Zwanger - Uitgerekend april 2021

20-07-2020 13:14 886 berichten
Dag dames!

Ik vroeg me af of er meer zwangere meiden zijn, uitgerekend april 2021, die het leuk vinden om mee te schrijven op dit topic.

Het lijkt me leuk om dingen te delen over de zwangerschap, echo's, verloskundigebezoekjes etc... 😍

Mocht je mee willen schrijven, laat een berichtje achter...

Liefs 😘😘😘

NicknameLeeftijdKindjeUitgerekende datum Hartje BOY/GIRLGeplande echo's/bijzonderheden
Bloemmetje232 jaar3e29 maart 2021💗 GIRL✅ 20 weken echo
Ideetje8832 jaar2e29 maart 202112 november 20 weken echo
DEM8931 jaar2e1 april 2021💙 BOY✅ 20 weken echo
Es123430 jaar2e1 april 2021💙 BOY9 november 20 weken echo
Nagini30 jaar3e2 april 202120 weken echo
Allinclusive32 jaar2e2 april 2021💗 GIRL9 november 20 weken echo
Lucky202136 jaar2e5 april 2021💙 BOY13 november 20 weken echo
Tozie31 jaar3e6 april 2021💙 BOY10 november 20 weken echo
Lalameme25 jaar2e 11 april 2021💙 BOY16 november 20 weken echo
JayLee37 jaar5e19 april 2021💗 GIRL25 november 20 weken echo
Maison0630 jaar2e22 april 2021💗 GIRL26 november 20 weken echo
Maisnon336 jaar2e23 april 2021💙 BOY28 november 20 weken echo
Arielmermaid32 jaar2e 25 april 2021 20 weken echo

Grenade, Andijviestamppot, Favery & April 🥀 we hopen dat het jullie snel weer gegund is.

Alexa93 & Onzekermeisje25 als jullie weer mee willen schrijven laat het ons even weten, dan voeg ik jullie weer toe in de tabel.
anoniem_636bebce2e38c wijzigde dit bericht op 09-11-2020 19:04
79.39% gewijzigd
Super DEM! Je testen lopen mooi op! Geeft toch een fijn gevoel he??

Grenade dat heb ik ook dat mn darmen wat van slag zijn... Hopelijk wordt dat snel weer wat normaal.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik zou graag met jullie mee willen schrijven.
Afgelopen weekend positief getest, uitgerekende datum weet ik niet precies vanwege onregelmatige cyclus maar ik gok voorlopig op 2 april. Het wordt ons tweede kindje.
Alle reacties Link kopieren
Haha heerlijk, jullie testen. Ik ben duidelijk een geval van kop in het zand. Ik heb geen testdrang meer, ik wil lekker in mijn bubbel blijven zitten en ik wil niet zien of het misgaat. Ik doe geen testen meer. Misschien volgende week nog 1. Maar mijn 1e echo is al over 12 dagen dus ik kan dan net zo goed wachten
Gefeliciteerd Lucky! Leuk nog een begin april. Gaat het goed? Hoe oud is je andere kindje?

Oké bloemetje jij hebt ook je echo al staan dus. 12 augustus? Dan ben je volgens mij de eerste, leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames, ten eerste allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap.

Ik weet sinds dinsdag dat ik zwanger ben van ons eerste kindje 🥰
Volgens een rekenhulp op internet ben ik 8 april uitgerekend.
Ik zit ook nog in een topic van zwanger worden en daar wil ik ook zeker blijven meelezen en schrijven, maar je schrijft daar toch iets minder over de zwangerschap, omdat nog niet iedereen zwanger is.
Bij ons was het meteen de 1e ronde raak dus dat was wel een enorme verrassing voor ons.

De 1e echo is ook al gepland maar die is pas 1 september dus dat duurt nog lang.

Ik ben trouwens 34 en mijn man is 33.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Grenade! Bijna 4 alweer, hij gaat na de vakantie naar school.
Welkom nieuwe dames! En gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

Grenade nee k heb de echo pas 15 augustus. We wilde de echo niet te vroeg..... Eigenlijk mocht ik met mijn voorgeschiedenis al met 6 weken komen maar dat wilde we deze keer niet.
Dus we moeten wel nog even geduld hebben. Dan ben jij de eerste denk ik?
Spannend!

We genieten hier van het mooie weer lekker aan het zwembad. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd!

April, fijn dat je geen testdrang meer hebt. Jij hebt wel al snel je echo. Hopelijk zie je dan ook echt al iets.

Onzekermeisje, dat is snel zeg in een ronde. Wel heel fijn dat het zo snel gelukt is. Jullie hebben geen vroege echo, maar meteen de termijn echo dan als je in september pas moet?

Wij hebben het gisteren aan mijn ouders verteld. Heel leuke reacties weer gehad 🤗 wordt op deze manier allemaal wel weer echter.

Wij zijn gisteren ook lekker thuis gebleven en mijn dochter heeft heerlijk in het zwembad gespeeld. Wilde eigenlijk naar het strand, maar dat was zo druk dat we maar hebben gekozen voor de achtertuin. Merk wel dat ik moeite heb met de warmte. Ik kan er normaal gesproken al niet zo goed tegen, maar wordt er nu echt misselijk van.
Alle reacties Link kopieren
Ideetje, ik ben dan 8,5 week dus volgens mij is dat wel de vroege echo toch?
Ze doen daar de eerste echo tussen de 7 en 9 weken.

Leuk dat je het je ouders verteld hebt.
Dat lijkt me echt zo geweldig, die zullen zo blij zijn.

Mijn man wil het liefst nog even wachten met vertellen tot we de echo hebben gehad.
Ik heb alleen wel gezegd dat ik het dan wel aan een vriendin wil vertellen, omdat ik het ook wil kunnen delen indien het niet goed zou gaan.
Dus dat gaan we vanavond doen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd voor de nieuwe schrijvers!

Ideetje, met deze warmte besef ik weer hoe fijn het is om deze zwangerschap een keer niet hoogzwanger te zijn in die hitte. Vorige zomer was ik hoogzwanger, het was de ene na de andere dag met 30+. Over 7,8 maanden ziet het er voor ons een stuk beter uit.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook de echo pas bij ruim 8 weken. Maar omdat mijn cyclus niet altijd regelmatig is wilde ik ook weer niet te vroeg en dan misschien nog in onzekerheid blijven zitten.

Wij twijfelen nog over wel of niet vertellen, denk dat we de 1e echo wel gaan afwachten.
oeps, moet nog inloggen op mn eigen account
Alle reacties Link kopieren
Welkom dames! Leuk dat we er meer bij krijgen.

Ideetje, ik heb inderdaad als eerste de echo, op 12 augustus. Ik hoop ook zooo dat er iets te zien is. Ik ben dan 6+6 weken, dus dat zou dan wel moeten. Maar ik heb er wel vertrouwen in, geen idee of het naiviteit is. Mijn intuitie voelt goed aan. En als het niet goed is moet ik het accepteren en weer door.
Dit wachten gaat me beter af dan de 2 wachtweken na de ovulatie om de 1 of andere reden. Voor mij persoonlijk heeft de zekerheid dat ik zonder veel moeite zwanger ben geraakt veel rust gegeven.

Hoe voelt iedereen zich? Ik mag nog steeds niet klagen. Mijn enige kwaaltje is eigenlijk buik-/darmproblemen. Wist vooraf niet dat dat allemaal normaal was, je hoort altijd over misselijkheid enzo (wat ik helemaal niet heb). Ik heb vreselijke obstipatie waardoor ik nu ook zakjes moet gebruiken en mijn darmen zijn helemaal opgeblazen. Hierdoor heb ik weinig eetlust, waardoor ik sinds begin zwangerschap een kilo ben afgevallen ipv aangekomen hahaha
Wel iets wat ik met de verloskundige zal bespreken om in de gaten te houden.

Ik ben een flapuit, dus ik heb het her en der al aan allemaal vriendinnen verklapt. Mijn vriend houdt het graag stil tot 12 weken, maar hij weet dat ik dat niet kan. Ik heb t zeker nog niet openbaar gemaakt, maar wel aan de dichtsbijzijnde vriendinnen. Ik merkte ook dat ik me daarbij beter voelde, ik heb ze nodig. We weten allemaal dat het mis kan gaan, daar hoef ik t niet stil voor te houden.
Nu zoek ik een manier om mijn ouders en broer bij elkaar te krijgen om het te kunnen vertellen. BEst een klus want mijn ouders zijn bang en verlaten hun huis nauwelijks ivm corona. Mijn moeder zei: We zien jullie wel in september
Lol, dan ga ik al naar mijn 2e trimester, dat gaat dus niet gebeuren. Ik verzin wel wat
Alle reacties Link kopieren
Die misselijkheid kwam bij mij pas in de 7e week, April. Ik viel toen behoorlijk af. Heb heel veel gespuugd. Maar niet iedereen wordt misselijk tijdens de zwangerschap. JDus sowieso niet gek dat je nog niet echt veel kwaaltjes hebt. Hier ook last van m’n darmen, dat herken ik ook van vorige keren.

Ik ben ook zo’n flapuit. Maar heb nog wat groepjes over gehouden van m’n dochter, die ook allemaal kindjes hebben van augustus/september. Daar kan ik veel aan kwijt.
Dag dames!

Haha leuk dat jullie het al tegen best wel wat mensen hebben verteld 🤭 hier weet nog altijd alleen mn beste vriendin van de zwangerschap. Vind het inmiddels wel lastig om het niet tegen mn ouders te vertellen omdat k echt een goede band met ze heb. Liefst vertel ik het na de eerste echo, als we dat volhouden 😋

Vanmorgen had k flink last van misselijkheid.... Moest nog net niet naar het toilet rennen maar het zat er niet veel vanaf.... 🤔
Verder ben k erg moe, dus vanmiddag samen met de kleintjes een uurtje geslapen.
Verkeerde account 🤦🏼‍♀️
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg mezelf niet toegevoegd aan de tabel.
Kan iemand me daarbij helpen?
Alle reacties Link kopieren
onzekermeisje25 schreef:
01-08-2020 15:46
Ik krijg mezelf niet toegevoegd aan de tabel.
Kan iemand me daarbij helpen?
Ik heb je er in gezet!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt 😊
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik schrijf graag mee.

31 jaar en moeder van 2 heerlijke dochters (bijna 3 en een baby van 7 maanden). Na de geboorte van nummer 2 hebben we besloten het op zijn beloop te laten. Ik heb PCOS en door steeds aan de pil te gaan lag mijn cyclus zo erg overhoop. Baby 2 is ontzettend makkelijk en de bevalling liep heel vlot. Vandaar zo snel achter elkaar. Ik denk dat niemand dit aan ziet komen, haha.

Wel een 'probleem': wij gaan volgende week met vrienden op vakantie. Ik ben nogal een drinker en ben al hele plannen aan het smeden om het niet op te laten vallen. Wij willen het absoluut nog niet delen met anderen. Morgen eerst maar eens de vk bellen en afwachten of het allemaal goed blijft gaan.
Alle reacties Link kopieren
Tozie, welkom bij de club en gefeliciteerd. Wat leuk al 2 meisjes en wat fijn dat je tweede dochter zo makkelijk is. Ik hoop dat bij deze tweede ook. Mijn dochter was best een pittige baby, en nog steeds een pittig meisje 😅, dus ik ben heel benieuwd.
Ik heb geen tips voor je ten aanzien van het drinken. Ik drink normaal gesproken ook niet dus dat probleem herken ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik mij ook heel voorzichtig melden? Gister had ik een licht positieve test in handen....
Heb in april een miskraam gehad met 8.5 week dus hoop dat deze beter blijft plakken. :lol:
Andijviestampot dat meeeen je niet!!! Gefeliciteerd!! Heb je een foto van de test? We zijn natuurlijk benieuwd!

Tozie van harte gefeliciteerd!! Lastig verhaal met het niet kunnen drinken.... Misschien toch gewoon zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Welkom Tozie en gefeliciteerd 🥳
Lastig met je vakantie, misschien toch zorgen dat je wat 0% drank bij hebt en inschenken als niemand het ziet?

Andijviestamppot, ook gefeliciteerd en welkom.
Extra spannend dan voor jou na een miskraam.
Hopelijk gaat het allemaal goed deze keer.
Alle reacties Link kopieren
Bloemmetje2 schreef:
03-08-2020 10:35
Andijviestampot dat meeeen je niet!!! Gefeliciteerd!! Heb je een foto van de test? We zijn natuurlijk benieuwd!

Tozie van harte gefeliciteerd!! Lastig verhaal met het niet kunnen drinken.... Misschien toch gewoon zeggen?
Uhhhh nee geen foto haha, ga er morgen denk nog eentje doen want deze had echt zo'n streepje waar je heel goed voor moest kijken. Ik liet het aan mijn vriend zien en die had z'n lenzen nog niet in dus die zegt oh toch niet dus... haha!
Merk wel dat ik t super spannend vind hoor, ben wel bang dat het weer mis gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven