Zwanger worden 2e/3e/.. kind vanaf zomer 2017

26-05-2017 20:03 907 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames!

Er zijn al een aantal volle topics dus vandaar dat ik wil kijken of er meer animo is!

Ik ben Maloe, 33 jaar en moeder van 2 kinderen van 3 en 1 jaar. Deze zomer (waarschijnlijk augustus) denken we voor ons derde kind te gaan. Mijn wens voor een derde is meer mijn ding dan die van mijn man, maar hij staat er wel voor open:)

Wie wil ook voor haar tweede of derde kind gaan?
[td][/td] [td][/td] [td]kinderen 5 en 1[/td] [/tr]
Naam Leeftijd Kind nr Wanneer voor het echt? N.O.D. Zwanger Wanneer uitgerekend? Bijzonderheden
Maloe84 33 3 maart 2018 :heart: 22 januari zoon 4 dochter 2, miskraam aug '17 + febr ‘18
Nora 37 2 oktober 2017 solomoeder, dochter 2
Koekie27 33 2 :cheer2: 2 augustus 2018 dochter 1
Greys86 30 / 39 2 augustus 2017 :cheer2: 21 mei 2018
WWW7 29 2 mei 2017 zoon 1,5
XBarbabella 29 3 maart 2017 :cheer2: 18 april 2018 zoons 2 en 1, PCOS
Lavendel27 27/29 2 juni 2017 :cheer2: kind 16 maanden
I-Twinkle 33/36 2 juni 2017 zoon 1,5
Zwitsalaap 27 2 juni 2017 dochter 3
Joly1113 33/34 3 maart 2017 :cheer2: 6 april 2018 kindjes van 4 en 6
Tamagotchi 25 2 november 2016 :cheer2: 30 april 2018 zoon 15 maanden
Bij verandering in de tabel graag dikgedrukt aangeven. Als je een week of 4 niets geschreven hebt haal ik je uit de tabel. Mocht je er weer in willen geef even een seintje.
anoniem_167812 wijzigde dit bericht op 18-06-2018 20:55
73.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Joly1113 schreef:
31-12-2017 08:06
@itwinkle: ik zou je bijna vergeten! Succes op het wachtbankje!!! Want daar zit je nu toch?

@angel: Hoe gaat het nu met jou?
Leuk dat je het vraagt helaas gaat het nier niet zo goed. Ik heb het deze maand proberen los te laten wat op zich beter ging maar de week voor de menstruatie blijft ruk. Vanochtend een negatieve test. Ook ga ik steeds meer twijfelen om het gewoon bij 1 te laten. Een jaar gelede nwilde ik heel graag een 2e en nu zie ik steeds meer de nadelen van een 2e. Maar van een negatieve test word ik steeds verdrietig. Ik weet soms echt neit wat ik wil.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst allemaal de beste wensen!

@Maloe, je nod was toch vandaag? En.... getest, ongesteld?

Schrikken Tamagotchi! Blijft toch kwetsbaar allemaal, ik begrijp die zorgen wel. Wel fijn dat alles goed gaat!

En fijn dat bij jou alles goed gaat Koekie (en Joly volgens mij ook, maar reageert zo rot via mobiel). Snap ook dat je het eerste trimester zo snel als mogelijk achter de rug wilt hebben. Ben benieuwd hoe ik er zelf in zal staan mocht het ons weer gegund zijn...

En balen van de negatieve test Angel! Wanneer is je nod? Die laatste week voor nod blijft super spannend en irritant ... ik zit er zelf ook in nu 🙄
Alle reacties Link kopieren
@koekie: het is idd fijn als dat eerste trimester voorbij is! Nog maar heel eventjes... sterkte!

@maloe: en en....?

@greys: dan schelen we idd niet zoveel! Leuk!

@angel: wat vervelend meid dat je zo in de knoop zit met je gevoelens... Hoop dat jullie eruit komen. Heel veel sterkte!

@itwinkle: ja hier gaat het goed! Spannend voor je bijna nod!!!
Alle reacties Link kopieren
I twinkle mijn nod zou het weekend ergens pas zijn. Deze ronde geen ovulatietesten gebruikt maar ik had al het idee dat deze korter was en ik ben idd vandaag totaal onverwacht ongesteld geworden. Ineens een cyclus van 30 dagen heb ik nog nooit gehad.
Alle reacties Link kopieren
O, wat ontzettend balen Angel 🙁
Misschien enige lichtpuntje dat een kortere cyclus, sneller een nieuwe kans betekent? Maar blijft K#^* natuurlijk.

Mijn nod is nog niet echt bijna hoor (zeker niet voor mijn gevoel, Haha). Ik denk volgende week woensdag...

Je maakt het wel spannend Malou! Zit te duimen dat het goed nieuws betekent 🙂
Alle reacties Link kopieren
@angel: erg balen!

Ik heb gisterochtend getest en was negatief. Liep ik later weer langs de test en zag toen toch wat, maaaar was uren erna dus zou ook indrooglijntje kunnen zijn. Zul je net zien dat dat m’n laatste test was. ‘s Middags bij drogist 2 nieuwe testen gehaald en opnieuw getest. Na 5 min (stond in bijsluiter) een heel dun lijntje! Dus positief. Maar nog wel heeeel pril. Morgen of zaterdag even opnieuw om te kijken of het lijntje er nog is. Dus onder klein voorbehoud goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren
O wat spannend Malou!! Alvast heel voorzichtig gefeliciteerd!

En wat balen angel, blijft altijd een teleurstelling.

Koekie fijn dat het 1e trimester al weer bijna voorbij is!

I-twinkle nog eventjes geduld dus...
Alle reacties Link kopieren
Malou! Spannend zeg.....

I twinkle: we zitten samen op het bankje. Ik zit er net op, 18e hoop ik er niet af te vallen :)

Angel: sterkte met al die gevoelens, lastig hoor! :hug:

Verder goed nieuws geloof ik, mooi! Fijn dat de zwangerschappen goed verlopen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met Www (Oh wacht die was al zwanger ;) ) En, zwitsalaap, ga je er toch nog een keer voor? Hopelijk ben je een beetje bekomen van het verdriet dat het weer/nog niet gelukt was?
nora_recaptcha wijzigde dit bericht op 05-01-2018 22:18
Reden: uitbreiding
70.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend opnieuw getest en een iets dikkere lijn te zien, dus ik geloof dat ik pril zwanger ben! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Maloe!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Malou!!! Wat een mooi begin van 2018 zo!
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooi nieuws bericht Malou gefeliciteerd! Wat een fantastisch begin van 2018 :) :cheer2:

Jij ook succes op het wachtbankje Nora!

Ik lijk hier wel meer krampjes als normaal te hebben voor mijn nod...maar ik vergeet altijd mijn 'normale' symptomen, waardoor ik iedere maand wel een keertje denk: 'misschien is het wel raak'. Maar wie weet... :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Maloe!!! Wat fijn voor jullie!
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel!
Alle reacties Link kopieren
@malou: wauw gefeliciteerd!!! Super zeg!

@itwinkle: Oeh spannend voor jou!!!

@angel: wat apart ineens weer korter! Wel eerder weer een kans idd als jullie er toch weer voor gaan...

Hier vrijdag gehoord dat ik weer suiker heb... Baal er echt van. Weer op streng dieet, weer elke dag 4x bloed prikken en hoogstwaarschijnlijk weer een inleiding. Ik weet, er zijn ergere dingen maar had zo gehoopt op 1x een bevalling uit zichzelf... maar ja, het is niet anders
Alle reacties Link kopieren
Wat balen Joly! Heb je daar veel last van (behalve natuurlijk het bloed prikken en het dieet)? Sterkte ermee!
Alle reacties Link kopieren
Balen joly!
Gefeliciteerd Malou!

Met mij gaat het goed . Inmiddels bijna 14 weken. Begin was zwaar, erg beroerd geweest maar sinds 2 weken gaat het goed !
Alle reacties Link kopieren
Www, fijn dat het zo goed gaat!

Ik heb hier gisteren en vandaag een klein beetje bloedverlies gehad. Bij onze oudste ook dagelijks van 5 tot 15 weken, bij de tweede weer helemaal niet. Gelukkig (nog?) geen krampen. Merk wel dat het me erg onzeker maakt na de miskraam :cry:
Alle reacties Link kopieren
O dat is balen joly! Moet je dan ook altijd ingeleid worden (omdat je zegt 1 bevalling uit zichzelf).

Www fijn dat je je weer beter voelt. Op naar de goede periode!

Malou kan me zo voorstellen dat het je onzeker maakt. Maar het hoeft inderdaad niks te betekenen, zeker als je geen krampen hebt. Heb je al een 1e afspraak bij de verloskundige staan?
Alle reacties Link kopieren
@ Maloe, wat schrikken! Hoe gaat het nu? Heb je idd al een afspraak staan?
Alle reacties Link kopieren
Het gaat hetzelfde, af en toe een heel klein beetje bloedverlies zonder krampen. De eerste echo is volgende week donderdag, spannend!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, een tijdje afwezig geweest maar ben weer helemaal bij gelezen.
Hoop goede berichten!

Het berichtje van jou, 83angel, had door mij geschreven kunnen worden. Ik zit ook in de knoop.

En maloe wat schrikken, maar positief blijven en genieten van het streepje op de test!!

Ik verwachtte op 2 januari nod, maar menstruatie kwam 1 januari. Een slechter begin van het jaar kon gewoon niet! Zo verdrietig. Ik heb nu de laatste 5 pilletjes geslikt om een eisprong te krijgen, en die heb ik ook gehad denk ik, want heb t verder zonder echo’s en extra hormonen gedaan. Maar wel ons best gedaan, dus zit nog 1x op t wachtbankje.
We hebben volgende week een gesprek met arts en dan houd het op denk, we willen niet met ivf aan de gang. Dochtertje word deze maand 4 alweer, gat word groter, man word ouder etc.. dan laten we de natuur zn gang gaan, heb tenslotte 1 kindje die natuurlijk verwekt is.

We zullen zien!
Zal weer beetje dit forum volgen.
Alle reacties Link kopieren
I-twinkle jij al nieuws? Ik zit nog net op het randje, had vandaag of gisteren ongesteld moeten worden...morgenochtend nog maar eens testen als het dan nog niet is doorgebroken.

Wat balen Zwitsalaap, dat je er zo verdrietig van was, kan het me goed voorstellen hoor. Succes met deze ronde!

En Malou, wat eng dat bloedverlies, ik duim voor positief nieuws volgende week donderdag!
Alle reacties Link kopieren
Nou dames, het is toch echt raak. Vanochtend nog eens getest, nu met digitale test, en "zwanger" stond er!

Blij, maar ook heel spannend. M'n leven gaat voor de tweede keer veranderen, als alles goed mag blijven gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven