Zwanger worden maart 2018

05-03-2018 16:11 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,
Wie hoopt er ook in maart op een positieve zwangerschaps test🤗
Alle reacties Link kopieren
Sunny-91 schreef:
23-04-2018 12:58
Hahah nouu dan duim ik heel hard voor een schot in de roos :hyper: nu weer 2 lange wachtweken.... die vind ik altijd wel lang duren!

Veel plezier Evelien! :lol:

Hoe oud is jouw zoon Sparkandshine?
Van de zomer wordt hij 3.
Alle reacties Link kopieren
Sunny-91 schreef:
25-04-2018 09:34
Dat worden lange dagen maar ik ga mn uiterste best doen om te wachten! Elke keer een witte test vind ik ook absoluut niet leuk... en dan baal ik gewoon weer van mezelf dat ik er zo enorm mee bezig ben maarja ik kan het gewoon niet loslaten :-?
Nee logisch. Heb ik ook hoor bijna dagelijks mee bezig...

Zit nu in de spannende dagen. Dit merk ik echt aan het beurse gevoel van binnen. De sex is ook op bepaalde standjes niet echt fijjn heeeeel gevoelig door de aankomende eisprong. Ene kant ben ik er mee gezegend weet ik precies hoelaat het js maar fijn is anders. Toevallig meer dames die dit hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb juist geen idee wanneer ik mn eisprong heb. Ik voel regelmatig steekjes en ik probeer ook op vruchtbaar slijm te letten maar ik kan mn eisprong er nog niet goed uithalen.. lijkt me heel handig als je het zo precies kan aanvoelen!

Ben jij al ongesteld geworden sparkandahine? Je nod was ergens deze week toch?
Ik voel mn eisprong ook best goed. Veel steken en herken het aan het slijm.

Is het niet leuk (en makkelijk) om een tabel te maken? Volgens mij is de topic starter alleen niet meer zo actief? Zal ik anders ff een algemeen account aanmaken en dan een nieuw topic openen met tabel? Dan kan iedereen gewoon op dat algemene account inloggen en de tabel zelf wijzigen met nieuwe info/data?
Alle reacties Link kopieren
Goed idee skittle! Ik ben zelf totaal niet handig daarmee maar als jij dat op je wil nemen zou dat super zijn! :proud:
Alle reacties Link kopieren
Skittle schreef:
26-04-2018 17:50
Ik voel mn eisprong ook best goed. Veel steken en herken het aan het slijm.

Is het niet leuk (en makkelijk) om een tabel te maken? Volgens mij is de topic starter alleen niet meer zo actief? Zal ik anders ff een algemeen account aanmaken en dan een nieuw topic openen met tabel? Dan kan iedereen gewoon op dat algemene account inloggen en de tabel zelf wijzigen met nieuwe info/data?
Indd leuk idee! Ik ben alleen er ook niet handig in hahaha

Ik gebruik ovulatie testen om te checken of het klopt want ik voel. Vorige maand er dus achter gekomen dat ik 2 dagen na de beginnende pijn mijn ei heb. Ik dacht altijd op de dag zelf. Nu zit ik op dag 20 en nog geeb positieve ovulatie test. Deze cyclus duurt dus blijkbaar langer dan normaal.
Alle reacties Link kopieren
Ja helaas ongesteld.... we gaan door! Ik moet alleen naar het ziekenhuis volgende week ivm knieproblemen. Het kan zijn dat ze dan een operatie voorstellen. Dan moet ik toch eens even informeren hoe dat zit met zwangerschap 😞 Ik vrees dat we dan moeten wachten tot na operatie. Maar goed, hopelijk komt het goed zonder opereren.
Alle reacties Link kopieren
Jammer spark! Op naar de volgende ronde... lukt het nog een beetje om optimistisch te blijven? Jullie zijn nu al bijna een jaar aan het proberen toch?
En dat zou wel enorm balen zijn als je daardoor het zwanger worden zou moeten uitstellen.. hopelijk valt het mee!
Alle reacties Link kopieren
Oooh balen spark. Een collega van mij werd geopereerd toen ze zwanger was aan haar galblaas. Die moest wel wachten tot 20 weken Dus lijkt mij met een knie dat hrt geen probleem moet zjjn alleen de eventuele medicatie waar er rekening mee gehouden moet worden.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk zo rond de 21ste me eirpong gehad.. gisteren wat steken aan 1 kant en vandaag echt zoon menstruatie gevoel lang niet gehad....

Nog eventjes geduld hebben al is het moeilijk 10mei gaan we op vakantie daarvoor gaan we testen hopelijk een met een positieve test!!!!! :hyper: :hyper: :hyper:
Balen Spark! Hopenlijk is een operatie niet nodig.

Nelly, spannend zeg! Ik duim voor je dat je een positieve test hebt!
Alle reacties Link kopieren
*** Skittle hier :bye: ***


Het nieuwe topic staat online :cheer2:

Duizendmaal excuses als ik iemand alvast vergeten ben toe te voegen aan de tabel. Mocht je hulp nodig hebben mag je het vragen!
Mocht het je niet lukken met invullen, plaats even de info in een reactie en dan zet ik het er voor je in!

De link:

zwanger/zwanger-worden-vanaf-maart-2018 ... ges/409202
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa het is gelukt! Gaan we nu over naar het andere topic dan? Met schrijven etc

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven