Zwanger worden met clomid

14-06-2018 17:05 1730 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

Ik wilde eventjes een topic openen voor dames die zwanger proberen te worden met clomid. Ik weet dat er al heel wat groepen bestaan en soms zijn die dan zeer groot. Het kan wel gezellig zijn met een beknopter groepje. Dus al diegene die mee willen schrijven welkom!

Ik ben in mijn 2de ronde met clomid 50mg. Ik doe enkel folikelmetingen. Geen iui of geen bloedafname om te zien of er een ovulatie is gebeurd. Ik ben gestart in september 2017.
Chelle wat rot dat er geen eitjes groeien. Hebben jullie al een nieuw behandelplan besproken?
Hoeveelste ronde clomid was dit voor jou?
Arcticfox dit was mijn eerste ronde hoe nu verder gaan we dinsdag bespreken. Maar dat we verder gaan word oktober hoogst waarschijnlijk
Alle reacties Link kopieren
Hè bah, wat een tegenvaller Chelle!
Had je nu 50 geslikt? Dus je kan wel nog flink omhoog.

Hier vandaag weer slikken!
Balen chelle. ik ben benieuwd wat er dinsdag uit het gesprek komt

Yinte succes met de clomid, slik jij ook 50 mg? Heb jij veel alst van bijwerkingen?

Ik ben zelf wel blij dat ik nu een vooraadje kan ophalen. Dan hoef ik neit steeds heen en weer te rijden. Als het in die vier rondes die ik nu meegrkijg niet is gelukt dan zijn wij 13 maanden aan het proberen
Alle reacties Link kopieren
@yinthe ik dacht dat ze niet naar omhoog mocht gaan. Echt balen.


@articfox ik mag nog 3x hierna proberen.. en na die 3x zijn wij net een jaar bezig. Allez volgens mijn gyn mag ik eigenlijk pas tellen vanaf de clomid omdat daarvoor ni echt goede kansen waren.. maar ik vind dat eigenlijk bullshit want ge bent daarvoor ook daarmee bezig..
Alle reacties Link kopieren
Niet naar omhoog, snap je ff niet, Haha!

Wij mogen nu nog 4 rondes, ik slik 25 Mg! Behalve aankomen valt t mee!!
Voel me alleen mentaal niet zo stevig.
En jullie?
Sparky2018 schreef:
13-07-2018 11:00
@yinthe ik dacht dat ze niet naar omhoog mocht gaan. Echt balen.


@articfox ik mag nog 3x hierna proberen.. en na die 3x zijn wij net een jaar bezig. Allez volgens mijn gyn mag ik eigenlijk pas tellen vanaf de clomid omdat daarvoor ni echt goede kansen waren.. maar ik vind dat eigenlijk bullshit want ge bent daarvoor ook daarmee bezig..
hoeveel rondes clomid zijn dat dat in totaal voor jou? Bij mij dan maximaal 6. Zit nu in ronde twee clomid en ik mag er nog 4.
Volgens mij word er bij mij geteld vanaf begin november 2017, waneer we zelf zijn begonnen met proberen, maar 100% zeker weten doe ik dat niet. Ik zou her raar vinden als die tijd neit zou meetellen.
Alle reacties Link kopieren
@articfox ik tel dar ook mee hoor je weet toch nooit op voorhand of het ga lukken of niet.. in oktober zitten we aan 6maand clomid wa er daarna gaat gebeuren zal hij wel zeggen.. laat ons hopen dat het nog lukt in 3 maand ik wil eigenlijk niet beginnen aan inseminatie of ivf of zo'n dingen. Ik weet niet of ik dat aankan.. chapeau voor de vrouwen die het doen!
Sparky ik sta er een beetje helzefde in als jij. Ik hoop dat het lukt met alleen clomid. Net als jij zie ik erg op tegen een intensiever traject
Ik vind het ook heel spannend ik ga dan waarschijnlijk over op injecties uit eindelijk.. dat mentaal je niet zo stevig voelen herken ik! Waar ik normaal een kop van beton had! Trek ik nu heel veel niet! Begin een beetje in de put te raken alles zat te worden (dr speelt in het leven van mij en mijn vriend nog veel meer als moeilijk zwanger raken) dus weet niet of dat nu door de clomid komt of omdat het langzaam teveel begint te worden
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is iedereens Nod?

Hebben jullie dat ook dat je echt dagen hebt waarin je je zo 'depri' voelt omdat je al weet wat de uitslag gaat zijn.. vandaag is voor mij zo een dag :(
Alle reacties Link kopieren
Hmmm heftig Chelle. Dan is hormonen extra ook niet relaxed.


Yesss sparky! Helaas herkenbaar.
Wanneer is je nod?

Hier pas over 3 weken...
Ik verwacht mijn nod in de laatste weer van juli
Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht de mijn op 23/07 :) normaal gezien met die pregnylspuit kunde dat perfect timen.
Sparky dat gevoel herken ik helaas ook.
Ik heb het vertrouwen in mijn lijf door dit gebeuren.
Ik probeer dat voor mijzelf nu wat meer recht te trekken door beter voor mijzelf te zorgen, zodat ik zo goed mogelijk in mijn vel zit

Ik denk nu al dat het hem deze ronde niet gaat worden
Ik heb het wat licht bloedverlies gehad, nu cyclus dag 17
Heel gek
Alle reacties Link kopieren
Zou kunnen Arcticfox1, is toch ook iets wat kan gebeuren door de clomid.

Ik heb nog geen idee wat mijn NOD dag is, ik wacht geduldig af.
Alle reacties Link kopieren
@articfox ik heb vaak voor mijn eisprong een lichte bloeding. Niet elke maand.. dus misschien is het dat? Met clomid heb ik vaak op dag 7 licht bloedverlies.
Ik had in de bijsluiter gezien dat tussentijdse bloedingen een bijwerking kunnen zijn.
Eerste ronde heb ik het niet gehad en hoogstwaarschijnlijk is mijn ovulatie eerder vorige week al geweest (ovulatie testen)
Het was overigens ook heel weinig
Arcticfox die bloeding misschien een innestelingbloeding ?
Chelle89 schreef:
16-07-2018 21:11
Arcticfox die bloeding misschien een innestelingbloeding ?
Voor mijn gevoel zou dat wat vroeg in mijn cyclus zijn
Alle reacties Link kopieren
@articfox ja ik denk het helaas ook. Wanneer is je eisprong Geweest?
Dinsdag of woensdag
Alle reacties Link kopieren
@articfox op cd 11-12 dan?
In principe kan het dan wel hé
Alle reacties Link kopieren
Chelle89 schreef:
16-07-2018 21:11
Arcticfox die bloeding misschien een innestelingbloeding ?
Zou heel goed kunnen, heb ik ook gehad! dag of 10 na de eisprong. beetje donkerbloed en sliertje helder. maar niet zoals je hebt bij een menstruatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven