Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 5)

zaterdag 26 augustus 2017 om 15:04
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
De stand van zaken
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1
Hartje gezien!
*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
Bevallen
freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33

Wachten op start | gelukspoppetje, sense, Dazzle, Doces (mrt), miekje (feb), Animal febr '18 |
Prikken & slikken | MevrouwStippel, Diamond30, Smurf112 , sheela, Zizo |
Wachten op cryo-tp | windmolen, flipje2, Labgeek, Rucio, Thjs |
In de wachtweken | Twin84, smurff_4, Pinguin00, G-power1989 |
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.

Naam (leeftijd) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
Dazzle_ (34/36) |
2013 | Mei 2015 | Laag AMH | IVF4 | start 2018 | ? |
flipje2 (29/41) |
okt 2014 | sep 2015 | <1 miljoen/ml zaadcellen, 4x mk (F☆18w, P☆12w, ☆6w, ☆9w) | ICSI2 | 3 cryos over bij VUmc PGS-traject opstarten in België |
VUmc |
gelukspoppetje | 2014 | Maart 2016 | slechte zwemmers jun '16 IVF1 niet zwanger |
ICSI+PGD | wachten op start | MUMC/AMC |
Animal2307 (37/37) |
2014 | 2016 | Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad IVF1 en 2 (NL) en 3 (DD) niet gelukt |
IVF/ICSI4 | volgende cyclus startl | Dusseldorf |
MevrouwStippel (37/40) |
man hersteloperatie gehad | ICSI+ MESA/TESE |
AMC | |||
Miekje-5 (35/38) |
jan 2017 |
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's icsi 2 tp niet zwanger (1cryo) | ICSI2 | ICSI 2.2: wachten op cryo-tp | LUMC | |
-Sense-(35/40) | 2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1 mislukt, geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start ICSI2 | ||
Zizo (34/37) |
okt 2014 |
feb 2016 |
matige zaadkwaliteit 6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start icsi2 | |
doces (29/31) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt | ICSI 2 | Wachten op start icsi2 (mrt) | - |
Diamond30 (31/37) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI, 1x IVF, IVF 2.1 afgebroken |
IVF2 | IVF 2.2 gestart, begonnen met slikken | |
Labgeek1990 (26/31) |
zeer slecht zaad, mk (10w) | ICSI1 | wachten op cyclus 7 cryo's over |
Amphia/EMC | ||
windmolen (33/39) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI, 1xICSI (3xTP) | IVF/ICSI2 | freeze all, 1 cryo, pauze | |
smurff_4 | Nov 2015 | Jan 2017 | slechte zaadkwaliteit | ICSI 1 | 7 cryos, nog 6 over | |
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar, ICSI1 mislukt (3xTP) | ICSI2 | wachten op terugplaatsing | |
Rucio | 2015 | februari 2017 | zeer slecht zaad 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk) |
IVF2 | bezig met nieuwe behandeling | |
Pippeltje (?) |
jul 2017 |
2de kindje |
Tweeling uit eerdere IVF IVF1 (jul '17) mislukt |
IVF2 (met scratch) |
wachten op start | |
Twin84 (33/39) |
dec 2012 |
sep 2016 |
slecht zaad poliep in bm gehad |
ICSI1 | VUmc | |
Gingerspice182 (30 & 27 (m) |
begin 2017 |
juni 2017 | Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 | ICSI1 | Verse TP mislukt, 4 cryo's | OLVG in samenwerking met AMC |
sheela (40 / 43) |
2014 | jan 2016 | Onbegrepen, 4x IUI gehad, IVF1 mislukt, geen cryo's | IVF2 | bezig met prikken | |
Mangoest (30 / 39) |
okt 2015 | maart 2017 | slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad | ICSI1 | Bezig met prikken | |
pinguin00 (22 / 32) |
Aug 2014 | ? | Slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad | ICSI1 | ||
Thjs (32 / 36) |
juli 16 | nov 17 | slechte zaadkwaliteteit | ICSI 1 | 12 januari evaluatie gesprek, cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus | Olvg-oost in samenwerking met AMC |
Taart1 (29) |
IVF1 | |||||
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom |
ZWANGER!

*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1

freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
43.25% gewijzigd
vrijdag 8 december 2017 om 14:51
Miekje Heeft het doorgezet? Wat een onzekerheid zo zeg. Dikke knuffel
Selin Wat een vervelende opstart is het zo! Ik hoop dat jou framboosje die hematoom gewoon verslaat en een enorme groeispurt krijgt
Doe in ieder geval rustig aan alles voor de framboos!
Ginger Wat balen meid!! Dikke knuffel voor jou. Wees inderdaad erg lief voor jezelf op dit moment. Hopelijk word 2018 wel jullie jaar.
Mangoest Ook voor jou enorm spannend nu! Ik hoop zo dat de druppel bloed niks zegt en dat het gewoon goed zit. Spannende Zondag en ik hoop toch op goed nieuws voor je.
Baggal Dankjewel! Ik heb alleen minder vertrouwen op dit moment. Geen idee waar het vandaag komt maar ik vind het ontzettend eng deze keer. Ik kon het de vorige keer ook veel beter los laten.
Ik ben 1 van de gene die juist niet wil weten welke kwaaltjes er bij iedereen ontstaan. Ik heb namelijk de vorige keer ook 0,0 symptonen gehad (op de overstimulatie na dan) en ook ditmaal in wachtweek 1 nog niets. Ik wil er ook niet op gaan googlen want het maakt me ontzettend onzeker.
Deze eerste wachtweek ging redelijk snel alleen had ik gisteren echt even een off-day. Mijn schoonzus is bevallen en iedereen was in rep en roer en ik voelde me vooral heel erg alleen (niet uitgesproken naar hun toe). Veel gehuild en even boos zijn op de hele wereld. Mijn man heeft mij weer positief toegesproken toen ik thuis kwam! Gelukkig vandaag een stuk beter
Je hebt soms van die dagen!
Selin Wat een vervelende opstart is het zo! Ik hoop dat jou framboosje die hematoom gewoon verslaat en een enorme groeispurt krijgt

Ginger Wat balen meid!! Dikke knuffel voor jou. Wees inderdaad erg lief voor jezelf op dit moment. Hopelijk word 2018 wel jullie jaar.
Mangoest Ook voor jou enorm spannend nu! Ik hoop zo dat de druppel bloed niks zegt en dat het gewoon goed zit. Spannende Zondag en ik hoop toch op goed nieuws voor je.
Baggal Dankjewel! Ik heb alleen minder vertrouwen op dit moment. Geen idee waar het vandaag komt maar ik vind het ontzettend eng deze keer. Ik kon het de vorige keer ook veel beter los laten.
Ik ben 1 van de gene die juist niet wil weten welke kwaaltjes er bij iedereen ontstaan. Ik heb namelijk de vorige keer ook 0,0 symptonen gehad (op de overstimulatie na dan) en ook ditmaal in wachtweek 1 nog niets. Ik wil er ook niet op gaan googlen want het maakt me ontzettend onzeker.
Deze eerste wachtweek ging redelijk snel alleen had ik gisteren echt even een off-day. Mijn schoonzus is bevallen en iedereen was in rep en roer en ik voelde me vooral heel erg alleen (niet uitgesproken naar hun toe). Veel gehuild en even boos zijn op de hele wereld. Mijn man heeft mij weer positief toegesproken toen ik thuis kwam! Gelukkig vandaag een stuk beter

vrijdag 8 december 2017 om 15:22
Ach lieve Gingerspice wat vind ik dit verdrietig voor je. Veel sterkte met het verwerken van deze teleurstelling.Gingerspice182 schreef: ↑08-12-2017 05:54Nou ik kan weer van de wachtbank.....negatiefzo verdrietig! Je lichaam en hoofd kunnen je zo voor de gek houden...had zo gehoopt dat het voor het nieuwe jaar zou lukken! Hoop oprecht op meer succes voor de rest x
Ik had zo voor je gehoopt.
Miekje ga je morgen al testen om zekerheid te krijgen? Of is dat nog te vroeg aangezien jij op de stakingsdag zou testen? Ik blijf duimen hoor. Against all odd's.
Flipje dikke knuffel. Ik denk aan je maar woorden schieten te kort.
Boulu ik hoop zo onwijs met je mee.
Selin wat spannend. Ik duim en hoop dat het goed blijft gaan.
Baggal geen wonder dat je moeite hebt balans kunt vinden. Je bent zo snel aan het werk gegaan. Waar ik me in jouw situatie iets bij voor kan stellen. Ik hoop dat het snel wat rustiger wordt op werkvlak. Het lijkt me loeizwaar. Vieren jullie kerst gewoon in Londen of is SA al klaar voor de grote oversteek?
vrijdag 8 december 2017 om 18:16
He Bah Miekje! En toch zijn er dames geweest met bloedverlies die inmiddels al zijn bevallen, Tasje bijvoorbeeld en ook Piene.
Boulu en Mssfiddler: voor jullie wordt het een spannend weekend. Mijn duimen draaien. Inmiddels heb ik afscheid genomen van het 'Maar niet zwanger worden topic' te meer nu we elkaar hier toch spreken.
Lief ook Animal: jouw reactie op 'mijn vertrek' in dat topic. En ja - je maakte valide punten
. Jouw laatste opmerking kwam wel even binnen en is herkenbaar: dat dromen over een kind samen met je partner. Ik hoop enorm dat 2018 dit jullie brengt. Heel veel succes met de telefonische evaluatie volgende week. Ik hoop dat men nog met nieuwe suggesties komt en nog meer hoop ik dat die tot het gewenste resultaat leiden.
MwStippel: Aftellen naar 27/12 voor jou. Heb je nog last van de operatie? Het werk is hectisch en ik moet morgen weer naar kantoor... Nu had ik woensdag vrij genomen ivb 1e zwemles SA, maar toch. Als het goed is heb ik na volgende week tot aan kerst vrij en een stuk van Januari.
Labgeek: Wat jammer dat je het dit keer zo veel spannender vindt. Misschien komt het ook doordat je reeds zwanger bent geweest en de honger naar een nieuwe zwangerschap nog groter is. Dat zou ik me zo kunnen voorstellen (dat had ik althans).
Boulu en Mssfiddler: voor jullie wordt het een spannend weekend. Mijn duimen draaien. Inmiddels heb ik afscheid genomen van het 'Maar niet zwanger worden topic' te meer nu we elkaar hier toch spreken.
Lief ook Animal: jouw reactie op 'mijn vertrek' in dat topic. En ja - je maakte valide punten

MwStippel: Aftellen naar 27/12 voor jou. Heb je nog last van de operatie? Het werk is hectisch en ik moet morgen weer naar kantoor... Nu had ik woensdag vrij genomen ivb 1e zwemles SA, maar toch. Als het goed is heb ik na volgende week tot aan kerst vrij en een stuk van Januari.
Labgeek: Wat jammer dat je het dit keer zo veel spannender vindt. Misschien komt het ook doordat je reeds zwanger bent geweest en de honger naar een nieuwe zwangerschap nog groter is. Dat zou ik me zo kunnen voorstellen (dat had ik althans).
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
vrijdag 8 december 2017 om 18:46
Ah shit zeg Gingerspice Begrijpelijk dat je verdrietig bent, sta deze emoties ook toe. Wees vooral lief voor jezelf!
Hè balen Miekje ik hoop toch zo dat het anders is.
Tinkerbell wat een super mooie score zeg! Ovitrelle moet volgens mij wel uit je lichaam zijn na 14 dagen hoor. Jij ook succes met wachten!
Labgeek is echt niet gek die emotionele dagen tussendoor. Fijn dat je een lieve partner hebt die je er weer bovenop helpt. Sterkte met wachten
Nog een extra knuffel voor Boulu en mssfiddler ik hoop en duim zo voor positief nieuws bij jullie

Hè balen Miekje ik hoop toch zo dat het anders is.

Tinkerbell wat een super mooie score zeg! Ovitrelle moet volgens mij wel uit je lichaam zijn na 14 dagen hoor. Jij ook succes met wachten!
Labgeek is echt niet gek die emotionele dagen tussendoor. Fijn dat je een lieve partner hebt die je er weer bovenop helpt. Sterkte met wachten

Nog een extra knuffel voor Boulu en mssfiddler ik hoop en duim zo voor positief nieuws bij jullie

mangoest wijzigde dit bericht op 08-12-2017 18:58
0.16% gewijzigd
vrijdag 8 december 2017 om 18:53
Baggal dankjewel voor je reactie. Je bericht bevestigde mijn gedachte dat Chinese kruiden mogelijk negatieve invloed hebben op de groei van de eicellen. Ik ben nu ruim op tijd om te stoppen. Volgende week word ik ongesteld (of ik ben spontaan zwanger, maar daar geloof ik na al die jaren niet meer in) en begin ik met de pil. Leuk dat SA zwemles heeft. Bijzonder bij zo'n kleintje. Doe jd verder rustig aan? Je hebt bijna vakantie toch?
Boulu en Mafiddler, hoe gaat het nu? :
Miekje ik zou voor de zekerheid wel testen als ik jou was. Fruity was destijds ook overtuigd van een mislukte poging door bloedverlies, maar bleek toch zwanger.
Boulu en Mafiddler, hoe gaat het nu? :

Miekje ik zou voor de zekerheid wel testen als ik jou was. Fruity was destijds ook overtuigd van een mislukte poging door bloedverlies, maar bleek toch zwanger.

vrijdag 8 december 2017 om 19:06
vrijdag 8 december 2017 om 19:13
En ook dat er nog bij.. Het was erg bijzonder.Fruity-Pebbles schreef: ↑08-12-2017 19:06Niet alleen door bloedverlies, ook door de negatieve test die ik in handen had![]()
Hoe gaat het met je Fruity?
vrijdag 8 december 2017 om 21:42
Pfff, wat een spanning hier, meiden...
Gingerspice, wat jammer van je negatieve test en wat een teleurstelling als je eigenlijk dacht dat het misschien wel raak zou kunnen zijn
. Dikke knuffel voor jou.
Miekje, ik hoop ontzettend dat het vals alarm is bij jou, maar ik kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zinkt met dat bruinverlies. Pfff, zo naar, ook gezien er nog meer niet lekker loopt bij je. Ook voor jou een megadikke knuffel.
Voor alle anderen op het wachtbankje, sterkte met de laatste loodjes afwachten. Voor Boulu en Mssfiddler, en anderen die dit weekend gaan testen, sterkte ook met het testmoment, zo zenuwslopend altijd. Ik hoop heel erg op goed nieuws! Ik duim hard voor jullie!
Gingerspice, wat jammer van je negatieve test en wat een teleurstelling als je eigenlijk dacht dat het misschien wel raak zou kunnen zijn

Miekje, ik hoop ontzettend dat het vals alarm is bij jou, maar ik kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zinkt met dat bruinverlies. Pfff, zo naar, ook gezien er nog meer niet lekker loopt bij je. Ook voor jou een megadikke knuffel.
Voor alle anderen op het wachtbankje, sterkte met de laatste loodjes afwachten. Voor Boulu en Mssfiddler, en anderen die dit weekend gaan testen, sterkte ook met het testmoment, zo zenuwslopend altijd. Ik hoop heel erg op goed nieuws! Ik duim hard voor jullie!
vrijdag 8 december 2017 om 22:42
Dank jullie wel lieve meiden voor al jullie succes wensen en lieve woorden!!
De eerste stap is gezet: vanavond een positieve test in handen
. Heel blij maar tegelijkertijd durf ik het niet te zijn want we weten heel goed dat er nog van alles mis kan gaan. Zo spannend weer.
Nou ik ga dadelijk proberen te slapen en morgen reageer ik verder! Ga meteen kijken voor het nieuws van MssF.
En volgend weekend natuurlijk Duufje, wat zou dat mooi zijn...
(En nog zoveel andere testers, super spannend)
De eerste stap is gezet: vanavond een positieve test in handen

Nou ik ga dadelijk proberen te slapen en morgen reageer ik verder! Ga meteen kijken voor het nieuws van MssF.
En volgend weekend natuurlijk Duufje, wat zou dat mooi zijn...
(En nog zoveel andere testers, super spannend)
vrijdag 8 december 2017 om 22:54
Dank voor de lieve woorden allemaal! Hoop over een paar dagen weer te kunnen relativeren. Al die hormonen in je lijf helpen ook niet mee, overweeg nu een cryo in natuurlijke cyclus.
Boulu!! Eindelijk wat goed nieuws vanaf de wachtbank! Ondanks dat ik je voorzichtigheid begrijp, toch heel erg gefeliciteerd
Boulu!! Eindelijk wat goed nieuws vanaf de wachtbank! Ondanks dat ik je voorzichtigheid begrijp, toch heel erg gefeliciteerd

vrijdag 8 december 2017 om 23:14
Oohh, Boulu, wat ontzettend fijn!!! Jeetje, ben enorm blij voor je! Het zal idd nog wel spannend voor je blijven, maar het eerste goede begin is er! Ik ga voor je duimen voor een verder goed verloop.
Miekje, ach, wat kl*te
. Vind het zo jammer voor je. Ik had jou ook zo graag goed nieuws gegund. Veel sterkte, meis
.
Miekje, ach, wat kl*te

vrijdag 8 december 2017 om 23:20
Boulu een voorzichtige gefeliciteerd! Ik snap je terughoudendheid, maar dit stapje heb je maar weer. Hoop zo dat het deze keer succesvol is.
Ach Miekje, wat rot! Een hele dikke knuffel voor jou
Soms vind ik het jammer dat dit een forum is en niet een reallife vriendinnengroepje. Ik zou dan namelijk persoonlijk een knuffel bij Flipje, Miekje en Ginger brengen.
En ook de komende dagen zijn spannend. Ik hoop dat de rest allemaal positief rest, maar de kans is reeel dat het een combinatie van positief en negatief is. Zo hard....
Knuffels en kus voor de wachtbankers en de mensen die eraf gevallen zijn.
Ach Miekje, wat rot! Een hele dikke knuffel voor jou

Soms vind ik het jammer dat dit een forum is en niet een reallife vriendinnengroepje. Ik zou dan namelijk persoonlijk een knuffel bij Flipje, Miekje en Ginger brengen.
En ook de komende dagen zijn spannend. Ik hoop dat de rest allemaal positief rest, maar de kans is reeel dat het een combinatie van positief en negatief is. Zo hard....
Knuffels en kus voor de wachtbankers en de mensen die eraf gevallen zijn.

vrijdag 8 december 2017 om 23:21

vrijdag 8 december 2017 om 23:27

vrijdag 8 december 2017 om 23:31
Boulu wat lees ik nu!!! Wow wat goed. Ik begrijp dat er nog heel veel hordes te nemen zijn. Maar het is een hele grote stap dat je een positieve test hebt.
Labgeek wat naar dat je je zo voelde naar aanleiding van de bevalling van schoonzus. Kan ik me voorstellen hoor als je eigen wens ook zo diep zit. Ik hoop dat jij ergens in het komende jaar ook een wolk van een baby mag verwelkomen.
Labgeek wat naar dat je je zo voelde naar aanleiding van de bevalling van schoonzus. Kan ik me voorstellen hoor als je eigen wens ook zo diep zit. Ik hoop dat jij ergens in het komende jaar ook een wolk van een baby mag verwelkomen.
zaterdag 9 december 2017 om 00:05
Miekje: wat enorm verdrietig weer! Bah
!! Wat ik schreef aan Ginger is ook op jou van toepassing. Dikke knuffel.
Tinkerbell: wat een geweldige score mbt cryo’s! Altijd een geruststellend idee om iets in de vriezer te hebben!
Al hoop ik dat het voorlopig niet nodig is...
Boulu: ondanks her verdrietige nieuws van Ginger en Miekje ga ik toch wat passende smileys erbij pakken:
Mssfiddler: succes morgen!!

Tinkerbell: wat een geweldige score mbt cryo’s! Altijd een geruststellend idee om iets in de vriezer te hebben!

Boulu: ondanks her verdrietige nieuws van Ginger en Miekje ga ik toch wat passende smileys erbij pakken:

Mssfiddler: succes morgen!!

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.