Zwanger worden januari 2019

15-12-2018 23:26 1206 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd # kindjeGestartNODBijzonderheden
Bessie2017312eJanuari 2019?
Smartie88?1eJanuari 2019?
Echteliefde?1e
Muziekuiltje 29 2ejan/mrt 2019geen
Topegi281eJanuari 2019?
Smartie88301e Januari 201910 januari
Borisdeporis221e Januari 2019?
Mellala282e Januari 201913 januari
Kersenpitje87321e Januari 201926 januari
Echteliefde261e Januari 2019?
Sassefras341e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
Babydonthurtme272eJanuari 201924 januariBaarmoederafwijking
Bacon292e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
EvaDeWith363e Januari 201930 januari
LittleMissBooks311eJanuari 2019?
klein aapje ?1eJanuari 2019?
anoniem_335611 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 23:56
97.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee SummerLotte! Zal vast een mooi en emotioneel moment zijn geweest.

Voor jullie allemaal, de allerbeste wensen en veel geluk voor dit nieuwe jaar :-)
Hopelijk gaat er voor iedereen een kinderwens in vervulling ♡
Summerlotte29 schreef:
01-01-2019 15:02
Haha het zijn ook drukke dagen hè! Dankjewel! Voel me goed, wel emotioneel! Vind het zo bijzonder!
Merk wel de vermoeidheid maar er gebeurt ook hoop in je lichaam!


We zijn nu onderweg naar mijn ouders. Heb n fles wijn en bier met kaartje met tekst over t nieuwe jaar en of ze nog even tot september willen wachten zodat ik mee kan proosten op het nieuwe jaar 😁.
Ben benieuwd naar hun reactie!
Ahh wat een leuk idee. Hoe reageerden ze??? Erg blij?
Alle reacties Link kopieren
Babydonthurtme schreef:
01-01-2019 21:02
Ahh wat een leuk idee. Hoe reageerden ze??? Erg blij?
Mn moeder keek bedenkelijk toen ze het kaartje zag en toen vroeg ze: "ben je zwanger???
Ze gilde en omhelsde mijn vriend ( die stond t dichtsbij haha) en daarna mij. (was op de bank gaan zitten)

Ze moet het wel nog 3 weken stil houden tot de termijnecho en mijn ouders zijn gescheiden, dus dat vond ze erg lastig (niet kunnen delen met iemand!)...maargoed, ik vertrouw erop dat ze dat wel doet en dat respecteert.
Mijn vader moet ik het nog vertellen, die heb ik nog niet gezien (was niet thuis) dus dat komt een dezer dagen nog!
Nu we het aan een paar mensen hebben verteld, is het ook iets makkelijker om voor ons te houden :-D
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat er zoveel vrouwen al meeschrijven! En sommige al met goed nieuws: gefeliciteerd!

Wij zouden het eigenlijk vanaf februari gaan proberen, maar we hebben eigenlijk eind december al wat geklust. Kleine kans want volgens mij was ik al wel na mijn eisprong, maar we proberen er ook nog relaxed mee om te gaan.

Ik ben echt benieuwd wat dit jaar gaat brengen voor ons allemaal.
Ik heb op 14 december 2018 m'n laatste pil genomen. Daarna een ontrekkingsbloeding gehad van 18 t/m 21 december. Voor die tijd heb ik contact gehad met de huisarts omdat niet al mijn medicatie kan bij zwangerschap dus deels gestopt met medicatie en als dat niet goed gaat, op zoek naar een alternatief. Ook al gestart met foliumzuur.

Ik heb nog geen menstruatie gehad, ben benieuwd wanneer het komt. We gebruiken nu geen anticonceptie meer en ik weet dus niet wanneer m'n eisprong ongeveer is, dus het is een soort Russisch roulette ;-) Het zou tof zijn als het deze keer al raak is, maar die kans is vast niet zo groot.

Ik probeer er niet al te veel mee bezig te zijn maar merk wel dat mijn meeste zoekopdrachten op Google over zwanger worden/zijn gaan en dat ik eigenlijk al wat zwangerschapstesten wil kopen, voor het geval dat. :hihi:

Ik hoop dat iedereen hier snel zwanger mag worden en dat alles goed mag gaan!

Een tabel lijkt me leuk!
@blaadje yes 1e keer clomid. Tot nu toe gaat het goed. Merk weinig van bijwerkingen alleen heeeeel veel plassen. Dat is wel rot. Maar goed als dat het enige is. Ben alleen bang dat het niet werkt ofzo omdat ik geen bijwerkingen heb haha.

@summerlotte wat super leuk gedaan! Leuk een enthousiaste oma to be! <3
Alle reacties Link kopieren
@Bacon Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Zijn er al dames waar de nod eraan zit te komen
Ik vind het echt enorm spannend. Bij mij is mijn nod pas 22 Januari. Officieel is dit voor ons de eerste ronde want toen mijn spiraal eruit werd gehaald was mijn eisprong net achter de rug.
Alle reacties Link kopieren
MommyPanda schreef:
02-01-2019 23:01
@Bacon Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Zijn er al dames waar de nod eraan zit te komen
Ik vind het echt enorm spannend. Bij mij is mijn nod pas 22 Januari. Officieel is dit voor ons de eerste ronde want toen mijn spiraal eruit werd gehaald was mijn eisprong net achter de rug.
Helaas heb ik geen idee! Ik kijk wel waar het heen gaat haha
Ben ook pas 1ste kerstdag gestopt met de pil.
Alle reacties Link kopieren
MommyPanda schreef:
02-01-2019 23:01
@Bacon Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Zijn er al dames waar de nod eraan zit te komen
Ik vind het echt enorm spannend. Bij mij is mijn nod pas 22 Januari. Officieel is dit voor ons de eerste ronde want toen mijn spiraal eruit werd gehaald was mijn eisprong net achter de rug.
Is Bacon al zwanger? Ik kan het er niet uit op lezen! :O

Oh ik vond het vreselijk dat wachten. Je bent op alles wat je voelt gefocust en dan het moment dat je wat eerder mag testen haha.
Ik duim met jullie mee!
Alle reacties Link kopieren
Uhm Bacon, het was de clomid waar je mee begonnen bent toch?! En daarvan het vele plassen? Er ontstaat een misverstandje geloof ik...
Hier voorlopig nog geen nod. Zit pas op cd 8... Spannend he als nog nadert..
haha nee ik ben idd nog niet zwanger. De clomid zorgt daar idd voor. Overigens heb ik te vroeg gejuicht. Zowel overdag als 's nachts gigantisch veel opvliegers en slaap enorm onrustig. Lang leve de hormonen!
bacon schreef:
03-01-2019 13:00
haha nee ik ben idd nog niet zwanger. De clomid zorgt daar idd voor. Overigens heb ik te vroeg gejuicht. Zowel overdag als 's nachts gigantisch veel opvliegers en slaap enorm onrustig. Lang leve de hormonen!
Getsie wat vervelend! Hopelijk ben je snel zwanger, hoef je niet te lang aan die troep. Krijg je cyclysanalyse in t zkh of doe je zelf ovutesten?
Babydonthurtme schreef:
03-01-2019 13:16
Getsie wat vervelend! Hopelijk ben je snel zwanger, hoef je niet te lang aan die troep. Krijg je cyclysanalyse in t zkh of doe je zelf ovutesten?
Krijg een analyse in het ziekenhuis. Maandagochtend de 1e echo. Ben benieuwd of er uberhaupt iets gebeurd, maar weet al dat ik daar niet vanuit moet gaan.
bacon schreef:
03-01-2019 21:47
Krijg een analyse in het ziekenhuis. Maandagochtend de 1e echo. Ben benieuwd of er uberhaupt iets gebeurd, maar weet al dat ik daar niet vanuit moet gaan.
Krijg je de laagste dosering? Hopelijk toch een eitje!! Ze zetten je niet snel omhoog he?
Alle reacties Link kopieren
Summerlotte29: wat een leuke manier om het zo te doen.
Voor je moeder ook spannend om het geheim te houden. Maar wel een heel leuk geheim. Zo fijn om het met andere te kunnen delen.


Echteliefde, spannend. Hoop met je mee dat het snel raak is.

Bacon, wat lastig die bijwerkingen. Maar je doet het voor een goed doel. Hopelijk gaat het snel beter met je.

Hier verwacht ik mijn nod 11 januari. Afwachten dus
Babydonthurtme schreef:
03-01-2019 22:00
Krijg je de laagste dosering? Hopelijk toch een eitje!! Ze zetten je niet snel omhoog he?
Yes heb nu idd 50 mg. Ben benieuwd maar verwacht er nog niet al te veel van.
Ze mogen je inderdaad niet snel omhoog zetten gezien je ook overproductie kunt krijgen en dat kan gevaarlijk zijn.
Dus we wachten maar braaf af.

@Blaadje is idd niet heel fijn, maar gelukkig vallen de bitchaanvallen nog mee (denk ik) Lees dat sommige vrouwen echt onredelijke heksen worden. Wel jank ik om alles haha
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de 25ste gestopt met de pil. Daarna gewoon onttrekkingsbloeding gehad.
En nu vandaag bloedverlies. Is dit dan de gewone ongesteldheid of hoe moet ik het nu gaan zien😐
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik weet niet zeker of ik hier kan meeschrijven. Afgelopen maandag (de 31ste) was mijn laatste pil. Mijn onttrekkingsbloeding begint morgen. Daarna moet ik nog wachten tot mijn cyclus op gang komt.. telt het dan al als proberen? Ik slik al foliumzuur en heb uit enthousiasme een pakket ovulatietesten en zwangerschapstesten van Sensitest besteld, lol. Dus wie weet vind ik m'n eerste eisprong binnenkort al... :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik lees en schrijf ook graag mee!
Wij zijn in november getrouwd. Ik ben 26, mijn man is 30.
Eind november is mijn spiraaltje verwijderd!
Spannend.....
9 januari mag ik testen!

Xx
Alle reacties Link kopieren
Begint iedereen meteen met ovulatie testen?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je trouwen meissie2208.
9 januari schiet al op!! Spannend hoor, 1e kindje gok ik?
Borisde poris, tuurlijk kun je meeschrijven! Leuk zo'n grote groep gelijkgestemden.
Hoe gaat het met de andere dames?

Ik heb de 10e een huisartsafspraak. Die dag is mijn man jarig. Ik heb half december aangegeven dat ik mijn mirena, na de feestdagen, eruit wilde laten halen en hij vond dat prima. Wil deze eigenlijk symbolisch in een aanzoek-ringdoosje doen en savonds geven..is dit heel afgezaagd?
Owja had mn schoonmoeder met een smoes gevraagd even op te passen dan en die werd opeens heel nieuwsgierig..ff wat anders op bedenken haha denk dat m'n zoontje maar even mee moet..
Alle reacties Link kopieren
Muziekuiltje: Gezellig! Ik vind het wel een grappig idee, van je spiraaltje. En je kan gewoon eerlijk zijn tegen je schoonmoeder, toch? Je gaat gewoon naar de huisarts, de rest is privé. Of je hebt een pijntje in je voet of zo.

Yongpeople: ik wel denk ik, maar ik hou van data bijhouden. Heb allerlei apps voor verschillende dingen. Uiteraard dus ook een period tracker die nu een ovulatietracker is geworden, hihi. Met de uitkomst van testen invullen wordt hij nauwkeuriger.
Alle reacties Link kopieren
@muziekuiltje, ik zou het vooral nogal onhygiënisch vinden haha!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha onhygiënisch! Natuurlijk wel eerst schoongemaakt (desinfecteren) he. Het is gewoon een plastic klein dingetje. Daarbij is m'n vent de laatste die vies van me zou zijn.:-p
Mijn schoonmoeder en ik zijn heeel close en ze weet in grote lijnen wat er speelt en is dus alert..mn smoesje was slap. Even verder broedden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven