Zwanger worden - augustus 2020

11-08-2020 17:36 622 berichten
In/vlak voor deze hittegolf is voor vele van ons een spannende periode aangebroken. Wij gaan voor een 1e of 2e kindje. Hopelijk snel een tabel vol met :cheer2:

Stuur een berichtje naar Neweve voor het algemene wachtwoord
Aanpassingen kunnen anders dikgedrukt in je post gezet worden, dan nemen we het mee.
Naam Leeftijden KindjeRonde NOD / UDBijzonderheden
Flowerlilly 29/321
Floor78928/302ntb :rose:
Morange33/3121?
gebruikersnaambestaatal130/301105-10
Mikla 25/271307-12
kleinvosje33/371:cheer2:
Danya12326/331424-12
Jools8732/332425-12
*Metta*38/422 4Feb MK 5+0 & 10+5
Elena_26/291:cheer2:27-03-21pretecho: 5 oktober
Blauwblikje 29/301:cheer2: 24-0430-11 20 weken echo
Sannee-Y9228/321 :cheer2:
Dahliaknol30/371 :cheer2:
neweve30/301 :cheer2: 22-0710-12 echo
anoniem_64bb9a92678d4 wijzigde dit bericht op 22-07-2021 10:54
49.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ohh, spannend Elena!!

Blauwblikje ook al de laatste maand, wauw!!

Hier is het even wachten. Rond pasen zou ik moeten weten of het is gelukt. Van ovulatietesten en temperaturen werd ik niet veel wijzer. We gaan gewoon hopen dat het toch is gelukt!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Gebruikersnaam, ik hoop voor je dat het inderdaad gelukt is!
Hoe is het met de rest?

Hier goed, net met verlof en dat is wel lekker. Thuis nog wat dingetjes doen maar ook weer niet teveel, want mijn conditie is tot ver onder het nulpunt gezakt. Komt vast ooit wel weer goed ;)
Wohoo spannend Elena!

Ik duim voor je, gebruikersnaam

Wow al verlof blauwblikje. Gaat snel! Die conditie gaat zeker goed komen joh, zodra die longen weer ruimte krijgen haha.

Hier gaat het ook goed, nog 5 weekjes werken tot aan m’n verlof en tot die tijd werk ik nu 50% :)
Alle reacties Link kopieren
Dat schiet ook op Sanne! Wanneer ben je ook al weer uitgerekend?
Alle reacties Link kopieren
@sannee dat schiet bij jou ook al op. Hopelijk niet teveel klachten dat je half ziek gemeld bent.

Hier inmiddels 24 weken, maar wel al drukken het plannen en indelen op werk voor tijdens mijn verlof (off wat moet ervoor, wat moet overgenomen worden en wat kan erna). Conditie neemt wel langzaam af, maar de moeheid in de avodnen is weg dus ik smeer de activiteiten wat meer uit.

Kinderwagen is uitgekozen en waarschijnlijk toch een nieuwe ipv tweedehands omdat onze voorkeur een nieuwe editie is.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Netjes!
Gefeliciteerd aan julliee allemaal.
- Gustavo Woltmann
Alle reacties Link kopieren
Op vrijdag 26 maart is onze zoon geboren :heart:
Alles is gelukkig goed gegaan en hij doet het nu ook erg goed. We zijn helemaal verliefd :flirting:

Succes met de laatste loodjes Blauwblikje! En ik hoop dat het met de rest ook allemaal goed gaat!
Alle reacties Link kopieren
Ohh gefeliciteerd! ❤️ Wat fijn dat alles goed gaat. Lekker genieten met z'n drieën!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Elena heel veel geluk voor jullie!

Succes voor de anderen bij wie de laatste loodjes begonnen zijn!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Elena! Blauwblikje voor jou wordt het ook stilaan spannend!

Gebruikersnaam, voel je al iets?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Elena, wat leuk een zoon. :cheer2:
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Elena, wat leuk!!!!! :heart:

Iemand in mijn omgeving (hou het vaag ivm herkenbaarheid) is binnenkort uitgerekend, kan ieder koment gebeuren.

Ik heb gister een testje gedaan, omowit. Vandaag is (denk ik) mijn nod. Vrees dat het deze maand ook niet gelukt is helaas. Voel me ook niet anders dan anders. Gelukkig heb ik binnenkort een afspraak in het ziekenhuis. Dan weet ik of ik gewoon meer geduld moet hebben of dat het toch aan mijn lichaam ligt (of die van mijn partner).

Ik vind het ook zo rot dat mijn vruchtbare periode zo lastig te vinden is. Zo weet je nog niet eens of de timing goed is. Beetje frustrerend. Ik wil ook gewoon zo graag een kleintje. Ik zie het gewoon helemaal voor me, timing is perfect en alles is er klaar voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zwanger. Ik weet het al een paar weken, maar na de vorige zwangerschap die mis ging wilde ik iig een kloppend hartje gezien hebben, voor ik het op het forum zou zetten. Heb een echo gehad en voorlopig ziet alles er goed uit. Ben al dag en nacht ontzettend misselijk, dus dat is minder leuk.


Wat vervelend zeg gebruikersnaambestaatal. Ik hoop dat ze jullie in het ziekenhuis verder kunnen helpen en je cyclus en beetje in kaart te brengen is.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerde morange! Hopelijk heb je er zelf een beetje vertrouwen in en gaat alles goed deze keer. Jammer van de misselijkheid, hopelijk zwakt dat ook snel wat af... hoe ver ben je nu?

Gebruikersnaam, wat jammer dat het temperaturen ook niet geholpen heeft om je cyclus wat in kaart te brengen. Hopelijk brengt je afspraak in het ziekenhuis wel wat duidelijkheid!

Hier ben ik vandaag al 15 weken... het begint vooruit te gaan! Al een goede NIPT gehad dus alles helemaal prima tot hiertoe!
Alle reacties Link kopieren
Jools87 schreef:
09-04-2021 13:27
Gefeliciteerde morange! Hopelijk heb je er zelf een beetje vertrouwen in en gaat alles goed deze keer. Jammer van de misselijkheid, hopelijk zwakt dat ook snel wat af... hoe ver ben je nu?

Gebruikersnaam, wat jammer dat het temperaturen ook niet geholpen heeft om je cyclus wat in kaart te brengen. Hopelijk brengt je afspraak in het ziekenhuis wel wat duidelijkheid!

Hier ben ik vandaag al 15 weken... het begint vooruit te gaan! Al een goede NIPT gehad dus alles helemaal prima tot hiertoe!
Wat fijn van de goede nipt!
Ik ben nu rond 8 weken.
Alle reacties Link kopieren
@Gebruikersnaam, eventueel kan je met de huisarts nog even kijken naar de temperatuur en ovulatietesten. Mogelijk heeft hij/zij nog een goed idee of kan er eerder al aanvullend onderzoek worden ingezet (mits je daarvoor open staat natuurlijk).

Wat een mooi nieuws Morange, Gefeliciteerd.
8 weken dan ben je al aardig op weg, al kan ik me voorstellen dat het nog even spannend blijft (dat

@Jools, wat fijn een goede nipt.

Hier inmiddels aan het aftellen richting verlof, of igg aan het plannen richting verlof. Voelt toch wel raar en een beetje vroeg maar tijd vliegt.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Morange! Ik snap je voorzichtigheid, maar wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. De misselijkheid is natuurlijk minder. Rustig aan dan maar.. Hopelijk gaat het snel de goede kant op.

@Gebruikersnaam Frustrerend zeg als alles er inderdaad klaar voor is. Wel fijn dat je binnenkort een afspraak hebt staan. Ik hoop voor je dat die wat duidelijkheid geeft!

@Jools Wat fijn van de goede nipt. 15 weken alweer, schiet lekker op. Hoe voel je je?

@Neweve Heerlijk om af te kunnen tellen. Ik vond de tijd ook echt vliegen inderdaad en het geeft rust vond ik om op tijd te kijken naar wat eerder of later kan en wat overgenomen moet worden. Wanneer ga je met verlof?

Hier is het rustig. Officieel nog 2 weken.. Ik vind het heel spannend, maar kijk er ook enorm naar uit.
Alle reacties Link kopieren
Morange, gefeliciteerd!! Wat fijn voor je! Ik kan begrijpen dat het extra spannend is en je eerst de echo wilde meemaken. Ik ben echt heel blij voor je!

Jools, fijn dat de nipt goed was!

Neweve, wauw, al verlof!!! De tijd vliegt. Bedankt voor de tip van de huisarts.
Binnenkort heb ik een afspraak bij het ziekenhuis. Ik wacht eerst even af wat ze daar zeggen.

Blauwblikje, wauw, bijnaaaa!! Wat leuk!

Ik ben nog steeds niet ongesteld en test is wederom negatief. Zal wel binnen nu en paar dagen ongesteld worden. Zit namelijk inmiddels al op dag 44. :'( Echt niet meer leuk. Ik zat terug te rekenen en als onze eerste poging raak was geweest, had ik letterlijk al een kind kunnen hebben. Ik hoop nu maar heel erg dat er dan in ieder geval met mijn partner niks mis is betreft vruchtbaarheid.

1x per 2 maanden ongesteld worden is toch niet normaal... zo blij als ik duidelijkheid krijg
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal!! De tijd gaat zo snel. Onze zoon is inmiddels alweer een maand.

@Blauwblikje hoe gaat het met je? Al bevallen? :)
@Gebruikersnaam heb je al een afspraak gehad? Ik hoop dat je inmiddels al iets meer duidelijkheid gekregen hebt! 1 keer per 2 maanden ongesteld worden is inderdaad heel vervelend.
@Morange gefeliciteerd! :cheer2:
@neweve al met verlof? Geniet ervan! En rust goed uit nu het nog kan haha! :-D
Alle reacties Link kopieren
Even een egopost: zaterdag is onze zoon op de uitgerekende datum geboren 🥰 hij doet het supergoed en de bevalling had niet beter kunnen verlopen.
Alle reacties Link kopieren
Blauwblikje schreef:
29-04-2021 17:42
Even een egopost: zaterdag is onze zoon op de uitgerekende datum geboren 🥰 hij doet het supergoed en de bevalling had niet beter kunnen verlopen.
Gefeliciteerd!! Fijn dat alles goed is gegaan! Geniet ervan🥰
Alle reacties Link kopieren
Blauwblikje schreef:
29-04-2021 17:42
Even een egopost: zaterdag is onze zoon op de uitgerekende datum geboren 🥰 hij doet het supergoed en de bevalling had niet beter kunnen verlopen.
Gefeliciteerd, wat fijn dat de bevalling zo goed is gegaan.


Ik ben al weken zo ontzettend misselijk, echt niet leuk. Kan niet wachten tot ik me iets beter ga voelen.
Alle reacties Link kopieren
Blauwblikje schreef:
29-04-2021 17:42
Even een egopost: zaterdag is onze zoon op de uitgerekende datum geboren 🥰 hij doet het supergoed en de bevalling had niet beter kunnen verlopen.
Gefeliciteerd! En op de uitgerekende datum, jullie zoon is nu al stipt op tijd.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Tot nu toe is hij stipter dan wij, haha

@Morange wat vervelend! Mijn vk zei dat je echt geen schroom hoeft te voelen om de huisarts te bellen daarover, omdat die misselijkheid in hun ogen echt niet nodig is. Ik hoop voor je dat het snel verbetert.

@Gebruikersnaam Ik ben benieuwd of je inmiddels al iets meer duidelijkheid hebt gekregen bij je afspraak. Hoop het voor je!

@Elena Wauw dat gaat snel inderdaad! Bijzonder he :)
Alle reacties Link kopieren
@blauwblikje Ik woon in BE dus ga bij een gynaecoloog. Ze heeft me al de zwaarste medicatie voorgeschreven, helaas werkt het niet bij mij. Vorige zwangerschappen deed medicatie ook niets. Dus ik kan alleen maar hopen dat het snel over gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven