Zwanger worden juli/aug 2019 deel 2.
zondag 7 juli 2019 om 10:09
Ons clubje is VOL!
Naam | Leeftijd | Begin | Hoeveelste kind | HNOD | Zwanger | Uitgerekende datum |
---|---|---|---|---|---|---|
Greendale | 26 | Juli 2019 | 1e | 28 juli | ![]() | 5 apr 2020 |
Suzann88 | 31 | Juli 2019 | 2e | |||
Snunnie | 28 | Aug 2019 | 1e | |||
Evin | 37 | Juli 2019 | 1e | 4 sep | ||
Regina | 36 | Juli 2019 | 3e | 31 aug | ||
Paardenbloem88 | 28 | Juni/juli 2019 | 7 sep | |||
Parker | 28 | Juni/juli 2019 | 1e | 17 sep | ||
Mila37 | 38 | Juni/juli 2019 | 3e | 2/3 sep | ||
Ladenkastje87 | 31 | Juli/aug 2019 | 1e | 12 aug | ![]() | 22 apr 2020 |
_Melon | 29 | Juli/aug 2019 | 2e | 11 sep? | ||
Wervelwindje1 | 32 | aug 2019 | 3e | 31 aug | ||
Emanina | 30 | Juli 2019 | 1e | 30 aug | ||
Sjemm | 29 | Juli 2019 | 2e | 13 aug | ![]() | 23 apr 2020 |
Saphesh | 29 | Aug2019 | 1e | ![]() | ||
DeKenau | 36 | Juli2019 | 2e | 8 sep |
reginamills wijzigde dit bericht op 25-08-2019 18:23
97.63% gewijzigd
I told you walking was idiotic.

donderdag 17 oktober 2019 om 13:18
Goedemiddag meiden,
melon gefeliciteerd
Wat fijn zo snel.weer ook
dekenau hoe was de echo?
greendale
15 weken alweer
Wat gaat dat snel zeg
Willen jullie het geslacht weten?
Hier vandaag weer bij de gyno geweest afgelopen dinsdag ook.
Bloed moeten laten prikken
Waren bang voor een bbz
Gelukkig niet geval
Maar hcg daalt ook niet verder
Dus nu volgende week weer terug
Weer bloed
Weer echo
Zag er wel.allemaal netjes uit van binnen baarmoeder/eierstokken
Dus dat is fijn om te weten
Advies was wel menstruatie af te wachten en dan weer proberen
melon gefeliciteerd
dekenau hoe was de echo?
greendale
15 weken alweer
Wat gaat dat snel zeg
Waren bang voor een bbz
Gelukkig niet geval
Weer bloed
Weer echo

donderdag 17 oktober 2019 om 13:56
Goedemiddag meiden,
melon gefeliciteerd
dekenau hoe was de echo?
greendale
15 weken alweer
Wat gaat dat snel zeg
Waren bang voor een bbz
Gelukkig niet geval
Weer bloed
Weer echo
melon gefeliciteerd
dekenau hoe was de echo?
greendale
15 weken alweer
Wat gaat dat snel zeg
Waren bang voor een bbz
Gelukkig niet geval
Weer bloed
Weer echo
vrijdag 18 oktober 2019 om 10:16
Hallo allemaal! Het is even geleden, maar ik leef nog hoor!
Gefeliciteerd aan alle (nieuwe) zwangeren! Wat gaat het al hard bij sommigen!
Hier gebeurt er nog weinig. Heb een heel rare cyclus gehad maar die was de laatste keer 30 dagen, dus dat is acceptabel. Heb wel nare bijwerkingen gehad van stoppen met de pil, ziek geweest, een fikse antibioticakuur.. Kortom, leuk is anders! Maar nu gaat het beter en voelt het weer fijner om ook echt bewust bezig te zijn met zwanger willen worden.
Ik zou 25 oktober weer mijn HNOD moeten hebben. We wachten weer af!
Gefeliciteerd aan alle (nieuwe) zwangeren! Wat gaat het al hard bij sommigen!
Hier gebeurt er nog weinig. Heb een heel rare cyclus gehad maar die was de laatste keer 30 dagen, dus dat is acceptabel. Heb wel nare bijwerkingen gehad van stoppen met de pil, ziek geweest, een fikse antibioticakuur.. Kortom, leuk is anders! Maar nu gaat het beter en voelt het weer fijner om ook echt bewust bezig te zijn met zwanger willen worden.

Ik zou 25 oktober weer mijn HNOD moeten hebben. We wachten weer af!

vrijdag 18 oktober 2019 om 16:00
Fijn dat het weer beter gaat Evin!
En Greendale al weer 15 weken, wauw!! Voel jij je weer wat beter inmiddels? Vervelend, die BI, is echt een rotkwaal, hè?
Gefeliciteerd Melon, wat snel weer! Wat fijn voor jullie!
Verdrietig van voor je Mila, fijn dat het er nu allemaal in ieder geval goed uitzag (en geen bbz) hopelijk snel weer een gewone menstruatie voor jou.
Ik bleek geen blaasonsteking te hebben, dus hoort blijkbaar allemaal bij zwangerschapskwalen. Sinds 1,5 gelukkig een stuk minder blaasklachten. Wel helaas nog licht urineverlies
Ik denk dat er toch eea aan de hand is met mijn bekkenbodem, dat ga ik verder laten onderzoeken. Twee weken geleden een goede echo gehad, binnenkort termijnecho. Vandaag 10 weken.
Ik zit momenteel vollop in de 1e trimester kwalen, ben echt zoooo moe, wil het liefst de hele dag slapen, geen puf en zo'n sluimerend misselijk gevoel. Ook veel stomme piekergedachten, hoop maar dat het door de hormonen komt
En Greendale al weer 15 weken, wauw!! Voel jij je weer wat beter inmiddels? Vervelend, die BI, is echt een rotkwaal, hè?
Gefeliciteerd Melon, wat snel weer! Wat fijn voor jullie!
Verdrietig van voor je Mila, fijn dat het er nu allemaal in ieder geval goed uitzag (en geen bbz) hopelijk snel weer een gewone menstruatie voor jou.
Ik bleek geen blaasonsteking te hebben, dus hoort blijkbaar allemaal bij zwangerschapskwalen. Sinds 1,5 gelukkig een stuk minder blaasklachten. Wel helaas nog licht urineverlies

Ik zit momenteel vollop in de 1e trimester kwalen, ben echt zoooo moe, wil het liefst de hele dag slapen, geen puf en zo'n sluimerend misselijk gevoel. Ook veel stomme piekergedachten, hoop maar dat het door de hormonen komt
vrijdag 18 oktober 2019 om 21:12
greendale 15 weken alweer joh! Dat gaat snel! Hoe voel je je verder?
Mila gelukkig dat het geen bbz is! Vooral nu even afwachten dus.... hopelijk komt alles snel weer op gang dan.
Evin, ja vervelend wat het kan doen met je lichaam als je stopt met anti conceptie hé? Daar heb ik mij ook aardig in vergist! Afgelopen maand was geen feest,,, verlangde bijna weer terug naar een spiraal.
Hopelijk zet je cyclus zo netjes door en ben je vlot zwanger!
Dekanau, vervelend dat het urineverlies blijft. Goed dat je je bekken laat onderzoeken, hopelijk kan je daar alles wat mee verminderen!
En fijn dat je een goede echo gehad hebt
Hier weer alles rustig inclusief ikzelf. Was blij met mijn menstruatie, maar hij was niet fijn. Blij dat het sinds vandaag weer even over is! Hopelijk verloopt deze maand wat soepeler
Mijn hnod is 10 november volgens de app.
Mila gelukkig dat het geen bbz is! Vooral nu even afwachten dus.... hopelijk komt alles snel weer op gang dan.
Evin, ja vervelend wat het kan doen met je lichaam als je stopt met anti conceptie hé? Daar heb ik mij ook aardig in vergist! Afgelopen maand was geen feest,,, verlangde bijna weer terug naar een spiraal.
Hopelijk zet je cyclus zo netjes door en ben je vlot zwanger!
Dekanau, vervelend dat het urineverlies blijft. Goed dat je je bekken laat onderzoeken, hopelijk kan je daar alles wat mee verminderen!
En fijn dat je een goede echo gehad hebt

Hier weer alles rustig inclusief ikzelf. Was blij met mijn menstruatie, maar hij was niet fijn. Blij dat het sinds vandaag weer even over is! Hopelijk verloopt deze maand wat soepeler

Mijn hnod is 10 november volgens de app.

dinsdag 22 oktober 2019 om 16:11
Wauw melon, wat is dat snel gegaan. Gefeliciteerd!!
Mila hoe is het nu met je?
Spannend Evin! Benieuwd of je cyclus al weer snel normaal is. En voor jou ook Snunnie.
Dekenau vervelend al die kwalen. Niet iets waar ik naar uitkijk
Hopelijk voel je je snel beter.
Hier vorige keer een hele korte cyclus gehad, mocht dat weer het geval zijn is mijn Hnod (volgens de app) donderdag as.
Maar ik verwacht er deze keer niet veel van. Ovulatie zou bij een korte cyclus rond de 9de geweest moeten zijn. Maar toen had ik zelf niet het idee dat er een eisprong was. En die week daarop was mijn man weer eens in het buitenland. Afwachten maar weer!
Mila hoe is het nu met je?
Spannend Evin! Benieuwd of je cyclus al weer snel normaal is. En voor jou ook Snunnie.
Dekenau vervelend al die kwalen. Niet iets waar ik naar uitkijk

Hopelijk voel je je snel beter.
Hier vorige keer een hele korte cyclus gehad, mocht dat weer het geval zijn is mijn Hnod (volgens de app) donderdag as.
Maar ik verwacht er deze keer niet veel van. Ovulatie zou bij een korte cyclus rond de 9de geweest moeten zijn. Maar toen had ik zelf niet het idee dat er een eisprong was. En die week daarop was mijn man weer eens in het buitenland. Afwachten maar weer!
zaterdag 26 oktober 2019 om 08:27

zaterdag 26 oktober 2019 om 09:59
zondag 27 oktober 2019 om 09:40
Hoi allemaal, zeker rustig hier! Ik denk zelf dat het komt omdat we allemaal nog in andere fases zitten. De een is al zwanger, de ander nog niet, en sommigen hebben besloten dat het leven zoals het nu is ook prima is ( Regina, fijn dat jullie op deze manier samen tot de conclusie zijn gekomen!).
Ik kan me voorstellen dat we elkaar meer te vertellen hebben als we allemaal zwanger zouden zijn
Maar hier is alles goed, z'n gangetje! Mijn cyclus is de afgelopen keer 33 dagen geweest. Best lang dus. Als ik dat aan zou houden dan zou ik aanstaande dinsdag ongesteld moeten worden. Ik zit nu op dag 31. We wachten af... Er is eigenlijk geen touw aan vast te knopen nog vanwege mijn onregelmatige cyclus. Ik heb niet speficiek andere klachten nu. Behalve een scherp gevoel in mijn tegels. Maar dat kan net zo goed een nieuwe pre-menstruele kwaal zijn nu ik geen pil meer slik.
Jullie lezen het al, ik sta er nuchter in. Maaaaar, ik zou enorm graag zwanger willen raken ja!!
Ik kan me voorstellen dat we elkaar meer te vertellen hebben als we allemaal zwanger zouden zijn

Maar hier is alles goed, z'n gangetje! Mijn cyclus is de afgelopen keer 33 dagen geweest. Best lang dus. Als ik dat aan zou houden dan zou ik aanstaande dinsdag ongesteld moeten worden. Ik zit nu op dag 31. We wachten af... Er is eigenlijk geen touw aan vast te knopen nog vanwege mijn onregelmatige cyclus. Ik heb niet speficiek andere klachten nu. Behalve een scherp gevoel in mijn tegels. Maar dat kan net zo goed een nieuwe pre-menstruele kwaal zijn nu ik geen pil meer slik.
Jullie lezen het al, ik sta er nuchter in. Maaaaar, ik zou enorm graag zwanger willen raken ja!!

dinsdag 29 oktober 2019 om 08:42
Goedemorgen,
Ik sluit mij aan bij evin
We zitten momenteel allemaal in een andere fase.
evin blijft spannend zo
Ik hoop voor jullie dat het snel wil lukken
Knap dat je er toch nog zo nuchter in staat.
snunnie & susank
Hopelijk geen hnod en een positieve test voor jullie
Ik ben nog steeds bezig met mijn miskraam helaas.
Het is natuurlijk al een verdrietige gebeurtenis
Maar het verloopt ook niet zoals verwacht helaas
Afgelopen donderdag begonnen .er medicatie..
Doet vooralsnog weinig
Morgen weer een afspraak
Ben bang dat het toch een curretage word
Ik sluit mij aan bij evin
We zitten momenteel allemaal in een andere fase.
evin blijft spannend zo
Ik hoop voor jullie dat het snel wil lukken
Knap dat je er toch nog zo nuchter in staat.
snunnie & susank
Hopelijk geen hnod en een positieve test voor jullie
Ik ben nog steeds bezig met mijn miskraam helaas.
Het is natuurlijk al een verdrietige gebeurtenis
Maar het verloopt ook niet zoals verwacht helaas
Afgelopen donderdag begonnen .er medicatie..
Doet vooralsnog weinig
Morgen weer een afspraak
Ben bang dat het toch een curretage word
anoniem_64bc2731b89e4 wijzigde dit bericht op 29-10-2019 08:57
Reden: Teveel vet gedrukt hoeft niet sorry
Reden: Teveel vet gedrukt hoeft niet sorry
0.17% gewijzigd

dinsdag 29 oktober 2019 om 19:30
Ha Mila, wat naar zeg, heel veel sterkte!
Ik hoop dat het jullie ook allemaal gaat lukken!
Ik heb vanmorgen een mooie echo met een kloppend hartje gezien. Helemaal verliefd! Vond het echt spannend of het wel goed was. We zagen zelfs al beginnende armpjes en beentjes. Ben nu 7.2 weken. Vind het inderdaad lastig hier een berichtje te zetten omdat jullie ook graag zouden willen. Maar ik hoop voor jullie mee!
Ik hoop dat het jullie ook allemaal gaat lukken!
Ik heb vanmorgen een mooie echo met een kloppend hartje gezien. Helemaal verliefd! Vond het echt spannend of het wel goed was. We zagen zelfs al beginnende armpjes en beentjes. Ben nu 7.2 weken. Vind het inderdaad lastig hier een berichtje te zetten omdat jullie ook graag zouden willen. Maar ik hoop voor jullie mee!

woensdag 30 oktober 2019 om 18:14
donderdag 31 oktober 2019 om 13:10
Hoi dames!
Wat naar voor je Mila. Sterkte!
Het is hier inderdaad heel rustig. Ik denk ook dat dat komt door de verschillende fases. Ik ben vandaag 17 weken zwanger. Ik wil jullie graag op de hoogte houden maar dat nog niet iedereen zwanger is houdt me ook een beetje tegen om dat te doen. Hopelijk klinkt dat logisch, haha!
Toch even een update. Hier gaat het best goed. Wel erg last van de bekkeninstabiliteit maar dat gaat ook niet meer minder worden. Behalve dat voel ik me heel goed. Gisteren heb ik samen met mijn moeder een pretecho gedaan. Dat was echt fantastisch. Voor het eerst het hartje gehoord en uitgebreid kunnen kijken. Het beweegt flink, veel getrappel met zijn/haar benen en handen. Sinds een goede week voel ik de baby ook af en toe. Zo’n fijn gevoel! We willen niet weten wat het wordt, dus dat blijft een verrassing tot aan de bevalling.
Over twee weken hebben we de 20-weken echo.
Wat naar voor je Mila. Sterkte!
Het is hier inderdaad heel rustig. Ik denk ook dat dat komt door de verschillende fases. Ik ben vandaag 17 weken zwanger. Ik wil jullie graag op de hoogte houden maar dat nog niet iedereen zwanger is houdt me ook een beetje tegen om dat te doen. Hopelijk klinkt dat logisch, haha!
Toch even een update. Hier gaat het best goed. Wel erg last van de bekkeninstabiliteit maar dat gaat ook niet meer minder worden. Behalve dat voel ik me heel goed. Gisteren heb ik samen met mijn moeder een pretecho gedaan. Dat was echt fantastisch. Voor het eerst het hartje gehoord en uitgebreid kunnen kijken. Het beweegt flink, veel getrappel met zijn/haar benen en handen. Sinds een goede week voel ik de baby ook af en toe. Zo’n fijn gevoel! We willen niet weten wat het wordt, dus dat blijft een verrassing tot aan de bevalling.
donderdag 31 oktober 2019 om 20:23
evin al iets van een menstruatie/zwangerschap in zicht? Fijn dat je er nuchter in staat!
Mila wat vervelend! Hoe is het nu?
Paardenbloem wat fijn zeg een goede echo! Geniet ervan
Suzan aah helaas! Op naar de volgende keer!
Greendale vervelend van de bekken instabiliteit! Lijkt me een mooi moment zo samen met je moeder. En bijzonder dat je dat baby voelt
nu hopen op een goede 20 weken echo.
Hier gaat alles prima! Het hele zwanger worden ligt niet meer zo op de voorgrond en dat voelt fijn. Lekker ontspannen erin staan zoals ik zo graag wilde! Over een week of 2-3 moet mijn menstruatie weer komen dus ik ben benieuwd.
Verder vind ik het vooral heel leuk om jullie verhalen te horen
Mila wat vervelend! Hoe is het nu?
Paardenbloem wat fijn zeg een goede echo! Geniet ervan
Suzan aah helaas! Op naar de volgende keer!
Greendale vervelend van de bekken instabiliteit! Lijkt me een mooi moment zo samen met je moeder. En bijzonder dat je dat baby voelt

Hier gaat alles prima! Het hele zwanger worden ligt niet meer zo op de voorgrond en dat voelt fijn. Lekker ontspannen erin staan zoals ik zo graag wilde! Over een week of 2-3 moet mijn menstruatie weer komen dus ik ben benieuwd.
Verder vind ik het vooral heel leuk om jullie verhalen te horen

zondag 3 november 2019 om 19:17