Zwanger worden juli/aug 2019 deel 2.

07-07-2019 10:09 609 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons clubje is VOL!
NaamLeeftijdBeginHoeveelste kindHNODZwangerUitgerekende datum
Greendale26Juli 20191e28 juli :cheer2: 5 apr 2020
Suzann8831Juli 20192e
Snunnie28Aug 20191e
Evin37Juli 20191e4 sep
Regina36Juli 20193e31 aug
Paardenbloem8828Juni/juli 20197 sep
Parker28Juni/juli 20191e17 sep
Mila3738Juni/juli 20193e2/3 sep
Ladenkastje8731Juli/aug 20191e12 aug:cheer2:22 apr 2020
_Melon29Juli/aug 20192e11 sep?
Wervelwindje132aug 20193e31 aug
Emanina30Juli 20191e30 aug
Sjemm29Juli 20192e13 aug:cheer2:23 apr 2020
Saphesh29Aug20191e:cheer2:
DeKenau36Juli20192e8 sep
reginamills wijzigde dit bericht op 25-08-2019 18:23
97.63% gewijzigd
I told you walking was idiotic.
Ik duim voor jullie!!

En Greendale en Ladenkastje alweer in het 3e trimester, wauw het vliegt echt voorbij!

Ik ben ook al weer 23 weken. Helaas zit ook ik flink in het bekkenpijn kamp. Voel me verder best goed, maar dus wel alles op bejaardentempo. Werk nog maar 1 ochtend in de week. Aan het einde van de dag neemt de pijn wel steeds meer toe, is dat voor jullie herkenbaar?

Hier wordt er ineens ook flink geschopt, moet er best aan wennen. Mijn dochter was heel rustig in de buik, dus dit is nieuw voor me!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje ook al 23 weken, Dekenau! Weten jullie het geslacht van de baby ook? En de rest?
Alle reacties Link kopieren
Ik duim ook voor jullie Wervelwindje en Snunnie!

Zo DeKenau dat schiet ook al lekker op met 23 weken! Jammer dat jij ook zo'n last hebt van bekkenpijn. Voel je je verder goed?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag positief getest! 💕
Alle reacties Link kopieren
Jaaa gefeliciteerd Wervelwindje! Hoe voel je je?
Alle reacties Link kopieren
@Parker, ja goed! Deze keer niet verwacht! Vanmorgen nieuwe ovulatietesten gehaald en daarbij ook maar testen. Zou gisteren ongesteld moeten worden, dacht dat het een dagje later zou zijn. Toch even een testje gedaan en meteen een knalstreep! 2e test ook maar gedaan, weer een knaller. Clearblue opgehaald omdat ik het nog niet geloofde 😅 2-3 weken zwanger gaf ie aan🤩
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd wervelwind! Wat een goed nieuws zeg! Hopelijk een voorspoedige zwangerschap.

Ik ben helaas wel ongesteld geworden vorig week. Maar goed nieuwe ronden nieuwe kansen
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Ww! Wat ontzettend leuk en fijn. En wat fijn dat je je goed voelt! Hopelijk blijft dat zo!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

Wat een stilte hier. Hoe gaat het met iedereen? Hopelijk nog wat mooie positieve testen en blije mede-zwangeren?

Ik ben vandaag alweer 37 weken zwanger! Dat voelt als een hele mijlpaal. Wel is het een erg lastige periode om te bevallen i.v.m. Corona, maar we moeten maar eens zien hoe het loopt. De baby is helemaal ingedaald en het gaat gelukkig verder goed, behalve extreme bekkenpijn. Ik ben wel echt aan het aftellen, van mij mag het beginnen. :high5:
Alle reacties Link kopieren
Greendale wauw 37 weken alweer! Wat gaat het snel. Kan me wel voorstellen dat het met Corona extra spanningen kan opbrengen. Hopelijk gaat het gewoon allemaal goed. Heb je ook al nagedacht over kraamvisite etc? Dat lijkt me nu namelijk ook heel ingewikkeld.

Ik ben helaas nog steeds niet zwanger, morgen mijn NOD maar ik vrees dat ik gewoon ongesteld word, aangezien ik de symptomen al voel. Ik merk wel dat ik nu echt wel op het punt kom waarin ik het lastig ga vinden. Ik was er heel rustig onder, maar merk wel dat nu de gedachten beginnen te komen, wat als het niet vanzelf gaat. Ik kan ze nog aardig relativeren het is nog geen jaar immers en dat is het gemiddelde. Maar knagen gaat het wel
Alle reacties Link kopieren
Snunnie: Ja kraamvisite is hoe dan ook lastig nu. Doordat onze baby geopereerd moet worden na de geboorte moeten we ongeveer 1 week in het ziekenhuis blijven. Daar mogen we überhaupt niemand ontvangen. Zodra we thuis zijn wil ik toch wel graag wat visite, maar dan echt tot het minimum beperkt. Dus opa’s en oma’s zonder klachten. De rest zal echt later moeten.

Ik snap je gevoel heel goed. Je gaat denk ik toch twijfelen of het wel gaat lukken vanzelf. Maar inderdaad, het is nog geen jaar en dat is helemaal niet zo gek! Er zijn veel vrouwen die pas tussen de 6-12 maanden zwanger worden en dat is heel normaal. Toch hoop ik dat je snel een positieve test voor je hebt liggen! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Och ja dat was ook zo! Dat maakt het nog wel weer extra spannend allemaal. Hopelijk gaat de operatie dan ook goed. En je keuze van opa en oma’s zonder klachten snap ik helemaal. Je wil toch zo graag je baby laten zien.
Ik zag vandaag nog een artikel waarbij mensen dan de baby kunnen zien via het raam. Dat lijkt me toch ook wel vreemd, maar aan de andere kant kunnen mensen de baby wel even zien als ze willen.
Alle reacties Link kopieren
Ha Greendale en Snunnie, leuk om weer wat van jullie te lezen!

Greendale wat gaat dat al snel, nu al (bijna) 38 weken! Zijn er nu met de Corona-maatregelen ook strengere regels over wanneer je gaat bevallen als dat sowieso in het ziekenhuis plaatsvindt. Ik hoop dat de laatste weekjes nog goed gaan en dat je snel jullie kleintje in je armen mag sluiten. Het lijkt me inderdaad lastig zo met kraamvisite in deze periode, maar goed idee om een select, gezond gezelfschap wel uit te nodigen. En de rest misschien via FaceTime in ieder geval even laten kijken en kletsen?

Ik snap je gevoel heel goed Snunnie, die gedachten zijn echt moeilijk los te laten. Ik gun het jullie van harte! :heart: Maar dat afwachten is ook lastig en bedenken dat het gemiddeld zus of zo is vond ik ook heel ingewikkeld: als het voor zoveel procent van de vrouwen zo is, dan zegt dat toch nog steeds niet zoveel over jou als individu. Ik blijf in ieder geval heel hard voor jullie duimen!

Hier gaat het ook goed: inmiddels 14 weken zwanger en sinds twee weken voel ik me een stuk fitter en ben ik ook niet meer misselijk :cheer2: Gisteren nog het hartje van de baby gehoord en een geluidsopname gemaakt voor mijn vriend, die nu ook niet mee mag naar de afspraken van de verloskundige. Fijn dat we het zo alsnog hebben kunnen delen in deze gekke tijd!
Hee, dit topic kwam ineens weer naar boven, leuk.

Ik snap je gedachtes heel goed snunnie, ik duim voor je!!!

En wauw Greendale, bijna 38 weken al? Ongelofelijk. Blij dat het er bijna op zit? Ik ben nu ruim 33 weken en vind het nu wel langzaam gaan ergens. Dochter niet naar school, haar bezig zien te houden, alle Corona spanningen...mijn bekkenklachten zijn enorm, ik kan helaas vrijwel niets meer. Max 5 min staan en/of lopen, that's it. Ik had me mijn laatste weken wel anders voorgesteld, maar ik probeer er het beste van te maken! Ik wil graag thuis bevallen, dus hoop vooral niet ziek te worden..duimen jullie voor me?
Fijn dat alles goed gaat, Parker! Tweede trimester is echt het fijnste,meestal! Kun je de Corona ellende een beetje buiten de deur houden?
Alle reacties Link kopieren
Zo DeKenau bij jou schiet het ook al lekker op met 33 weken! Wat balen dat je zo'n last hebt van bekkenpijn. Dat zal best pittig zijn in combinatie met dochter thuis hebben. Ik duim heel hard voor je dat je zo fit mogelijk blijft :)

Corona-gedoe buiten de deur houden lukt met vlagen. Het full-time thuiswerken en vooral veel thuiszitten valt me zwaarder dan ik dacht, ik mis mijn dagelijkse fietstochten van en naar werk heel erg. Het voelt als meer gedoe om 's avonds nog een stuk te gaan wandelen, maar ik probeer wel elke dag even een rondje te lopen.
Vooral jammer om deze periode niet wat meer met vrienden en familie te kunnen delen, dat had ik me van tevoren wel heel anders voorgesteld. Maar ik ben blij dat iedereen in mijn omgeving nog gezond is en dat de kleine het goed doet :heart:
Alle reacties Link kopieren
Even een korte post van mij maar ik ben vorige week dinsdag bevallen van onze prachtige dochter. Helaas liggen we voorlopig nog even in het ziekenhuis maar sinds vandaag is ze van de IC af naar de gewone kinderafdeling en mag ik bij haar slapen. Dat is een heel stuk fijner dan thuis zonder baby. Ik ga nu weer lekker mijn meisje knuffelen. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Aah greendale wat leuk! Van harte gefeliciteerd! Operatie is goed gegaan? Fijn dat ze van de IC is en dat je haar nu lekker veel kunt knuffelen :heart:
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd met de komst van jullie kleine meisje Greendale! Hopelijk herstelt ze snel en voel jij je goed. Geniet van jullie nieuwe gezinnetje en alle geluk en gezondheid gewenst voor jullie! :heart:
Hey dames,

Wat leuk
Gefeliciteerd greendale 🎉
Wat goed dat ze weer van de ic af is
Kleine vechter
Jullie komen er wel ❤️


Snunnie ik kan me het gevoel heel goed voorstellen
Zo nuchter dat je begint zo frustrerend kan het worden
Je wilt zo graag
Ik hoop dat jullie binnenkort een positieve test in handen hebben ❤️

De kenau wat naar van je bekken zeg
Je kan natuurlijk nu ook niet maar een fysio 👎
Nog even volhouden
Maar deze hele corona situatie maakt het niet leuker
Als de kleine beweegt is dat dan ook pijnlijk?
Heb er geen idee van
Hopelijk kun je ondanks alles wel nog wat genieten

Parker wat fijn dat je je weer wat beter voelt
Het tweede trimester is vaak fijn
Hartje horen is zo werelds gevoel
Geniet ervan ❤️


Ik kan ondertussen ook melden dat ik weer zwanger ben
Na een lange nasleep van de miskraam in oktober, dat was erg naar.
Ondertussen bijna 18 weken (17+5)
Wel onwijs ziek geweest 10 weken lang
Dus dat was minder prettig
Nu kan ik wat meer genieten
Enigste waar ik wel van baal is dat ik alleen moet naar de 20 weken echo
Vind dat toch een hele spannende echo
Alle reacties Link kopieren
Ha Mila, wat leuk om wat van te horen en wat fijn dat je weer zwanger bent! :) Ben je ook ergens in september uitgerekend? Fijn ook dat je je nu weer wat beter voelt, nadat je zo ziek bent geweest.

Ik vind het ook maar spannend om in m'n eentje naar de 20-weken echo te gaan, ik zou het fijn vinden om dat samen mee te kunnen maken. Gelukkig staat mijn verloskundige zeker open voor videobellen, zodat mijn vriend hopelijk wel mee kan kijken/luisteren.
Gefeliciteerd met jullie dochter Greendale! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat!

Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap Mila, spannende tijden zo he? Jij en Parker dus allebei alweer bijna op de helft? Balen dat je nu alleen naar al die controles moet he?

De vk komt hier nu aan huis ivm mijn bekkeninstabiliteit, ze zou eigenlijk alleen even snelle check doen en daarna videobel afspraak, maar ze bleef uiteindelijk een uur! Zo lief.

Baby beweegt volop, maar nee, dat doet gelukkig geen pijn! Als ik me rustig hou heb ik heel weinig pijn, ik kan alleen vrijwel niet meer lopen, staan, bukken en tillen, dus eigenlijk het grootste gedeelte van de dag zitten en liggen...ik heb het geaccepteerd, maar af en toe vliegt het me zeker wel aan :) vandaag 36 weken alweer... dochter was vandaag aan het snotteren en begon over hoofdpijn, dan staan we dus meteen op scherp he? Normaal let je daar niet eens op!
Goedemorgen

Parker klopt ik ben 15 september uitgerekend
1dag voor de verjaardag van de jongste 🤗🙃
Ik had het ook graag anders gezien
Ik heb echt wel begrip
Maar ik weet hoe belangrijk die echo is
Hier mag je videobellen/bellen/filmen
En kan evt op een USB stick gezet worden
En kreeg ook de mededeling
Dat ze niet specifiek naar geslacht kijken alleen als ze het toevallig zien
En we hadden al geen pretecho kunnen doen voor geslacht
Straks is het verplicht een verassing

Dekenau
Fijn dat ze naar huis komen
Minder dat door de omstandigheden van je bekken komt
Sterkte nog het laatste stukje
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat de verloskundige bij je thuis langskomt DeKenau! En fijn dat ze zo de tijd voor je maakt, extra prettig in deze vreemde tijd lijkt me :) 36 weken; dan ben je bij het laatste stukje aangekomen! Veel succes nog en hopelijk komt er snel een gezond baby'tje bij :heart:

Mila leuk dat de twee jongsten straks zo dicht bij elkaar zitten met verjaardagen, dat wordt een groot feest in september. Jammer dat ze niet meer specifiek naar het geslacht gaan kijken met de 20-weken echo, hadden jullie het graag willen weten? Dan ga ik voor je duimen dat het gewoon heel duidelijk te zien is en je er zo toch achter kunt komen!
Ik wilde toch nog even laten weten dat 24 april onze zoon is geboren. Vandaag is hij gewoon alweer 10 weken oud :O
Het gaat goed en het is een blij en rustig mannetje <3

Hoe is het met de rest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven