Zwanger worden juli/aug 2019 deel 2.

07-07-2019 10:09 609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons clubje is VOL!
NaamLeeftijdBeginHoeveelste kindHNODZwangerUitgerekende datum
Greendale26Juli 20191e28 juli :cheer2: 5 apr 2020
Suzann8831Juli 20192e
Snunnie28Aug 20191e
Evin37Juli 20191e4 sep
Regina36Juli 20193e31 aug
Paardenbloem8828Juni/juli 20197 sep
Parker28Juni/juli 20191e17 sep
Mila3738Juni/juli 20193e2/3 sep
Ladenkastje8731Juli/aug 20191e12 aug:cheer2:22 apr 2020
_Melon29Juli/aug 20192e11 sep?
Wervelwindje132aug 20193e31 aug
Emanina30Juli 20191e30 aug
Sjemm29Juli 20192e13 aug:cheer2:23 apr 2020
Saphesh29Aug20191e:cheer2:
DeKenau36Juli20192e8 sep
reginamills wijzigde dit bericht op 25-08-2019 18:23
97.63% gewijzigd
I told you walking was idiotic.
Ik vind de weken tussen ovulatie en hnod echt killing :$
Geen motto
Helemaal mee eens Emania! Bij alles denk ik wat te voelen 🤐 Nog even geduld...
Ik ook, terwijl er voor de hnod meestal nog weinig te voelen is.
Geen motto
Heb je klachten? Ik heb echt al dagen het gevoel dat ik ongesteld ga worden 🤷‍♀️
Hoi dames,

Ik zit ook gezellig in het bushokje te wachten ;-)

Hier alles wel ok hoor verder
Wat minder online
Lekker dagjes weg geweest, jongste die nog moest herstellen van alles en aankomende week een midweekje weg.

Hier nog vakantie
Daarna oudste naar de 2de
En met de jongste kijken wat we nog kunnen doen

Genieten jullie ook zo van dit weer?

Sapeshhh wat onwijs fijn dat je zo lekker relax erachter komt :-D
Wervelwindje: wanneer is je eisprong precies geweest? Ik heb vandaag al de hele dag hoofdpijn en had eergisteren lichte krampjes. En mijn borsten zijn gevoelig, maar dat had ik vorige maand ook, dus dat betekent sowieso niks.

Mila: Ik geniet er ook van dat het zonnetje weer zo lekker schijnt. Leuk dat je een midweekje weggaat, ga je naar een bungalowpark?
Geen motto
Emania, ik had 13 aug een positieve ovulatietest en de 14e heb ik mijn eisprong gevoeld. Cyclus wisselt nogal dus weet niet of ik nou van 28 of 2 sept uit moet gaan. Las wel dat meestal het 14 dagen is tussen eisprong en evt nieuwe cyclus.
Ik heb ook steeds hoofdpijn. Toevallig vandaag niet. Ook pijnlijke borsten maar dat heb ik ook wel eens voor een menstruatie. Ik heb sinds ovulatie elke dag zeurende buikpijn, soms is het ook wel eventjes weg. Test was negatief maar er staat nu wel ene streepje, na 2 uren. Maar dat moet je als negatief beschouwen. Denk ook een indrooglijn.
Met welk merk test je? Meestal mag je het resultaat niet langer dan na vijf minuten aflezen inderdaad. Ik heb vandaag de Kruidvat-testen gekocht.
Geen motto
Ja heb action en Kruidvat, die 2 voor 5 euro. Die laatste had ik een streep mee buiten afleestijd. Idd als ongeldig beschouwen volgens bijsluiter.
Ik las even op andere fora, daar zeggen ze dat ze zwanger waren als er een streepje te zien was op een Kruidvat-test, zelfs als het streepje pas uren later kwam. Is het een roze of grijze streep?
Geen motto
Hoe is het nu snunnie, hopelijk geen last van bloedingen meer? Toen mijn spiraaltje eruit ging heb ik ook een paar dagen behoorlijk gebloed (veel meer dan gewone menstruatie), dus misschien hoort het er wel bij. Hoop dat je verder geen klachten hebt!

Spannend dat je al gaat testen Wervelwindje, en jammer dat er zo'n hoopgevende maar niet doorslaggevende streept uitkwam. Ga je met een paar dagen nog een keer testen, of wacht je je HNOD af?

Emanina, wanneer verwacht jij je HNOD? Duimen dat het ondanks de vroege eisprong toch raak is!

Lekker dat jullie nog een paar dagen weggaan voor de start van het nieuwe schooljaar Mila :) Ik hoop dat er daarna snel duidelijkheid komt voor je jongste zoon, dat geeft hopelijk wat meer rust.
Dus voor jullie is het nu ook voor het echt @Parker? Spannend!
Ik wacht af tot de 31e. Nu nog volhouden haha. Zo verleidelijk als je wel een thuis in huis hebt🙊
@Emanina het was idd meer een grijzige streep denk ik. Voor mijn jongste dochter heb ik ook een keer een vals positieve test gehad. Ook ietwat grijs was die.
Parker: Mijn hnod is 30 augustus. De jouwe is al bijna! Voel je iets of helemaal niks nog?

Wervelwindje: Toch maar duimen dat hij echt positief is : ) Wanneer ga je weer testen? En heb jij nog hoofdpijn?
Geen motto
Vandaag geen hoofdpijn. Wel steeds die zeurende buik. Jij dan? We wachten het maar af 🤞
Ja zeker spannend! De afgelopen week heb ik wel wat hoofdpijn en een duizelig/misselijk gevoel gehad, dus wie weet... :biggrin:
Ik heb net heel licht positief getest met een Kruidvat-test. Ik weet dat het niet verstandig is om zo vroeg al te testen, maar ik kon de verleiding niet weerstaan omdat mijn hoofdpijn maar niet weggaat. Het streepje is vaag, maar wel roze en was binnen vijf minuten zichtbaar. Ik wil nog niet blij zijn, daar is het te vroeg voor, maar toch, een streepje...
Geen motto
Tabel is bijgewerkt voor zo ver ik hem kon bijwerken. Reageer later uitgebreider. Moet even werken nu. :mrgreen:
Jeetje spannend Emanina! Het is wel vroeg, maar ik ga heel hard voor je duimen dat er snel een knaller van een test aan komt!

Ik ben vanochtend ongesteld geworden, dus hoef sowieso niet te testen. Mijn volgende HNOD wordt rond 17 september.
Saphesh, wat goed! Gefeliciteerd!!

Spannend emanina!

Balen Parker, ik ga het straks aanpassen.

Hoe is het met de rest van de dames?

Hier toch hnod naar 31 aug. Volgens de app is dat zo dus vanaf dan zien we wel weer. Al kan ik makkelijk pas rond 5 sep ongesteld worden, gezien de laatste keer. Komt wel goed. Wacht rustig af.
parker, sinds vandaag is het gelukkig voorbij. Had jij toen gelijk je cyclus weer? Ik heb nu namelijk geen idee wanneer mijn menstruatie is, hoop niet over 2 weken alweer😂. Ook geen idee wanneer mijn hond dag is(sorry ik kan echt niks anders lezen...😂)
En balen! Op naar de volgende ronde parker.

emanina, wat spannend zeg! Hopelijk wordt de streep steeds duidelijker!

reginamills, volgende week dus! Spannend 😊 ben je erg ongeduldig?
Ik hoop dat je gelijk je cyclus weer hebt snunnie. Oh nee dat is niet waar. Ik hoop dat je over een week of vier een positieve test in handen hebt. :mrgreen:

En nee, ik ben er eigenlijk wel relaxt onder. Ik heb niet het idee dat het deze maand raak was en verwacht tussen 31 aug en 5 sep ongesteld te worden eigenlijk, haha. 🤷🏻‍♀️
Emania! Wauw! Een streep is een streep! Proficiat!

Ik bedacht me vandaag ineens wanneer je eigenlijk kan testen mbt je lutaele fase, omdat die bij iedereen verschillend is. Maar ik las ergens dat je altijd 14 dagen na eisprong kan testen? Ik heb me het bij de vorige keren niet afgevraagd geloof ik haha. Als het 14 dagen is dan zou ik woe moeten kunnen testen.. Ik heb alleen het voorgevoel dat het niet gelukt is, net als ReginaMills🤷‍♀️
snunnie schreef:
25-08-2019 21:16
parker, sinds vandaag is het gelukkig voorbij. Had jij toen gelijk je cyclus weer? Ik heb nu namelijk geen idee wanneer mijn menstruatie is, hoop niet over 2 weken alweer😂. Ook geen idee wanneer mijn hond dag is(sorry ik kan echt niks anders lezen...😂)
En balen! Op naar de volgende ronde parker.
De laatste maanden dat ik mijn spiraaltje had werd ik alweer licht ongesteld, dus toen het spiraaltje eruit ging zette die cyclus gewoon door. De eerste keer was het wel wat lichter dan nu, maar sindsdien ben ik heel regelmatig elke 3 weken ongesteld :P Betekent wel dat er voor mij nu niet zoveel tijd tussen de HNOD's zit, dus dat is toch wel een voordeel haha.
Wervelwindje1 schreef:
25-08-2019 21:54
Emania! Wauw! Een streep is een streep! Proficiat!

Ik bedacht me vandaag ineens wanneer je eigenlijk kan testen mbt je lutaele fase, omdat die bij iedereen verschillend is. Maar ik las ergens dat je altijd 14 dagen na eisprong kan testen? Ik heb me het bij de vorige keren niet afgevraagd geloof ik haha. Als het 14 dagen is dan zou ik woe moeten kunnen testen.. Ik heb alleen het voorgevoel dat het niet gelukt is, net als ReginaMills🤷‍♀️

Van wat ik begrepen heb kan je 16 dagen na je positieve ovulatietest testen. Je eicel springt 24-48 uur na de positieve test. Vandaar de 16 dagen.

Ik hoop dat het wel raak is!
Regina, fijn dat je er relaxed onder bent! Scheelt veel denk ik. Hopelijk heb je toch straks een positieve test in handen tegen de verwachtingen in, en anders volgende maand weer een kans!

Wervelwinden, laten we hopen dat je gevoel onjuist is😉

Parker, ik werd sowieso netjes elke maand ongesteld helaas... mocht het dan wel gewoon netjes doorzetten, moer ik 11 september ongeveer weer ongesteld worden. Ben benieuwd, we zullen het zien.
Haha ja zo heeft elk voordeel zijn nadeel😂 hopelijk straks gewoon een lange tijd niet ongesteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven