Zwanger worden met behulp van Clomid.
maandag 9 oktober 2017 om 18:55
Inmiddels al 1 jaar en 2 maanden gestopt met de pil.
In het begin een normale cyclus.
Vanaf februari is het hopeloos.
Provera gekregen om de boel weer normaal op gang te krijgen.
Helaas niet geholpen
Loop nu bij de gynaecoloog ga weer starten met provera i.c.m clomid.
Graag zou ik informatie uit willen wisselen met lotgenoten.
Groetjes
In het begin een normale cyclus.
Vanaf februari is het hopeloos.
Provera gekregen om de boel weer normaal op gang te krijgen.
Helaas niet geholpen
Loop nu bij de gynaecoloog ga weer starten met provera i.c.m clomid.
Graag zou ik informatie uit willen wisselen met lotgenoten.
Groetjes
maandag 9 oktober 2017 om 20:17
Ik ben net met Clomid begonnen maar alleen van cyclusdag 3 t/m 7. Ieder dag 100 mg. Ik heb helemaal geen bijwerkingen gehad. Mijn vriend heeft het ook geslikt om kwaliteit te verbeteren en die had zoveel agressie in zich en echt vlekken voor zijn ogen en duizelig. Is natuurlijk wel bij een man. Maar voor zo ver ik gelezen heb zijn er vrouwen die heel veel last krijgen en vrouwen zoals ik die niks of bijna niks er van merken...
maandag 9 oktober 2017 om 20:46
Mijn vrouw is twee keer bij de eerste KID/IUI zwanger geworden. En omdat wij 2 vrouwen zijn hebben er alleen KID's plaatsgevonden, dus geen ervaring in meepraten bij natuurlijke pogingen. Geen idee dus hoe en of zij anders snel zwanger zou zijn geraakt. Zij heeft Clomid voorgeschreven gekregen door de gynaecoloog vanuit de kliniek vanwege haar lange cyclus (35-42 dagen). Clomid op cyclusdag 3 t/m 7. IUI op dag 21. Twee gezond geboren zoons.
maandag 9 oktober 2017 om 23:47
Ik hoor idd gemengde verhalen over clomid.
Als tip heb ik meegekregen om clomid pas na het eten savonds in te nemen, minder last van bijwerkingen dus ga ik zeker proberen.
Nu op dag 5 van provera moet nog even wachten voordat ik met clomid kan beginnen.
Hoop dat het mee gaat vallen kwa bijwerkingen,maar heb er alles voor over, ik word er ook niet jonger op.
Als tip heb ik meegekregen om clomid pas na het eten savonds in te nemen, minder last van bijwerkingen dus ga ik zeker proberen.
Nu op dag 5 van provera moet nog even wachten voordat ik met clomid kan beginnen.
Hoop dat het mee gaat vallen kwa bijwerkingen,maar heb er alles voor over, ik word er ook niet jonger op.
dinsdag 10 oktober 2017 om 19:44