Zwanger en de zon

13-06-2013 14:41 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ga over 2 weken voor 2 weken met mijn vriend en mijn 2 stiefkinderen (8&5jr) in een camper naar Spanje en ben dan zo'n 12 weken zwanger. (ik weet hoe het klinkt maar ik hoop maar dat het een leuke vakantie wordt, ik heb iig de 5sterren + camping aan t strand uitgezocht met heeeeeeel veel animatie, lees tijd voor mij om wat boeken te lezen

Ik heb een boel gelezen over zwangerschapsmaskers en de gevaren van zwanger in de zon. Nu even de vraag, heeft iemand een idee of je het zwangerschapsmasker ook kan krijgen als je alleen met je lijf in de zon zit? Dus hoedje, petje gezicht in de schaduw en een hoge factor op t gezicht. Blonde vraag misschien maar dacht dat het ook temaken had met de aanmaak van vitaminde D en pigment in heel je lijf? Ik smeer altijd goed maar wil gewoon echt een zwangerschapsmasker voorkomen. Zou het wel leuk vinden om een beetje gezond bruin lijf te kunnen 'kweken' op vakantie! (optisch maakt dat natuurlijk slanker
http://mens-en-gezondheid ... zwanger-en-zonnebank.html

Ik vermijdt liever de zon maar ja ik verbrand toch al ontzettend snel. Veel vakantieplezier
quote:allis schreef op 13 juni 2013 @ 20:21:

lichtbron, bij wijze van spreken...Weet ik..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven