten.. Maar is best moeilijk haha

Volgende week miss ff naar de huisarts
afwachten blijft het lastigste.
Heel frustrerend dames. Hoop dat het snel op gang komt.

@vertellen op werk, 1 collega weet dat we ergens dit jaar willen beginnen maar niet dat mijn spiraal er al uit is. Mijn beste vriendin weet het wel omdat ik het fijn vind om tegen iemand anders dan mijn vriend hierover te praten (naast dit leuke forum ook natuurlijk ).

Heb ook een kantoorbaan met veel vrijheid dus wacht tot het veilig is voordat ik het vertel.

Zat laatst te denken, werk in oktober 2 jaar bij deze werkgever. Stiekem ging de gedachte door mijn heen is het niet een beetje vroeg.
ik heb nu al twee dagen best wel een aanwezige kramp in mijn onderbuik. voel het vooral als ik zit en even niet druk aan het heen en weer rennen ben op mijn werk.

het is best lastig echt zo een aankomende ongi kramp maar ik moet nog 9dagen voor ik ongesteld word.

ik had mezelf beloofd niet te druk te maken over pijntjes en dergelijke. Maar kan het niet helpen.
Huisje en Mianoo, hoe is het nu met jullie? Is de menstruatie al doorgezet of zitten jullie nog steeds in onzekerheid?

Apenkoppie, fijn dat je de verwijzing hebt, ik hoop dat het mee gaat vallen met alle ziekenhuisbezoeken enzo.

Sue, wat fijn dat je groen licht hebt gekregen en dat je man om is!

Leandro, hoe is het met jou? Jouw NOD nadert ook.. Spannend?

Aanoniemous, lastig dat je je zo druk maakt om die pijntjes. Spannend en zo duren de dagen erg lang natuurlijk. Hopelijk zijn het 'goede' pijntjes en blijk je zwanger te zijn!
Hallo dames,

Ik ben de afgelopen weken erg druk geweest. Mochten jullie vinden dat ik te weinig actief zijn, dan snap ik heel goed dat jullie me uit de groep zouden halen hoor!

Druk geweest met de voorbereidingen voor de bruiloft.

Ik ga even een poging doen om wat terug te lezen.

Huisje en Mianoo, nog steeds geen menstruatie? Wat een onzekerheid, hopelijk komt hier snel een einde aan.

Aanonimemous: heel herkenbaar die pijntjes, lastig om ze soms te plaatsen. Hopelijk zijn het zwangerschap kwaaltjes!

Mijn NOD is morgen of overmorgen, had beide dagen een donkere streep op de ovulatietesten. Echter nog geen klachten en ook nog geen bruine afscheiding. De vorige keren had ik dit elke keer een aantal dagen voor de menstruatie.. maar goed je lichaam kan je natuurlijk ook goed voor de gek houden... Ik blijf nog even op het wachtbankje zitten...
Hier nog steeds niks..

Buikpijn en krampen zijn minder.. Wel pijn in me borsten.

Had afgelopen donderdag ook nog getest maar ook negatief..

We wachten hier maar even af, meer kan ik niet doen..
Hier ook nog geen MS. Als we terug komen van vakantie en ik heb hem nog steeds niet dan ga ik een afspraak maken bij de dokter. Ik heb van te voren wel altijd een "normale" cyclus gehad.

Leandro spannend , ik duim voor je!
Vanmorgen toch een test gedaan

http://nl.tinypic.com/r/2zqftcl/9

Voel me zo verwend na 1 maand al raak!
Wowww gefeliciteerd!!

Wij gaan nu de eerste ronde in, spannend! Deze week zouden mijn vruchtbare dagen zijn, en NOD op 10 juni. Ik zie wel wat er gaat gebeuren.. ;)
Gefeliciteerd MiAnoo!! Super zeg

@ Hier, het rommelt, dus ik hoop dat ik ongesteld ga worden eind deze week Niet ingezet op een zwangerschap deze maand, juist bij elkaar uit de buurt gebleven op de dagen dat ik mogelijk vruchtbaar was Tenminste, dat dacht ik..

Volgende ronde gaan we echt van start
Wauw MiAnoo, gefeliciteerd!!!
MiAnoo, wat super!!!! Gefeliciteerd!!!
Is je ( nu nog ) vriend helemaal om Juffert? Hij twijfelde toch een aantal weken geleden?
@Chantilly JA blijkbaar . Sinds dat ene gesprek dat we met mijn beste vriendin en haar vriend hadden een paar weken geleden is het helemaal omgedraaid. Tis niet dat hij zelf over baby's zal beginnen ofzo hoor (want dat stuk is nog een beetje teveel ver-van-zn-bed-show), maar de anticonceptie is helemaal de deur uit . Ik heb het onderwerp een paar keer weer opgenoemd (omdat ik toch zoiets had van.. ja MEEN je dit nu echt of niet... maar dan wil hij het er niet echt over hebben nog, omdat volgens hem het onderwerp nu volledig 'besproken' is. Nou dan laat ik dat maar zo haha .
Gefeliciteerd mianoo, super leuk!
MiAnoo Gaaf! Gefeliciteerd

Geniet van je vakantie!
Gefeliciteerd MiAnoo!!!

Supertof,
Gefeliciteerd MiAnoo!
Dank jullie !!! Kan het nog niet zo goed beseffen hihi
Wat leuk, MiAnnoo. Na alle onzekerheid dan toch geen teleurstelling. Wat geweldig!

Ik heb heel veel last van de hormonale aanpassingen nu ik gestopt bent met de pil.

Mijn borsten doen ongelooflijk veel pijn. Deze ochtend was het echt verschrikkelijk.

Hopelijk is dat snel voorbij. Dat maakte ik toen ik vroeger al eens stopte met de pil nooit mee.

Ik hoop over twee weekjes gewoon ongesteld te worden zodat ik weet "dat ik het nog doe".

Als mijn cyclus regelmatig is, hebben we wel gevreeën tijdens de vruchtbare periode, maar ik verwacht niet dat ik vlak na mijn pilstop zwanger zal worden. Mijn lichaam is echt een rommeltje op dit moment, hopelijk word ik gewoon ongesteld en vind mijn lichaam nadien rust.
@ Sue-X: wat vervelend zeg dat je zoveel last hebt van het stoppen met de pil. Hopelijk is dat snel voorbij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven