Zwanger worden met IVF of ICSI (Deel 4)

10-05-2017 16:31 2999 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
.
:redrose: De stand van zaken
Wachten op start miillaa, Lilly53, Miekje (aug?), MevrouwStippel (aug/sept), sense (sept), flipje2 (sept/okt), Duufje, Diamond (sept), boulu, Zizo (nov/dec?), gelukspoppetje
Prikken & slikken rojali
Wachten op cryo-tp Animal, doces, windmolen, Dazzle_, smurff_4
In de wachtweken Abusu (27 aug), smurf112 (31 aug)
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(29/41)
okt
2014
okt
2015
<1 miljoen/ml zaadcellen, 2x mk (F☆18w, P☆12w), 1x vmk (☆6w) ICSI2 wachten op start
(sept)
VUmc
Dazzle_
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH
IUI:6x, IVF1: TP 5x, IVF2: TP 1x
IVF3 2 cryo's IVF1&2: NL
IVF3:Dusseldorf
Duufje
(39/43)
2013 Dec 2015 zeer slechte zaadkwaliteit
ICSI1: geen bevructingen, ICSI2: B☆
ICSI2 start mei '17. ICSI1 mislukt, ICSI2 juli ook mislukt ?
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
abusu
(39)
2014 2014 alleenstaand, schildklier, 9x IUI gehad
ICSI1 niet zwanger
ICSI2 verse tp niet zwanger
(1 cryo)
MCK
Animal2307
(36/36+)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) niet gelukt
IVF/ICSI3 wachten op uitslag NK-cellen, daarna cryo tp Dusseldorf
boulu
(?)
slechte zaadkwaliteit, PCOS, 1x vmk☆, aug '17 mk (☆12w)
miillaa IVF1.1 afgebroken, wegens allergische reactie IVF1.2 wachten op verder onderzoek
MevrouwStippel
(36/39)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
wachten op start
(±augustus '17)
AMC
Lilly53 verstoring LH, azoospermie ICSI1 wachten op start
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's ICSI2 start mei '17, 2e ronde aug'17? LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider
IVF1 wachten op start
(Sept)
Zizo
(33/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start (nov/dec?) afhankelijk van herstel
doces
(28/30)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit ICSI ICSI 1 mei '17 privé
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI gehad 1x IVF
IVF2 wachten op start september
windmolen
(32/38)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI gehad IVF/ICSI1 eerste TP mislukt, nog 2 cryo's over
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos
rojali Okt 2015 Jul 2017 HSG gehad, verkleving door chlamidia IVF 1 ?
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar IVF/ICSI Start prikken 5/8
X
Wij maken altijd plaats voor nieuwe dames!
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Labgeek1990 (26/31), 4 mei '18, zeer slecht zaad, zwanger in ICSI1 (7 cryo's over), Amphia / EMC.
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*rucio, 30 apr '18, sterk verminderde vruchtbaarheid man, 3x iui gehad, zwanger in IVF1
*Selin26 (27/30), 29 apr '18, onbekend en PCOS (verwijderd dmv operatie), zwanger in IVF 1 (5 cryo's over), België
.
:heart: Hartje gezien!
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*Lafemme27 (27/36) 15 mrt '18, verminderde zaadkwaliteit, 1x vmk☆, zwanger in ICSI2 (4 cryo's over)
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
*deni308 (27/30), 5 Jan '18 , weinig/traag zaad, onregelmatige cyclus, zwanger in ICSI2.
*freexx (27/29) 31 dec '17 , slecht zaad + translocatie, IVF1&2 mislukt (1x mk ☆ 8 wk), zwanger met KID, Nij Geertgen.
*Christel 22 dec '17 , IUI gehad, zwanger in IVF1, geen cryo's.
*piene1987 (29) ,16 Dec '17 ☆ 21w, zwanger in ICSI1, 3 cryos over.
*Lampje1 (33/37), 11 Dec '17 , slechte zaadkwaliteit, 6x IUI gehad, 1x vmk, zwanger in ICSI1, 4 cryo's over.
*nemoo (30),1 Dec '17 , 3x IUI gehad, zwanger in ICSI1.
*Wensel30 (30), half nov '17 , slechte zaadkwaliteit, 1x IUI gehad, zwanger in ICSI2 (3 cryo's over), Dusseldorf.
*wollentrui (33/33), 12 nov '17, ICSI2(+PGD).
*Zima, 3 Nov '17 , moeilijk te stimuleren, zwanger in ICSI2 (geen cryo's).
*mees31 (31), 1 nov '17 , zwanger in IVF1.
*Skylark01, x okt '17, verminderde eivoorraad (laag AMH), zwanger in IVF1 (3 cryo's over), Canada.
*anne-1985 (31), 13 okt '17, slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad, zwanger in IVF1.
*baggal (33/50+), 9 okt '17 , slechte zaadkwaliteit, 2x vmk, zwanger in ICSI2 (cryo's zijn op), Boston Place (UK).
.
:duckie: Bevallen
rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2).
witregel
Je kunt de tabel zelf aanpassen: Login: zwangerwordenTO; v1v4f0rum
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 26-08-2017 11:17
62.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@ Flipje heel veel sterkte komende dagen. Ik hoop dat jullie bruiloft mooiste dag van jullie leven wordt. Want jullie hebben elkaar en jullie zijn heel sterk, hebben heel veel overwonnen en komen steeds sterker uit samen. Dit kan niet anders zijn dan start van een heel sterk en stabiel huwelijk.

@ weya lief dat je vraagt. Ik heb eigenlijk sinds maandagmiddag bijna geen bloedverlies. Behalve gisteren nog heel weinig op wc papier. Wel nog pijn in rugen steekjes in buik. Combinatie van bloed en krampen vind ik eng. Vooral omdat rugpijn begon met bloedverlies. Ik ben nu ook heel bang om naar wc te gaan en sta met knikkende knieen in de wc :cry: Daarom heb ik niet zo'n goed gevoel meer. Ik ga er eigenlijk al vanuit dat het mis is helaas. Gisteren ook nog kramp. We zullen het zien. Wachten is vreselijk, gelukkig heb ik met voorbereiden voor vakantie en afronde van werk nog wel genoeg afleiding.

@ miekje eerste mislukte poging is altijd erg balen. Geniet van je weekendje weg. En ik hoop dat je daarna met volle moed weer verder kunt :hug:
Bedankt voor alle lieve reacties meiden :heart: echt heel lief
Zeker van de dames die net zelf slecht nieuws hebben gehad zoals flipje en miekje. Ik waardeer jullie woorden enorm
Officiele testdag is morgen, heb vanochtend niet meer getest maar doe morgen wel nog een test en bel daarna het zkh met de uitslag. Voel me overigens nog steeds niet echt anders...

Selin, heel veel beterschap. Hoop dat je je weer beter voelt en hulp hebt gezocht :hug:

Sense, jammer van de neg test.. maar was wel nog wat vroeg. Dus wie weet vrijdag is er wel goed nieuws te melden en anders ga je die ivf gewoon rocken!

Miekje, jammer dat het heeft doorgezet :hug: . Maar dan heb je nu wel duidelijkheid en kun je stoppen met de utro. Geniet lekker in Londen! Zou er zelf ook graag weer eens heen gaan, erg leuke stad :D Ik zou ook zeker de nodige vragen stellen bij de evaluatie. Wellicht kunnen ze dingen nu anders doen met de kennis van de eerste ronde zodat de tweede ronde meer opleverd. Ik hoop het voor je meid! Kan je daarna meteen weer verder of is er nog een wachttijd?

Angel, oh meid wat een onzekerheid. Dit maakt die verlengde wachtweken nog zo veel zwaarder. Logisch dat je het moeilijk vind om positief te blijven. Maar zoals de andere dames ook zeggen; het is nog niet voorbij. Het is vooral even een hele zware periode totdat er meer zekerheid gegeven kan worden. Goed dat je wat extra afleiding zoekt, anders gaan de dagen zo langzaam voorbij.. dat maakt het alleen maar zwaarder. Ik ben zelf dol op de voorpret voor een vakantie! Sterkte verder meis :hug: Ik leef met je mee

Baggel, heb even gespiekt in het andere topic en wat een mooie foto! Geniet nog van je vakantie

Duufje, wat een goed nieuws een bod op het huis. Zo kan het opeens heel snel gaan (net als met je cyclus). En nog beter dat jullie nieuwe droomhuis ook nog op de markt is. Hoop dat je snel zelf een bod kan gaan uitbrengen! En duim dat de menstruatie doorzet uiteraard zodat je eerder kan beginnen met spuiten. Jij krijgt sowieso kort protocol toch? Dan kan je best wel snel weer in de running zijn!

Flipje, ik heb een beetje meegelezen in je eigen topic.. en vind het zo vreselijk dat jullie wederom slecht nieuws hebben gekregen gister. Het is oneerlijk... ik weet dat de wereld niet werkt in eerlijk en oneerlijk maar zoveel leed vind ik echt niet te doen. Maar wat klinken jij en flipman sterk. Denk dat jullie een heel mooi huwelijk tegemoet gaan vol liefde voor elkaar. Ik hoop dan ook echt dat je een prachtige dag gaat meemaken vrijdag. Ik denk aan je. :redrose:

Animal, Doces en Lafemme ik duim nog steeds voor jullie! Goed te lezen dat je er stevig op zit Animal :D En testen wanneer het goed voelt. Ik was er behoorlijk van overtuigd dat het niet gelukt was en heb dus twee dagen eerder getest (wel 15 dagen na de punctie) omdat ik dan even het nieuws kon laten zakken voordat donderdag mijn ouders en twee vriendinnen op de hoogte gesteld moeten worden. Ze leven zo mee, echt fijn dus wou ze dan donderdag wel op de hoogte stellen en niet langer in spanning laten. Best gek idee trouwens dat ik het hier eerder heb gemeld dan mijn eigen ouders, haha.
Flipje, het is echt heftig wat jullie meemaken. Hoeveel pech kun je hebben... :hug:

Selin, ik hoop echt dat je naar het zkh bent gegaan en dat alles goed gaat met je. Het klonk gister echt niet goed.

Angel, wat een onzekerheid? Heb je morgen de echo? Ik hoop echt dat alles goed is :redrose:

Duufje wat gaaf dat jullie in onderhandeling zijn! Ik herken de drukte. Wij hebben kortgeleden ook een nieuwe woning gekocht. Korte cyclus nu, maar dat is alleen maar fijn.

Diamond en Hosta, hoe gaat het met prikken?

Hier nog flink opvliegers van de decapeptyl. Heb de laatste dagen ook hoofdpijn.
Morgen uitgangsecho. Ik ben benieuwd.
Helaas is mijn man nu ziek. Hopelijk blijft hij koortsvrij, want anders is al het prikken en slikken deze ronde voor niets geweest. Zometeen voor de zekerheid even een oorthermometer kopen.
angel wat fijn dat je iig geen bloeding meer hebt gehad, mssn is het toch goed, kan mij voorstellen dat het wachten slopend en onzekeris. heel veel succes morgen. :hug:
Zizo lief dat je het vraagt, het prikken gaat prima en ik heb na maandag ook geen bijwerkingen meer gehad. Even afkloppen, kan nog komen..gister de laatste pil genomen dus verwacht dat ik vanaf vannacht bloedverlies kan krijgen.
Oh bah dat is niet fijn sterkte ermee, hopelijk nemen de bijwerkingen snel af. Wat doen ze precies bij de uitgangsecho? Ik heb dat nog nooit gehad. Doen ze bij ons niet. Oh echt dus als de man griep heeft is de hele poging van de baan..dat wist ik nog niet..ff manlief vnvd goed toespreken :whip: haha
Shine bright like a diamond
Wat betreft zaadkwaliteit & griep:
Zodra hij ziek wordt direct flink aan de paracetamol: dit houdt koorts tegen!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Oh dankjewel voor de tip Flipje! Hij zit al flink aan de paracetamol. Hoop zo dat het meevalt.

Diamond, volgens mij kijken ze of alles er goed uitziet in de baarmoeder en of er cystes zitten. Ik heb altijd wel ergens een cyste. Dan kunnen ze die niet verwarren met een eicel tijdens de stimulatie. Waarschijnlijk vanaf morgen met Menopur beginnen om de groei van eicellen te stimuleren.
Hey dames, ik leef nog! Bedankt voor jullie berichtjes, begrijp ook jullie onbegrip dat ik zolang gewacht heb.
Had de avond ervoor al eens naar spoed gebeld maar toen zeiden ze: morgen kom je toch langs, dus je hoeft niets speciaal te doen, is normaal, veel rusten.
Ik dacht dus dat ze me wel weer zouden afwimpelen. Bovendien is mijn vader huisarts dus hij volgde me ook al wel op. Maar goed, gisterenavond terug helse pijn en dan toch maar naar spoed gereden op jullie aanraden!
Bloed getrokken, echo gedaan, maar op de echo was gelukkig geen ontsteking te zien, alleen héél opgezwollen eierstokken en natuurlijk dat vocht, maar volgens hun niet abnormaal. Wel bleek uit bloed dat ik verhoogde kans heb op trombose dus daar heb ik wel inspuiting voor gehad en moet ik nu elke dag ook inspuiten. Vrijdag terug controle en ben thuis geschreven voor de rest van de week van het werk. Moet vooral véél rusten...
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Flipje heb echt geen woorden voor wat je doormaakt, maar ik hoop oprecht dat je een geweldige trouwdag mag beleven met je man, dat verdien je zo! Nog even niet denken aan wat je erna gaat doen, maar gewoon even van de dag en de momenten genieten!!

Oh ik wist niet dat ziek zijn een invloed had op de zaadkwaliteit trouwens! Ik leer hier elke dag bij!!

Sofie wat fijn is dat voor jou!! Morgen dus nog eens testen, en ook al weet je de uitslag al, het zou voor mij toch best spannend zijn om het nog eens bevestigd te zien :D hihi! Jij hebt het dus ook meteen tegen je ouders verteld. Had hier zelf ook al over nagedacht wat ik zou doen na 2 weken, maar ik denk dat ik het ook ga zeggen, want tenslotte weet iedereen toch dat we nu met ronde 1 IVF bezig zijn, dus ze gaan zich na 2 weken sowieso afvragen of het al dan niet raak is ;)

Angel, pff die onzekerheid is om gek te worden. Ik leef met je mee!! Wanneer vertrek je op vakantie?
Duufje, wat fijn dat jullie huis richting verkocht gaat en jullie aanstaande huis nog te koop staat. Ik hoop voor jullie dat de ver- en aankoop goed verloopt en dat jullie zo een mooie nieuwe stap kunnen gaan zetten. En dan ook nog een cyclus die mee lijkt te werken, dat is helemaal fijn! Misschien heb je wel eerst een paar dagen spotting voor het doorbreekt en kom je zo toch rond de verwachte datum uit. En natuurlijk hoop ik dat het het juiste zetje in de richting van een normale eigen cyclus is geweest.

Angel, ik blijf duimen voor je. Buik pijn en bloed is vaak niet goed zeggen ze, maar ja, die buikpijn en rugpijn had je al voor je testte toch? Ontzettend vervelend meid dat je zo in onzekerheid zit... Nog maar 1 nachtje slapen... Heel veel succes morgen!

MIekje, ik neem aan dat je 1 maand moet wachten? Hopelijk ben je dan over de teleurstelling heen en kun je vol goede moed aan de volgende IVF poging beginnen. Hopelijk ben je wel aan het genieten in Londen!

Zizo, dat zou wel heel erg vervelend zijn als jouw man straks ziek en en zijn sperma voor 3(!!) maanden naar de filistijnen is... Als jullie twijfelen kun je natuurlijk ook een paar dagen van te voren vragen of ze zijn sperma willen onderzoeken. Je wordt niet per definitie voor 3 maanden onvruchtbaar van koorts, maar het kan wel. Dan kun je dat beter weten vóór de punctie... Hopelijk heb je geen cystes, want dan kunnen ze die ook niet verwarren en ben je snel van een deel van de bijwerkingen af. Succes meid!

Fijn Selin dat het goed met je gaat! Ik maakte me toch een beetje zorgen. Goed dat je extra medicatie gekregen hebt. Veel rusten en veel drinken!! Ik hoop dat de controle vrijdag een goed resultaat laat zien. Fijn dat jouw vader huisarts is, die kan gelukkig goed de situatie in de gaten houden.

Ik zit nog steeds best goed. Ben wonderbaarlijk relaxed. Maar aan de andere kant, ik ga pas over 3 (al 3!!! bedenk ik me ineens!) dagen testen. Het lijkt ineens op te schieten!
fijn selin dat get ietsjes beter gaat!

animal spannend meiss ik duim voor je!

angel suc6 morgen!hoelaat mag je?
Jeetje, die utrogestan doet wat met me... Ik mag pas over 4 dagen testen. :facepalm: Nog 4 nachtjes slapen!
Animal , op hoeveel dagen zit je dan na de terugplaatsing?
Ik vind het namelijk best opmerkelijk dat ik volgende week vrijdag al een bloedtest zal krijgen bij de gynaecoloog terwijl ik dan eigenlijk pas op dag 11 na terugplaatsing ben!
Animal2307 schreef:
05-07-2017 20:21
Jeetje, die utrogestan doet wat met me... Ik mag pas over 4 dagen testen. :facepalm: Nog 4 nachtjes slapen!
:rofl:
Selin, ik mocht 10 dg na de tp testen. Tp is op dag 5 geweest. Dus 15 dg na de punctie mag ik testen.
Dat is wel vroeg, maar ik denk dat ze dat ivm de overstimulatie willen doen. Mocht je namelijk zwanger zijn, dan kan de overstimulatie flink verergeren. Mocht hij niet zwanger zijn, dan zal het dan ook snel afnemen.
@angel, wat naar dat je bloedverlies hebt gehad. Snap dat je er heel erg onzeker van wordt. Ik hoop dat jullie morgen alsnog een goede echo krijgen en lekker op vakantie kunnen.

@sofie, wat mooi, een 2e streep. En het zou mooi zijn als hij morgen nog donkerder is!

@miekje, voor jou dus geen goed nieuws. Ik hoop dat je de teleurstelling een plekje kunt geven en volgende maand weer met volle moed de volgende ronde in kunt.

@flip, ik begrijp dat de 2e echo weer geen goed nieuws was? Zo oneerlijk.. Ik hoop dat jullie ondanks dit verdriet vrijdag een super mooi dag hebben en er samen van kunnen genieten!

@wachtbankje, ik duim voor jullie dames!

@fruity, hoe gaat het met jou? Heb je enig idee hoe ver je in je cyclus bent?

@hier, ik ben maandag ongesteld geworden. Mooi na 30 dagen. Slaan deze maand weer over. Hebben volgend weekend een trouwerij in het buitenland en dan zijn we net rond dag 12 weg wat dus niet handig is met een tp in natuurlijk cyclus. Hebben nog even overwogen om toch medicatie te nemen, maar vriend wil liever zelf proberen en dan volgende maand in natuurlijke cyclus. Nou ja, heb besloten dat we dan maar een buitenland baby gaan maken :cheer: .
Ik zat te bedenken, vorig jaar augustus zijn we begonnen met ivf1. We zijn nu een jaar verder en ik heb 2 pogingen gehad in het ziekenhuis binnen ivf 1.. nooit gedacht dat het zo'n lang verhaal zou worden..
selin ik mocht ook altijd 11 dagen na tp testen. zal per ziekenhuis verschillen :)
heeft er iemand nog interesse in gonalf en deca?
Piene, op zwangerschapspagina en dan bijv het ICSI/ivf Düsseldorf zitten een aantal meiden die nog wel wat kunnen gebruiken denk ik. Ik hoop heel hard dat wij voor ons eerste kindje geen 4e ivf nodig hebben. Want dan zou ik evt wel geinteressserd zijn in de gonsl. Geen idee of je hier wat aan hebt...
Volgens mij ben ik mezelf gek aan het maken... Ik wéét dat alles wat ik voel / merk / signaleer ook door de Utrogestan kan komen, maar het is zó moeilijk om er niet op te letten. Mijn geur is anders, ik ruik mezelf (zweet) en heb aan mijn man gevraagd of hij me anders ('viezer' / zweteriger) vond ruiken en hem viel niks op. Ik was net in de klas werkjes van strijkkralen aan het strijken (veel van mijn leerlingen vinden dat fijn en ontspannend om in hun vrije momenten te doen) en ik ging bijna over mijn nek van de geur van warm / smeltend plastic (ik heb dat nog nooit eerder geroken of er last van gehad). Mijn brood smaakt al de hele week zuur (zelfde brood als altijd) en sinds drie dagen ben ik 's ochtends misselijk. Niet zo erg dat ik moet spugen, maar wel zo erg dat ik steeds even moet 'slikken' alsof het braaksel al bijna in mijn keel zit zeg maar. Ik dronk normaal iedere avond een cappuccino, die hoef ik niet meer. Ik ben ontzettend moe, moe, moe, moe en heb lage rugpijn.

Ik probeer rationeel te blijven en mezelf geen valse hoop te geven. Aan mijn borsten voel ik bijvoorbeeld niks, terwijl je daar zo vaak over hoort. Ik ben sinds de terugplaatsing nog geen druppel bloed verloren, maar ik weet dat de Utrogestan een eventuele menstruatie tegenhoudt. Vorig weekend was ik heel naar: verdrietig, huilerig, boos om niks. Dat heb ik nu niet meer zo.

Al met al: whaaaaa, wat een *** periode, die wachtweken... Ik kan het over het algemeen goed naast me neerleggen en het is gelukkig druk genoeg op mijn werk waardoor ik genoeg afleiding heb. Maar de spanning begint bij mij nu wel toe te nemen.
Angel heel veel succes met de echo vandaag! Hoop heel erg op goed nieuws (voor de termijn) en dat je met een iets geruster hart naar Thailand gaat. (Ik snap enerzijds dat je zelf al eigenlijk geen hoop meer hebt, maar ik vind het wel heel positief dat de bloeding al een paar dagen niet doorzet )

Selin verstandig dat je toch naar het ziekenhuis bent gegaan en je vader ook een oogje in het zeil houdt. Doe rustig aan.

Doces ik hoop het heel erg voor je dat alle verschijnselen die je beschrijft veroorzaakt worden doordat je zwanger bent. Het is ook gewoon onwijs spannend. Wacht je tot de 11e met testen of ga je wellicht toch eerder testen?

Zizo succes met de uitgangsecho.

Animal wat onwijs grappig dat je rekenkundig inzicht is 'aangetast' :P on-the-bright-side vanaf vandaag is het nog wel maar 3 dagen voordat je gaat testen.
Dank je Weija! :heart: Dat stelt me gerust! *Nog maar 3 nachtjes slapen...*
(is wel erg onhandig hoor... moet veel rekenen op een dag... En dan denk ik... Ehm... Dit voelt niet goed en dan blijkt het idd weer fout berekend te zijn)

Doces, ik heb ook een aantal dagen gehad met lichte misselijkheid en minder eetlust en dat dingen anders smaken. Dat laatste heb ik nog wel, maar de rest is al weer over. Die verschijnselen waren er bij mij al voordat het van een evt zwangerschap zou kunnen komen, dus ik laat me niet gek maken. Wanneer begonnen die verschijnselen bij jou?

Angel, heel veel succes vandaag!!!
animal ik kan het niet vinden :sherlock:
ga jij gewoon niet nodig hebben, zullen we daar maar van uit gaan :p:
Piene, heb je pb gedaan met 2 linkjes :-)
Doces: bij mij was de geur het 1e kwaaltje, want voor de rest merkte ik niets. Bij alle zwangerschappen gehad overigens, maar vooral na de NOD. Verder heb ik nooit veel gemerkt qua kwaaltjes. Ik duim door!

Animal: met Piene hoop ik dat poging 4 niet nodig hebt. Je hebt natuurlijk ook nog eea in de vriezer liggen, maar ik hoop ook dat dit er nog even in kan blijven. Die a
Gonal is wel prijzig. De 900 Penney zijn £310 of zo.

Flip: heel veel succes met de laatste voorbereidingen. Ik wens je morgen een prachtige dag toe met Flipman die op geen enkele manier overschaduwd wordt door het gebeurde en volledig in het teken staat van jullie liefde! :heart:

Angel: succes met de echo!! Ik hoop dat het embryo klopt met de termijn, al zal je misschien met 6 weken nog geen kloppend hartje zien.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Piene: ik heb misschien wel interesse in de gonal. Hoeveel heb je nog en is nog nieuwe spuit?

Hier zojuist bericht gekregen dat mijn AMH waarde 1.19 is. En dus vrij aan de lage kant..

heeft hier iemand ervaring mee?
ii zie geen privebericht animal. stomme forum werkt nog steeds niet top!

dazzle ik stuur je pb .. als hij aankomt tenminste

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven