Zwanger worden januari 2019

15-12-2018 23:26 1206 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd # kindjeGestartNODBijzonderheden
Bessie2017312eJanuari 2019?
Smartie88?1eJanuari 2019?
Echteliefde?1e
Muziekuiltje 29 2ejan/mrt 2019geen
Topegi281eJanuari 2019?
Smartie88301e Januari 201910 januari
Borisdeporis221e Januari 2019?
Mellala282e Januari 201913 januari
Kersenpitje87321e Januari 201926 januari
Echteliefde261e Januari 2019?
Sassefras341e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
Babydonthurtme272eJanuari 201924 januariBaarmoederafwijking
Bacon292e Januari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
EvaDeWith363e Januari 201930 januari
LittleMissBooks311eJanuari 2019?
klein aapje ?1eJanuari 2019?
anoniem_335611 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 23:56
97.17% gewijzigd
Het wordt gezellig druk hier! Leuk <3

Vandaag meting gehad. Rechts nog steeds heel veel kleine blaasjes, maar links een ei van 13 mm. Nog klein maar er groeit wat! Donderdagochtend mijn volgende meting en dan hopen dat hij doorgegroeid is. Mijn baarmoederslijm was ook al mooi dik dus een heel goed teken! :)

Mijn volgende dubio wordt dan dit weekend. Ik ben 3 nachten weg met het werk... net tijdens waarschijnlijk mijn eisprong.

Maar ik wil dus graag in de tabel :)
Ik 29, hij 31. Voor mij mijn tweede kindje. NOD? Bijzonderheden: 1e ronde clomid
Alle reacties Link kopieren
Voor de tabel:
EvaDeWith 36 jaar, man 43 jaar, 3de kindje, nod 30 januari denk ik
Life is a journey to be experienced, not a problem to be solved - Winnie the Pooh
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik wil ook wel graag meeschrijven. Officieel starten wij eind van deze maand. Ben in de zomer gestopt met de pil. Heel spannend en heel echt door dit nu te schrijven. :)

Voor de tabel: 31, vriend 27, 1e kindje
Ik zit hier nog even te rekenen. Al mn cyclussen duurde tot nu toe ongeveer 31 dagen. Een uitschieter in afgelopen jaar is 35 dagen. Een week voordat ik ongesteld word krijg ik eigenlijk altijd al oud bloedverlies.
Op dit moment zit ik op dag 32. En geen enkele bloeding gehad...
Spannend! Volgensmij kan ik er op korte termijn al wel een testje aan wagen o_o
Vind het ook eng. Misschien ben ik zenuwachtig om niets... de vorige keer duurde het ook bijna een jaar voordat ik eindelijk zwanger was.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,
Ik schrijf graag mee. Ik ben nog een beetje in shock.
Al ongeveer 2 jaar geleden gestopt met de pil. Op dat moment nog niet ivm kinderwens. Pas sinds vorige maand wilde we er echt voor gaan. Heb wel mn menstruatie cyclus bijgehouden in een app, maar was onwijs onregelmatig.
Maar had Afgelopen zaterdag tot mn grote verbazing een positieve zwangerschapstest in handen..

Dit wordt ons 1e kindje
anoniem_381131 wijzigde dit bericht op 07-01-2019 18:33
Reden: Nog iets toegevoegd
3.15% gewijzigd
Gefeliciteerd MBVO!
Alle reacties Link kopieren
Is er nog een plekje in de tabel?
Oktober mijn spiraal eruit laten halen, om voor een tweede kindje te gaan! Mijn cyclus is nog niet helemaal zoals het hoort, wel netjes 28 dagen en een eisprong maar mijn menstruatie is minimaal, Max 2 dagen met heel weinig bloedverlies. Verwacht mijn eisprong aankomend weekend en start dan ook met tarwekiemoliecapsules om het baarmoederslijmvlies dikker te maken.
Van mijn eerste kindje was ik ronde 2 zwanger, dus ik ben erg ongeduldig....
NaamLeeftijdEerste/tweede/derde kindjeStartNODBijzonderheden
Topegi281e kindjeJanuari 2019?
Smartie88301e kindjeJanuari 201910 januari
Borisdeporis221e kindjeJanuari 2019?
Mellala282e kindjeJanuari 201913 januari
Kersenpitje87321e kindjeJanuari 201926 januari
Echteliefde261e kindjeJanuari 2019?
Sassefras241e kindjeJanuari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
Babydonthurtme272e kindjeJanuari 201924 januariBaarmoederafwijking
Bacon292e kindjeJanuari 2019?Clomid (ovulatieinductie)
NaamLeeftijdEerste/tweede/derde kindjeStartNodBijzonderheden
EvaDeWith363e kindjeJanuari 201930 januari
LittleMissBooks311e kindjeJanuari 2019?
Nog niet iedereen staat erin. Heb gekeken vanaf mijn oproep om gegevens zegmaar. Wie er nog in wil aanvullen aub :D

Bessie2017 wil jij hem dan overnemen voor in de OP?
Spannend allemaal bij wie NOD nadert!! :) Ik duim!
Alle reacties Link kopieren
Muziekuiltje, 29 jaar, 2de kindje, start jan/maart 2019
Geen bijzonderheden
:-)
Alle reacties Link kopieren
Kleine correctie voor de tabel. Ik ben 34 jaar, al voel ik me wel 24 :lol:
Alle reacties Link kopieren
Spannend Mellala! Wanneer ga je testen?

Gefeliciteerd MBVO!

Ik heb zondagmiddag mijn onttrekkingsbloeding gekregen. Als m'n cyclus direct een beetje netjes is zou 22 januari mijn eisprong zijn. Denk dat ik vanaf de 18e ofzo gewoon ovulatietesten ga doen, kijken hoe het zit. :)
Ik wil eigenlijk zsm testen maar mn man en ik houden donderdag aan. Dan zijn we allebei thuis.
De vorige keer was ik alleen en de dag duurde enorm lang voordat ie weer thuis was haha.
Alle reacties Link kopieren
MBVO gefeliciteerd! Is 't al een beetje bezonken? 😉

Ik heb vandaag weer een early predictor gedaan en volgens die test ben ik zwanger... Voelt een beetje onwerkelijk, ik wacht nog even af of ik toch nog ongesteld word deze week.
Wauw mbvo en smartie wat leuk!! Gefeliciteerd!! ❤
Alle reacties Link kopieren
MBVO mooi nieuws! Van harte gefeliciteerd.

Smartie, voor jou ook (voorzichtig) gefeliciteerd. Je weet nooit wat er nog kan gebeuren maar hopelijk blijft dit goed gaan en heb je straks weer een vet positieve test!

Mellella, knap dat je zo geduldig bent al snao ik wel dat je dit moment samen wilt delen.

Wat leuk dat het hier bij een deel van de dames al raak is! Heerlijk voor jullie ♡
Voor de rest toi toi toi :-)
Ik zou ook graag mee willen schrijven, ik merk dat onze kinderwens me erg bezig houdt en het lijkt me erg fijn er vrij over te kunnen kletsen.

Ik ben 29, partner 28, nod rond 13 januari en we gaan voor een eerste kindje.
Ik ben per september gestopt met de nuvaring. Het duurde even voordat alles op gang kwam en ik ben voorheen nooit regelmatig ongesteld geweest, maar het lijkt nu op een cyclus van ongeveer 33 dagen. Mijn menstruatie is alleen nog heel licht, dus ik ben bang dat we nog een beetje geduld moeten hebben.
Ik ben sowieso onzeker over mijn lichaam, ik heb meerdere buikoperaties gehad. Dit waren kijkoperaties, men heeft gezegd dat dit geen invloed heeft op mijn vruchtbaarheid maar toch speelt het door mijn hoofd. Dus nu de test datum dichterbij komt, loopt bij mij de spanning toch wel op.

Ik ga nu rustig al jullie verhalen eens lezen :)
Alle reacties Link kopieren
@Mellela, knap dat je zo geduldig bent!! Ik ga voor je duimen!

@MVBO en Smartie: gefeliciteerd :cheer2: ! Wat snel, superleuk! Voelen jullie je goed?

Ik heb twee dagen eerder dan verwacht een knaltest (ovulatie), dus vanavond nog maar even ons best doen :)!
Gefeliciteerd zwangeren!!!


Ik ben totaal niet geduldig!! Maar durf gewoon niet :proud:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd zwangeren!!

Mellala; Geen goede combinatie ;) haha maar het is ook onwijs spannend!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! :heart:

Ik ben niet goed voorbereid merk ik al wel. Moest van de week zelfs even googlen wat een NOD is. :A:
Een ander ding: Wat voor testen gebruiken jullie? Ik hoor vaak dat die van de Kruidvat goed zijn? Of raden jullie een andere aan?
Alle reacties Link kopieren
Haha aan de bak Juultje!
Hier net een goede vriendin bevallen van haar 2de zoon. Beetje jammer dat hij onze nr.1 favoriete naam heeft gekregen. Even slikken..
Gefeliciteerd alle zwangeren!

Wanneer zijn jullie begonnen met ovulatie testen? Meteen vanaf de eerste keer? Ik merk dat wij ergens hopen dat het allemaal zo natuurlijk mogelijk gaat, dus gewoon seks als je zin hebt en dan maar zien. Maar aan de andere kant kan het ons nu niet snel genoeg gaan en hebben we al een hele lijst met baby namen. (Ik kan me helemaal voorstellen dat je baalt muziekuiltje;) )
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd zwangeren!
Fenne28: ik ben niet begonnen met ovulatietesten, maar heb wel een periodetracker die ook uitrekent wanneer je ovulatie is. Mijn cyclus is ook regelmatig, dus dan is het iets minder onzeker wanneer de ovulatie is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven