Zwanger geworden na IVF/ICSI (deel 2)

09-02-2021 12:02 587 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI'- topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!

Bevallen:
2021:Celenne, Nerdella (meisje), Kasteelbewoner (jongen), Saartje (meisje), Theepoes (meisje), Narkomeid (meisje)
2020
windmolen (jongen), sofie87 (jongen), Puk (meisje), Stipjepipje (jongen), lux (jongen), HD84 (jongen), depster (jongen), Redcurls (meisje), Flipje2 (meisje).
nerdella wijzigde dit bericht op 09-04-2022 07:20
56.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Wow wat is er veel geschreven!!
Theepoes al over je uitgerekende datum heen! Had je dat verwacht? Hoop dat je heel snel gaat bevallen en jullie kleine meisje fijn in de armen mag sluiten!
Heel veel succes voor als het zover is!

Kasteelbewoner bij jou gaat het ook al snel zeg! Grappig dat je leerlingen verbaasd reageerde!

Narkomeid vervelend dat je last hebt van de ongemakken. Goed je rust proberen te pakken overdag! Heb je ook verlof nu?

Celenne wat spannend de termijnecho! Weet nog dat ik voor de echo ook enorm zenuwachtig was hoor. Echt de dagen aftellen nu hè?! Ik ga duimen voor een prachtige echo! Vond de termijnecho zo mooi dat alles al zo goed te zien was.

Nerdella heerlijk hè om de baby zo goed te voelen. Ik blijf dat echt genieten vinden.

Ruby ik snap wel dat die opmerking van de verloskundige wat met je doet hoor. Heel vervelend. Ik kreeg pas na de termijnecho de info over de nipt. Dat was in jou geval ook wel een stuk gepaster geweest.
Hoop dat je een prachtige echo hebt morgen en hopelijk snel iets meer kunt genieten.

Hier was het even spannend deze week, mijn bloeddruk was ineens weer enorm hoog dus wederom alle testen gehad op zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig alle waardes nog goed maar wel de medicatie opgehoogd. Moet morgen alweer terugkomen om te kijken wat de bloeddruk dan is. Als deze blijft schommelen dan willen ze de baby eerder gaan halen.
Ik ben er zelf wel relax onder. Deze week 37 weken dus dat geeft wel rust. Alhoewel ik het fijner zou vinden als de baby er zelf voor kiest om eruit te komen!
Verder voel ik me nog prima, fysiek geen klachten. Loop en fiets nog, en bukken gaat ook nog prima. Het huis is nog nooit zo schoon geweest. (Lang leve de nesteldrang🤣) kindje is heerlijk druk, voel zelfs soms de teentjes aan de buitenkant. Het blijft zo ontzettend bijzonder!♥️
Hou alleen enorm veel vocht vast, dus ook aan de brandnetelthee en bleekselderij. En moet nu met de bloeddruk verplicht wat meer rust nemen, maar dat is wel heel lastig gezien ik mezelf nog zo goed voel.
Maaaar alles voor de baby!♥️
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh jeetje Saartje, wat spannend dan weer opeens. Gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging! Hopelijk is je bloeddruk vandaag weer netjes.
Straks beval je nog eerder dan ik! Haha!
Fijn dat je je nog zo goed voelt. Dan gaan de dagen ook wel lekker snel voorbij. Ik loop en fiets ook nog. Mooi een beetje in conditie blijven. Bukken is hier wel een opgave hoor! Soms voel ik het hoofdje van de baby dan heel duidelijk.

Ik had idd wel verwacht over de uitgerekende datum te gaan. Dat was de vorige keren ook zo. Vandaag 40+3! Ben benieuwd wanneer ze komt!

Fijne dag! :sun:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ohh dat zou wat zijn, nee jij bent eerst aan de beurt hoor!
Hier is vooral veel sterretjes zien dus echt wel een teken dat ik het rustiger aan moet doen, maar dat vind ik toch lastig. Ik voel het hoofdje ook heel duidelijk, dat is soms wel een gek gevoel zo diep hè?!

Fijn dat jij ook nog wel lekker in beweging bent verder, dat draagt straks ook vast bij aan je herstel!

Ben je de de vorige keren ver overtijd gegaan?
Hoop dat je jullie meisje snel in je armen mag sluiten!🥰
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah, dat klinkt niet fijn! Dan is rustig aan doen echt wel belangrijk idd. Maar ook lastig als je je nog zo goed voelt.
Vaak heb je achteraf pas door dat het teveel geweest is...

Bij beide bevallingen was ik 6 dagen overtijd.
Morgen weer controle en kijken of de verloskundige kan strippen. Hoop het!
Alle reacties Link kopieren Quote
Saartje gelukkig dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt zeg!
O wat bijzonder dat je de teentjes voelt! Zo mooi!!

Theepoes jeetje jouw kindjes vinden het blijkbaar erg gezellig in jouw baarmoeder. Lekker dicht bij mama.

Vandaag de termijnecho. Was enorm nerveus, maar echoscopiste was erg vriendelijk en gelukkig zag ik al snel iets wat er veel groter uit zag dan vorige keer. Toen werd het wel heel leuk! Alles zit er op en aan en hij/zij showde ook nog even duidelijk dat het al enorm goed kan bewegen! Zo mooi en zo’n gek idee dat dat echt in mij groeit :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
Theepoes hopelijk kan je vandaag gestript worden en geeft het je net het laatste zetje wat je nodig hebt om de bevalling in gang te zetten!

Ruby wat ontzettend fijn dat je een goede termijnecho had!! Ik weet zelf nog dat ik die echo echt heel bijzonder vond, zo’n enorme groei en zoveel beweging. Je ziet ineens echt een heel kindje hè!
Hopelijk kan je er lekker van nagenieten.

Hier was mijn bloeddruk gisteren nog hoger, er is getwijfeld over opname maar na 3x meten was hij eens precies op de grens van wat hij mocht zijn en mocht ik toch naar huis, wel met de voorwaarde dat ik vandaag weer terug zou komen. Ik krijg nog een gesprek met de gynaecoloog om een plan te maken hoelang we nog zo door kunnen gaan. Ze wezen mij op de gevaren van een hoge bloeddruk en was er zelf erg van geschrokken dus ben wel blij dat ik vandaag weer controle heb!
Alle reacties Link kopieren Quote
Kasteelbewoner derde trimester al bijna, gaat het bij jou ook steeds sneller voor je gevoel? Leuk van leerlingen vertellen zeg!

Celenne ik hoop dat de dagen snel voor je gaan, maar ik vond dat wachten op de termijnecho ook echt zo lang duren! En heel herkenbaar om kwaaltjes te willen voelen en als je het dan voelt je afvragen waarom je dit wil. Je bent niet gek, het is allemaal al ontzettend spannend en eng, zeker naar meerdere miskramen :hug:

Ruby wat fijn een goede echo, ik snap je opluchting! Heerlijk dat de baby al zo lekker beweegt en dat je ook kon genieten van de echo. Hoe voel je je verder?

Saartje spannend met die hoge bloeddruk, gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging. Fijn dat je je nog zo goed voelt zeg! Al flink aan het aftellen?

Theepoes ik ben benieuwd wanneer de kleine komt!

Alaynee en Narkomeid hoe is het met jullie?

Hier gaat alles goed! De tijd gaat snel (alweer 26 weken) en ik voel me over het algemeen goed. Wel sneller moe en uitgeput, maar verder prima. De kleine is redelijk rustig geloof ik (als ik vergelijk met anderen), maar ik voel haar wel dagelijks een paar keer per dag. Voelt echt gezellig vind ik. Ik groei goed, controles zijn elke keer goed dus het is vooral genieten. Het kamertje is op wat kleine dingen na af, ik heb alles geregeld dus erg fijn. Lekker op tijd, maar we gaan beneden de boel nog even op de kop zetten met vloerverwarming en een nieuwe vloer dus fijn om boven alles klaar te hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ruby, gefeliciteerd met de mooie echo!! Wat fijn! :cheer:

Saartje, hoe was de bloeddruk? Mocht je weer naar huis?

Nerdella, fijn dat je zo aan het genieten bent! En al bijna klaar met de voorbereidingen dus. Heerlijk!
Alleen nog 'even' die vloerverwarming fixen. De hele benedenverdieping overhoop, maar daarna heb je altijd warme voeten. Én een mooie nieuwe vloer. Sinds het afgelopen najaar hebben wij ook vloerverwarming. Echt heerlijk!

Celenne, heel herkenbaar, die onzekerheid. De dagen kruipen voorbij in het begin.

Het strippen lukte helaas niet. Amper 1,5-2 cm opening. Donderdag weer een poging. Ik baal er wel wat van... :(
We willen haar zo graag zien!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nerdella 26 weken alweer! Wat fijn dat je zo lekker kan genieten!
Lekker ook om het kamertje al af te hebben!
Wij hebben ook vloerverwarming, echt heel fijn!

Theepoes wat ontzettend balen dat het strippen niet gelukt is. Snap dat je baalt, hoop dat het morgen wel zal lukken!

Hier was de bloeddruk gisteren toch weer te hoog, dus ik ga eerder ingeleid worden. Moet morgen weer terugkomen en dan hoor ik verder hoe of wat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Saartje, spannend! Dan duurt het vast niet heel lang meer. Ze laten je niet te lang omlopen met het risico dat je zwangerschapsvergiftiging hebt.

Hier nog steeds geen baby... Hoop idd ook dat het strippen morgen wel kan!
Alle reacties Link kopieren Quote
@Theepoes: Wat houdt dat strippen eigenlijk in? Pijnlijk? Heb geen idee wat ik me erbij moet voorstellen ... Die laatste loodjes lijken me heel zwaar. Nog heel even volhouden.

@Saartje: Spannend ook voor jou. Zie dat je nog eerder bevalt dan Theepoes ! :-) Hou ons op de hoogte, ok. Gezondheid van jou en de baby gaan voor op alle andere ongemakken. En in principe kan een bevalling nu ook gewoon prima. Dus maak je geen zorgen en laat alles gebeuren zoals het moet.

@Nerdella: Wauw ! Het begint ook op te schieten nu he ... Heerlijk ! Ik had ook een "rustigere baby" omdat de placenta tegen de buik aanligt bij mij. Die diende als schokdemper. Nu kan ik je verzekeren dat de schokdemper niet meer bestand is tegen het geweld van haar voeten, dus ik voel haar non stop, de ganse dag door. Ik kan je verzekeren dat wij geen kalme baby gaan hebben. Hou je dus maar vast aan de takken van de bomen.

@Ruby: super die goede termijnecho ! Alweer een obstakel genomen ... Let op: vanaf nu gaat het een versnelling hoger schakelen. Probeer zoveel mogelijk te genieten. Die 9 maanden zijn ZO voorbij en het 2e trimester is veruit het fijnste. Iedereen kan je buikje beginnen zien en je hebt veel meer energie. Geniet ervan meid !

@Celenne en Alaynee: alles goed met jullie?

Hier alles prima. Gisteren een 2e poging tot 3e trimester echo gehad, omdat de dame zich slecht positioneerde afgelopen vrijdag. En gisterenavond mocht ook mijn ventje mee, hij was helemaal opgewonden ! Wat heerlijk haar weer te zien, want nu lag ze veel beter. We hebben haar hartje, nieren, longen en hersenen kunnen nakijken en alles ziet er prima uit !
De gyne heeft haar ook degelijk kunnen meten: 44cm groot voor 2,5kg. Alles erop en eraan, een stukje groter dan gemiddeld, dus het ziet ernaar uit dat we een stevige baby gaan krijgen. Alles zit ook nog lekker potdicht, geen spanning op de baarmoederhals, alle lichten staan op groen. Bovendien ligt onze meid nog steeds met het koppie naar beneden, en de kin tegen haar borst gedrukt: een perfecte positie om geboren te worden.
Vrijdag 34 weken ver. We tellen aaafffff !!!!!!

Geniet van deze mooie, zonnige namiddag, dames ... En Theepoes en Saartje een extra dikke: successsss !!!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Saartje wat rot dat hij weer te hoog was. Gelukkig word je goed in de gaten gehouden. Hopelijk weet je snel wanneer je ingeleid gaat worden.

Narkomeid bedankt voor de mooie tip! Ik ga het zeker proberen. Het besef komt ook steeds meer dat het eerste trimester er nu ook echt bijna op zit en ik, net als mensen zonder fertiliteitsverleden, nu echt onbezorgd mag gaan proberen te genieten. (Waar het eerste trimester toch vooral omgeven was met heel veel angst) Na de echo nu op een roze wolk, de foto’s en filmpjes kijken helpt daarbij. Dinsdag mag ik ook hartje luisteren bij de verloskundige. En ik heb bedacht dat als ik weer veel stress krijg, het misschien goed is om een extra pretecho te doen. Hopelijk word ik dan steeds weer even gerustgesteld.
Ik ben nog wel steeds stevig misselijk helaas. Had gehoopt dat dat nu toch wat af zou gaan zakken haha. De hele dag draait ongeveer om eten om de misselijkheid onder controle te houden en als het eind van de dag echt niet meer te doen, is de oplossing nog steeds slapen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Narlomeid, van mr Google:
'Bij het strippen brengt de verloskundige de vingers in de baarmoedermond naar binnen. Je moet hiervoor wel al enige ontsluiting hebben. Door met de vingers voorzichtig ronddraaiende bewegingen rondom het hoofdje van je baby te maken, worden de vliezen rondom de baarmoedermond gescheiden van de baarmoederwand.'

Het is best pijnlijk. En als er nog niks gaande is, lukt het ook niet. In dit bovenstaande stukje staat dat het voorzichtig gedaan wordt. Nah, het voelt niet heel voorzichtig...

Wat fijn dat je weer een goede controle had. En dat je man ook mee kon! Jij kunt weer even lekker verder zweven op je roze wolk!
Alle reacties Link kopieren Quote
He Saartje, weet je al meer?

Hier nog geen baby. Ook dit keer geen goede strippoging gehad helaas...
Alle reacties Link kopieren Quote
Theepoes ik hoor vandaag wat het plan gaat worden. Ben wel erg benieuwd.
Vannacht een erg onrustige nacht gehad, veel harde buiken.
Ben gisteren ook weer veel te druk geweest, die nesteldrang dat is wat🤭

Hoe gaat het met jou? Jeetje wat balen zeg dat het strippen weer niet is gelukt. Hoe gaat het voor jou nu verder? Wanneer moet je terugkomen?

Narkomeid wat leuk dat je man ook mee mocht! Hier gelukkig ook het geval met de extra controles!
Onze kindjes lijken echt precies gelijk te lopen qua gewicht voor de termijn! Ben benieuwd waar ze straks op uit zullen komen.
Voor jou schiet het ook echt al op zeg!
Doen ze in België elke keer inwendige controle om te kijken of de boel nog dicht zit? Ik heb dat nog geen een keer gehad.

Ruby wat vervelend dat je nog zo misselijk bent. Ik ben niet heel misselijk geweest maar weet nog wel dat ik continu wat moest eten. Had vaak al koekjes op crackertjes op mijn nachtkastje liggen, die ik dan at voor het opstaan!
Hoop dat het snel over gaat!

Hoe gaat het met de andere dames?
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha! Wat schoon is is schoon toch? Of maak je het dan nóg eens schoon?
Hier ook een onrustige nacht. Wel echte weeën gehad, maar het heeft niet doorgezet. Net een stuk gewandeld in de hoop dat het weer zou beginnen, maar helaas... hopelijk gaat het straks nog verder. En zo niet, dan morgen weer een poging tot strippen. Met de actie van vannacht denk ik dat het dan wel gaat lukken.

Ben je gespannen voor wat er komen gaat Saartje? Heb je al een beetje een idee wat het plan kan zijn?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe is het Saartje?

Hier nog steeds geen baby 🙈
Alle reacties Link kopieren Quote
Saartje Wat een stressweek voor jou. Hebben jullie een plan kunnen maken? Fijn dat je in elk geval bij die 37 weken bent. En heel veel geluk en kracht voor de komende periode!

Theepoes Wat spannend voor jou ook! Ik had geen idee wat strippen was, maar die beschrijving klinkt niet prettig. Ik hoop dat je je kindje snel in je armen mag houden!

Ruby Wat heerlijk dat je echo goed was! En wat mooi dat je al zoveel kon zien. Lijkt me heel bijzonder! Ik hoop dat je lekker op je roze wolk zit.

Nerdella Wat fijn dat het zo voorspoedig gaat. Het lijkt me zo bijzonder om je kindje te kunnen voelen. En het is fijn om te lezen dat je na een bang eerste trimester nu vooral kan genieten :).
Succes met de verbouwing beneden, dat klinkt nog wel als een hoop gedoe.

Narkomeid Wat fijn dat jullie haar zo goed hebben kunnen bekijken. En 34 weken, wow, dan komt alles al heel dichtbij.

Nog twee dagen tot de termijnecho. Dat is eigenlijk alles wat er nog in mijn hoofd zit. Alsof een groot deel van mijn mentale proces zich alleen nog maar bezig houdt met een grote, langzaam aftellende klok.
Alle reacties Link kopieren Quote
Saartje, wat spannend, gelukkig ben je de 37 weken voorbij. Ik wens je een voorspoedige bevalling en dat je snel naar huis mag, ben natuurlijk net als de rest heel nieuwsgierig.

Theepoes, nu hopen dat die weeën doorzetten en dat je snel een wolk van een baby in je handen hebt.

Narkomeid, bij jou gaat het nu echt heel dichtbij komen. Fijn dat ze op schema ligt, en dat ze al in de juiste positie ligt. Dat is wel heel erg belangrijk voor een bevalling. Succes nog met de laatste ongemakken, over een paar weken denk ik je weemoed terug aan deze periode tijdens de slapeloze nachten. Denk jij dat je haar gaat missen in de buik? Dat besef had ik laatst dat na de geboorte je niks meer in je buik voelt.

Ruby, die spanning in het begin die blijft wel even, bij mij werd het pas echt beter na de 20 weken echo, en ik het kindje steeds meer ging voelen. Nu weet ik dat mocht ik bevallen dat het kindje het overleeft. Na de twaalf weken heb je nog maar om de 4 weken een controle, nu nog steeds. Die periode vond ik heel lang. Ik heb een Angelsound gekocht met 14 weken. Deze mocht ik (van mezelf) 1x in de week gebruiken om heel kort naar het hartje te luisteren. In die tijd waren de echobureaus dicht. Op zich mag ik extra controles in het ziekenhuis, doe ik het niet omdat het je angst vergroot en niet per se je vertrouwen doet toenemen Het is echt stap voor stap.

Celenne, dat is best snel over twee dagen maar die focus herken ik. Was dan ook de hele dag gefocust op die afspraak. Ik dacht nog na de termijnecho maak ik het bekend maar het bleef spannend. Fijn is wel als je in een fase van de zwangerschap komt waar symptomen een minder grote rol spelen. Nu ben ik minder met de kleur en vorm van borsten bezig bijvoorbeeld. Succes nog twee dagen door komen.

Hier gaat het goed, een klein weekje op vakantie geweest, heel veel gelopen. Dat ging nog helemaal goed, na een uur wel even zitten maar het is heerlijk ontspannen. Even veel kunnen lezen en wat vrienden ontmoet. Voel wel het gewicht op mijn benen, toch al zo'n 7 extra kilo's. Nog heel vele spullen gekregen dus we zijn compleet met kleding. etc. Wij gaan voor wasbare luiers dat is wel even uitzoeken wat handig is. Ik heb er nu een paar gekregen, maar zal nog wat er bij kopen. We hebben ook al heel veel leuk speelgoed, en leuke boeken. Deze week alles inrichten.

Nu nog wel kijken hoe ik omga met ongewenste spullen die je krijgt, van een kennis kregen we baby kleding van de primark, dat wil ik echt niet die winkel is aan alle kanten fout. Merk dat ik dat heel lastig vind. Nu ben ik vrij pragmatisch dus ben zelf ook niet echt consequent. Hier krijg je dus wel mee te maken, vaak vanuit goede bedoelingen.

Mijn buik groeit nu snel maar ik draag hem van binnen dus steekt niet heel erg uit ofzo. Kan 's avonds moe zijn , soms wat kortademig maar heb verder geen klachten. Die gaan vast komen. Zie de baby wel echt bewegen, zo grappig. Tel af naar mijn verlof, het blijft onwerkelijk na al die jaren.

Ik hoop gewoon heel snel op nog meer meeschrijvers uit de andere pijler.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou hier is het plan gemaakt! De bloeddruk blijft schommelen dus de gynaecoloog heeft besloten om me in te leiden. Aanstaande woensdagavond word ik opgenomen en krijg ik waarschijnlijk een ballonnetje om de baarmoedermond te verwerken en hopelijk wat ontsluiting te krijgen. Als dit lukt worden donderdagochtend mijn vliezen gebroken en gaan ze de bevalling in gang zetten!
Ze had nu al even inwendig onderzoek gedaan en de baarmoedermond is al een beetje week en staat een klein beetje open, dus dat is heel positief! Ben blij dat ze actie ondernemen want die bloeddruk blijft toch even spannend.
Ik kijk er enorm naar uit, voor nu nog helemaal geen spanning ben zo benieuwd naar ons kleintje en of het een jongen of een meisje is!
Heb vandaag al de hele dag door wat krampen en harde buiken, wel heel onregelmatig dus denk een beetje voorweeën.
Ben nu vooral nog heel bewust aan het genieten van mijn buik en het heerlijke getrappel. Praat ook veel tegen de baby.
Het is zo bijzonder!
Theepoes, jeetje wat moet jij een geduld hebben zeg. Hopelijk zetten de weeën snel door!
Jij zegt wat schoon is, is schoon. Nou ik kan je vertellen het kan altijd schoner😜

Celenne, ik was de dagen voor de termijnecho ook enorm zenuwachtig. Het voelde ook echt als zo’n alleszeggende belangrijke echo.
Ik hoop dat je heerlijk mag gaan genieten en dat alles er helemaal goed uit zal zien!

Kasteel wat fijn dat je je nog zo goed voelt! Hier gaat het lopen nog steeds heel goed, afgelopen weekend nog een flinke wandeling in het bos gemaakt! Merk alleen dat het vocht me enorm in de weg zit nu, maar het is ook wel heel erg dus niet gek denk ik.
Respect hoor, wasbare luiers. Kwam ze op mijn werk best regelmatig tegen maar ik vond het enorm gedoe. Daarnaast merken wij vaak dat het navelstompje niet goed indroogde, dus ik zou je toch adviseren 1 pakje pampers voor het begin te halen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze is er! Eindelijk!

Na stressvolle nachten waarin ik mezelf helemaal gek maakte van angst, heb ik de vk gebeld. Zij heeft mijn vliezen gebroken (ik had inmiddels 4 cm ontsluiting van alle strippogingen en voorweeen). Direct volgden de weeën. Dus een uurtje later de vk weer gebeld en naar het ziekenhuis gereden.
Daar het bad opgezet en eenmaal klaar daar lekker in geweest. Heer-lijk! Weeën lekker opgevangen zolang mogelijk weggezucht zodat ze zelf al mooi zou zakken er minder kans was op schouderdystocie (dat haar broer had). Toen ik echt persdrang kreeg, mocht ik meepersen en na 2 of 3 keer was ze er!
Helaas kwam de placenta niet los en had ik veel te veel bloedverlies daardoor. Dus met spoed naar de OK. Beetje jammer, maar inmiddels lig ik heerlijk met mijn dochter op mijn borst en kan ik vast de hele nacht niet slapen :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaaaa theepoes!! Eindelijk ze is er!!
Gefeliciteerd!!
Zat al steeds te checken! Maar wat een verhaal joh.
Zoveel bloedverlies moet je niet onderschatten dus ik zou zeggen lekker op bed blijven en je laten verwennen en bovenal genieten van jullie meisje en jullie gezin!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wow, gefeliciteerd, Theepoes! Heerlijk je dochter aan de borst, blijf maar lekker een tijdje in bed, en succes met het herstel! Natuurlijk ook een fijne kraamperiode gewenst.

Saartje, kan me goed voorstellen dat vocht in de weg gaat zitten. Wel fijn dat je nog zo mobiel bent. Succes met voorbereiden op woensdag, rust nog een beetje uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Theepoes: gefeliciteerrrdddd !!! Wat een heerlijk nieuws ... Heb er tranen van in mijn ogen ! Geniet ervan met elke vezel in je lijf, maar het ziet ernaar uit dat ik je die tip niet dien te geven. Wat ben ik blij voor jou en je gezin !!! Verzorg je goed en kom maar lekker terug op krachten.

@Saartje: wat spannend ook voor jouuuuuu !!! Waaaahhh ... Laat ons zeker iets weten, ok? Ik denk dat we allemaal zo benieuwd zijn naar wat het geslacht gaat worden. Ik gok op een jongen. (Maar eigenlijk gewoon omdat er al zoveel meisjes op het forum geboren worden :-)) Geniet van je laatste momenten met de baby in de buik.

@Celenne: hoe is de termijnecho geweest? Ik heb alvast aan je gedacht en stuur alle positief energie je kant uit. Hopelijk heb je een mooi baby'tje kunnen zien en zit je momenteel op een roze/blauwe wolk ... :-)

@kasteelbewoner: het begint ook serieus op te lopen bij jou he? Spannend, toch? Ik heb de indruk dat je je ook heel goed blijft voelen, ondanks de kilootjes?

Ik ben ondertussen 8kg bijgekomen, hetgeen zeker niet overdreven is voor (bijna) 35 weken. De kamer is klaar, de maxi cosy is geïnstalleerd, mijn valies is gemaakt en dichtgezipt. (Het bleef vreemd om luiers ed aan te kopen, maar op een gegeven moment moet je de stap zetten. Hadden/hebben jullie dit ook?) Het maakt alles zodanig concreet, maar verdekke, die angst blijft toch om de hoek loeren.
Voor de rest heb ik soms ook behoorlijk harde buiken. Maar afgelopen weekend nog een escape game gedaan en een tentoonstelling met historische insteek en dat ging prima. Hebben speciaal voor mij de toiletten toegankelijk gemaakt ... :-) Uiteindelijk toch dik 4km gewandeld en 5,5u rechtgestaan en OK, daarna een dutje in de zetel gedaan, MAAR heb het hele spel wel uitgedaan. Dus daar was ik fier op.

Wij blijven verder aftellen hier ... :-) Ik kijk er enorm naar uit haar te zien, maar tegelijkertijd gaat het een vreemd gemis zijn om haar niet meer in mijn buik te voelen. Voor de moment geniet ik nog van onze laatste weken samen, op deze unieke manier. Ik geniet nog even van "mijn" meisje ...
Theepoes gefeliciteerd wat geweldig dat ze er is!! Geniet lekker van elkaar en goed uitrusten..

Saartje hoe gaat het bij jou nog heel even ook wat spannend!!!!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven