Zwanger worden januari 2019

15-12-2018 23:26 1206 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd # kindjeGestartNODBijzonderheden
Bessie2017312eJanuari 2019?
Smartie88?1eJanuari 2019?
Echteliefde?1e
Muziekuiltje 29 2ejan/mrt 2019geen
Topegi281eJanuari 2019?
Smartie88301e Januari 201910 januari
Borisdeporis221e Januari 2019?
Mellala282e Januari 201913 januari
Kersenpitje87321e Januari 201926 januari
Echteliefde261e Januari 2019?
Sassefras341e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
Babydonthurtme272eJanuari 201924 januariBaarmoederafwijking
Bacon292e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
EvaDeWith363e Januari 201930 januari
LittleMissBooks311eJanuari 2019?
klein aapje ?1eJanuari 2019?
anoniem_335611 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 23:56
97.17% gewijzigd
Even een ego post van mij want ik heb nog niet alles bij kunnen lezen. Veel zieken op het werk dus druk, maar wel fijn die afleiding tijdens het het wachten.
Ik wilde even laten weten dat ik helaas toch ongesteld ben geworden ondanks dat ik geen menstruatieklachten had of heb.
Heb uit frustratie een pak CB ovulatietesten gekocht. Ik heb nog even om er over na te denken of ik ze deze ronde al ga gebruiken. Heb een cyclus van 32 dagen denk ik; nu 2x achter elkaar 32 dagen in ieder geval.

Gefeliciteerd voor de zwangeren en veel geluk in de volgende ronde voor wie ook ongesteld is/was!

Echteliefde, 26 jaar, zit nu in 4e ronde, nod 20-04-19
Alle reacties Link kopieren
Echteliefde, jammer zeg :-(
Maak je niet druk iig over een 'egopost' hoor.
Denk niet dat je altijd persoonlijk op iedereen hoeft te reageren. Gewoon even je verhaal kwijtkunnen in een groep met gelijkgestemden. Samen balen van die menstruatie..en weer door! Met of zonder CBovu. ;-)
Hier ook voor het eerst sinds verwijderen van spiraal (6 febr) ongesteld geworden. Stiekem toch beetje teleurstelling, maar dat drink ik vnv wel weg met een wijntje en dan weer met frisse moed er tegen aan! Positieve kant is dat ik nu meer inzicht heb, ik had zelf m’n menstruatie morgen verwacht volgens een schatting en dat klopte dus aardig.

29 jaar, ronde 2, nod 18 april, 1e kindje
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het nog niet helemaal geloven maar ik heb vanochtend een zwangerschaptest gedaan en hij is positief! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Oo kersenpit je wat heerlijk om zo je weekend in te gaan. Gefeliciteerd! :heart:
Was je over tijd? Of voelde je het al?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kersenpit! Een mooie zwangerschap gewenst!

Hier deze maand helaas niet raak.. Op naar de volgende ronde!
Gefeliciteerd kersenpit!! Heeeeel blij voor je!!!

Togepi, jammer... op naar een
Positieve volgende ronde!
Alle reacties Link kopieren
Super! Gefeliciteerd kersenpitje. Wat heerlijk voor je!
Alle reacties Link kopieren
Update vanuit hier; zojuist voor het eerst een positieve ovulatie test met een grijnzende smiley. Ben blij dat ik mijn eisprong gevonden heb (word er echt vrolijk van haha) :hyper:
Wij gaan hem goed benutten! Hij was nu 2 dagen later dan mijn app voorspelde. Ga nu checken overigens of mijn luteale fase ook korter is.

Gisteren confronterend gesprek gehad met vriendlief over mogelijkheden als het niet op de natuurlijke manier lukt. Toch goed om dit gesprek eens een keer te hebben. Al gaan we nog steeds uit van een spontane zwangerschap.
We waren eerder op de avond bij vrienden geweest waarvan zij 13 wk zwanger is en vriend merkte dat het niet heel leuk voor me is om 2 uur over kinderwagens te praten. Ik gun haar alle geluk van de wereld maar het komt soms toch wel even binnen. Hebben jullie dat ook wel eens?

moes2019, ronde 18, Cd 17, verwachte nod tussen 2 en 6 april
Alle reacties Link kopieren
Moes zet 'm op!! Fijn dat je je piek gevonden hebt.
Enjoy! :loveys:
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Ik had vrijdag ongesteld moeten worden, heb nog weinig zwangerschapssymptomen alleen gevoelige botsten.
Zet hem op Moes!
Jammer Togepi op naar de volgende ronde.
Fijn van je positieve ovulatietest moes! Veel gezelligheid saampjes!! Duim hard!
Zie dat je al echt een tijdje bezig bent.. en snap dan ook helemaal dat t erg lastig is als je om je heen hoort en leest als mensen zwanger zijn.. heel menselijk..
hoop echt dat t nu raak mag gaan zijn!!

Kersenpitje, echt heel tof!
Ik heb pas over een week Mn NOD maar heb al 2 dagen last van Mn borsten wat erger lijkt te worden.. of Mn menstruatie komt eerder.. of?!....
merk dat ik t wel erg spannend vind en er veel mee bezig ben in mn hoofd...
ik was het afgelopen 3 maanden netjes elke keer 26ste vd maand. Nu moet t de 29ste zijn ivm februari wat maar 28 dagen had.. vind t dus wel bijzonder dat ik al zo ver vantevoren zere borsten heb... had ik de afgelopen keren dag of 4/5 van tevoren.. nu 8/9.. Maja kan maarzo zijn dat Mn menstruatie nu ineens op andere dag ( eerder gaat komen) lichaam kan rare dingen doen he...
Ik denk toch dat er een naderende menstruatie aan komt... gisteravond knallende koppijn en word net wakker met een koortslip dus ik weet al genoeg.. helaas ...
Ik had even een paar dagen nodig om over de teleurstelling heen te komen, gelukkig wel druk gehad! Nu begon ik woensdag met een paar druppels bloed, maar zette het vrijdag pas door en ben ik nu al weer bijna van mijn menstruatie af. Geldt dan toch vrijdag als eerste dag van mijn nieuwe cyclus?

Gefeliciteerd kersenpitje!
Snap ik Fenne.. is toch een teleurstelling..
Ja reken vanaf de dag van echt doorkomen zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kersenpitje!

Jammer Togepi. Altijd een teleurstelling. Op naar de volgende ronde...

Ik heb gisteren een positieve ovulatietest gehad (Action), en vandaag heb ik ook het idee dat ik mijn ovulatie heb (te zien aan mijn afscheiding). Dus vooralsnog lijken ze wel te werken.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk heb je succes littlemissbooks! Veel plezier ;)
Alle reacties Link kopieren
Kersenpitje gefeliciteerd! Wat fijn voor je, binnenkort naar de VK voor echo?

Moes, je ei is gevonden. Hopelijk goed benut. Hoe was het gesprek met je vriend? Snap na 1.6 jaar dat je dan toch ook andere opties wilt bespreken samen.

Fenne fijn om je weer te lezen. Teleurstelling gezakt, ik denk ook dat je kunt rekenen vanaf de dag dat het echt doorbrak.
Tenminste ik ga er altijd vanuit dat de druppels oud bloed niet meetellen. (check idd doorzetten van echte bloeding).

Popje hoe gaat het met jou? Is het nog doorgezet of toch nog spannend?

Littlemissbooks: veel plezier deze dagen ;-)

Hier bezig met de testen, nog geen smiley, app gaf vandaag eisprong aan. maar mijn eerste dag van huidige cyclus is door die erge bloeding ook niet helemaal scherp. Dus hoop in deze dagen de smiley te zien. Ben ook benieuwd of mijn lichaam nu wel weer de 26 dagen aanhoudt of dat na start van proberen ineens bedacht is laten we er 6 dagen bij doen standaard (geen hormonale ac gehad..)

33jr, 1ste kindje, NOD geschat rond 7/8 april, 2de ronde.
Hey allemaal!

Kersenpitje wat een fijn nieuws, hartelijk gefeliciteerd :flirting:

Popje is er bij jou al nieuws?

Fenne Heel begrijpelijk dat je daar even wat tijd voor nodig had, en ook zo ontzettend kut voor je :there: Ik hoop dat de volgende ronde jij bij een van de gelukkigen mag zijn!

Moes hopelijk heb jij je ei goed kunnen benutten en kan je lekker gaan symptomen spotten de komende tijd! Ik duim alvast dat het raak mag zijn!

Puzzlenien Spannend, hopelijk vind je snel je ei! Heb je al eerder getest en vergeleken met de voorspelling van je app? Was je app wel vaker wat te vroeg met het inschatten van je ei? Alvast succes met het opsporen en veel plezier met het benutten achteraf :hihi:

En ook Littlemissbooks gaat de komende dagen actief bezig zijn lees ik :whip: Geniet ervan!

Als ik het goed heb, gaan er dan wel een aantal meiden de onzekere periode in! Ik brand kaarsjes voor jullie allemaal!
Wie heeft er nog een aankomende NOD?

Succes allemaal!
Het is zo fijn hier herkenbaarheid te vinden. Ik ben de teleurstelling wel weer wat te boven :) ik vind het gewoon zo erg dat 33 dagen dan weer zo lang duren! Maar genoeg leuke andere dingen te doen de komende tijd, dus we gaan gewoon lekker verder. Ik ga ook gewoon weer testen met cb.

Succes met de zoektocht naar de eieren en het benutten er van! Het lijkt al wel Pasen;)
He meiden..
Nou ik weet t allemaal niet.. ik voel me vandaag niet oké.. voel me gek.. alsof ik ziek ga worden.. weeïg gevoel en beetje misselijk zo nu en dan.. had net geluncht en dacht echt dat t er weer uit ging komen pff..
zou officieel vrijdag NOD hebben.. maar had t weekend wel t gevoel of t eerder gaat komen.. had zaterdagavond hoofdpijn.. zondag voelde ik me down en depri en irriteerde me aan alles.. en al week zere borsten en af en toe buikkrampjes. Dus nu elke wc ronde denk ik zou het er al zijn?!..
sorry even ego post.. ben aan het werk..
Alle reacties Link kopieren
Hmm popjes. Miss een vroeg testje eraan wagen?
Ja misschien wel ja... ga nu toch twijfelen... of je denkt praat ik t mezelf nu gewoon allemaal aan?!... spookt wel hele dag al door mn hoofd.. hebben pas 3 dagen na eisprong wat gedaan en verder ervoor en erna niet. Was slechte maand.. haha
Maar nu ik dingen voel en me gekkig voel enzo ga ik toch twijfelen.
Ben ook bang op toch een teleurstelling en dat ik al deze ‘dingetjes’ nu heb omdat ik misschien gewoon niet fit ben...
Vroege test eraan wagen misschien wel een idee.. word wel woensdag dan. Vind het niet zo leuk het voor mijn werk te doen en ik er misschien de hele dag mee rond loop tot ik ( en Mn vriend) thuis zijn van t werk.
Woensdag ben ik vrij. Beter.
Het word toch een menstruatie denk ik.. heb behoorlijk wat rug en buikpijn.. dus het zal er nu echt aan gaan komen..
Alle reacties Link kopieren
Het is pasen hier in huis! Ik heb vanochtend mijn ei gevonden! 2 dagen later dan dat mijn app aangaf dus nog vrij netjes.
Ben nu wel benieuwd of menstratie (of ja liever niet) wel normaal in de cyclus gaat vallen. Maar eerst even aan de slag.

Popje dan is je menstruatie vroeg of niet? Balen voor je, is het al doorgezet of nog niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven