Zwanger! Uitgerekend juni 2018

10-10-2017 19:58 823 berichten
zwanger! uitgerekend in juni 2018

Voor alle meiden die lief en leed willen delen over hun zwangerschap.
Naam&leeftijdKindjeUitgerekendAfsprakenBijzonderheden
LittledreamerTweede14 juni1 december termijnecho :heart:
Madeleine89Eerste20 juni10 november echo
Kersje25Tweede13 juni1 november echo
MucaTweede17 juni17 november
Charlie591Eerste16 juni28 november termijnecho
Lientjelotje
Farah868 juni17 november termijnecho :heart:
BlauwebesEerste10 junieind oktober vk
Marie-louise7 november echo
FragolisaEerste5 juni goede termijn echo gehad! :heart:
BobbieEerste10 juni9 november echo :heart:
Anja34Derde18 juni3 november echo
Muisje1117Derde
JippjanEerstejuni 201823 oktober echo :heart:
momtobejuneEerste 25 juni30 november termijn echo
vlinderTweede 9november echo
misstiekTweede/derde22 juni 7 december termijnecho:heart: :heart:

:hug: Lente en kleine liefde :hug:
anoniem_288375 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 21:02
92.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog steeds last van krampen en licht bruine afscheiding momenteel. Maar ik weet dat het nu goed zit, ik ben al lang blij dat het geen donker bruin verlies meer is. Dat was echt even schrikken.

Spannend momtobejune, kan maar zo zijn dat je ook een weekje kado krijgt :)

Laat je gauw even weten hoe het is gegaan?

Zijn er nog meer echo's in de planning?

Little dreamer.... gaat alles goed?
ik mag morgen in de namiddag hoera :cheer:
leuk he Misstiek, jou 1e echo ook?
Hoever ben jij? :)

ja natuuuuuuurlijk laat ik het weten!
Niemand in onze omgeving weet het nog, dus jullie zijn de enige waar ik het tegen kan vertellen hahah!
1ste echo inderdaad. als ik het goed uitreken 8w 4d zoiets...

omgeving weet het ook nog niet, hoewel sommigen mss reeds iets vermoeden...
Spannend dames zeker de eerste echo!!
Alles is vast goed en we hopen allemaal op een mooi kloppend hartje. En zou fijn zijn Als je iets veder bent dan gedacht haha. Wij hadden die meevaller wel.
Hier 28 nov termijn echo ben nu wel heel benieuwd of alles goed is!

Nou ik mag gewoon aankomende 2 weken niet werken! Pff balen zeg. Maargoed we doen maar wat ze zeggen. Ik moest goed aansterken en omdat ze denken dat het door de vermoeidheid de misselijkheid erger Word willen ze dat ik even goed rust neem! Het is niet anders. Probeer als ik een beetje ben opgeknapt een beetje te genieten van de rust.

Dames heel veel plezier bij de echo. Laat het ons weten we zijn benieuwd hihi.
Top Marie Louise! Wat fijn! Misschien dan dus gewoon iets “lokaals” als je baarmoedermond...

Succes met de echo’s voor de rest!

Ik begin lichte pijntjes te krijgen in m’n liezen (net erboven soort trekkend gevoel vooral bij opstaan) en meer naar de zijkant. Vraag me af of het bandenpijn is. Hoe voelde dat bij jullie?
zou idd kunnen charlie!
ik voelde het bij 1ste vooral vooraan, aan schaambeen (vnl door een uitschuiver in het begin), maar aan de liezen had ik ook soms wel last

ah najaar, 2 weken niet werken! wat lang!!! neem je tijd en rust goed uit!!!
ik merkte ook dat combo vermoeidheid+misselijkheid hand in hand gaan. gisteren vrije dag gehad, tot 9.20 in bed, en kon normaal ontbijten (afgezien van een voorafgaand bezoekje aan het toilet ;) )... vandaag om 6u moeten opstaan, en ik voelde me echt heel wat slechter!!!
Spannend mistiek!!!

En najaar, dan hebben we dezelfde dag termijn echo :)
Goed dat je nu even rust neemt, hopelijk ben je gauw weer helemaal opgeknapt.

Charlie, klinkt indd als bandenpijn als ik het zo hoor.

Ik heb stiekem toch al zin in een klein buikje :) en kan niet wachten tot ik de baby kan voelen.

Hebben jullie al gekeken naar kinderwagens? Ik kijk heel internet plat hihi. Maar ga denk voor de Geo Joolz duo... omdat mijn dochter nog twee moet worden als de baby wordt geboren.
Oh charley dat zou idd best wel eens bandenpijn kunnen zijn. Kun je helaas niet zoveel aan doen. Ik heb dat nu na een lange dag werken en staan.

Misstiek2015 lang he. Maargoed doe het maar wel. Misschien doet het me wel goed even rust. Bij het idee dacht ik eerst wow zo lang nu denk ik stiekem oh eigenlijk ook wel lekker even gewoon niks. Als ik weer beetje ben opgeknapt kan ik gewoon beetje mm ding doen wat ik wil. Ook wel even lekker. Rustig aan beetje series kijken haha.
Maar vervelend zeg dat jij je ook zo beroerd voelt. Maar zou echt kunnen idd dat vermoeidheid en misselijkheid samen gaan dat idee had ik dus ookal. Dus wanneer het kan pak je rust! En luister vooral naar je lichaam!
Pfoe heftig najaar. Hopelijk doet de rust goed en knap je snel op.

Fijn ml dat de echo goed. Toch een geruststelling. Hoop dat er bij jou ook snel rust in de tent komt.

Hier vooral moe! Voel me echt nutteloos. Sochtends gaat het wel (behalve opstaan, wil liever blijven liggen. Zo'n moe hoofd) en dan als de kleine gaat slapen, stort ik in. Nu maar uurtje proberen te slapen en dan even douchen. Kijken of dat helpt.

Ook gister begonnen met moeder voor moeders. Doen er meer mee?

En hier voorlopig geen nieuwe kinderwagen. Vind de meeste met 2 zittingen zo onpraktisch en we zijn fan van de draagdoek. Dus dan gaat er daar eentje in denk ik.
Ha, dat is dus wel herkenbaar. Ik vind het (nu nog) niet erg, laat mij maar lekker voelen dat er iets groeit in m’n buik!

Wij gaan zaterdag voor kinderwagen kijken. Belachelijk vroeg maar was 40% korting en op het passend autostoeltje ook 40% waardoor we een normaal veel te dure wagen kunnen kopen voor een “normale” prijs. Moet je niet laten schieten zoiets natuurlijk 😉 maar willen wel eerst even testen en niet puur online kopen.

En ja doe al ruim 4 weken mee nu met moeders voor moeders. De eerste week vond ik het omslachtig en een gedoe, maar het went 😉 Ik vang overigens alleen ‘s nachts urine op, want de rest van de tijd ben ik weg. Bovendien zijn die flessen daarmee al bijna vol 😝
Marie-louise, ooh leuk zelfde dag de echo. Wanneer is tot nu toe je uitgerekende datum? Hier 13 juni.

Ons dochtertje is 20 maanden als de kleine word geboren dus nog vrij klein maar houden deze kinderwagen die we nu hebben. Ze loopt al dus tegen die tijd wilt ze bijna niet meer in de kinderwagen gok ik. Halen zn zitje voor erop dan kan ze wel zitten mocht ik met 2 kleintjes alleen op pad gaan. Met hond uitlaten kan ze dan wel op haar fietsje of gewoon lopen. Kan eventueel de kleine ook in draagzak doen. En als we dagje weg gaan gaat er vaak wel iemand mee en kunnen we de buggy erbij gebruiken. Bij vrienden van ons zit er anderhalf jaar tussen en bij hun werk dit ook zo prima. Zonde om zn rot kinderwagen aan te schaffen en duur en kost weer ruimte voor denk ik niet al te vaak dat je die gaat gebruiken. Maar ieder zijn ding natuurlijk en lichter ook aan hoe je kindje is of die al veel wilt lopen ect.

Ik doe niet mee voor moeder voor moeders. Vorige keer wel en viel me vies tegen. Werkte toen wel meer dan nu maar moest er elke keer aan denken dat ik erop ging plassen en was zo misselijk dat die lucht me ook niet veel goeds deed haha. Dus zei toen meteen bij de 2e niet weer. Was de dagen toen
Echt aan het aftellen. Dus nee hier doen we nu niet meer mee!

Charlie groot gelijk dat je dan al voor een kinderwagen gaat kijken hoor. Wij hebben het geluk bij een 2e heb je al zoveel haha dus ben er nu helemaal nog niet mee bezig terwijl ik bij de eerste dat ook had. Echt grappig. Kijk nu meer voor leuke hebben dingetjes wat ik bij de eerste onzin vond hahaha
Hoi ML wat fijn dat je echo goed was! Hier vanochtend ook weer een goede echo gehad, wat blijft het toch bijzonder! Nu sta ik op 15 juni mijn kindjes komen met 38 weken dus het zal een begin juni kindje worden! :love: over 10 dagen de 12 weken echo, super spannend en hoop dat ik tegen die tijd over mijn kwaaltjes heen ben :confused:
Marie Louise: fijn dat alles goed is! Een hele opluchting hè! :-D Alleen wel balen van die pijn, hoop dat dat snel minder zal worden!

Najaar: gekukkig gaat het beter met je dan gister en kan je weer een beetje binnen houden! Geen ziekenhuisopname gelukkig.

Ik doe ook mee aan Moeders voor moeders, maar kan niet wennen aan die geur:-( Achja, nog een paar weken.
Jaaaa! Een mooie echo, kloppend hartje en bewoof zelfs al!
Ik was verder dan ik dacht inderdaad, waarschijnlijk is de datum 19 juni (verjaardag van mn man haha)
Helemaal happy!! Super speciaal!
Woensdag intake en dan mogen we nog een x kijken.
30 nov de termijn echo!

Leuk!!
Wat fijn al die goede echo's!

Ik vind t ook wennen moeders voor moeders. Maar 1 van m'n beste vriendinnen heeft t nodig omdat het bij hen niet lukt. Dus wel goede motivatie. Dit keer gewacht met alles regelen tot na de echo maar nu in de regelmodus als ik me fit voel. Dit geregeld, kraamzorg mee bezig en van de week verzekering nakijken en anders nog switchen per 1 jan. Iemand dit toevallig al keer bekeken?
En idd, ideaal bij een tweede. We hoeven alleen beetje over inrichting kamer na te denken qua kleuren enzo maar verder is alles er al. Ook wel fijn! Al vond ik die zoektocht bij de eerste echt heerlijk!

Verder druk met vertellen aan vrienden, zo leuk! Iedereen wist wel dat we snel voor tweede willen gaan maar zitten nog in verbouwen. Dus toch nog een verrassing voor de meeste :)
Vlinder hoeveel tijd zit er straks tussen jullie kleintjes?
Hier de mensen die het weten zijn zo verrast haha niemand had het verwacht omdat we niet hadden gezegt dat we zo kort op elkaar wouden. Erg leuk haha.

Hier had idd vriendin het ook nodig daarom eerste keer ook gedaan. Maar zag het nu zo niet zitten dus dacht nou nu maar even niet.

Super alle goede echo's zeg heel fijn! Blijft zo speciaal he even naar je kleintje kijken!

Muisje1117 heeft het een reden waarom je met 38 weken bevalt?
Hier was de eerste ook met 38 weken vond ik helemaal niet erg dus ik hoop nu weer hahaha. We zullen zien!
Jeej Marie Louise! Wat ben ik blij om te horen dat alles goed is, veel aan je gedacht vandaag. Had zelf vanmorgen een minuscuul fliebertje bruin met slijm, maar verder niks. Voelde wel gelijk een golf van onzekerheid maar het zal van het vrijen geweest zijn.

Morgenochtend heb ik echo en intake bij het ziekenhuis. Ik hoop dat ik daarna gewoon naar de VK kan , want ik vind het wel mega ongezellig om naar het ziekenhuis te moeten gaan.

Ik zit nu bij de Amersfoortse, met een aanvullend pakket, dat bevalt prima en alles wat gedekt moet worden, wordt vergoed, ook zwangerschapscursussen.
Misschien zet ik wel mijn eigen risico 350, die heb ik nu maximaal.

Wij hebben een Joolz kinderwagen, super tevreden over, omdat Sophia al drie is, hoeven we alleen maar een stepje ervoor aan te schaffen, voor als we lange afstanden gaan en ze niet meer wilt lopen.
Muca spannend straks je echo. Ik hoop ook voor je dat je straks gewoon naar de verloskundige mag. Is zoveel leuker denk ik! Mag ik vragen waarom je nu in ziekenhuis loopt?

Oooh dames ik lig al vanaf 5uur wakker met mega honger en zoveel zin in een broodje pesto, brie en rauwkost van bakker Bart! 😋 Echt niet normaal hahaha. Dat word manlief op pad sturen denk ik 😂
hahaha Najaar, dat zijn wel gezonde gedachten!
Zou ook leuk zijn als je dat binnen houdt!
vandaag alweer iets beter?

MissTiek en Muca veel plezier vandaag met de echo's!!
Ik ben benieuwd!!
hopelijk beide een mooi bericht!
Ik heb vandaag de termijnecho gehad. Zag er heel goed uit allemaal :)
Nu weer lekker genieten!
Fijn Fatah dat alles goed was! Geniet er Lekker van!

Whaha broodje bakker Bart smaakte heerlijk! Bleef er gewoon in. En ik heb er straks nog 1🤗 haha.
Fijn eindelijk iets te kunnen eten wat ook lekker is.
hmm lekker Najaar, je weet wel wat je binnen houd hahah!
Gelukkig maar!

Fijn Farah! Hoever ben je nu?
Voelt zeker helemaal goed!
Lekker zo’n broodje haha. Ik heb zin om uiteten te gaan!
Eten jullie sushi zonder rauwe vis trouwens?

Momtobe: ik ben nu 11 weken
Sushi zonder rauwe vis nog niet gegeten nu, maar dat kan wel. Zijn sowieso binnenkort van plan bij sushirestaurant te gaan eten met vrienden, super vers daar altijd en ook allerlei keus zonder rauwe vis, dus ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven