zwanger vanaf 2017 deel 2
maandag 12 september 2016 om 11:36
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
ZWANGER!!
Bevallen!! 
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | NOD | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| lalameme (23/25) |
Eerste | 19-12 | Ronde 12 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| Suus88 (29/31) |
Tweede | 22 oktober 2017 | |
| Koekiemonster (23/26) |
Eerste | 13 december 2017 | |
| Worteltaart (36/36) |
Tweede | 21 maart 2018 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Bijzonderheden |
|---|---|---|
| Ri88 (29/32) |
Tweede | |
| Kashri (27/33) |
Eerste | |
| Dookster (28/31) |
Eerste | |
| Kaartje (25/26) |
Eerste |
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
dinsdag 27 februari 2018 om 11:19
Kashri
Mijn afspraak was net, Ik ben 1,5 uur binnen geweest. Al met al met een fijn gevoel naar huis! Ze stelde mij erg op mijn gemak, blij dat ik het gedaan heb!
De inwendige echo viel achteraf mee, het deed wat pijn maar dat is alweer weg. Vorige keer was ik een stuk jonger en voelde ik mij er echt heel lang nog heel verschrikkelijk door. Blij dat het nu fijn verliep! Alles zag er goed uit. Geen gekke dingen, slijmvlies vond ze erg mooi! Daarna nog wat gesproken, ik heb bloedgeprikt voor verschillende waardes, onveranderd een waarde die verhoogt zou zijn bij endometriose, ondanks dat ze nu niets ziet zo het er namelijk gezien mijn klachten goed kunnen zitten. Vriend heeft een nieuw potje gekregen, morgen maakt hij daarvoor een afspraak! Zo trots op hem!!
20 maart staat de volgende afspraak met haar, dat krijgen wij ze uitslagen van het kweekje dat bij mij is afgenomen, het bloed en zaad onderzoek. Daarna plannen we hoogst waarschijnlijk als er geen gekke dingen uitkomen een kijkoperatie in, tijdens deze kijkoperatie word indien nodig meteen endometriose verwijderd en word ik ook meteen doorgespoeld. Best pittig, en spannend, wel schrikken dat ze dus meteen aan endometriose dacht. Maar op naar de 20e dus!!
Wat een opluchting.
Mijn afspraak was net, Ik ben 1,5 uur binnen geweest. Al met al met een fijn gevoel naar huis! Ze stelde mij erg op mijn gemak, blij dat ik het gedaan heb!
De inwendige echo viel achteraf mee, het deed wat pijn maar dat is alweer weg. Vorige keer was ik een stuk jonger en voelde ik mij er echt heel lang nog heel verschrikkelijk door. Blij dat het nu fijn verliep! Alles zag er goed uit. Geen gekke dingen, slijmvlies vond ze erg mooi! Daarna nog wat gesproken, ik heb bloedgeprikt voor verschillende waardes, onveranderd een waarde die verhoogt zou zijn bij endometriose, ondanks dat ze nu niets ziet zo het er namelijk gezien mijn klachten goed kunnen zitten. Vriend heeft een nieuw potje gekregen, morgen maakt hij daarvoor een afspraak! Zo trots op hem!!
20 maart staat de volgende afspraak met haar, dat krijgen wij ze uitslagen van het kweekje dat bij mij is afgenomen, het bloed en zaad onderzoek. Daarna plannen we hoogst waarschijnlijk als er geen gekke dingen uitkomen een kijkoperatie in, tijdens deze kijkoperatie word indien nodig meteen endometriose verwijderd en word ik ook meteen doorgespoeld. Best pittig, en spannend, wel schrikken dat ze dus meteen aan endometriose dacht. Maar op naar de 20e dus!!
Wat een opluchting.
dinsdag 27 februari 2018 om 13:25
@lala je word gelukkig goed onderzocht. Heftig endometriose maar gezien je klachten lijkt dat er wel op denk ik? Goed van je vriend dat hij toch zaad wilt laten onderzoeken! Ik duim dat jullie 20 maart meer duidelijkheid krijgen. En natuurlijk hopen dat dat snel tot een mooi kindje lijd.
Ik kan mij trouwens indenken dat je dit allemaal moet verwerken.
@hier dochter a.s. vrijdag alweer 3 maanden oud. Wat vliegt de tijd!! Gisteren bij een vergadering op werk geweest. Morgen straten met een late dienst. Best spannend allemaal. Hopelijk vinden wel snel een nieuw ritme.
Hoe is het met de rest?
@worteltaart uitgerekende data komt inzicht.
Ik kan mij trouwens indenken dat je dit allemaal moet verwerken.
@hier dochter a.s. vrijdag alweer 3 maanden oud. Wat vliegt de tijd!! Gisteren bij een vergadering op werk geweest. Morgen straten met een late dienst. Best spannend allemaal. Hopelijk vinden wel snel een nieuw ritme.
Hoe is het met de rest?
@worteltaart uitgerekende data komt inzicht.
woensdag 28 februari 2018 om 21:22
Thanks dames! Heel fijn dat vriend meewerkt, echt blij om! Gisteren avond kwam het toch nog even allemaal goed binnen, nu voel ik me weer prima gelukkig! Gezien de klachten zou endometriose goed kunnen, heb ik zelf ook al vaker aan gedacht. Dat was ook eigenlijk het enige waar ze het over had, we gaan het zien
Jeetje wat gaat dat hard kashri! 4 maanden alweer. Snap dat je daar tegen op ziet, geniet nog volop van de komende twee weken!!
Ja wrt
Jeetje wat gaat dat hard kashri! 4 maanden alweer. Snap dat je daar tegen op ziet, geniet nog volop van de komende twee weken!!
Ja wrt
donderdag 1 maart 2018 om 19:52
Zelf hield ik het al een hele tijd als optie kashri, een verassing was het niet. Al vond ik het wel heftig dat zij er ook gelijk over begon, ik bedoel ik ben geen arts.. als het zo is, is het niet anders, het zou vooral een hele hoop klachten die al jaren spelen verklaren.. Alleen wel pittig, het is iets blijvends waar ze niets mee kunnen. al die extreme hormonen ga ik niet jaren lang slikken om de pijn te onderdrukken, ik ben sowieso niet zo van de medicijnen.. Maargoed, eerst maar afwachten, misschien valt het mee, of is het geen endometriose.
Fijn dat je het naar je zin gehad hebt kaartje, daar ben ik blij om! Snap wel dat je moe bent na een eerste dag! Was je blij je meisje weer te zien ?
Fijn dat je het naar je zin gehad hebt kaartje, daar ben ik blij om! Snap wel dat je moe bent na een eerste dag! Was je blij je meisje weer te zien ?
woensdag 7 maart 2018 om 16:49
Hey meiden.. sorry, tijd niet geschreven!
Vandaag 38 weken zwanger en de baby zit nog lekker in de buik. Maar het begint nu wel spannend te worden inderdaad! Vorige week heb ik een flinke griep gehad, maar afgezien daarvan voel ik me prima. Nu dus lekker van mijn verlof aan het genieten. Gister al met een vriendin naar het Sanadome geweest en morgen nog een avond uit eten met mijn vriend. Zoontje logeert bij mijn ouders, dus ik heb nu echt me-time!
@lala, wat goed dat je nu uitgebreid onderzocht wordt en dat je vriend ook meewerkt. Nog even wachten op de uitslag nu dus.. Spannend allemaal. Sterkte, er komt veel op je af nu..
@kaartje, eerste werkdag dus overleefd.. Het zal nog wel een tijd vermoeiend blijven, mijn ervaring bij de eerste was in elk geval dat ik pas na een paar maanden weer echt in het ritme zat en wat meer energie kreeg.
@kashri, jij ook veel sucves met werken straks weer!
@vlammetje, hoe gaat het met jou?
Vandaag 38 weken zwanger en de baby zit nog lekker in de buik. Maar het begint nu wel spannend te worden inderdaad! Vorige week heb ik een flinke griep gehad, maar afgezien daarvan voel ik me prima. Nu dus lekker van mijn verlof aan het genieten. Gister al met een vriendin naar het Sanadome geweest en morgen nog een avond uit eten met mijn vriend. Zoontje logeert bij mijn ouders, dus ik heb nu echt me-time!
@lala, wat goed dat je nu uitgebreid onderzocht wordt en dat je vriend ook meewerkt. Nog even wachten op de uitslag nu dus.. Spannend allemaal. Sterkte, er komt veel op je af nu..
@kaartje, eerste werkdag dus overleefd.. Het zal nog wel een tijd vermoeiend blijven, mijn ervaring bij de eerste was in elk geval dat ik pas na een paar maanden weer echt in het ritme zat en wat meer energie kreeg.
@kashri, jij ook veel sucves met werken straks weer!
@vlammetje, hoe gaat het met jou?
woensdag 7 maart 2018 om 19:23
Fijn om van je te horen worteltaart, vervelend de griep. Wel weer helemaal beter nu? Hopen dat de kleine zich snel meld! Maar eerst dus nog even genieten van de rust! Hou je ons op de hoogte ?
Hier ongesteld geworden, dus op naar ronde 16. potje vanochtend afgegeven. Dus nu echt wachten op alle uitslagen, op naar de 20e! Nu lekker op vakantie, op naar de zon!
Hier ongesteld geworden, dus op naar ronde 16. potje vanochtend afgegeven. Dus nu echt wachten op alle uitslagen, op naar de 20e! Nu lekker op vakantie, op naar de zon!
dinsdag 13 maart 2018 om 17:15
Bedankt kashri en kaartje! Ik heb ontzettend genoten en nu weer onderweg naar huis! Koud hier in nederland!!
Ik zei vorige week dat mn menstruatie eraan kwam. Na dagen bruin verlies is het niet doorgezet en is nu alles gestopt. Ik kon daar nergens testen kopen, dus als ik thuis ben gooi ik er een test tegen aan. Of mijn lichaam houd mij volledig voor de gek, dat zou ook goed kunnen. Ben nu 5 dagen overtijd.
Ik zei vorige week dat mn menstruatie eraan kwam. Na dagen bruin verlies is het niet doorgezet en is nu alles gestopt. Ik kon daar nergens testen kopen, dus als ik thuis ben gooi ik er een test tegen aan. Of mijn lichaam houd mij volledig voor de gek, dat zou ook goed kunnen. Ben nu 5 dagen overtijd.
dinsdag 13 maart 2018 om 18:22
dinsdag 13 maart 2018 om 20:11
@kashri zo denk ik er ook over. Ik hoop ook dat we snel een soort ritme hebben ofzo.
@lala ik werk 24u per week. Verdeeld over 4 dagen per week. (@avond/dag/weekend)
Dochter gaat naar gastouder. Gemiddeld 3x per week. Meestal 1 hele dag en 2 halve dagen.
woensdag 14 maart 2018 om 17:35
Omg lala!!! Wat een super super super mooi nieuws!!! Iedereen snapt de angst van de eerste weken maar voor jou moet het echt mega spannend zijn! Al een afspraak gemaakt?
Ik ben waarschijnlijk gestoord maar mijn hormonen gieren alweer... mijn eierstokken smeken zo nu en dan om nummer 2... Herkenbaar?
Ik ben waarschijnlijk gestoord maar mijn hormonen gieren alweer... mijn eierstokken smeken zo nu en dan om nummer 2... Herkenbaar?
In the end we only regret the chances we didn't take.