Zwanger worden juli/aug 2019 deel 2.

07-07-2019 10:09 609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons clubje is VOL!
NaamLeeftijdBeginHoeveelste kindHNODZwangerUitgerekende datum
Greendale26Juli 20191e28 juli :cheer2: 5 apr 2020
Suzann8831Juli 20192e
Snunnie28Aug 20191e
Evin37Juli 20191e4 sep
Regina36Juli 20193e31 aug
Paardenbloem8828Juni/juli 20197 sep
Parker28Juni/juli 20191e17 sep
Mila3738Juni/juli 20193e2/3 sep
Ladenkastje8731Juli/aug 20191e12 aug:cheer2:22 apr 2020
_Melon29Juli/aug 20192e11 sep?
Wervelwindje132aug 20193e31 aug
Emanina30Juli 20191e30 aug
Sjemm29Juli 20192e13 aug:cheer2:23 apr 2020
Saphesh29Aug20191e:cheer2:
DeKenau36Juli20192e8 sep
reginamills wijzigde dit bericht op 25-08-2019 18:23
97.63% gewijzigd
I told you walking was idiotic.
Hoi allemaal!
Mila, wat sneu voor je zoon. Is ook best een ingreep voor een kind zeg (menig volwassene staat er ook niet om te springen...). Sterkte en beterschap!

Wervelwindje, ik weet niet hoe dicht je collega bij je staat, maar als dat wel meevalt allemaal dan zou je de naam die jullie al in gedachten hadden en zo favoriet is toch nog kunnen overwegen?

Wij zijn nog steeds volop aan het genieten! Ben wel echt lang ongesteld geweest, zes dagen, en nu vandaag lijkt het weg te zijn. Moet eerlijk zeggen dat mijn hoofd nu niet echt naar seks staat, beetje van wat DeKenau ook noemt denkt ik. Mijn vruchtbare dagen komen er aanstaand weekend als het goed is wel weer aan, maar voel me al acuut schuldig als ik daarop inzet en de seks dus meer voorplantingsgericht wordt. :facepalm: Tja, beetje mijmerend en peinzend dus, niet zo fijn wat dat betreft!
Bedankt voor de felicitaties. Het blijft nog wat onwerkelijk!
Ik heb voor 9 sept een inwendige echo en 23-9 een intake.
Verder voel ik me al beter dan vorige week met de krampen. Ik ben nu vooral moe.
Mijn ouders waren verrast maar vooral erg blij! Mijn pa bleek stiekem een vermoedden te hebben omdat we zo opeens langskwamen, Vond ik sitekem wel leuk, ik had het van hem niet verwacht :heart:

Begrijpelijk Keanau. Rustig aan maar in de tent ;)

Wat leuk van je week Berlijn. Balen van je menstruatie. Hopelijk zit er snel regelmaat in.

Leuk wat betreft de namen Parker.
Hier waren we er al snel uit. Erg blij mee!
We willen met de 20 weken echo wel weten wat het geslacht is.

Mila: Wat heftig voor je zoontje. Hopelijk heeft hij er niet al te veel last meer van zo na de verdoving.

Wat vervelend van de naam Wervelwind, Maar ik zou je niet tegen laten houden. Het is geen directe familie of beste vriendin ofzo.

Wat een gedoe dat Ovulatietesten.
Mijn methode: Vier en 2 dagen voor de ovulatie en op de dag zelf. Het heeft gewerkt, hahaha. Maar begrijp dat je dat niet zo wilt plannen Evin. Wij hadden het geluk dat we op alle keren ook zin hadden ;). Anders had het niet gebeurd was de afspraak.
Evin: Ik was ook al zo lang ongesteld na de eerste mislukte poging. Vervelend dat je je even wat minder fijn voelt. Hoe lang vier je nog vakantie?

Ladenkastje: Fijn dat je ouders zo blij zijn! Sterkte met de vermoeidheid.

DeKenau: Mooi dat je genoten hebt van je vakantie. :D

Ik had mijn eisprong deze maand ineens een dag of drie eerder en weet nu niet zeker of mijn pogingen allebei zin hebben gehad. Eigenlijk moet je met de ovulatietesten inderdaad 's ochtends en 's avonds testen, maar dat is door de vroege piek deze maand niet gelukt. Nou ja, ik wacht het af.
emanina wijzigde dit bericht op 15-08-2019 11:11
2.52% gewijzigd
Geen motto
-
Geen motto
Goedemorgen! Wat is het stilletjes hier de laatste dagen. Hoe gaat het met iedereen? Hopelijk hebben jullie allemaal een leuk weekend?

Met mij gaat het goed. Wel erg veel last van kwaaltjes, maar dat hoort erbij. Over 9 dagen hebben we de echo en daar kijk ik enorm naar uit. Spannend!
Het is idd stil!
Hier gaat het goed!
Spannend dat je binnenkort de eerste echo hebt! Ook inwendig? Ik heb hem 9-9 en dan inwendig.
Gefeliciteerd Ladenkastje en Sjemm!

Ik heb hier niet veel gepost omdat ik er niet zoveel mee bezig ben geweest de laatste tijd eigenlijk, maar ik keek vandaag in mn app en zag 8 dagen over tijd. Dacht gewoon een lange cyclus te hebben, had er verder helemaal geen rekening mee gehouden. Toch maar even een test gedaan... en jawel hoor, ik ben dus toch zwanger o_o
Saphesh schreef:
18-08-2019 12:24
Gefeliciteerd Ladenkastje en Sjemm!

Ik heb hier niet veel gepost omdat ik er niet zoveel mee bezig ben geweest de laatste tijd eigenlijk, maar ik keek vandaag in mn app en zag 8 dagen over tijd. Dacht gewoon een lange cyclus te hebben, had er verder helemaal geen rekening mee gehouden. Toch maar even een test gedaan... en jawel hoor, ik ben dus toch zwanger o_o
Jaaaa!! Geweldig!!! Gefeliciteerd!
Mocht je tussen 15/30 april uitgerekend zijn, ik heb een topic geopend
Gefeliciteerd Saphesh! Wat leuk!

Ik weet niet of ik een inwendige echo heb. Dat denk ik wel, al ben ik dan wel 8,5 week. :)
Wow Saphesh, gefeliciteerd! Zo kan het ook haha 😂
Greendale, aftellen naar de eerste echo. Spannend!
Hier woensdag eisprong gehad, hoop ook op een snel gelukje 😉 Heb sinds gisteren steeds zeurende buikpijn alsof ik ieder moment ongesteld kan worden. Geen idee of dat nou positief of negatief is. Weet het ook niet meer van mijn zwangerschappen. Voelden jullie iets?
Gefeliciteerd Saphesh! Wat leuk!!!

Greendale ook bijna je echo al, spannend! Hoe voel je je?

Hier alles goed! Wij zijn inmiddels weer terug van een heerlijke vakantie!
Gefeliciteerd saphesh! Wat een heerlijke manier!

Hier ook weer terug van vakantie! Hebben heerlijk genoten van de vakantie. Morgen de dokter bellen om een afspraak te maken voor het verwijderen van mijn spiraaltje. Dan gaat het hier ook echt beginnen😊. Vind het toch wel heel spannend merk ik!
Spannend dat je echo al bijna is Greendale! Trek je het qua werk nog een beetje met alle kwaaltjes?

Saphesh, gefeliciteerd! :cheer2: Wat leuk om er zo achter te komen! Hoe voel je je?

Welkom terug van vakantie Evin! Moeten jullie morgen gelijk weer aan het werk? Hopelijk valt dat mee na de relaxte tijd die jullie gehad hebben :)

Snunnie ook welkom terug! Spannend dat je spiraaltje er bijna uitgaat, dan komt het toch ineens een stuk dichterbij. Hopelijk kan je de afspraak snel inplannen.

Mijn weekend was heel fijn! Veel buiten geweest en lekker in en om huis gerommeld, en twee avonden uitgebreid gekookt. Ik maak nog even goed gebruik van het feit dat ik nu alles nog kan eten :biggrin:
Evin: Welkom terug van vakantie! Ik voel me iedere dag wisselend. Vandaag is een slechte dag, energieloos, ontzettend buikpijn/steken en moe. Gisteren ging het juist wel.

Parker: Bovenstaand maakt het qua werk ook wel echt lastig. Vorige week heb ik twee middagen vrij genomen maar zelfs dan vind ik het pittig. Volgende week ook maar even overleggen met de verloskundige.
En je weekend klinkt erg goed! Heb je iets lekkers gekookt?
Klinkt als het perfecte weekend parker!

greendale, wat vervelend dat je zoveel last hebt van kwaaltjes! Hopelijk trekt het na een aantal weken weg! Eventueel kun je je ook vanwege zwangerschap uiteindelijk een aantal uur ziek melden. Dat betaald het UWV dan geloof ik. Maar goed om met je verloskundige te overleggen inderdaad!

Ik wilde vandaag een afspraak maken bij de huisarts. Helaas is hij tot volgende week op vakantie. Dus volgende week dinsdag ga ik een nieuwe poging wagen.
Vandaag nog lekker vrij, en dan morgen begint het werken weer. Vandaag nog even lekker rustig aan doen.
Gefeliciteerd Saphesh!
Bijzonder he als het zo vanzelf gaat, soort gelijke ervaring gehad met mijn vorige zwangerschap. Duurde toen een paar dagen voor het helemaal goed tot me doordrong :)

Vervelend Greendale, goed inderdaad om even met de verloskundige te overleggen. Is het op je werk te regelen dat je wat rustiger aan kan doen?

Spannend Snunnie, nog heel even geduld!!
Succes morgen weer met werken.

Hier een behoorlijk druk weekend gehad. 3 verjaardagen, een bruiloft en een babyshower. Vandaag een dag thuis aan het werk, dus kan ik even bijkomen van de afgelopen dagen.
Gisteravond spontaan 12 dagen naar kaapverdië geboekt in september :cheer:
Nog een keer gebruik maken van het naseizoen voordat mijn zoon vanaf 1 oktober leerplichtig is ;)
Hier een verandering. Morgenavond gaat mijn spiraal eruit.
Ik zag de hele tijd een advertentie voorbij komen van een vrouw die haar eigen verloskundigepraktijk begonnen is. En die ook mirena spiraaltjes verwijderd. De stoute schoenen aangetrokken en gebeld. Kan morgenavond terecht. Klonk als een super lieve betrokken vrouw. Dus mocht het klikken heb ik ook gelijk een verloskundige, die om de hoek woont. 2 voor de prijs van 1 :lol:

Suzan dat klinkt inderdaad als een druk weekend! Wel leuke dingen volgens mij!
En wat heerlijk nog weer even op vakantie! Kaapverdië zou ik ook nog wel eens heen willen. Wij moesten dit jaar tijdens de bouwvak vanwege het werk van mijn man. Wat een verschil in prijzen zeg.... volgend jaar gewoon weer buiten de vakanties om!
Dankjewel allemaal! Ja het moet nog echt even landen, ik heb ook helemaal niks geen symptomen ofzo, als ik die test niet had gezien met mijn eigen ogen had ik er niks van geloofd. Nouja, even afkloppen, want zo makkelijk kom ik er vast niet mee weg :lol:

Evin, fijn dat het zo leuk was! Binnenkort ook weer aan het werk?

Snunnie, spannend! Hoop dat alles een beetje snel op gang komt, en ook zeker dat het klikt. Dat zou wel echt ideaal zijn.

Greendale, vervelend dat het niet zo lekker gaat. Hopelijk knap je snel wat op. Helaas hoort het er een beetje bij hè. Sterkte!

Suzan, leuk zeg, nog een vakantie! Wel fijn om nog even naar uit te kijken.
Wauw, gefeliciteerd Saphesh! Heb je een onregelmatige cyclus dat je niet doorhad dat je 8 dagen over tijd was? Wel heerlijk dat je zo geen 'zou ik zwanger zijn' stress hebt, haha.

Onze eerste dochter was een ongeplande zwangerschap dus ik was toen ook al een aantal dagen over tijd. Weet nog dat ik het gevoel had dat ik ongesteld ging worden, geen kwaaltjes dus!

Wat spannend, bijna je eerste echo, Greendale! Zin in?

Goed geregeld Snunnie, nu hoef je niet te wachten tot je huisarts terug is, fijn!

Wie gebruiken er nu ovulatietesten? Ik heb daar nog niet zo'n zin in, heb zelf het idee dat ik het zelf goed kan voelen wanneer ik (ongeveer) ovuleer, dus hoop dat dat genoeg is. Mocht het allemaal heel lang duren dan ga ik wellicht overstag ;) Wij gaan morgen nog een paar dagen kamperen, in Nederland dit keer met vrienden en hun gezinnen. Jaarlijkse traditie, en natuurlijk heb ik dan weer mijn vruchtbare dagen, haha. Ga dit keer wel even mijn best doen denk ik ;)
En snunnie hoe is het gisteravond gegaan? Viel het mee?

Wat een leuke traditie dekenau! En het weer zit jullie de komende dagen gelukkig mee :)
En wie weet over een paar weken een positieve test ;)
dekanau wat leuk! Zulke tradities moet je ook vooral in ere houden. Aan het weer zal het als het goed is niet liggen!

suzan ja het viel gelukkig mee! 1 beste kramp maar die was na 5 seconden over.
Heb alleen wel last van bloeding, hoop dat dat snel over is!
Zo al weer een tijdje geleden. Gefeliciteerd saphesh!

Mijn eisprong komt er bijna weer aan dus het begint weer een beetje spannender te worden. Vanochtend was ik erg misselijk en begon er weer aan te denken. Hopelijk gaat het deze ronde lukken . Het werk is weer begonnen en dat zorgt wel weer voor lekker veel afleiding. Fijn dat het zo mee viel snunnie! Gel gevoel he dat het nu zomaar kan
Spannend snunnie, dat het nu ook voor jou gaat beginnen!

Hoe voelen de zwangeren zich, veel last van kwaaltjes of valt het mee?

DeKenau: Ik gebruik de ovulatietesten van Clearblue. Die bevallen prima, maar zijn wel wat prijzig (ongeveer 35 euro voor 20 testen). Veel plezier met kamperen!
Geen motto
Gefeliciteerd Saphesh!
Wat een rust hier. Je zou denken dat de vakantie hier begonnen is i.p.v afgelopen!

DeKenau ik gebruik geen ovaluatietesten. Daar wil ik eerst nog niet aan, dan ga ik er teveel mee bezig en dat wil ik niet! Hoop het ontspannen te kunnen houden.

paardenbloemspannende tijd komt er dus weer aan! Hopelijk is het raak :-)

Ik heb helaas nog steeds last van bloedingen. Lijkt bijna alsof ik mijn menstruatie heb, maar die had ik ander ander halve week ook al... lichaam zal vast even van slag zijn.

Hoe is het met iedereen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven