Zwanger! (Juli 2016)

27-07-2016 09:27 287 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Ik ben er in Juli achter gekomen dat ik zwanger ben. Geweldig nieuws natuurlijk maar aan de andere kant ook heel spannend! Er zijn al een aantal topic's over zwangerschap maar ik wilde er graag 1 zelf beginnen. Dus, ben jij er ook achter gekomen in Juli dat je zwanger bent en heb je zin om er over te praten met elkaar? Kom er gezellig bij dan!

NaamLeeftijdenKindjeUitgerekendEchoZeeuwse27&33129-03-2017 19-8Psviva26&27129-03-201711-8HappyMommy27&27223-03-201710-8Little Angel27&33107-03-2017 ...Tamara24&25116-03-2017 ...Laurenn28&29103-03-2017 12-8Ice_Lady28&28126-03-20178/8Mis_Marie24&25120-03-2017 ...Knyn24&31107-04-201731/8...............
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-08-2016 13:20
Reden: Ledenstops zijn niet toegestaan
% gewijzigd
Ik ben super zenuwachtig geworden meiden, had vanochtend rood bloedverlies. Dus ben aan de ene kant heel blij dat ik vandaag een echo heb....
Pfff wat zenuwslopend Tamara! Ik ga zo ontzettend hard voor je duimen dat je goed nieuws krijgt straks! Heel erg veel succes!!

Ice-lady, wij zijn wel getrouwd! ondertussen alweer bijna 3 jaar... Gaat hard!

En de kramp in mn bil is helaas nog niet over, het trekt ook helemaal naar m'n been! Morgen maar is aan de verloskundige vragen..
Dankjewel! Ik laat het weten

Ik had toevallig ook wel eens kramp in mijn heup/bil wat uitstraalde naar mijn bovenbeen. Dit had ik wel eens voordat ik zwanger was. Dus het kan ook komen dat de spier daar nogal gespannen is!
Succes tamara. Blijf duimen voor je! Hoe laat mag je?
Om half 2!
Het hartje klopt! Ik kon het gelijk zien toen het in beeld kwam! Wat een opluchting Ik ben misschien iets korter zwanger dan ik dacht, ze dacht zelf uitgerekende datum 20 maart. Maar het was nog best klein, dus het kan dat ze niet alles goed gemeten had. Wij zijn super blij! Volgende week maandag de intake en dan bespreken we wanneer de volgende echo zal zijn!
Wat fijn Tamara!
Suuper fijn Tamara!! k ben heel erg blij voor jullie! Nu lekker ervan genieten!
Wat een goed nieuws tamara! Heerlijk is dat he? Nu lekker genieten. Gaat goed komen!

Bij ons lag ie al dwars enn dus moeilijk te meten. Daarom maandag weer
Wat een geweldig nieuws Tamara. Ik heb meteen het je aan de tabel toegevoegd. Had je nog gevraagd wat je bloedverlies eventueel zou kunnen zijn? Maar aan de andere kant heb je nu de bevestiging gekregen dat het allemaal goed zit in je buik. Jullie dag kan niet meer stuk denk ik.

En dan morgen Miss Marie, hopelijk kan ik dan ook een hartje toevoegen. beetje zenuwachtig al?
ZeeuwseIk had het gevraagd en ook of ze iets in mijn baarmoeder zag wat op een bloeding kan duiden. Maar ze zag gelukkig niks! Ze zei dat het hoogst waarschijnlijk toch een bloedvat moet zijn geweest... dus daar ga ik dan maar vanuit! Kan al komen door veel niesen, hoesten, ontlasting...

Onze dag kan niet meer stuk nee

Miss Marie Jij veel succes morgen!
Oww super fijn tamara!! Wat een geruststelling dan he!! Lekker genieten vandaag!!

Mis marie succes morgen!!
Wauw wat fijn tamara!

Nu heb ik alleen maar meer zin in onze echo. Duurt alleen nog 4 weken (zucht).

Momenteel weinig last van kwaaltjes, alleen erg moe nog steeds. Ik zou zo graag willen dat ik een buikje krijg (klinkt stom) maar dan wordt het op de een of andere manier echt.

Zelfs mijn vriend kijkt er naar uit.

Ik heb eerder gezegd dat ik geen 9 maanden boek ga bijhouden maar een vriendin die het weet heeft er 1 voor me gekocht dus ga er toch 1 bijhouden. Discipline hebben.

Zit nog wel met een dilemma mijn zusje is de 23ste jarig dan wordt ze 18. Zij wil al jaren graag tante worden. Dus het leek mij leuk om haar (en mijn broertje) dan in te lichten. Echter is dat 1 week voor de echo. Wat zouden jullie doen toch wachten op het hartje of?
Dankjewel allemaal voor de support! k ben inderdaad heel erg zenuwachtig Zeeuwse, k zal blij zijn als t morgen half 5 is!

Knyn, wij hebben het zelf al een week na de positieve test aan onze families verteld... Ik vind het fijn als ze mee kunnen duimen en zou het ook fijn vinden als ze mee kunnen leven mocht het toch mis gaan.. Dus in jouw geval zou ik het wel vertellen maar je moet natuurlijk doen waar jij je prettig bij voelt!
@Tamara: wauw! Goed nieuws! Wat zul je blij zijn

@Knyn: dat is heel persoonlijk natuurlijk. Doe wat je gevoel je zegt :-)

@Miss Marie: Al 3 jaar getrouwd! Wat leuk zeg!! Opdat er maar vele jubileums zullen volgen

Succes morgen bij de echo!!
Pff Miss Marie nog tot half 5 wachten! Ik hoop dat de tijd een beetje snel voorbij gaat voor je... ben benieuwd!
Ik moet tot half 4 werken Zeeuwse en t is druk hier dus de tijd gaat gelukkig wel snel!
Fijn dat de tijd snel gaat Miss Marie.

Hier is het maar een beetje een ellendige dag. Ben niet vooruit te branden; gaar en ben emotie loos.. klinkt zwaar maar dat valt ook weer wel mee hoor. Klein dipje ofzo?! En dat komt eigenlijk niet zo goed uit met de verbouwing hier. Vriend wil vanalles doen en ik zit maar een beetje te zitten. Word de sfeer ook niet beter op hier.

En heb t de hele dag al koud. Zit met 2 truien aan en een sjaal rond..
Herkenbaar Zeeuwse! Vriend en ik liggen al de hele dag op de bank. Hebben onszelf vanochtend even naar de winkel gesleept voor een nieuw toilet en fonteintje, maar that's it. Af en toe best lekker vind ik!

Spannend Miss Marie, nog eventjes!
Jaaa wij hebben ook een kloppend hartje gezien!! Alles zag er goed uit en ik ben rond de 7 weken nu... Ooh we zijn zooo opgelucht en blij!! Ik zit hier grijzend van oor tot oor in het restaurant!
Jaaaaaaaaaaa

Ge-wel-dig! Nou, jullie dag kan ook niet meer stuk. Eet smakelijk en geniet van het moment. Ik zet snel een in de tabel!
Jaaaaa nog een hartje! Eet smakelijk
Ik heb trouwens het idee dat ik uien niet zo goed verdraag meer. En dammmnn... wat een hoop uien gebruik je eigenlijk ongemerkt...
Jeeeehhhh goed nieuws!

Lekker van genieten!
Jeeej wat fijn!!! super!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven