Zwanger of...?

29-08-2016 11:20 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik moest rond de 29e van juli ongesteld worden, maar dat bleef uit. Ik dacht misschien dat het kwam omdat ik onregelmatig ben, dus het kon later nog komen, hoefde me geen zorgen te maken. Ik had last van misselijkheid, dus het kon elk moment wel komen. Ik moest wel een keertje overgeven, maar ik had die avond ervoor ook veel op.

Nou, een paar dagen later gebeurde het nog steeds niet. Het zal toch niet zijn dat ik heel misschien toch zwanger ben? Ik en m'n vriend zijn vaak veilig geweest, maar het is een keer onveilig gebeurd, dus het zou eventueel kunnen. Ik dus googelen.

Veel van m'n 'kwaaltjes' leken er op te duiden dat ik voor de zekerheid toch maar een zwangerschapstestje moest gaan doen. Dus ik heb er een gekocht, en die dag daarna meteen gebruikt. Negatief. Oké, nou dan is dat maar zo.

Ik ben met andere mensen gaan praten, oa een goede vriendin. Zij raadde aan om anders de ha te bellen. Want m'n ongesteldheid moest toch echt komen, en bleef maar op zich wachten.

Ondertussen heb ik steeds meer last van m'n rug, vermoeidheid en m'n borsten, maar dan denk ik dat ik het me inbeeld.

Ik ben inmiddels bijna 2 maanden verder. Hebben jullie misschien enig idee wat er aan de hand kan zijn of wat ik nu zou kunnen doen?
Om te beginnen, gewoon nog een keer testen?

Of zeg ik nu iets geks?
quote:groenebroek schreef op 29 augustus 2016 @ 11:22:

Of zeg ik nu iets geks?Ja, toevallig net gedaan. Zelfde merk, weer negatief.
Aangezien je onregelmatig bent en de test na 2 maanden opnieuw negatief is (ik ga er vanuit dat je de test wel op de juiste wijze hebt uitgevoerd?) zou je de huisarts kunnen bellen.

Misschien dat die een bloedtest kan doen ofzo.
quote:groenebroek schreef op 29 augustus 2016 @ 11:22:

Of zeg ik nu iets geks?Vind ik echt heel gek
Hier is een apart topic voor. Een sticky zelfs.
Doe je het wel met ochtendurine?
Als je zwanger zou zijn, was je inmiddels al 2 maanden zwanger dus dan zou elke test op welk moment van de dag dan ook direct positief zijn. Je bent dus gewoon niet zwanger. Er is iets anders aan de hand en als je je daar zorgen over maakt, moet je even naar de huisarts.
quote:eekhoorn12 schreef op 29 augustus 2016 @ 12:02:

Als je zwanger zou zijn, was je inmiddels al 2 maanden zwanger dus dan zou elke test op welk moment van de dag dan ook direct positief zijn. Je bent dus gewoon niet zwanger. Er is iets anders aan de hand en als je je daar zorgen over maakt, moet je even naar de huisarts.Idd!
Je bent in ieder geval niet zwanger. Ik heb wel vaker gehad dat mijn menstruatie uitbleef soms wel 85 dagen. Ik heb PCOS. Inmiddels ben ik aan het afvallen en slik ik vitamine D (ik had een tekort) en is mijn menstruatie weer terug in een normale cyclus.

Het kan van alles zijn, ik zou sowieso even naar de huisarts gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven