Zwanger worden met clomid

14-06-2018 17:05 1730 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

Ik wilde eventjes een topic openen voor dames die zwanger proberen te worden met clomid. Ik weet dat er al heel wat groepen bestaan en soms zijn die dan zeer groot. Het kan wel gezellig zijn met een beknopter groepje. Dus al diegene die mee willen schrijven welkom!

Ik ben in mijn 2de ronde met clomid 50mg. Ik doe enkel folikelmetingen. Geen iui of geen bloedafname om te zien of er een ovulatie is gebeurd. Ik ben gestart in september 2017.
Wat een fantastisch nieuws @hardloopstudentje! Heel blij voor je. Ik wens je een hele mooie zwangerschap! :hug:

Hier inmiddels 32 weken zwanger. Op pijnlijke bekkenklachten na gaat het heel goed en zit ik uit te kijken naar mijn verlof :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
@hardloopstudentje super goed nieuws!

@Mvh spannend!!

Ik ben ondertussen 10’dagen geleden bevallen van een zoontje ☺️
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje @sparky2018 ! :hug:

Heel veel geluk samen!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Hardloop! Wat een mooi nieuws! Geniet van al het moois :heart:

Gefeliciteerd Sparky! Boys are the best! Ik hoop dat je een hele mooie bevalling heb gehad! Geniet ook jij van al het moois!

Nog even volhouden mvh! Hoelang moet je nog werken?

Hier 30 weken zwanger en nog 3 weken werken...ben wel toe aan verlof maar zeker nog niet klaar met zwanger zijn geniet er zo van!
Life is a party to be thrown
@kiml ik heb vandaag mijn laatste werkdag! Ook ik ben toe aan verlof maar het idee van nog 6 weken thuis zitten vind ik ook niet alles!

Jij ook succes met de laatste loodjes! :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven