Zwanger worden januari 2019

15-12-2018 23:26 1206 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd # kindjeGestartNODBijzonderheden
Bessie2017312eJanuari 2019?
Smartie88?1eJanuari 2019?
Echteliefde?1e
Muziekuiltje 29 2ejan/mrt 2019geen
Topegi281eJanuari 2019?
Smartie88301e Januari 201910 januari
Borisdeporis221e Januari 2019?
Mellala282e Januari 201913 januari
Kersenpitje87321e Januari 201926 januari
Echteliefde261e Januari 2019?
Sassefras341e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
Babydonthurtme272eJanuari 201924 januariBaarmoederafwijking
Bacon292e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
EvaDeWith363e Januari 201930 januari
LittleMissBooks311eJanuari 2019?
klein aapje ?1eJanuari 2019?
anoniem_335611 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 23:56
97.17% gewijzigd
Alatariel dat herken ik ook nog heel erg van t begin met de eerste... alleen maar gevoel van ongesteld worden en bij elk wc bezoek gelukkig geen bloed zien..
is echt even onwerkelijk en gek totdat je de eerste echo hebt gehad vond ik. Toen kreeg ik wat meer rust en ging het echter voelen.
Alle dingen die erbij komen kijken qua alles voor de baby, verhuizen evt en je werk lopen vast allemaal wel los. Vaak maak je je er druk om maar uiteindelijk komt t allemaal altijd goed.

Hier NOD pas 29 maart! Mn ei zit er eerdaags aan te komen! Dus weer spannende dagen waarin t even gezellig gemaakt word :-D

Puzzlenien: voor jou super spannend nu zeg... duim zo hard voor je!!

Rezaaa: hoop dat de menstruatieklachten andere klachten zijn ;-)
Alle reacties Link kopieren
Alatariël, snap helemaal wat je zegt. Ik denk ook dat je hoofd altijd wat meer tijd nodig heeft dan je lichaam om eraan te wennen. Ben benieuwd naar je eerste echo! Onze buren zijn naast ons komen wonen terwijl ze hoogzwanger was, even stressen maar uiteindelijk is alles gelukt. Ben je al lang werkzaam bij je huidige baan?

Puzzlenien, nog steeds heel benieuwd. Mijn menstruatie is al bijna afgelopen terwijl we tegelijkertijd NOD hadden. Ik hoop het zo voor je!

Succes allemaal! :hyper:

1ste kindje, nod 3 april, cd 7, ronde 18
Ik ken de stress Alatariël. Wij willen ook een huis gaan kopen, ik wil nog aan een deeltijd studie beginnen in september en als we niet zwanger zijn gewoon lekker reizen. Maar ik heb het voor nu in ieder geval losgelaten. Misschien voelt het weer anders als ik daadwerkelijk zwanger mag zijn. Wij hebben voor onszelf besloten dat er altijd heel veel redenen zullen blijven om zwanger te worden uit te stellen, maar we zijn er mentaal klaar voor dus het zal ook vast wel goed komen.

Spannend Reza, morgen een testje toch?
Alle reacties Link kopieren
Pffff negatieve test weer vanochtend. Witter dan wit. Heb net een afspraak ingepland bij de huisarst voor maandag. Assistente wilde me niet inplannen want ik moest ontpillen.. Maar mijn laatste pil die ik heb geslikt is inmiddels 13 jaar geleden. denk dat die hormonen inmiddels wel uit mijn lijf zijn ;)

Moes ja balen, eigenlijk zou ik maandag er al weer vanaf moeten zijn geweest en nu is die niet eens begonnen maar ook nergens hcg te bespeuren.

Popje veel plezier komende dagen! Hopelijk benut je dit ei goed.

Fenne hoe is je vakantie? Tijd kunnen maken samen?

Wij hebben dan al wel een koophuis, bijna helemaal gereed in de zin van: niet alles was logisch en zijn ruimte voor ruimte het aan het afronden. Moeten nog 1 ruimte en dan klaar. Maar daar hebben we niet heel veel werk meer. Deels ook uitbesteden.
Qua werk: tja ik tijdelijk en heb geen idee waar het naar toe gaat. Gesprekken van vorige week gingen voortvarend maar het is nu stil vanuit hen en afspraken niet nagekomen dus dan ben ik er al snel klaar mee. Dat vind ik altijd veel betekenen.
Wij reizen erg graag en veel, hebben nu een reis op de planning die met (klein) kind niet handig is. Was een droom dus die nu waarmaken en dan na die reis kijken we wel, als het even duurt zou er nog een verre reis samen in kunnen zitten en anders is het een reis ontdekken hoe we als ouders gaan zijn en hoe een baby hebben gaat zijn. Daar zijn we niet mee bezig. De komende reis dus wel echt bewust gepland zo maar daarna zien we wel.
Het loopt zoals het loopt!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje puzzelnien, bizar joh. Al een flinke poos overtijd en toch niks. Maandag dus echt duidelijkheid (of eerder). Die onzekerheid is echt 3x niks kan ik me voorstellen. Ik hoop heel erg voor je dat je goed nieuws krijgt!
Weer even bij gelezen. Ik probeer niet steeds met zwanger worden bezig te zijn (lukt slecht :facepalm: ) dus log bewust niet dagelijks in.

Alatariel gefeliciteerd!

Puzzlenien wat een frustrerende situatie! Sterkte en hopelijk snel duidelijkheid.

Hier nod 18-03 of 19-03. Heb vorige week veel klachten gehad: vlagen misselijk en duizelig + opgeblazen buik. Nu al een paar dagen nergens last meer van dus geen idee wat dat was. Ik wacht maar af tot maandag of dinsdag, dan doe ik een test als ik dan nog niet ongesteld ben (of de voortekenen niet heb, ben niet helemaal regelmatig).

Succes iedereen die wacht!
Hopelijk is het bij iedereen snel raak!

Echteliefde, 26 jaar, 3e ronde, nod 18/19 maart
Balen puzzlenien .. hoop ook gauw op duidelijkheid voor je.. heel frustrerend dit....

Echte liefde: duim hard voor je!! Die duizeligheid herken ik erg van Mn eerste.. had dat rond de innesteling en wist toen ergens wel dat het raak was! Wat steken in Mn onderbuik en paar dagen duizelig geweest.. spannend voor je!!
Wat vervelend puzzlenien, hopelijk maandag wat duidelijkheid. Ik zou zeggen probeer toch gewoon een lekker weekend te hebben, doe leuke dingen ter afleiding!

Bij mij is alles nog rustig. Volgens mijn berekeningen voor de ovulatie testen zou ik morgen ongesteld moeten worden. Maar mijn late eisprong maakt het allemaal nog ingewikkelder. We hebben ons voorgenomen om volgende week vrijdag te testen, mocht er dan nog geen menstruatie zijn. Dat is 14 dagen na mijn eisprong.

Succes voor de wachters en veel plezier voor degenen van wie de eisprong er weer aan komt!
Alle reacties Link kopieren
Hmm okee, doei regelmatige cyclus. Mijn NOD zou over 5 dagen zijn. Vanmiddag ineens ongesteld (superfijn als je werkt in het wit).
Had al niet de hoop dat het deze ronde raak zou zijn maar dit was wel erg onverwachts.
Dusja, op naar de volgende ronde.


Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Balen Muziekuiltje, wat kan het lichaam toch raar doen. Herkenbaar, werk zelf ook in het wit. Juist dan is het wel zo handig om een beetje regelmaat te hebben.

Ik zou morgen ongesteld moeten worden, of niet natuurlijk. Maar voel mij totaal niet zwanger. Dus het zal wel niet!
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor je kleinaapje! Hopelijk blijft het weg en heb je een positieve test in handen!
Rezaa, zou jij nou ook testen?

Veel liefs voor allemaal. We kennen elkaar dan wel niet persoonlijk, toch voelt het fijn om vrijuit met jullie te kunnen kletsen en samen in hetzelfde schuitje te zitten. Op naar veel mooie zwangerschappen!
(Sorry ff in m'n menstruatie-emo-bui)
Alle reacties Link kopieren
Ahhhh muziekuiltje :hug:
We begrijpen allemaal hoe dit voelt, vrienden of familie begrijpen dat toch minder. En niet fijn om te bespreken omdat er dan wel verwachtingen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Test dik negatief. Helaas. Doet mij toch meer dan ik dacht ☹️
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat ontzettend jammer Kleinaapje.. Ik deed eergisteren een test, deze was
ook negatief. Toch betrapte ik mezelf gisteren ineens op de gedachte: wat nou als ik toch...?
Maar goed, mijn menstruatie komt wel vaker iets later of eerder dan voorspeld, dus ik heb met mezelf afgesproken dat ik een test haal als ik kans zie naar de drogist te gaan en anders nog maar even geduldig af te wachten.

Muziekuiltje, wat balen zeg.. Ik vind het ook fijn dat we deze plek (en elkaar) hebben in deze spannende tijd. Heel waardevol om dit te kunnen delen.

Maar dit vind ik wel een beetje een vreemde ronde, wat jullie? :D
Alle reacties Link kopieren
Oei, ik geloof dat ik een positieve test in handen heb.. :O
Wel maar een heel licht streepje, dus morgen maar even wat ochtendurine opvangen en naar de winkel voor een extra test. Fingers crossed!
Alle reacties Link kopieren
Ohhh reza wat spannend! Streep is een streep dus een voorzichtige gefeliciteerd!

Ondanks de negatieve test ook nog niet ongesteld te worden, terwijl ik normaal netjes op dag 32 ongesteld wordt. Raar lichaam! Bij mijn eerste ook eerst negatief getest en 4 dagen later positief. Dus ik hou hoop 😀
Alle reacties Link kopieren
Echteliefde spannend voor je, zou idd kunnen komen door innesteling, paar spannende dagen nog voor je.

Fenne heb je vaker dat je wat later ongesteld word? Of redelijk gelijk?

Klein aapje snap je teleurstelling maar lees ik goed dat je nog niet ongesteld bent geworden? Fringers crossed!!!

Rezaaa heb je nog een test vanochtend gedaan? Ik hoop zo voor je dat deze positief zal zijn! Dan zijn er toch 2 deze ronde die een positieve test hebben.

Hier gaat t niet zo goed, ben behoorlijk ziek geweest, donderdag negatieve test en week overtijd, savonds enorme buikpijnen en kramp. Vrijdag ineens in korte tijd veel bloed/propjes/slijm verlies. Daarna nog krampen gehad en niet top voelen.
Gister hele dag op bed gelegen en nu weer eruit. Morgen huisarts..
Alle reacties Link kopieren
Rezaaa wat lees ik nu! Straks hopelijk een knaltest. Een dun streepje is ook een streepje dus gefeliciteerd meid! Heerlijk voor je :heart:

Kleinaapje, wie weet! Zou echt heel leuk zijn.

Jeetje puzzelnien. Dit klinkt niet goed joh.
Wat valt het tegen bij je. Ben benieuwd naar het huisarts bezoek. Sterkte :hug:
Klinkt misschien als een bevrucht ei puzzlenien... Ik hoop dat de huisarts duidelijkheid kan geven.

Gefeliciteerd Rezaaa!! Een lichte streep is inderdaad gewoon een streep!

En spannend Kleinaapje! Ik ben benieuwd!

Mijn cyclus na de nuvaring was eigenlijk vrij constant, de hele tijd tussen 31 en 33 dagen. De 33 dagen zijn vandaag voorbij. Maar omdat mijn ei pas 8 dagen geleden was, kan ik nu nog niet echt zwanger zijn zeg maar. Ik voel ook wel wat in mijn buik wat zou kunnen wijzen op menstruatie, maar normaal zijn de krampen veel erger. Dus eerlijk gezegd heb ik werkelijk waar geen idee, durf ik niks te hopen... Maar doe ik dat stiekem toch.
Alle reacties Link kopieren
Puzzlenien klinkt heftig!! Voel je je nu wel alweer wat beter? Succes morgen bij de dokter.

Fenne28 spannend hoor, je had je ei gevonden en benut toch? Ben benieuwd!
Hey allemaal!

Weer even geleden dat ik bijgepraat heb hier!

Echteliefde jij hebt NOD vandaag of morgen geloof ik? Wanneer ga je een testje doen?

Rezaaa heb jij nog een extra test gedaan? Hoop echt dat hij oploopt voor je!

Puzzlenien Wat heftig :there: Hoe voel je je intussen? Zowel fysiek als mentaal? Lijkt me echt een hele zware dag geweest...

Fenne ik ben zo benieuwd voor je! Jij had normaal afgelopen weekend NOD, toch? Nog steeds niets doorgezet? Zou je echt wachten tot komende vrijdag om te testen? Lijkt me erg knap dat je zo lang kan wachten :hyper: Ik zou het al niet meer houden

Kleinaapie Wat spannend! Wanneer ga je nog een testje wagen? Nog geen bloed gespot? :cheer:

Muziekuiltje Vind het zo naar voor je... Menstruatie die doorkomt is toch steeds weer zo'n onverwacht harde klap, hoe zeer we er ons ook op proberen voorbereiden... Ik hoop dat de volgende ronde onder andere jouw ronde mag zijn! Een mooie kerstbaby voor Muziekuiltje :bigkiss:

Hoop dat ik niemand vergeten ben! Er zitten best nog wel wat dames te wachten welke kant het uit gaat, dus ik hoop nog enkele positieve testen te zien komende dagen!
Alle reacties Link kopieren
Hi lieve allemaal, ben even wat minder aanwezig geweest. Mijn menstruatie kwam deze keer toch als een sloopkogel binnen. Ben er echt ziek van geweest.
Vriendlief vroeg zich al af waarom ik zo chagerijn was en dat kwam er vorige week ineens uit.
Gelukkig was hij superlief, maar ook wel een beetje boos dat ik niet met hem deelde dat ik me zo verdrietig voelde. Hij zei direct dat we dit samen doen en dat hij ook betrokken wil worden bij hoe ik me voel. Krijg alweer een brok in mijn keel als ik eraan denk. Wat een schatje is het toch.

Na dat gesprek voelde ik me meteen beter, en nu weer met frisse tegenzin begonnen met ovulatietesten. Zit op cd 12, volgens app zou ik dag 15 mijn eisprong moeten hebben. Vriendje wil het heel serieus aanpakken deze maand, dus fingers crossed maar weer!

Puzzlenien, ben je al bij de dokter geweest? Hopelijk krijg je vandaag goed nieuws! Zou wel bij het aankomende lenteweer passen toch!

Reza, TE GEK! Wat een goed nieuws zeg, heerlijk :hug: ! Heb je nog een test gedaan?

Echteliefde; hoe gaat het met je? Als symptomen van het een of ander?

Fenne; wanneer wil je gaan testen eventueel? Spannend hoor dit!

Wat een spannende tijden weer voor iedereen!
Moes, wat fijn dat je zo'n fijne babbel hebt kunnen houden met je vriend, ze moeten soms toch een en ander doorstaan met ons he :there: Begrijp ook helemaal als het even wat hard binnenkwam en je hierdoor even een dipje had. Het is niet zo simpel, allemaal... En als vrouw ben je toch ook weer 2 weken bezig met elk klein krampje of pijntje te analyseren hé...
Hopelijk vind je snel je ei en kan je lekker aan de slag met manlief! :applause: :whip: Als vriendje het ook serieus wil aanpakken, zie ik lekker veel "us time" in jouw toekomst ;-) Ik duim zo ontzettend hard voor jou! Veel plezier de komende dagen! En als er toch weer een dipje aankomt: we staan hier steeds klaar om je met veel liefde op te vangen :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Sorry heb niet iedereen bijgelezen vandaag.

Vanochtend bij de huisarts geweest. Ze heeft het vermoeden dat er een bevruchting plaatsgevonden heeft maar geen goede innesteling.
Echter omdat het inmiddels 4 dagen na de bloeding is kan ze dat niet met 100% zekerheid zeggen. Ze heeft echo gemaakt en baarmoeder ziet er kalm en schoon uit.

Het zou ook kunnen zijn dat mijn lichaam dacht: tja laten we gewoon een lange cyclus doen en tijd willen inhalen door alles er in 1x uit te gooien (plat gezegd).

Ze ziet geen reden om deze maand geen poging meer te doen dus we zien de dag van de bloeding nu even als cd1, komende week dan ovulatietesten (wilde we al doen om cyclus in kaart te brengen). Blijven die leeg of komt volgende menstruatie ook later (meer dan 2 dagen) en is test negatief direct terugkomen.
Hi all,

Hoe is het met iedereen?

Puzzlenien Balen, maar wel fijn dat het er kalm en schoon uit ziet. Nu hopen dat de ovulatietesten gewoon aanslaan en je deze cyclus gewoon verder kan.

Rezaaa Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd haha. Hoop dat je een knaltest hebt gehad

Muziekuiltje Balen van je menstruatie. Deze maand weer met goede moed.

Hier vandaag gestart met clomid 100. Ik ben op dag 9 van Provera onverwachts ongesteld geworden. Een aangename verrassing gezien ik dat vorige keer pas 6 dagen na dag 10 werd. En dan had ik bij de komende ovulatie wederom in het buitenland gezeten. Nu komt het (als alles goed gaat) perfect uit. Dus gaan maar weer duimen en afwachten. Maandag eerste controle echo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven